X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Czym się zajmujemy w życiu?
Odpowiedz

Czym się zajmujemy w życiu?

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 czerwca 2014, 14:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja jestem z wykształcenia kosmetologiem. Kiedyś chciałam otworzyć własny salon kosmetyczny. Obecnie myślę, że minęłam się z powołaniem, bo uwielbiam zwierzęta i mogłam iść na weterynarię.

    Ewik, santoocha lubią tę wiadomość

  • Arienna Autorytet
    Postów: 2898 2605

    Wysłany: 11 czerwca 2014, 14:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hm....... od czego tu zacząć, z pierwszego wykształcenia : konserwator dzieł sztuki, z drugiego: pracownik socjalny,ceramik, zawód wykonywany przez 8 lat: ceramik-terapeuta zajęciowy, obecnie pracuję jako wychowawca w domu dziecka :D ........... z zamiłowania : czarownica :P

    Aniołek 11.10.2014 (5tc) ***Gang 18+***
    ewebii4.png
    klz9tv73qklgbi72.png - 7 kg
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 czerwca 2014, 19:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny.
    Ja tlumacz przysiegly i mgr jezyka angielskiego. W zawodzie nauczycielki pracowalam zaledwie pol roku, wyjechalismy za granice do anglii, jak moj M stracil prace w szpitalu ( on z zawodu fizjoterapeuta ). Mielismy wyjechac na 2-3 lata, zarobic na wesele, postawic dom, otworzyc moja i meza firme... i tak jak wiekszosc emigrantow osiedlilismy sie tutaj na stale, kupilismy dom, mamy grono znajomych i jest nam dobrze. Pracuje jako manager w firmie produkujacej wnetrza do Land rover, Jaguar, Bentley i Mini-cooper. Mam pod soba ekipe 67 ludzi z produkcji.Ta praca nie jest praca moich marzen, duzo stresu i obowiazkow ale przynajmniej dobrze platna. Trzymam sie jej poki co, ale w planach mam zmienic w niedalekiej przyszlosci, na mniej stresujaca.

    agnes175 lubi tę wiadomość

  • momo1009 Autorytet
    Postów: 1950 1887

    Wysłany: 11 czerwca 2014, 21:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .