Forum Starając się - ogólne Czerwcowe Testerki :)
Odpowiedz

Czerwcowe Testerki :)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 czerwca 2014, 13:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasia * wrote:
    nasturcja no niby organizm przygotowywal sie do owulki tego 14 dniagdzie zaznaczylo ovu ale gin na monit pow ze nie bylo nic i potem 27 dnia mmialam sluz plodny ale ovu nic mi juz nie zaznaczylo i wlasnie tak pokretnie wyglada moj wykres
    kurcze Kasia może zrób ta betę dziś jeszcze w Diagnostyce ,wyniki będziesz miała dziś jeszcze albo jutro

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 czerwca 2014, 13:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie samirko ja dzisaj zdomu nie wychodze ma zly dzien jutro czy wpiatek zrobie test jak sie okres nie pojawi mam dzisiaj zly dzien wszystko czego sie nie zlapie mi nie wychodzi po co mam sie dolowac betą biore luteine poczekam plamien alni niczego dziwnego nie mam jeden dzien mnie nie zbawi a przynajmniej moj dół psychiczny sie nie pogłębi nie wiem co mnie dzisaj napadlo ze ma tak okropny dzien wyciagalam przed chwila kotlety z lodowki i opakowanie bylo niezakmniete iwszytko wypadlo mi na podloge wkuchni nawet nie jest mi dane dzisaj zjesc obiad na ktory mialam ochote :PP

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 czerwca 2014, 13:57

    samira lubi tę wiadomość

  • słoneczna 85 Autorytet
    Postów: 6477 4096

    Wysłany: 26 czerwca 2014, 13:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej,
    dziewczyny we wt zaczlam plamic, maz zabral mnei z pracy na izbe

    w jednym mnie nie przyjeli bo nei bylo gina, w drugim tak i czekalam ponad godzine

    dr mnei zbadal i stwierdzil ze jest ciaza w macicy ale nie widzi zarodka-poszlismy na lepsze usg, byl zarodek ale serduszko wolno bilo ( 6 tydz)

    i zostawil mnei na oddziale- powiedzial ze jak ze mnie chlusnie pod prysznicem czy w toalecie to mam dac znac..

    leze, dostaje duphaston 3 razy dziennie i nospe, jestem strasznie slaba, codziennie sprawdzaja ile naplamilam
    taki ciemny brazowy sluz jest teraz ale nie jest go bardzo duzo,
    w pon mam usg ( mialo byc jutro) i sprawdza czy w ogoloe bije serce.

    a potem decyzja, chyba ze sama poronie do tego czasu...

    nie mam sil plakac...

    :(

    Kasia *, samira lubią tę wiadomość

    atdcqtkf2affvuei.png
  • Tygrysek Autorytet
    Postów: 1448 2183

    Wysłany: 26 czerwca 2014, 13:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziś to jakiś strasznie ciężki dzień jest.
    Dziewczyny nie ma słów na to co się dzieje.
    Słoneczna trzymaj się dzielnie. Mów do maleństwa! Mów jak go bardzo kochasz! Że jest Ci potrzebne do życia! Walcz o nie! Trzymam kciuki i mocno przytulam!

    Kasiu, bardzo mi przykro. Nigdy tego nie przeżyłam, ale podejrzewam jak serce musiało Ci się rozprysnąć na kawałki. Bądź dzielna! Bądź silna! Tam gdzieś i na Ciebie czeka szczęście!

    Normalnie... wszystkiego się odechciewa.

    Natalka 03.2015 <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 czerwca 2014, 13:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    cholercia słoneczna przykro mi masakra kurna niech sie ten dzien skonczy trzymam kciuki żeby bylo dobrze

  • kierzynka Autorytet
    Postów: 4295 5598

    Wysłany: 26 czerwca 2014, 14:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SAME ZŁE WIADOMOŚCI DZIŚ

    qdkko7eso4id4zg9.png
    (02.02.2015 - 17t 5d)
  • Ola89 Autorytet
    Postów: 1699 1664

    Wysłany: 26 czerwca 2014, 14:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Masakra po prostu... Dziewczyny jesteśmy z Wami ...

    relgwn15ds2ncxvn.png
  • Milcia Autorytet
    Postów: 6798 5797

    Wysłany: 26 czerwca 2014, 14:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Słoneczna, jeśli to Cię pocieszy, to ja plamiłam ba nawet krwawiłam przez trzy tygodnie. Ciąża zagrożona. Kosmówka się odklejała. Leżałam pięć tygodni. Teraz jest wszystko ok. Mała ma 15 cm i waży 190 gram. Jeśli masz już brązowe plamienie, to jest to dobry znak. Ważne że nie leci żywo czerwona krew.

    samira, kierzynka, Ewa99 lubią tę wiadomość

    ltCGp1.png HZoWp2.png
  • Ofelaine Autorytet
    Postów: 2573 2532

    Wysłany: 26 czerwca 2014, 14:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasika i Pysia bardzo bardzo mi przykro :(
    Słoneczna walcz będę się modlić za was <3

    samira, Pysiaaa21 lubią tę wiadomość

    atdc8iikup31msj2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 czerwca 2014, 14:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasia * wrote:
    nie samirko ja dzisaj zdomu nie wychodze ma zly dzien jutro czy wpiatek zrobie test jak sie okres nie pojawi mam dzisiaj zly dzien wszystko czego sie nie zlapie mi nie wychodzi po co mam sie dolowac betą biore luteine poczekam plamien alni niczego dziwnego nie mam jeden dzien mnie nie zbawi a przynajmniej moj dół psychiczny sie nie pogłębi nie wiem co mnie dzisaj napadlo ze ma tak okropny dzien wyciagalam przed chwila kotlety z lodowki i opakowanie bylo niezakmniete iwszytko wypadlo mi na podloge wkuchni nawet nie jest mi dane dzisaj zjesc obiad na ktory mialam ochote :PP
    przykro mi

    ale mam nadzieję że jutro będzie lepiej a w sobotę najlepiej bo się spotkamy <3

    Kasiu i jutro jest już piątek ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 czerwca 2014, 14:26

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 czerwca 2014, 14:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    słoneczna 85 wrote:
    hej,
    dziewczyny we wt zaczlam plamic, maz zabral mnei z pracy na izbe

    w jednym mnie nie przyjeli bo nei bylo gina, w drugim tak i czekalam ponad godzine

    dr mnei zbadal i stwierdzil ze jest ciaza w macicy ale nie widzi zarodka-poszlismy na lepsze usg, byl zarodek ale serduszko wolno bilo ( 6 tydz)

    i zostawil mnei na oddziale- powiedzial ze jak ze mnie chlusnie pod prysznicem czy w toalecie to mam dac znac..

    leze, dostaje duphaston 3 razy dziennie i nospe, jestem strasznie slaba, codziennie sprawdzaja ile naplamilam
    taki ciemny brazowy sluz jest teraz ale nie jest go bardzo duzo,
    w pon mam usg ( mialo byc jutro) i sprawdza czy w ogoloe bije serce.

    a potem decyzja, chyba ze sama poronie do tego czasu...

    nie mam sil plakac...

    :(

    dużo siły życzę i fasolko walcz ehh

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 czerwca 2014, 14:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jasne ze tak samirko zrelaksuje sie przynajmniej w sobote :**** w Twoim towarzystwie

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 czerwca 2014, 14:21

  • la Autorytet
    Postów: 2752 1747

    Wysłany: 26 czerwca 2014, 14:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Słoneczna trzymam kciuki za fasolkę. Dziś ponury dzień.

    Staramy się od stycznia 2013
    OjB0p2.png
  • kierzynka Autorytet
    Postów: 4295 5598

    Wysłany: 26 czerwca 2014, 14:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Słoneczna musi być dobrze.

    qdkko7eso4id4zg9.png
    (02.02.2015 - 17t 5d)
  • mizzelka Autorytet
    Postów: 11096 5350

    Wysłany: 26 czerwca 2014, 14:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Matko co sie dzieje, słoneczna niech fasolka walczy! mocno trzymam kciuki bo tylko to mi pozostało... czuje sie taka bezradna :(

    samira, Kasia * lubią tę wiadomość

    kxslp2.png2PEOp1.png1l5xp2.png
  • la Autorytet
    Postów: 2752 1747

    Wysłany: 26 czerwca 2014, 14:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nasturcja u nas 500tys. Plemników, wiec prawie nic:) a możliwe, że stał się cud.

    Nasturcja lubi tę wiadomość

    Staramy się od stycznia 2013
    OjB0p2.png
  • Pysiaaa21 Ekspertka
    Postów: 273 97

    Wysłany: 26 czerwca 2014, 14:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sloneczna trzymaj sie tam i ciagle leż, odpoczywaj bedzie dobrze musi :** wspieram :***..

    No trudno sie mowi.. juz jestem przyzwyczajona do tej jednej krechy od prawie 5 lat :(.. no ale nic jutro ide do lekarza zaczac przygotowania do 3 IUI teraz cykl bedzie chyba stymulowany zeby bylo wiecej pecherzykow niz jeden... wkurza mnie to ze dopiero jak 3 IUI nie wyjdzie bedzie mi robic HSG.. Kiedys w koncu sie uda ;) wierze w to ;)

    W tym cyklu w ogole nie bedzie mierzyc tempki ani sprawdzac szyjki bede sie starala w ogole nie myslec bo to tylko jeszcze bardziej stresuje :P

    5 IUI nie udanych :(
    04.09.2015 - ICSI w Holandii zarodek dwudniowy 4 C :(
    10.12.2015 - criotransfer w Holandii zarodek 5 C :(
    23.10.2017 - ICSI blastusie 3BC i 3CB - cb :(
  • Rudasek Autorytet
    Postów: 5605 4556

    Wysłany: 26 czerwca 2014, 14:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czesc Dziewczeta!! :)

    Kasia * lubi tę wiadomość

    " Potrafimy kochać i marzyć, dlatego wszyscy jesteśmy zwyciężcami "
    relg3e5e4usdxs8f.png
    f2w3ugpjxbbrbi8m.png
  • słoneczna 85 Autorytet
    Postów: 6477 4096

    Wysłany: 26 czerwca 2014, 15:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny najgorsze jest czkeanie- bo moze serduszko juz nie bije,
    albo mysle jak to bedzie jak poronie? nei wiem jak to wyglada...

    a wiecie ile powinno sie odczekac z nastepnym staraniem?

    boje sie:(

    atdcqtkf2affvuei.png
  • la Autorytet
    Postów: 2752 1747

    Wysłany: 26 czerwca 2014, 15:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nasza kochana służba zdrowia. Jestem, a właściwie byłam umówiona po recepty na 14:50, przyszłam pare minut przed czasem, ale i tak będę czekać jeszcze minimum 30minut bo dwie osoby przede mna. Mogliby nie umawiać na godziny, bo to i tak nie działa.
    Słoneczna nie będzie następnych starań, bo chyba, ze za rok, o rodzeństwo dla fasolka.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 czerwca 2014, 15:02

    Kasia *, słoneczna 85, samira, Ewa99 lubią tę wiadomość

    Staramy się od stycznia 2013
    OjB0p2.png
‹‹ 520 521 522 523 524 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Brak ochoty na seks... - najczęstsze przyczyny niskiego libido u kobiet

Czym jest libido i jakie czynniki mają największy wpływ na popęd seksualny? Co robić, kiedy brak ochoty na seks? Przeczytaj o najczęstszych przyczynach niskiego libido u kobiet oraz dowiedz się, jak możesz poradzić sobie z tym problemem. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciążooporna - historia kobiety, która pragnie zostać Mamą ♡

Emilia mówi o sobie, że jest ciążooporna. Jej walka o bycie Mamą trwa już kilka lat, więc sama zaczęła nazywać siebie dinozaurem ciążooporności. Przeczytaj prawdziwą historię kobiety starającej się o dziecko. Kobiety, która pomimo wielu trudnych doświadczeń nie poddaje się i nie traci nadziei. 

CZYTAJ WIĘCEJ

11 najczęstszych pytań o IUI, czyli inseminacja w pigułce

Czym jest inseminacja? Kiedy warto skorzystać z tej metody? Dla kogo jest szczególnie polecana? Jaki jest koszt inseminacji? Jakie są szanse na zajście w ciążę po zabiegu inseminacji? Odpowiedzi na 11 najczęstszych pytań o inseminację. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego