Forum Starając się - ogólne CZERWCOWE TESTOWANIE ;-)
Odpowiedz

CZERWCOWE TESTOWANIE ;-)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 czerwca 2018, 09:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny muszę iść na bete czy to niekonieczne? bo ja bym z chęcią poczekała do wizyty z gin, jeżeli powie żeby zrobić to zrobię albo telefonicznie go zapytam przed wizyta.

  • kuzmoni1 Autorytet
    Postów: 636 273

    Wysłany: 26 czerwca 2018, 09:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ksiazka wrote:
    Hej dziewczyny :)
    Zrobiłam w końcu test i nie mogę uwierzyć...

    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/dab295848d22.jpg
    Graulacje!!:)


    MalaMi trzymam kciuki. Daj koniecznie znac :)

    ksiazka lubi tę wiadomość

    KQNOp1.png

    Starania od czerwca 2016,
    3x iui :(
    Ciaza naturalna
  • iNso87 Autorytet
    Postów: 8864 5307

    Wysłany: 26 czerwca 2018, 09:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej!
    Ja niedawno wrocilam z bety i proga. Mam dzis troche kociol w domu bo pochorowali mi domownicy.. Starsza lezy zdycha biedna a Malz juz troche lepiej sie poczul i poszedl do pracy. Mlodsza tato mi zabral do siebie,zeby nie lapnela nic.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 czerwca 2018, 09:51

    BDMdp1.png
    5oRIp1.pngXMJMp2.png
  • iNso87 Autorytet
    Postów: 8864 5307

    Wysłany: 26 czerwca 2018, 09:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniecha dziekuje ;D*
    Nic straconego,jeszcze napewno zajrzysz do PL ;D

    Bonda to czekamy razem na wyniki krwi :D powtarzasz za dwa dni of course?:)))

    MalaMi tez trzymam i za Ciebie kciuki ;D oby nam dzis wyniki byly wszystkim super!

    Ksiazka no pieknie :D bety nie musisz robic jak nie chcesz. To tak naprawde tylko informacja dla Ciebie ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 czerwca 2018, 09:55

    agniecha2101, ksiazka lubią tę wiadomość

    BDMdp1.png
    5oRIp1.pngXMJMp2.png
  • iNso87 Autorytet
    Postów: 8864 5307

    Wysłany: 26 czerwca 2018, 09:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oleczka testowalas??

    Karmellka prolaktyny czy proga???

    KAL trzymam kciuki za wizyte,czytam tak o Twoich przejsciach i nie wiem co mam Tobie nawet napisac :/

    Marilen i jak u Ciebie???

    edit.
    Karmellka juz widze,ze jednak prolaktyny to ja nie wiem ile powinno wyjsc.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 czerwca 2018, 09:59

    BDMdp1.png
    5oRIp1.pngXMJMp2.png
  • iNso87 Autorytet
    Postów: 8864 5307

    Wysłany: 26 czerwca 2018, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny zapraszam tez na fioletowa na MArcowe Mamusie 2019 ;))

    ksiazka, Anet85 lubią tę wiadomość

    BDMdp1.png
    5oRIp1.pngXMJMp2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 czerwca 2018, 10:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Książka nie musisz robic bety. Mi np lekarz ten drugi powiedział ze jesli dostanę okres to mam przyjść po miesiączce, a jeslimiesiaczka nie przyjdzie to dopiero na początku sierpnia. Czyli to byłby około 8 tydz

    Ja sie zapisałam na testowanie 28 czerwca w dzien naszej 4 rocznicy ślubu ale dzisiaj wydaje mi sie ze nie chce testować, boje sie ehh... dzisiaj miałam taki piękny sen - ze dostałam takiego wyraźnego plamienia implantacyjnego i miałam taki różowy śluz który oznaczał ze jestem w ciazy i juz nie musiałam robic testu bo wiedziałam ze jestem w ciazy i byłam taka spokojna. Ten sen był tak miły, ze obudziłam sie z takim spokojem a pózniej dotarła do mnie rzeczywistość

    ksiazka lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 czerwca 2018, 10:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    iNso87 wrote:
    Oleczka testowalas??

    Karmellka prolaktyny czy proga???

    KAL trzymam kciuki za wizyte,czytam tak o Twoich przejsciach i nie wiem co mam Tobie nawet napisac :/

    Marilen i jak u Ciebie???

    edit.
    Karmellka juz widze,ze jednak prolaktyny to ja nie wiem ile powinno wyjsc.

    Mój wynik to progesteron 17 ng/ml robiłam go 6/7 dpo 25 dc

  • agniecha2101 Autorytet
    Postów: 3045 2058

    Wysłany: 26 czerwca 2018, 10:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ksiazka wrote:
    Dziewczyny muszę iść na bete czy to niekonieczne? bo ja bym z chęcią poczekała do wizyty z gin, jeżeli powie żeby zrobić to zrobię albo telefonicznie go zapytam przed wizyta.
    Ja nie robiłam bety w ogóle :-)

    ksiazka lubi tę wiadomość

    qdkkx1hppzr9qlv8.png
    p19ucsqvh84pvyvi.png
  • iNso87 Autorytet
    Postów: 8864 5307

    Wysłany: 26 czerwca 2018, 10:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aaaa no wlasnie :P Tak myslala,ze tam progesteron a nie prolaktyna :P

    Ja mam wizyte wlasnie umowiona na 6.07 do gina. ide do takiej walnietej lakerki,bo moja ma terminy zajete....no trudno :/

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 czerwca 2018, 11:12

    BDMdp1.png
    5oRIp1.pngXMJMp2.png
  • agniecha2101 Autorytet
    Postów: 3045 2058

    Wysłany: 26 czerwca 2018, 10:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    iNso87 wrote:
    Agniecha dziekuje ;D*
    Nic straconego,jeszcze napewno zajrzysz do PL ;D

    Bonda to czekamy razem na wyniki krwi :D powtarzasz za dwa dni of course?:)))

    MalaMi tez trzymam i za Ciebie kciuki ;D oby nam dzis wyniki byly wszystkim super!

    Ksiazka no pieknie :D bety nie musisz robic jak nie chcesz. To tak naprawde tylko informacja dla Ciebie ;)
    Średnio kilka razy w roku jestem, ale zawsze w biegu :-P ale jeszcze z 3-4 latka i zjedziemy już spowrotem do PL na stałe :-)

    qdkkx1hppzr9qlv8.png
    p19ucsqvh84pvyvi.png
  • MałaMi90 Autorytet
    Postów: 2140 691

    Wysłany: 26 czerwca 2018, 10:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I nie potrzebnie tą betę zrobiłam @ się rozkręca :( po tygodniu plamień

    tsh-1,89(03.2020), 0,619 (05.2020), 1,31 (06.2020)
    FT4-1,21 (06.2020)
    homocysteina-6,49
    glukoza-89,3
    insulina-9,42
    FSH-6,0
    LH-9,0
    Estriadol-43,5
    Prolaktyna 14,4
    IgG Różyczka p/c 345,7
    HSG drożne
    AMH 7,7, 6,39 (02.2021)
    Żelazo-61,60 (05-05-2020)
    Witamina B12-307 (05-05-2020)
    Kw foliowy-15,89 (05-05-2020)
    Ferrytyna-22,41 (05-05-2020)
    INR-0,90 (05-05-2020)
    Morfologia ok (05-05-2020), ok(24-11-2020)
    APTT-32 sek (05-05-2020)
    Sód-138,4 (05-05-2020)
    Potas-5,06 (05-05-2020)
    Laparo-histero-HSG = Endometrioza 2 st
    Progesteron 8dpo-15.40, 8 dpo-2,51, 23dc-24,47
    Krzywa cukrowa- 92-109-102
    Krzywa insulinowa-6,7-52,3-19,3
    ANA 1 nie stwierdzono
    ASA nie stwierdzono
    Brak KIRów implantacyjnych
    NK-12.4%
    INL 10-zbyt nisko
    PAI-1

    Suple ona. Pregna start, resweratrol euthyrox 75, witamina Do 2000, nać, colostrum

    Suple On. Witamina C 500,

    DNA plemnika 29,29%(01.2020) liczne komórki okrągłe, 21,97%(11.2020) brak komórek okrągłych Hba (02.2021) 45%,
  • agniecha2101 Autorytet
    Postów: 3045 2058

    Wysłany: 26 czerwca 2018, 10:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratuluję też pozostałym dziewczynom pozytywów :-) :-* :-*

    qdkkx1hppzr9qlv8.png
    p19ucsqvh84pvyvi.png
  • iNso87 Autorytet
    Postów: 8864 5307

    Wysłany: 26 czerwca 2018, 10:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniecha rozumiem,tak to jest jak sie mieszka w innym kraju a przyjezdza sie do PL i ma sie tyle na glowie,ze czasem dla Rodziny nie ma sie czasu nawet przez te pare dni :)

    MalaMI przykro mi :(

    Ja musze powiedziec,ze wogole nie czuje sie ciazowo..nic a nic. Nic mnie nie boli,poprostu nic. Dzis termin @ mam. Z mlodsza jak bete w ten dzien robilam to mialam 139 :) ciekawe ile teraz bedzie. Mam nadzeje,ze bedzie okej.

    agniecha2101 lubi tę wiadomość

    BDMdp1.png
    5oRIp1.pngXMJMp2.png
  • KAL Autorytet
    Postów: 1131 672

    Wysłany: 26 czerwca 2018, 11:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MałaMi90 ależ mi przykro :( u mnie nic okresowo się nie zapowiada... Szyjka wysoko cały czas ehhh....

    Akceptacja!
  • MałaMi90 Autorytet
    Postów: 2140 691

    Wysłany: 26 czerwca 2018, 11:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KAL trzymam kciuki żeby się udało :*

    tsh-1,89(03.2020), 0,619 (05.2020), 1,31 (06.2020)
    FT4-1,21 (06.2020)
    homocysteina-6,49
    glukoza-89,3
    insulina-9,42
    FSH-6,0
    LH-9,0
    Estriadol-43,5
    Prolaktyna 14,4
    IgG Różyczka p/c 345,7
    HSG drożne
    AMH 7,7, 6,39 (02.2021)
    Żelazo-61,60 (05-05-2020)
    Witamina B12-307 (05-05-2020)
    Kw foliowy-15,89 (05-05-2020)
    Ferrytyna-22,41 (05-05-2020)
    INR-0,90 (05-05-2020)
    Morfologia ok (05-05-2020), ok(24-11-2020)
    APTT-32 sek (05-05-2020)
    Sód-138,4 (05-05-2020)
    Potas-5,06 (05-05-2020)
    Laparo-histero-HSG = Endometrioza 2 st
    Progesteron 8dpo-15.40, 8 dpo-2,51, 23dc-24,47
    Krzywa cukrowa- 92-109-102
    Krzywa insulinowa-6,7-52,3-19,3
    ANA 1 nie stwierdzono
    ASA nie stwierdzono
    Brak KIRów implantacyjnych
    NK-12.4%
    INL 10-zbyt nisko
    PAI-1

    Suple ona. Pregna start, resweratrol euthyrox 75, witamina Do 2000, nać, colostrum

    Suple On. Witamina C 500,

    DNA plemnika 29,29%(01.2020) liczne komórki okrągłe, 21,97%(11.2020) brak komórek okrągłych Hba (02.2021) 45%,
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 czerwca 2018, 11:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    iNso87 wrote:
    Agniecha rozumiem,tak to jest jak sie mieszka w innym kraju a przyjezdza sie do PL i ma sie tyle na glowie,ze czasem dla Rodziny nie ma sie czasu nawet przez te pare dni :)

    MalaMI przykro mi :(

    Ja musze powiedziec,ze wogole nie czuje sie ciazowo..nic a nic. Nic mnie nie boli,poprostu nic. Dzis termin @ mam. Z mlodsza jak bete w ten dzien robilam to mialam 139 :) ciekawe ile teraz bedzie. Mam nadzeje,ze bedzie okej.
    Przy poprzednich ciążach tez mialas tak bezobjawowo ?

  • iNso87 Autorytet
    Postów: 8864 5307

    Wysłany: 26 czerwca 2018, 11:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam wlasnie wyniki
    14dpo - beta-95mIU/ml
    progesteron - 28,20ng/ml.

    Migracja, MałaMi90, Straciatellaa, Grzechotka2, SylwiaLu, patkaaxx90, agniecha2101, Bonda, Anet85 lubią tę wiadomość

    BDMdp1.png
    5oRIp1.pngXMJMp2.png
  • iNso87 Autorytet
    Postów: 8864 5307

    Wysłany: 26 czerwca 2018, 11:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karmelllka90 wrote:
    Przy poprzednich ciążach tez mialas tak bezobjawowo ?
    Pierwszej nie pamietam ale w drugiej piersi mialam obolale,ze w staniku musialam spac ale nie wiem,czy to nie w pozniejszym etapie. No a mdlosci to gdzies o 6tyg ciazy takze ten...

    BDMdp1.png
    5oRIp1.pngXMJMp2.png
  • Migracja Ekspertka
    Postów: 136 54

    Wysłany: 26 czerwca 2018, 11:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    iNso87 wrote:
    Mam wlasnie wyniki
    14dpo - beta-95mIU/ml
    progesteron - 28,20ng/ml.
    Gratulacje :-)!

    iNso87 lubi tę wiadomość

    graphics-worms-675324.gif
    Aniołek 26.03.2013 [*]....
‹‹ 115 116 117 118 119 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Endometrioza – zagadkowa choroba powodująca niepłodność

Jeżeli dokuczają Ci silne bóle brzucha przed oraz w trakcie miesiączki, odczuwasz ból przy współżyciu, nie możesz zajść w ciążę - objawy te mogą wskazywać na endometriozę, tajemniczą chorobę, która może powodować niepłodność. Ale nie mając powyższych objawów, mając regularne, niebolesne miesiączki może okazać się, że ta sama choroba powoduje u ciebie problemy z płodnością. Dlaczego?

CZYTAJ WIĘCEJ

Smog - czy smog w Polsce może obniżać płodność?

Polska jest jednym z najbardziej zanieczyszczonych krajów na świecie. To niestety przykry fakt. Jesteśmy świadomi, że smog negatywnie wpływa na nasz organizm - płuca, serce. Ale czy może również upośledzać naszą płodność? Czy może dodatkowo obniżać parametry nasienia? Czy możemy mądrze się przed tym zabezpieczać, czy to już histeria? Zadaliśmy to pytanie ekspertom, przeczytaj co usłyszeliśmy!  

CZYTAJ WIĘCEJ

Zaburzenia hormonalne - 8 najczęstszych objawów

Zaburzenia hormonalne - jakie są ich najczęstsze objawy? Które objawy powinny Cię skłonić do wizyty u lekarza i diagnostyki w kierunku zaburzeń hormonalnych? Jakie są najczęstsze przyczyny braku równowagi hormonalnej i jak wygląda leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego