Forum Starając się - ogólne Czy są tu jakieś staraczki chorujące na wzjg? Lub inną chorobę jelit?
Odpowiedz

Czy są tu jakieś staraczki chorujące na wzjg? Lub inną chorobę jelit?

Oceń ten wątek:
  • Magdaaaalenka Ekspertka
    Postów: 377 57

    Wysłany: 5 marca 2019, 11:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wielki strach czy wgl dozyja ... tego sie boje.. w sumie wszystkiego sie boje ale mimo to czuje ze mam duzo sily

    26lat
    Pcos, wzjg
    2 iui - nieudane...

    Nie tracimy nadziei... :)
    A po burzy zawsze wychodzi słońce....
    mamy ❄️❄️❄️❄️<3
    27.04 picis jednego ❄️
    2.01.2020 - urodziła sie nasza córeczka 💕♥️
  • Ewka90 Autorytet
    Postów: 1040 133

    Wysłany: 5 marca 2019, 14:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie myśl o tym co złego może się stać. Tutaj trzeba dużo pozytywnego myślenia. Ja też zbieram siły do kolejnego podejścia. Wierzę że w końcu i nam się uda.

    Nasza księżniczka jest już na świecie <3
  • Magdaaaalenka Ekspertka
    Postów: 377 57

    Wysłany: 5 marca 2019, 17:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Musi !

    Ewka90 lubi tę wiadomość

    26lat
    Pcos, wzjg
    2 iui - nieudane...

    Nie tracimy nadziei... :)
    A po burzy zawsze wychodzi słońce....
    mamy ❄️❄️❄️❄️<3
    27.04 picis jednego ❄️
    2.01.2020 - urodziła sie nasza córeczka 💕♥️
  • Magdaaaalenka Ekspertka
    Postów: 377 57

    Wysłany: 9 marca 2019, 18:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dostałam już jedne wyniki męża.. wyszła mutacja mthfr 1298 czyli ta sama jaką mam ja... Czyli powinien łykać metylowane witaminy a nie normalne... czytałam też artykuł że mutację genów mogą wpływać na fragmentację nasienia.. więc może to jest przyczyną tego że jest taka zła...
    jeszcze czekamy na wyniki genu laktozy..

    26lat
    Pcos, wzjg
    2 iui - nieudane...

    Nie tracimy nadziei... :)
    A po burzy zawsze wychodzi słońce....
    mamy ❄️❄️❄️❄️<3
    27.04 picis jednego ❄️
    2.01.2020 - urodziła sie nasza córeczka 💕♥️
  • Ewka90 Autorytet
    Postów: 1040 133

    Wysłany: 10 marca 2019, 09:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No właśnie gdzieś jakaś przyczyna tych naszych problemów jest tylko najtrudniejsze to znaleźć jej źródło... U mojego męża żadne mutacje genu nie wyszły a wyniki fragmentacji tragiczne, lekarze sugerują że to choroba jelit. Już sama nie wiem co o tym wszystkim myśleć...

    Nasza księżniczka jest już na świecie <3
  • Magdaaaalenka Ekspertka
    Postów: 377 57

    Wysłany: 10 marca 2019, 18:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    my jutro jedziemy do kliniki, może już będziemy mogli zacząć tą stymulację, bo ta antykoncepcja mnie wykończy :(

    26lat
    Pcos, wzjg
    2 iui - nieudane...

    Nie tracimy nadziei... :)
    A po burzy zawsze wychodzi słońce....
    mamy ❄️❄️❄️❄️<3
    27.04 picis jednego ❄️
    2.01.2020 - urodziła sie nasza córeczka 💕♥️
  • Ewka90 Autorytet
    Postów: 1040 133

    Wysłany: 10 marca 2019, 20:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to trzymam kciuki :) ja jutro mam wizytę u gin i mam nadzieję że wszystko się wyczyściło...

    Nasza księżniczka jest już na świecie <3
  • Magdaaaalenka Ekspertka
    Postów: 377 57

    Wysłany: 11 marca 2019, 21:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oo Ewa daj znać jak u lekarza... my dzisiaj też mieliśmy wizytę, lekarz kazał zrobić nam obojgu wynik homocysteiny, jeśli będzie w normie to zaczynamy stymulację..

    26lat
    Pcos, wzjg
    2 iui - nieudane...

    Nie tracimy nadziei... :)
    A po burzy zawsze wychodzi słońce....
    mamy ❄️❄️❄️❄️<3
    27.04 picis jednego ❄️
    2.01.2020 - urodziła sie nasza córeczka 💕♥️
  • Ewka90 Autorytet
    Postów: 1040 133

    Wysłany: 12 marca 2019, 04:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Macica oczyściła się więc to dobra wiadomość. Gorzej że w jajniku zrobiła się mała torbiel. Ginekolog mówiła że to się zdarza po poronieniu, że powinna się sama wchłonąć. Do kontroli mam za 3 miesiące. Kurde już mam dość, ciągle coś pod górkę. Ginekolog z kliniki powiedział że po upływie 2 cykli jeśli wszystko będzie ok mogę na nowo zacząć stymulację. Ale my chcemy męża mocno suplementować i zrobić roszczerzone badania nasienia i fragmentację DNA.
    Co do homocysteiny to to badanie musiałam zrobić tylko ja. Wynik wyszedł w normie, choć bliżej górnej granicy ale lekarz nic nie mówił, więc chyba ok.
    A macie szansę na dofinansowanie?

    Nasza księżniczka jest już na świecie <3
  • Magdaaaalenka Ekspertka
    Postów: 377 57

    Wysłany: 12 marca 2019, 06:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niestety nie mamy szans... Mieszkamy w malym mieście, ktore niestety nie wspiera in vitro.. Wiec musimy pokryc cala kwote w 100% jedynie leki mamy z refundacja..
    Ja juz tak naprawdę nie wiem co robic z mezem.. Przeszedł na diete bezlaktozy bezglutenu, łyka kwas foliowy metylowany, laduje w niego koktajle owocowo warzywne, do tego teraz ma miesiąc urlopu.. Liczyliśmy ze to wszystko zagra na nasza korzysc... Ale to sie okaze.. Widze jednak ze jest mu bardzo przykro

    26lat
    Pcos, wzjg
    2 iui - nieudane...

    Nie tracimy nadziei... :)
    A po burzy zawsze wychodzi słońce....
    mamy ❄️❄️❄️❄️<3
    27.04 picis jednego ❄️
    2.01.2020 - urodziła sie nasza córeczka 💕♥️
  • Ewka90 Autorytet
    Postów: 1040 133

    Wysłany: 12 marca 2019, 11:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No u nas też bez szans na dofinansowanie chociaż coraz więcej miast wspiera in vitro. Ja będę 3 raz podchodzić i jak znowu się nie uda to do kolejnej próby nawet do leków nie będzie ulgi :(
    Mój mąż też ma doła, bo wczoraj moja gin zasugerowała że przy chorobie męża i wynikach jego nasienia ona zalecałaby rozważenie dawcy nasienia... No ale póki co walczymy dalej bo ja też nie wyobrażam sobie tej opcji z obcym nasieniem...

    Nasza księżniczka jest już na świecie <3
  • Magdaaaalenka Ekspertka
    Postów: 377 57

    Wysłany: 12 marca 2019, 17:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    powiem Ci, że ja kiedyś rozmawiałam o tym z mężem, ale wtedy nawet nie chciał o tym słyszeć, ale myślę, że jeśli te podejścia nie będą szczęśliwe to bedziemy musieli to rozważyć :(

    26lat
    Pcos, wzjg
    2 iui - nieudane...

    Nie tracimy nadziei... :)
    A po burzy zawsze wychodzi słońce....
    mamy ❄️❄️❄️❄️<3
    27.04 picis jednego ❄️
    2.01.2020 - urodziła sie nasza córeczka 💕♥️
  • Ewka90 Autorytet
    Postów: 1040 133

    Wysłany: 12 marca 2019, 19:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie myśl o tym teraz. Przez Wami pierwsze podejście do procedury i oby ostatnie :)

    Nasza księżniczka jest już na świecie <3
  • Magdaaaalenka Ekspertka
    Postów: 377 57

    Wysłany: 12 marca 2019, 21:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wierze w to że to pierwsze i ostatnie! ciekawa jestem tylko tych wyników homocysteiny... bo jeśli nie będą w normie to znowu musimy czekać...

    26lat
    Pcos, wzjg
    2 iui - nieudane...

    Nie tracimy nadziei... :)
    A po burzy zawsze wychodzi słońce....
    mamy ❄️❄️❄️❄️<3
    27.04 picis jednego ❄️
    2.01.2020 - urodziła sie nasza córeczka 💕♥️
  • Ewka90 Autorytet
    Postów: 1040 133

    Wysłany: 13 marca 2019, 04:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A kiedy będą wyniki? Ja chyba krótko czekałam.

    Nasza księżniczka jest już na świecie <3
  • Magdaaaalenka Ekspertka
    Postów: 377 57

    Wysłany: 13 marca 2019, 08:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niby dwa dni robocze sie czeka.. Czyli teoretycznie dzis powinny byc..

    26lat
    Pcos, wzjg
    2 iui - nieudane...

    Nie tracimy nadziei... :)
    A po burzy zawsze wychodzi słońce....
    mamy ❄️❄️❄️❄️<3
    27.04 picis jednego ❄️
    2.01.2020 - urodziła sie nasza córeczka 💕♥️
  • Ewka90 Autorytet
    Postów: 1040 133

    Wysłany: 13 marca 2019, 13:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Daj znać jak będziesz miała wyniki

    Nasza księżniczka jest już na świecie <3
  • Magdaaaalenka Ekspertka
    Postów: 377 57

    Wysłany: 13 marca 2019, 20:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    powinny być dzisiaj... nie ma ich.. zła jestem, bo tak fatalnie czuje sie na tych plastrach.. brzuch boli, ciągle plamie/krwawie od 27 lutego...

    26lat
    Pcos, wzjg
    2 iui - nieudane...

    Nie tracimy nadziei... :)
    A po burzy zawsze wychodzi słońce....
    mamy ❄️❄️❄️❄️<3
    27.04 picis jednego ❄️
    2.01.2020 - urodziła sie nasza córeczka 💕♥️
  • Ewka90 Autorytet
    Postów: 1040 133

    Wysłany: 14 marca 2019, 06:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja to samo od 25 lutego przez 2 tyg normalny okres, teraz jeszcze plamie i już mam też dość. Taka słaba przez to jestem...
    Oby dziś były Wasze wyniki. Ta niepewność i czekanie zawsze jest najgorsze

    Nasza księżniczka jest już na świecie <3
  • Magdaaaalenka Ekspertka
    Postów: 377 57

    Wysłany: 14 marca 2019, 13:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Okazalo sie ze jest awaria w laboratorium... Wyniki moze jutro, ale mozliwe ze w nastepnym tygodniu...
    A wy robiliscie badanie genetyczne zarodkow?

    26lat
    Pcos, wzjg
    2 iui - nieudane...

    Nie tracimy nadziei... :)
    A po burzy zawsze wychodzi słońce....
    mamy ❄️❄️❄️❄️<3
    27.04 picis jednego ❄️
    2.01.2020 - urodziła sie nasza córeczka 💕♥️
‹‹ 49 50 51 52 53 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Nieregularny okres. Przyczyny i objawy nieregularnych cykli miesiączkowych.

Nieregularny okres nie zawsze musi świadczyć o zaburzeniach, czy problemach hormonalnych. Na pewnych etapach życia nieregularne cykle są okresem przejściowym. Kiedy jednak nieregularne cykle warto skonsultować z lekarzem? Jakie są najczęstsze przyczyny nieregularnych cykli miesiączkowych? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Mięśniaki macicy - przyczyny, objawy, leczenie

Mięśniaki macicy mogą występować nawet u 3 na 4 kobiety, w dowolnym momencie życia. U kogo jednak występują najczęściej? Czy znane są przyczyny powstawania mięśniaków macicy? Jakie są najczęstsze objawy i co powinno skłonić do wizyty u lekarza?

CZYTAJ WIĘCEJ

„Nie mogę zajść w ciążę!” – najczęstsze problemy z płodnością u kobiet

Czy zastanawiałaś się kiedy powinnaś zacząć martwić się, jeśli pomimo waszych starań nie możesz zajść w ciążę? Czy lepiej cierpliwie czekać, czy może gdy nadejdą pierwsze obawy, od razu skonsultować się z lekarzem? Przeczytaj jakie są niepokojące objawy, których nie powinnaś ignorować i jakie są potencjalne rozwiązania zwiększające szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego