Forum Starając się - ogólne Długoterminowe staraczki !!!
Odpowiedz

Długoterminowe staraczki !!!

Oceń ten wątek:
  • Nova87 Autorytet
    Postów: 877 1404

    Wysłany: 7 listopada 2017, 07:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Janess wrote:
    Już mam! :D
    http://www.endmemo.com/medical/unitconvert/Progesterone.php

    Nasza norma dla fazy lutealnej to 1,2 - 15,9 ng/ml
    Twoja norma to 5,82 - 75,9 nmol/l
    czyli:
    5,82nmol/l = 1,88ng/ml
    75,9nmol/l = 23,8ng/ml (czyli już jest inny zakres górny, uważam że lepszy)
    Czyli Twój wynik 64nmol/l = 20ng/ml
    Czyli wynik ok, nawet bardzo dobry, chociaż mógłby być większy. Luteiny pewnie nie dostaniesz.
    No i już wszystko jasne :)
    To masz bardzo fajny prog. Ja w zeszłym cyklu miałam ciut ponad 10 ;/

    hrqoskjoayf3n559.png

    05.03.18 - beta HCG - 423,49
    07.03.18 - beta HCG - 971,13
    13.03.18 - beta HCG - 8403,34
  • Nova87 Autorytet
    Postów: 877 1404

    Wysłany: 7 listopada 2017, 07:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Janess wrote:
    Ale to zależy od pyłku. Bo jak chce mieć efekt chromu to muszę położyć na top bez warstwy dyspersyjnej. Po to kładzie się na suchą warstwę żeby była błyszcząca tafla. Jak położysz na lepką to będzie taki brzydki glut. Np syrenkę kładzie się na warstwę lepką i wszystko jest ok. Jeśli np chciałabym położyć syrenkę na top no wipe to wcale się nie przyklei. A ja chciałam mieć lustro na paznokciach :D
    A to ja jeszcze nie jestem az tak wtajemniczona:D Robiłam narazie tylko syrenke :)

    Janess lubi tę wiadomość

    hrqoskjoayf3n559.png

    05.03.18 - beta HCG - 423,49
    07.03.18 - beta HCG - 971,13
    13.03.18 - beta HCG - 8403,34
  • Nova87 Autorytet
    Postów: 877 1404

    Wysłany: 7 listopada 2017, 08:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Janess wrote:
    Co ja się oszukałam i omyślałam jak robić pyłki... No teorię mam opanowaną. Tylko praktyka leży :D
    Patrzałam teraz na filmik jak sie to robi to tam Pani 2 razy top nakładała juz na pyłek.

    hrqoskjoayf3n559.png

    05.03.18 - beta HCG - 423,49
    07.03.18 - beta HCG - 971,13
    13.03.18 - beta HCG - 8403,34
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 listopada 2017, 08:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny a o czym swiadcza bardzo skąpe okresy?
    Bo ja tak juz mam od lat...kiedys dostalam na to luteine ale nie pomoglo a teraz lekarze u ktorych bylam twierdzą ze to norma...a moim zdaniem skoro zle mi sie macica czysci to moze tu jest problem...

    Dzieki za wyliczenia..w tym laboratorium maja wlasnie dziwne przeliczniki..
    Dupa bo 3dc przypadnie w sobote..

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 listopada 2017, 08:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Janess wrote:
    Co oznacza dodatni wynik ANA2? :(

    To ma jakis zwiazek z choroba tkanek? Stawow?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 listopada 2017, 08:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nad wydatkami w tym miesiącu czy znów nie wykde na rozrzutna co pieniędzy utrzymać nie może, tymbardziej że koszty będą ogromne w tym miesiącu wliczając w nie zakup samochodu ( w kredyty się już nie bawimy)
    Jednak wiem że z zegarka by się ucieszył ( tylko nie wiem czy akurat w tym momencie ) , kwota około 1000 zł więc może nie aż tak wygórowana no ale jednak ...
    Czy wsyzstko ok , myślę że tak- jednak pewnych rzeczy nie przeskocze czyt chęć posiadania dziecka zobaczymy co czas pokaże
    Ja jeszcze czekam na telefon odnośnie tej tetmoablacji miesniakow więc może to i dobrze ze tak jest
    Najpierw się pozbyc dziadostwa a potem działać

    Znowu.ta.kryska lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 listopada 2017, 08:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Janess wrote:
    Wyczytałam tylko że to autoagresja. I głównie chodzi o jakieś choroby reumatoidalne, ale przy naszych problemach sprowadza się do odrzucania zarodka czy samego nasienia. Organizm uznaje to za zło ktorego trzeba się pozbyć. Wyczytałam tylko że przepisują Encorton - to jakiś steryd. I jak się go bierze na alergię to nie wolno zachodzić w ciąże. Jedna teoria wyklucza drugą.
    Może w końcu odkryliśmy problem? :(

    Wydaje mi sie ze u mnie może byc podobbie ze moj orgnizm odrzuca...
    Encorton tak to dosc agresywny steryd...
    Najpierw idz do lekarza z tym wynikiem a potem bedziesz sie martwić..może sa jeszcze inne leki...a moze wystarczy sue przeleczyc tym i potem mozna probowac

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 listopada 2017, 08:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ona29 wrote:
    Nad wydatkami w tym miesiącu czy znów nie wykde na rozrzutna co pieniędzy utrzymać nie może, tymbardziej że koszty będą ogromne w tym miesiącu wliczając w nie zakup samochodu ( w kredyty się już nie bawimy)
    Jednak wiem że z zegarka by się ucieszył ( tylko nie wiem czy akurat w tym momencie ) , kwota około 1000 zł więc może nie aż tak wygórowana no ale jednak ...
    Czy wsyzstko ok , myślę że tak- jednak pewnych rzeczy nie przeskocze czyt chęć posiadania dziecka zobaczymy co czas pokaże
    Ja jeszcze czekam na telefon odnośnie tej tetmoablacji miesniakow więc może to i dobrze ze tak jest
    Najpierw się pozbyc dziadostwa a potem działać

    Twoj jest skorpionem?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 listopada 2017, 08:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Załamana85 wrote:
    Twoj jest skorpionem?

    Hahaha tak
    A skąd to przypuszczenie ?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 listopada 2017, 09:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ona29 wrote:
    Hahaha tak
    A skąd to przypuszczenie ?
    Z opisu troche i listopad.
    Moj tez skorpion...wiec "znam ten bol"

  • zonaboba Autorytet
    Postów: 624 202

    Wysłany: 7 listopada 2017, 09:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej wracam do walki po 10 cyklach przerwy :/

    MisiaABC, Schmetterling, Znowu.ta.kryska lubią tę wiadomość

    To nasz 50 cs +10 na luzie <3 Na OVU od 04.2014r.
    26 lat, nieplodnosc idiopatyczna... 17.08-1 IUI :(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 listopada 2017, 09:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Janess wrote:
    A z jakiego powodu brałaś ten lek? Też odkryli przeciwciała?
    Moja kolezanka go brala po przeszczepie nerki...wlasnie chyba po to by przeszczepu nie odrzucilo....nie przytyla ale puchla na twarzy i owlosienie jej wzmogło.

    Co do odpornosci moja tez jest slaba...od lat zmagam sie z niedoborem bialych krwinek. .jedynie w ciazy byly ok.
    Chodzilam do hematologa zrobilam badania i nic jie wymyslil..stwierdzil ze taka moja uroda...bo nieznacznie mam poniżej normy.
    Moze dlatego ze czesto niedojadam...stres tez swoje robi..zawsze bylam chuda a ostatnio nie moge przytyc tylko schudlam.
    Przy wzroscie 168 waze 52kg

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 listopada 2017, 09:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Załamana85 wrote:
    Z opisu troche i listopad.
    Moj tez skorpion...wiec "znam ten bol"

    No w sumie tak :-)
    Słyszałam że skorpiony mają ciężkie charaktery , właściwie to mam koleżankę skorpionke i śmiało mogę powiedzieć że jest taka sama jak mój mąż- 100% go rozumie a nawet (!) Przewiduje jego zachowania
    Więc coś w tym jest

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 listopada 2017, 09:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ona29 wrote:
    No w sumie tak :-)
    Słyszałam że skorpiony mają ciężkie charaktery , właściwie to mam koleżankę skorpionke i śmiało mogę powiedzieć że jest taka sama jak mój mąż- 100% go rozumie a nawet (!) Przewiduje jego zachowania
    Więc coś w tym jest

    Tak skorpiony sa ciezkie.
    Ja jestem blizniakiem.
    Nie przywiązuje do tego wagi ale cos w tym musi byc heheh.
    A ktore Twoj ma urodziny?
    Ja mojemu mam ochotę kupic rozge..ale to bardziej pod choinke..
    Nie mam takiego budzetu jak Ty wiec musze sie zmiescic w stowce. Z reszta jestem ciekawa czy dostane premie bo jak znow nie to porazka bedzie

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 listopada 2017, 09:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zonaboba wrote:
    Hej wracam do walki po 10 cyklach przerwy :/
    Witam kolezanka

    zonaboba lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 listopada 2017, 09:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Załamana85 wrote:
    Tak skorpiony sa ciezkie.
    Ja jestem blizniakiem.
    Nie przywiązuje do tego wagi ale cos w tym musi byc heheh.
    A ktore Twoj ma urodziny?
    Ja mojemu mam ochotę kupic rozge..ale to bardziej pod choinke..
    Nie mam takiego budzetu jak Ty wiec musze sie zmiescic w stowce. Z reszta jestem ciekawa czy dostane premie bo jak znow nie to porazka bedzie

    Hahaha ja też jestem bliźniak:-P
    Mój 38 lat kończy;-)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 listopada 2017, 09:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ona29 wrote:
    Hahaha ja też jestem bliźniak:-P
    Mój 38 lat kończy;-)

    Hahaha no widzisz

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 listopada 2017, 09:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moj31

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 listopada 2017, 09:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry.
    Też słyszałam o tych skorpionach ;)

    Janess, ja miałam ten wynik, o którym piszesz ujemny i inne na przeciwciała też ujemne,ale dość długo brałam Encorton tak na wszelki wypadek (oczywiście z zalecenia lekarza), było to ileś tam dni w cyklu, ale sporo dni. Teraz mam przerwę z innych powodów. Ale u mnie absolutnie żadnych skutków ubocznych nie było. Ważę tyle ile ważyłam, owłosienie bez zmian, nie choruję.

    Janess lubi tę wiadomość

  • Angela Be Koleżanka
    Postów: 41 82

    Wysłany: 7 listopada 2017, 09:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam się i ja!
    Wczoraj byliśmy u przyjaciela męża, pod koniec września wzięli ślub i po 2 miesiącach starań są w ciąży... strasznie mnie to dobiło, wiecie co po prostu nie rozumiem dlaczego tak jest. Jestem wkurzona na cały świat, i o ile jeśli z dalszych znajomych komuś się udało to spoko, tak teraz sama jestem zdziwiona swoja reakcja.

    I na 13 dniu mojej diety ozdrowieńczej (same warzywa i jabłka) najadłam się chipsów i ciastek. Jestem wściekła na samą siebie i mam tego wszystkiego dosyć.

    Nie mam komu tego powiedzieć, więc pisze Wam może zrobi mi się lepiej ;)

    MisiaABC, Karolina2787, Schmetterling lubią tę wiadomość

‹‹ 146 147 148 149 150 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Śluz szyjkowy, śluz z podniecenia, wydzielina z pochwy, upławy - jak odróżniać?

Śluz szyjkowy to bardzo ważny wskaźnik kobiecej płodności. Jak odróżniać poszczególne rodzaje śluzu? Czym różni się naturalny śluz szyjkowy od śluzu wynikającego z podniecenia? Czym są upławy i kiedy warto zgłosić się do lekarza? Jak zapisywać poszczególne rodzaje śluzu w aplikacji OvuFriend? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Choroba Hashimoto a ciąża - co musisz wiedzieć?

Hashimoto co to za choroba i jak się objawia? Przede wszystkim charakteryzuje się przewlekłym stanem zapalnym tarczycy (tzw. limfocytowym zapaleniem tarczycy). Jak ją rozpoznać i jak leczyć? Hashimoto a ciąża - jaki wpływ może mieć choroba Hashimoto na płodność kobiet oraz przebieg ciąży?

CZYTAJ WIĘCEJ

Comiesięczne rozczarowanie... Jak radzić sobie z emocjami, gdy kolejny raz pojawia się jedna kreska?

Dla wielu par każdy kolejny miesiąc bez ciąży jest jak utracona szansa. Trudne emocje kłębią się w pierwszych dniach cyklu. Najczęściej jest to żal, smutek, bezsilność, rozczarowanie... Dlaczego kolejny miesiąc się nie udało? Jak sobie radzić z tymi trudnymi emocjami? Podpowiada Psycholog Niepłodności - Anna Wietrzykowska.

CZYTAJ WIĘCEJ