Forum Starając się - ogólne CZERWCOWE TESTOWANIE ;-)
Odpowiedz

CZERWCOWE TESTOWANIE ;-)

Oceń ten wątek:
  • iNso87 Autorytet
    Postów: 8860 5306

    Wysłany: 31 maja 2018, 10:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny u wiekszosci osob pewnie chec posiadania dziecka blysnie dopiero w pozniejszym czasie. Tylko najgorsze jest wlasnie to,ze czasem organizm plata nam figle i jak nie chcialysmy majac 21lat a moglysmy je pewnie miec tak pyk pyk i juz,tak jak czlowiek dojrzeje do tego zeby miec dziecko w wieku 28lat to wtedy sie zaczynaja problemy nie wiedziec czemu skoro to jeszcze w dalszym ciagu mlody wiek na ciaze. No ale coz.. zycie.

    Ja chcialam miec trzecie zaraz rok po roku po swojej drugiej ale jak przyszlo co do czego to sie jednak przerazilam.. i dopiero teraz od tamtego momentu dojrzalam do tego,ze chce. Mam nadzieje,ze uda sie jeszcze synka trafic. Wtedy to juz sprzety u nas na strych;) wiecej dzieci to juz duzy koszt i nie chce potem wychowywac dzieci w jakiejs biedzie czy wiazac koniec z koncem.;) i zyc od 1 do 1 jak to sie mowi.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 maja 2018, 11:00

    Katti lubi tę wiadomość

    BDMdp1.png
    5oRIp1.pngXMJMp2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 maja 2018, 10:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    iNso87 wrote:
    Dziewczyny u wiekszosci osob pewnie chec posiadania dziecka blysnie dopiero w pozniejszym czasie. Tylko najgorsze jest wlasnie to,ze czasem organizm plata nam figle i jak nie chcialysmy majac 21lat a moglysmy jenpewnie miec tak pyk pyk i juz,tak jak czlowiek dojrzeje do tego zeby miec dziecko w wieku 28lat to wtedy sie zaczynaja problemy nie wiedziec czemu skoro to jeszcze w dalszym ciagu mlody wiek na ciaze. No ale coz.. zycie.
    W pewnym sensie masz racje.
    Ale widzisz ja z moim ex nigdy się nie zabezpieczaliśmy i nigdy nie uważaliśmy i to trwało 4 lata i w ciąże nie zaszłam tak jakby los tak chciał abym nie miała z nim dzieci i też osobiscie gotowa na dzieci nie byłam ale wiadomo że jakby sie stało to bym kochała. Dopiero z moim mężem poszło i to bardzo szybko wiec no nie wiem jak to można wytłumaczyć.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 maja 2018, 11:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    iNso87 wrote:
    Ja chcialam miec trzecie zaraz rok po roku po swojej drugiej ale jak przyszlo co do czego to sie jednak przerazilam.. i dopiero teraz od tamtego momentu dojrzalam do tego,ze chce. Mam nadzieje,ze uda sie jeszcze synka trafic. Wtedy to juz sprzety u nas na strych;) wiecej dzieci to juz duzy koszt i nie chce potem wychowywac dzieci w jakiejs biedzie czy wiazac koniec z koncem.;) i zyc od 1 do 1 jak to sie mowi.


    W takim razie życzę ci z całego serca aby udało wam sie miec synka bo widzę dwie córeczki macie :)
    Ja mam parkę wiec teraz byle byłoby zdrowe chociaż nie ukrywam jak zaszłam liczyłam po cichu na chłopca niestety odszedł do aniołków i nawet nie wiem czy byłby chłopcem czy dziewczynką .

  • iNso87 Autorytet
    Postów: 8860 5306

    Wysłany: 31 maja 2018, 11:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Katti wrote:
    W pewnym sensie masz racje.
    Ale widzisz ja z moim ex nigdy się nie zabezpieczaliśmy i nigdy nie uważaliśmy i to trwało 4 lata i w ciąże nie zaszłam tak jakby los tak chciał abym nie miała z nim dzieci i też osobiscie gotowa na dzieci nie byłam ale wiadomo że jakby sie stało to bym kochała. Dopiero z moim mężem poszło i to bardzo szybko wiec no nie wiem jak to można wytłumaczyć.
    Katti mam podobna sytuacje z tym,ze zaszlam w ciaze.. nie bylam w zwiazku oczywiscie tez wtedy malzenskim. Kocham swoja corke i moj obecny Malz tez Ja kocha. Tworzymy normalna rodzine,nikt nawet sie nie domysla,ze Laura jest tylko moja. Z Jej biologicznym ojcem mamy maly kontakt i dzieki Bogu. Niezly z niego as i tyle tylko powiem. Nie zawraca glowy a Laura jakos specjalnie za nim nie teskni. Moze u nas chec posiadania 3 dziecka bierze sie tez stad. Moze zeby Laura byla biologiczna corka mego obecnego Malza to moze na 2 bysmy poprzestali;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 maja 2018, 11:09

    Katti lubi tę wiadomość

    BDMdp1.png
    5oRIp1.pngXMJMp2.png
  • iNso87 Autorytet
    Postów: 8860 5306

    Wysłany: 31 maja 2018, 11:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Katti wrote:
    W takim razie życzę ci z całego serca aby udało wam sie miec synka bo widzę dwie córeczki macie :)
    Ja mam parkę wiec teraz byle byłoby zdrowe chociaż nie ukrywam jak zaszłam liczyłam po cichu na chłopca niestety odszedł do aniołków i nawet nie wiem czy byłby chłopcem czy dziewczynką .
    Katti to takie bardziej marzenie Malza;) ja juz przyzwyczajona,ze mam baby w domu;p i wiem jak mam sie nimi zajac a gdybym miala chlopca to chyba czarna magia by byla;) Plec nie ma dla mnie znaczenia tylko aby zdrowe jak napisalas. To jest najwazniejsze! Tobie rowniez zycze zapelnienia straty.Musicie tym razem strzelic blizniaki dla wyrownania;d

    Katti lubi tę wiadomość

    BDMdp1.png
    5oRIp1.pngXMJMp2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 maja 2018, 11:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    iNso87 wrote:
    Katti to takie bardziej marzenie Malza;) ja juz przyzwyczajona,ze mam baby w domu;p i wiem jak mam sie nimi zajac a gdybym miala chlopca to chyba czarna magia by byla;) Plec nie ma dla mnie znaczenia tylko aby zdrowe jak napisalas. To jest najwazniejsze! Tobie rowniez zycze zapelnienia straty.Musicie tym razem strzelic blizniaki dla wyrownania;d
    hehe dzięki :)
    z blizniakami ojjjj nie wiem czy bym sobie dała rade jednak u mnie dzieci są jeszcze malutkie a tutaj jakby miały dojsc blizniaki :)
    Jesli do starań dojdzie to bede tylko chciała aby było zdrowe i abym donosiła o nic wiecej nie bede prosić.
    Jednakże najpierw chcę zrobic badania na cukrzyce bo mam obawy ze mam cukrzyce nie tylko ciążową... jesli wyjdzie ze choruję na cukrzycę to starania odpadają nie chcę podejmować tak dużego ryzyka straty której nie przezyłabym drugi raz.

    Niby faceci mają pragnienie miec synka chociaż jak ja tak patrzę na mojego męza odnoszę wrażenei że córcia jest jego oczkiem w głowie bardziej niż synek hehe u mnie zas synek moje oczko w głowie wiec jest równy podział :D

    Taka sytuacja ... najważniejsze ze kocha twoją córkę jak własną i co najważniejsze że córka traktuje go też jak tatę. Mój ex szybko sie pocieszył po naszym rozstaniu i wzial slub z jakąs tam z dyskoteki i w sumie ona szybko zaszła z nim w ciaze ... mają córke a jak bylismy razem to 4 lata i nic wiec mysle że tak miało być.

    iNso87 lubi tę wiadomość

  • kuzmoni1 Autorytet
    Postów: 636 273

    Wysłany: 31 maja 2018, 11:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Katti wrote:
    W pewnym sensie masz racje.
    Ale widzisz ja z moim ex nigdy się nie zabezpieczaliśmy i nigdy nie uważaliśmy i to trwało 4 lata i w ciąże nie zaszłam tak jakby los tak chciał abym nie miała z nim dzieci i też osobiscie gotowa na dzieci nie byłam ale wiadomo że jakby sie stało to bym kochała. Dopiero z moim mężem poszło i to bardzo szybko wiec no nie wiem jak to można wytłumaczyć.
    Katti myślę że poprzedni partner miał pewnie słabe nasienie. Chyba ze wiesz ze tez ma juz dzieci. W kazdym badz razie dobrze jak jest.

    Dziewczyny tak patrzę nad mój wykres i nie wiem nas kiedy zapisać się na testowanie Ale może ten termin spodziewanej @.
    Zatem zapiszcie mnie prosze na 14 czerwca w czwartek ;)
    Niby się mówi że w miesiacu urodzin jest największą płodność , ja mam dopiero w lutym. Ale moja siostra dokładnie 14 czerwca ma urodziny. Dwójkę i każde z 1 cs. Moze jej płodność w jej urodziny mi pomoże :P

    KQNOp1.png

    Starania od czerwca 2016,
    3x iui :(
    Ciaza naturalna
  • MeggiGirl Ekspertka
    Postów: 279 93

    Wysłany: 31 maja 2018, 16:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejka dziewczyneczki. Ja tak wpadam do was i wypadam, bo już swoje starania przerwałam, ostatnio po pozytywnych testach ciążowych mi się zachciało znowu...Potem jednak dostałam okres (podejrzewam więc ciążę biochemiczną). I wiecie co? Jest 14 dc a mnie strasznie bolą sutki. Nigdy tak nie miałam. Czy to może być znak, że coś tam się stwarza? :D Wydaje mi się to strasznie głupie, ale jakaś nadzieja się tli.

    Sung lubi tę wiadomość

    TSH 1,5
    1 cs
    Letrox 50
    Pierwotna niedoczynność tarczycy
    Chcę być mamą...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 maja 2018, 16:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MeggiGirl wrote:
    Hejka dziewczyneczki. Ja tak wpadam do was i wypadam, bo już swoje starania przerwałam, ostatnio po pozytywnych testach ciążowych mi się zachciało znowu...Potem jednak dostałam okres (podejrzewam więc ciążę biochemiczną). I wiecie co? Jest 14 dc a mnie strasznie bolą sutki. Nigdy tak nie miałam. Czy to może być znak, że coś tam się stwarza? :D Wydaje mi się to strasznie głupie, ale jakaś nadzieja się tli.
    Zawsze jest nadzieja...trzeba poczekać lub zrobic test.

  • patkaaxx90 Autorytet
    Postów: 834 668

    Wysłany: 31 maja 2018, 20:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie test negatyw czekam na @..

    Miłosz
    bl9cpiqvy4ezsagr.png
    Honoratka
    gyxw8u695zbv7tdy.png
  • Grzechotka2 Autorytet
    Postów: 712 823

    Wysłany: 31 maja 2018, 21:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    patkaaxx90 wrote:
    U mnie test negatyw czekam na @..

    :(

    l22nio4pm7glhik4.png
    w57v3e3kpq4472hr.png
  • iNso87 Autorytet
    Postów: 8860 5306

    Wysłany: 31 maja 2018, 21:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny uszy do gory! Jutro zaczynamy.pieknym dniem czerwiec,bo Dniem Dziecka takze to szczegolny miesiac oby szczesliwy dla Nas!;)

    U mnie jutro mlodsza konczy rowne 2,5roku:) jutro tez mamy rekrutacje uzupelniajaca do przedszkola(w marcu w I rekrutacji nie zglaszalam Jej). Zdecydowalam sie Ja jednak zglosic ale dowiedzialam sie,ze tam gdzie chce Ja zapisac zostalo....2 miejsca ha ha ha takze pewnie jeszcze przezimuje w domu ten rok;) no ale zawsze jest ten procent,ze jednak sie uda;)

    MałaMała lubi tę wiadomość

    BDMdp1.png
    5oRIp1.pngXMJMp2.png
  • Grzechotka2 Autorytet
    Postów: 712 823

    Wysłany: 31 maja 2018, 23:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powiedz mi, bo moja młoda za rok we wrześniu skończy 2,5roku. Można już ja rekrutować do publicznego czytam trzeba mieć 3 rocznikowo? Czy nie ma nic odgórnie j zależy od przedszkola?

    l22nio4pm7glhik4.png
    w57v3e3kpq4472hr.png
  • Ineczka Autorytet
    Postów: 2954 1174

    Wysłany: 31 maja 2018, 23:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Grzechotka2 wrote:
    Powiedz mi, bo moja młoda za rok we wrześniu skończy 2,5roku. Można już ja rekrutować do publicznego czytam trzeba mieć 3 rocznikowo? Czy nie ma nic odgórnie j zależy od przedszkola?
    U nas zależy od przedszkola w moim mieliśmy 2,5 latki już :)
    Powodzenia dziewczyny w nowym miesiącu trzymam kciuki i kibicuje z całych sił jak co miesiąc :*

    v5abi09kg49ph79h.png
    30 lat Euthyrox 25,Mama aktiv premium,jodid
    https://bellybestfriend.pl/pamiętnik/zielona-staraczka-pozniej-ciezarowka-przez-9-miesiecy,2959.html
    beta 25.10/229, 27.10/488, 30.10/1615
  • Ania95 Autorytet
    Postów: 2746 2652

    Wysłany: 31 maja 2018, 23:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    iNso87 wrote:
    Dziewczyny u wiekszosci osob pewnie chec posiadania dziecka blysnie dopiero w pozniejszym czasie. Tylko najgorsze jest wlasnie to,ze czasem organizm plata nam figle i jak nie chcialysmy majac 21lat a moglysmy je pewnie miec tak pyk pyk i juz,tak jak czlowiek dojrzeje do tego zeby miec dziecko w wieku 28lat to wtedy sie zaczynaja problemy nie wiedziec czemu skoro to jeszcze w dalszym ciagu mlody wiek na ciaze. No ale coz.. zycie.

    Ja od zawsze miałam silne pragnienie bycia mamą. Zresztą już jako nastolatka pracowałam jako opiekunka do dzieci :) kiedy zaszłam niespodziewanie w ciążę w głębi serca była radość, ale na zewnątrz łzy, bo nie wiedziałam czy damy sobie radę. Niestety poroniłam. Teraz kiedy świadomie się staramy nie mogę zajść. Leci mi właśnie 7cs a mam tylko 23 lata. Młodość nie gwarantuje sukcesu niestety :(

    8.08.2019 💗
    3jvzjw4zu715l6nw.png
  • Upragniona niunia Ekspertka
    Postów: 198 93

    Wysłany: 1 czerwca 2018, 04:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to sobie potestowalam.... 1 czerwiec, piątek, dzień dziecka i okres.


    Poproszę o przepisanie na 29go.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 czerwca 2018, 04:12

    Zaczynamy starania od nowa. To jest ten czas.
    12.2017 - cp
    Starania od 10.06.2017

    Czeka nas inseminacja

    8668398a86dbc3dfd67e7b25e3cfba7e.png
  • MałaMała Autorytet
    Postów: 487 540

    Wysłany: 1 czerwca 2018, 05:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Upragniona niunia wrote:
    No to sobie potestowalam.... 1 czerwiec, piątek, dzień dziecka i okres.


    Poproszę o przepisanie na 29go.
    :(
    Zycze II kreseczek :*

    <3 12/02/2019 <3
    SZYMEK

  • iNso87 Autorytet
    Postów: 8860 5306

    Wysłany: 1 czerwca 2018, 06:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Grzechotka2 wrote:
    Powiedz mi, bo moja młoda za rok we wrześniu skończy 2,5roku. Można już ja rekrutować do publicznego czytam trzeba mieć 3 rocznikowo? Czy nie ma nic odgórnie j zależy od przedszkola?
    Grzechotka u nas w tym roku tak jest,ze przyjmuja dzieci do rocznika 2015. Dzieci mlodsze ze stycznia np. 2016 juz musza poczekac i dowiadywac sie po rekrutacjach czy sa miejsca jak sa to juz osobiscie musza cokolwiek skladac. Mysle,ze nie bedziesz miala problemu,bo dziecko masz z 2016 czyli od nastepnego roku dzieci do grudnia 2016 beda przyjmowane;) Musisz normalnie przystapic po nowym roku do rekrutacji przez neta. W moim akurat wojewodztwie byla w dniach 1.03-9.03. Teraz jest uzupelniajaca.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 czerwca 2018, 06:44

    BDMdp1.png
    5oRIp1.pngXMJMp2.png
  • iNso87 Autorytet
    Postów: 8860 5306

    Wysłany: 1 czerwca 2018, 06:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania95 to przykro mi. Ja znam tylko w wiekszosci przypadki takich osob o ktorych napisalam. Wsrod swoich znajomych o takim jak Twoj nigdy nie slyszalam. Powodzenia zycze!

    Ania95 lubi tę wiadomość

    BDMdp1.png
    5oRIp1.pngXMJMp2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 czerwca 2018, 07:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny!
    Powiedzcie mi, przy luteinie nie warto robić proga 7dpo?

    Pięknego dnia dziecka Wam życzę!

‹‹ 4 5 6 7 8 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Starania o dziecko, niepłodność? - jak powiedzieć o tym innym?

Często bywa tak, że temat kłopotów z zajściem w ciążę jest owiany tajemnicą. Jak powiedzieć rodzinie i przyjaciołom o Waszych trudnych doświadczeniach związanych z przedłużającymi się staraniami o dziecko? Doświadczony psycholog, który na co dzień pracuje z parami zmagającymi się z niepłodnością - Justyna Kuczmierowska - proponuje napisanie listu. Sprawdź, co powinno znaleźć się w liście do bliskich osób. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kalendarz dni płodnych - aplikacja - starania o dziecko

Postanowione - rozpoczynacie starania o dziecko. Mija pierwszy, drugi, trzeci miesiąc, a ciąży nie ma. Pojawia się lekki niepokój - co się dzieje? Tak rozpoczyna się historia wielu kobiet z OvuFriend, które używają aplikacji podczas starania o dziecko. Inteligentny kalendarz dni płodnych nie tylko szybko nauczy się Twojej płodności ale również wcześnie wykryje nieprawidłowości. Przeczytaj jak aplikacja pomoże Ci zajść w ciążę!  

CZYTAJ WIĘCEJ

Test owulacyjny. Jak działają testy owulacyjne i czy są skuteczne?

Testy owulacyjne są jednym z najprostszych narzędzi do samodzielnego wykrywania dni płodnych i zbliżającej się owulacji. Przeczytaj jak działają testy owulacyjne, jak je prawidłowo wykonać, ile kosztują i czy można im zaufać w 100%. Podpowiemy Ci również jak skutecznie zwiększyć działanie testów owulacyjnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego