Forum Starając się - ogólne CZERWCOWE TESTOWANIE ;-)
Odpowiedz

CZERWCOWE TESTOWANIE ;-)

Oceń ten wątek:
  • anqa123 Autorytet
    Postów: 502 316

    Wysłany: 23 czerwca 2018, 21:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Katiiii wrote:
    Przykro mi z powodu straty ale nie uważasz że powinnaś chociaż poczekać aż poziom bety spadnie i dopiero wtedy się starać ponownie o dziecko ?
    Jednak dla organizmu poronienie jest szokiem i nawet jesli strata była we wczesnym etapie ciąży organizm powinien miec chociaż chwilę na regenerację tym bardziej że poziom bety nie spadł jest duże ryzyko straty kolejnej ciąży.
    W którym tyg ciąży poroniłas ?

    u mnie była to pozamaciczna, poroniłam w 4 tygodniu, gin poleciła żeby już w następnym cyklu się starać, bo wtedy są największe szanse na prawidłowa ciąże, może faktycznie mogłam odczekać aż beta spadnie, ale czułam się dobrze więc czemu nie spróbować, no i teraz oczekiwania na jutrzejsze badanie, możliwe że nie jestem w ciąży, jestem tego świadoma, ale i tak niepokoją mnie te plamienia i skurcze które miałam, mimo wszystko jest to coś dziwnego

    Katiiii lubi tę wiadomość

    zi13sek29opsyrz7.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 czerwca 2018, 21:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sprawdziłam dzisiaj szyjkę podczas kąpieli, i śluzu białego to w środku mam sporo szyjka jest na wysokości całego palca to chyba wysoko i jest taka delikatna rozpulchniona ale jakby otwarta?

    Katiiii lubi tę wiadomość

  • Katiiii Ekspertka
    Postów: 251 82

    Wysłany: 23 czerwca 2018, 21:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anqa123 wrote:
    u mnie była to pozamaciczna, poroniłam w 4 tygodniu, gin poleciła żeby już w następnym cyklu się starać, bo wtedy są największe szanse na prawidłowa ciąże, może faktycznie mogłam odczekać aż beta spadnie, ale czułam się dobrze więc czemu nie spróbować, no i teraz oczekiwania na jutrzejsze badanie, możliwe że nie jestem w ciąży, jestem tego świadoma, ale i tak niepokoją mnie te plamienia i skurcze które miałam, mimo wszystko jest to coś dziwnego
    Ty mogłas sie czuc dobrze ale twój organizm nie koniecznie stad moze własnie są te skurcze i plamienia.
    Ja też jestem po poronieniu i zabiegu mimo iż czuje się już dobrze to mam swiadomosc że mój organizm jednak potrzebuje odpocząc.

    0d6540cdf938387553a1c29e28e3a71f.png
    Synek <3 13.08.2014
    Córeczka <3 27.06.2016
    Aniołek [*] :( 23.05.2018
  • Isaura81 Autorytet
    Postów: 1115 465

    Wysłany: 23 czerwca 2018, 21:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karmelllka90 wrote:
    Sprawdziłam dzisiaj szyjkę podczas kąpieli, i śluzu białego to w środku mam sporo szyjka jest na wysokości całego palca to chyba wysoko i jest taka delikatna rozpulchniona ale jakby otwarta?

    To chyba całkiem dobre objawy ;-)

    Isaura l.37, 9 CS o 3 dziecko
    HSG - drożne jajowody
    Niedomoga lutealna
    Zioła ojca sroki nr 3
  • Katiiii Ekspertka
    Postów: 251 82

    Wysłany: 23 czerwca 2018, 21:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karmelllka90 wrote:
    Sprawdziłam dzisiaj szyjkę podczas kąpieli, i śluzu białego to w środku mam sporo szyjka jest na wysokości całego palca to chyba wysoko i jest taka delikatna rozpulchniona ale jakby otwarta?
    Rozpulchniona swiadczy o ciąży ale też o @ ... tak z twojego opisu wynika ze jest bardzo wysoko a otwarta to na @

    0d6540cdf938387553a1c29e28e3a71f.png
    Synek <3 13.08.2014
    Córeczka <3 27.06.2016
    Aniołek [*] :( 23.05.2018
  • Katiiii Ekspertka
    Postów: 251 82

    Wysłany: 23 czerwca 2018, 21:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karmelllka90 rozumiem ze sprawdzałas pod wieczór ? Jesli tak to nie można sie nia sugerować... sprawdz szyjkę rano zaraz po wstaniu z łóżka idz do wc i zbadaj i daj znac jak bedzie wygladac... szyjka w ciagu dnia zmienia swoją pozycje wielkokrotnie dlatego bada sie ją tylko rano po wstaniu z łóżka najlepiej w innym przypadku wynik badania jest jakby to napisać do kosza...

    Anet85 lubi tę wiadomość

    0d6540cdf938387553a1c29e28e3a71f.png
    Synek <3 13.08.2014
    Córeczka <3 27.06.2016
    Aniołek [*] :( 23.05.2018
  • patkaaxx90 Autorytet
    Postów: 834 668

    Wysłany: 23 czerwca 2018, 22:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam pytanie ile razy w cyklu robi się prolaktyne

    Miłosz
    bl9cpiqvy4ezsagr.png
    Honoratka
    gyxw8u695zbv7tdy.png
  • Anet85 Autorytet
    Postów: 1036 1081

    Wysłany: 23 czerwca 2018, 22:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dokładnie Katiii ma rację ;-) Szyjkę bada się rano i ciężko jest np. w 12 po owulacji stwierdzić czy będzie okres czy ciąża. Poza tym we wczesnej ciąży nie powinno się badać szyjki, ja staram się badać po owulacji, ale np co 2-3 dni. Jest to dość trudne bo mam spore tyło zgięcie, dlatego określenie położenia szyjki wysoko czy nisko sprawia mi problemy i nigdy do końca nie jestem pewna..

    Katiiii lubi tę wiadomość

    Córcia - 24.01.2012 r.
    Aniołek mój kochany- 19.02.2018 r (6tc/10tc)
    atdci09kpnkcut41.png
    Przebyty zespół HELLP, PCOS,późna owulacja mutacja: MTHFR_677C-T -heterozygota, PAI-1 4G - homozygota
    ANA3 dsDNA(+)graniczny

  • Grzechotka2 Autorytet
    Postów: 712 823

    Wysłany: 23 czerwca 2018, 22:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czytaj Was kilka razy dziennie. I śle wirusy! Chociaż mój mąż kazał mi spytać ginekologa, który prowadzil pierwsza ciążę, czy można oddać to pierwsze dziecko, bo jest niegrzeczne.

    A to akurat fakt. Ostatnio non stop wrzaski i wymuszanie :/

    l22nio4pm7glhik4.png
    w57v3e3kpq4472hr.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 czerwca 2018, 22:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aaaaa to ja nie wiedziałam ze mam ja badać rano zawsze wieczorem sprawdzałam Hmm... dobra nie pcham juz tam paluchów do okresu jeszcze trochę mam mieć okres 1 lub 3 lipca zależy czy fl bedzie trwać 14 czy 16 dni ale mam nadzieje ze nie przyjdzie okres ;P.

    Grzechotka biere te wirusy nawet niegrzeczne :)
    Isaura chyba dobre haha mino bety słabej. TSH mnie załamało czekam jeszcze na wyniki proga bo cos nie przyszły

    Katiiii lubi tę wiadomość

  • patkaaxx90 Autorytet
    Postów: 834 668

    Wysłany: 23 czerwca 2018, 22:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jakaś patologia mnie dopadła piersi przy dotyku coś bardzo podobnego do mleka wycieka z piersi

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 czerwca 2018, 22:52

    Katiiii lubi tę wiadomość

    Miłosz
    bl9cpiqvy4ezsagr.png
    Honoratka
    gyxw8u695zbv7tdy.png
  • Katiiii Ekspertka
    Postów: 251 82

    Wysłany: 24 czerwca 2018, 00:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    patkaaxx90 wrote:
    Jakaś patologia mnie dopadła piersi przy dotyku coś bardzo podobnego do mleka wycieka z piersi
    mi też wycieka ale tylko jak nacisne :D

    0d6540cdf938387553a1c29e28e3a71f.png
    Synek <3 13.08.2014
    Córeczka <3 27.06.2016
    Aniołek [*] :( 23.05.2018
  • Katiiii Ekspertka
    Postów: 251 82

    Wysłany: 24 czerwca 2018, 00:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karmelllka90 wrote:
    Aaaaa to ja nie wiedziałam ze mam ja badać rano zawsze wieczorem sprawdzałam Hmm... dobra nie pcham juz tam paluchów do okresu jeszcze trochę mam mieć okres 1 lub 3 lipca zależy czy fl bedzie trwać 14 czy 16 dni ale mam nadzieje ze nie przyjdzie okres ;P.

    Grzechotka biere te wirusy nawet niegrzeczne :)
    Isaura chyba dobre haha mino bety słabej. TSH mnie załamało czekam jeszcze na wyniki proga bo cos nie przyszły
    hehe to juz wiesz...
    Ja tam szyjkę badam cały cykl tylko w trakcie @ nie badam bo no to nie higeniczne takie babrac sie w krwi ;) Ale kiedy jestesmy w trakcie starań to badam caly cyklo po za dniami kiedy mam @ nie ważne czy jestem przed owu,w trakcie czy też po... do samego dnia spodziewanej @ badam.
    Ogólnie żeby móc bez problemu nauczyć sie badać szyjkę i rozpoznawać jaka jest powinno się badać ją regularnie w trakcie każdego cyklu ponieważ przed owu,w trakcie jak i po wyglada ona inaczej i aby się nauczyć trzeba się uczyc a badanie jej tylko np do czasu owulacji mija się z celem...
    U mnie szyjka po owulacji jest wysoko twarda zamknieta byla taka w ciazy z córka pamietam dokladnie chociazby dlatego że w tej straconej ciazy szyjka od poczatku po owulacji byla nisko twarda zamknieta jednakże nie zmienia to faktu czy jest wysoko czy nisko ważne aby była zamknieta i w dniu spodziewanej @ lub tuż przed spodziewaną @ nie otworzyła się bo wtedy świadczy to tylko o tym ze @ jest tuż za rogiem ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 czerwca 2018, 00:16

    0d6540cdf938387553a1c29e28e3a71f.png
    Synek <3 13.08.2014
    Córeczka <3 27.06.2016
    Aniołek [*] :( 23.05.2018
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 czerwca 2018, 00:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Katiiii wrote:
    Przykro mi z powodu straty ale nie uważasz że powinnaś chociaż poczekać aż poziom bety spadnie i dopiero wtedy się starać ponownie o dziecko ?
    Jednak dla organizmu poronienie jest szokiem i nawet jesli strata była we wczesnym etapie ciąży organizm powinien miec chociaż chwilę na regenerację tym bardziej że poziom bety nie spadł jest duże ryzyko straty kolejnej ciąży.
    W którym tyg ciąży poroniłas ?
    Przepraszam Katii Ale muszę się wtrącić. Ja po poronieniu 3 lekarzy pytałam kiedy starać się o dziecko, tych 3 lekarzy mnie badało i każdy z nich powiedział że starania zaczac od razu po poronieniu. Nie pisz ze anqa123 sama ma uważać żeby odczekać, bo skoro lekarz jej pozwolił to miała siebie inaczej zdiagnozować? niektorzy mają swoich zaufanych lekarzy i po prostu sugerują sie tylko tym co mówią. Prosze nie strasz że może stracić kolejną ciążę przez to że za szybko zaszla. Ja stracilam ciaze w 10tyg i starałam się od razu i mam zdrowego synka.
    Anqa123 zrób betę i zobacz czy przyrasta po prostu. Powodzenia :)

    Katiiii, agniecha2101 lubią tę wiadomość

  • Marilen Autorytet
    Postów: 768 334

    Wysłany: 24 czerwca 2018, 01:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    patkaaxx90 wrote:
    Jakaś patologia mnie dopadła piersi przy dotyku coś bardzo podobnego do mleka wycieka z piersi

    To dziewczyny jak Wam coś z ppiersi wyciek to do lekarza, bo to nie jest normalne. Jak na onkologii wylądowałam, do mnie pytali czy płyn jakiś z piersi jest.
    Zbadajcie też prolaktynę. jeśli nie jesteście w ciąży to akurat nie ma się z czego cieszyć :/

    7u229jcgzsq578gy.png
  • Katiiii Ekspertka
    Postów: 251 82

    Wysłany: 24 czerwca 2018, 03:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ksiazka wrote:
    Przepraszam Katii Ale muszę się wtrącić. Ja po poronieniu 3 lekarzy pytałam kiedy starać się o dziecko, tych 3 lekarzy mnie badało i każdy z nich powiedział że starania zaczac od razu po poronieniu. Nie pisz ze anqa123 sama ma uważać żeby odczekać, bo skoro lekarz jej pozwolił to miała siebie inaczej zdiagnozować? niektorzy mają swoich zaufanych lekarzy i po prostu sugerują sie tylko tym co mówią. Prosze nie strasz że może stracić kolejną ciążę przez to że za szybko zaszla. Ja stracilam ciaze w 10tyg i starałam się od razu i mam zdrowego synka.
    Anqa123 zrób betę i zobacz czy przyrasta po prostu. Powodzenia :)
    nie strasze tylko napisalam ze jest duża szansa wiec czytaj uważnie jakbym mialas straszyc to napisalaby NAPERWNO STRACISZ CIĄZE to po pierwsze a po drugie lekarz nie jest nią to że ona czuła się ok nie oznacza wcale że jej organizm też . Kolejna rzecz jesli nie miala zabiegu to normą jest że lekarz da jej zielone swiatło że moge sie starac ale czy to oznacza ze musi? tym bardzej jesli beta jej nie spadała to co szkodzi poczekac aż spadnie i to mialam na mysli wiec nie atakuj mnie skoro zle to odebralas bo ja nie mialam nic zlego namysli i w żadnym wypadku nie życze jej straty ale najwyrazniej jej organizm nie jest jeszcze gotowy stad ma takie a nie inne objawy.
    Co do lekarzy i zaufania zostawiłabym ten temat na duzo szerszą rozmowe.

    0d6540cdf938387553a1c29e28e3a71f.png
    Synek <3 13.08.2014
    Córeczka <3 27.06.2016
    Aniołek [*] :( 23.05.2018
  • iNso87 Autorytet
    Postów: 8864 5307

    Wysłany: 24 czerwca 2018, 07:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczyny! Witam sie od rana! :d dziś mierzylam o 3 Tempke i było 37,1C. Wchodzę na ovu żeby dopisać i.. dOpa koniec abonamentu ha ha za to na belly mam msc testowy za free po pozytywnym tesiecie.. Durne to takie, że jak tu jest to tam nie ma.. :/

    Ogólnie dalej nie czuje sie wogole ciazowe ale może to i dobrze. Jest jeszcze wcześnie.

    Dziś znowu cały dzień poza domem to pewnie wieczorem się odezwe:)

    Czy ktoś dziś testuje wogole???
    Edit.
    Widzę Nona, ze dzis Twoja kolej na test:) trzymam kciuki! A co Dziewczyny z Wami?? Z tymi z terminem przed 24????

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 czerwca 2018, 07:38

    BDMdp1.png
    5oRIp1.pngXMJMp2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 czerwca 2018, 07:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Katiiii wrote:
    nie strasze tylko napisalam ze jest duża szansa wiec czytaj uważnie jakbym mialas straszyc to napisalaby NAPERWNO STRACISZ CIĄZE to po pierwsze a po drugie lekarz nie jest nią to że ona czuła się ok nie oznacza wcale że jej organizm też . Kolejna rzecz jesli nie miala zabiegu to normą jest że lekarz da jej zielone swiatło że moge sie starac ale czy to oznacza ze musi? tym bardzej jesli beta jej nie spadała to co szkodzi poczekac aż spadnie i to mialam na mysli wiec nie atakuj mnie skoro zle to odebralas bo ja nie mialam nic zlego namysli i w żadnym wypadku nie życze jej straty ale najwyrazniej jej organizm nie jest jeszcze gotowy stad ma takie a nie inne objawy.
    Co do lekarzy i zaufania zostawiłabym ten temat na duzo szerszą rozmowe.
    Katii spokojnie, ja Ciebie nie atakuje. Wyrażam oddmienne zdanie, ponieważ Twoja wypowiedź wydała mi się pesymistyczne dla koleżanki, która nie wie co się dzieje, a jest już po staraniach. Trochę optymizmu :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 czerwca 2018, 08:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczynki, ja sie witam i uciekam w podróż mamy dzisiaj chrzciny soe bojem... ale juz mam humor do dupy jak padnie pytanie o dziecko zabije

  • anqa123 Autorytet
    Postów: 502 316

    Wysłany: 24 czerwca 2018, 08:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ksiazka wrote:
    Katii spokojnie, ja Ciebie nie atakuje. Wyrażam oddmienne zdanie, ponieważ Twoja wypowiedź wydała mi się pesymistyczne dla koleżanki, która nie wie co się dzieje, a jest już po staraniach. Trochę optymizmu :)

    faktycznie zawiało pesymizmem...ale ja i tak eis od tygodnia denerwuje, okresu nie ma, cały czas mam plamienia, ale takie brązowe, ciągle mnie mnie mdli..ale to raczej stres, jadę zaraz zrobić betę, nawet jak w ciąży nie jestem to i tak plamienia przez tydzień i jakieś skurcze nie są dobrym objawem

    zi13sek29opsyrz7.png
‹‹ 106 107 108 109 110 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Przyczyny niepowodzenia in vitro - jakie?

Procedura in vitro to niekiedy jedyna szansa dla par bezskutecznie starających się o dziecko i walczących z niepłodnością. Choć skuteczność metody jest wysoka, niestety nie zawsze kończy się sukcesem... Jakie są najczęstsze przyczyny niepowodzeń przy IVF?

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z płodnością, brak owulacji? 3 przepisy na koktajle wspierające owulację.

Sprawdź jak pyszne i łatwe do zrobienia koktajle, mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę. Działaj kompleksowo i wspieraj swoje starania w naturalny sposób. Poznaj 3 propozycje przepisów na pyszne koktajle propłodnościowe. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Brak okresu a negatywny test ciążowy, czyli o przyczynach spóźniającej się miesiączki

Każda kobieta doświadczyła lub doświadczy spóźniającej się miesiączki, nie będąc w ciąży. Z jakich przyczyn miesiączka może się spóźniać? Co robić, kiedy krwawienie miesiączkowe nie wystąpiło, a testy ciążowe wychodzą negatywnie? Po ilu dniach warto zgłosić się do lekarza? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego