Forum Starając się - ogólne Do końca 2014 roku ZAJDĘ W CIĄŻĘ !
Odpowiedz

Do końca 2014 roku ZAJDĘ W CIĄŻĘ !

Oceń ten wątek:
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 21 sierpnia 2014, 22:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Heeej Ja jestem , Ja ;-p

    Truskaffeczka lubi tę wiadomość


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 21 sierpnia 2014, 22:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hm ... wiesz no tempka pod wieczór tak mierzona to raczej nie bardzo wiarygodna , to może okres się zbliża , tfu tfu tfu ;-//


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 21 sierpnia 2014, 22:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rudziutka7 wrote:
    Mniam, lubie I z ryzem I z makaronem. Ja odpuszczam robienie obiadu. Leze po kocykiem, maz zalozyl mi skarpetki I wlaczyl muzyke, swoja, ale ujdzie w tloku. Grzeje sie, zeby kregoslup mi sie ugrzal... A na stole praca czeka...
    Biedna , Mnie tak w 15 i 16 dniu cyklu mocno bolały jajniki ... tak strasznie , że leżałam pod kocem z termoforem grzałam brzuch ... Tragiczny ból ;-( a plecy to już wgle jest taka klapa , że szok . Współczuję , no nic no musisz prace ogarnąć ale wygrzej się najpierw :* herbatka i odpoczywaj .A co do zupki to zrobiłam z makaronem ;p hehe

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 sierpnia 2014, 22:15

    Truskaffeczka lubi tę wiadomość


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • Truskaffeczka Autorytet
    Postów: 713 313

    Wysłany: 21 sierpnia 2014, 22:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ZakręconaOna wrote:
    Hm ... wiesz no tempka pod wieczór tak mierzona to raczej nie bardzo wiarygodna , to może okres się zbliża , tfu tfu tfu ;-//
    ooooby nie nie jest mile widziany ;P dzisiaj jak wyszła mi jedna krecha mój E. pocieszył mnie serduszkowaniem miejmy nadzieję że się udało... ;D

    plemnik.gif
    20121110570117.png
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 21 sierpnia 2014, 22:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hahaha Twój E wie co tygryski lubia najbardziej hahaha <3
    No Ja też nie lubię mojej małpy ale przychodzi jeb*** co miesiąc ...
    Eh no cóż , mam nadzieje , że w następnym cyklu nie przyjdzie i zobaczę 2 krechy ;-) A Ty w tym cyklu kochana życzę .

    Truskaffeczka lubi tę wiadomość


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • Rudziutka7 Autorytet
    Postów: 1641 1566

    Wysłany: 21 sierpnia 2014, 22:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki Zakrecona, juz lepiej, tylko pobolewa. Wspolczuje z jajnikami, to tez malo przyjemne. Przytulam sie do meza I ide spac. Prace olalam, jest jeszcze jutro :)
    Dobrej nocy kochane!

    Truskaffeczka, ZakręconaOna lubią tę wiadomość

    83c27385cd.png
  • Truskaffeczka Autorytet
    Postów: 713 313

    Wysłany: 21 sierpnia 2014, 22:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ZakręconaOna wrote:
    Hahaha Twój E wie co tygryski lubia najbardziej hahaha <3
    No Ja też nie lubię mojej małpy ale przychodzi jeb*** co miesiąc ...
    Eh no cóż , mam nadzieje , że w następnym cyklu nie przyjdzie i zobaczę 2 krechy ;-) A Ty w tym cyklu kochana życzę .
    Nie dziękuję bo zapeszę ;3 a Tobie kochana życzę też jak najszybciej te upragnione II KRECHY ! ! ! <3

    plemnik.gif
    20121110570117.png
  • Truskaffeczka Autorytet
    Postów: 713 313

    Wysłany: 21 sierpnia 2014, 22:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rudziutka7 wrote:
    Dzieki Zakrecona, juz lepiej, tylko pobolewa. Wspolczuje z jajnikami, to tez malo przyjemne. Przytulam sie do meza I ide spac. Prace olalam, jest jeszcze jutro :)
    Dobrej nocy kochane!
    DOBRANOC ! ;*

    plemnik.gif
    20121110570117.png
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 21 sierpnia 2014, 22:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rudziutka7 wrote:
    Dzieki Zakrecona, juz lepiej, tylko pobolewa. Wspolczuje z jajnikami, to tez malo przyjemne. Przytulam sie do meza I ide spac. Prace olalam, jest jeszcze jutro :)
    Dobrej nocy kochane!
    Dobranoc , przytul się i idź spokojnie spać . :)


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • Truskaffeczka Autorytet
    Postów: 713 313

    Wysłany: 21 sierpnia 2014, 22:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hm... kupiłam naklejki na paznokcie w naturze i zastanawiam się czy je teraz przykleić ale to znowu lakier zmywać no trudno muszę przetestować ;D
    a propos naszych "kochanych" jajniczków :/ ja co ileś tam cykli mam pierwszy dzień @ zawsze ale to zawsze STRASZNIE ! bolący 2 miechy temu nad ranem obudził mnie ten przeraźliwy ból MASAKRA tak mnie bolało że myślałam że to poronienie :P a tak po za tym to 4 lata temu leżałam w szpitalu na jajniki nie fajna sprawa :/ ostre zapalenie jajników? jakoś tak ale ogólnie od tych 4 lat już mi nie dolega nic na szczęście ;3

    plemnik.gif
    20121110570117.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 sierpnia 2014, 22:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejka wieczorową porą :) Padam na twarz :(
    od 11 jeździliśmy oglądać samochód z A. siostrą cioteczną i jej mężem nie kupilismy bo jednego rdza zjadała od spodu , drugiemu lampy i zderzak odpadał z tyłu a trzeci miał coś z silnikiem . 200 km prawie zrobilismy i dupa . O 17 wróciliśmy zjedlismy i na zakupy . Szafek nie ma tak jak Zakręcona mówiła wszystko na opak i do dupy czy jakos tak hahah :D kupilismy listwy na podłogę zaślepki na kontakty czy takie podstawki ch... wie jak to się na to mówi ;D i okap :D i niedawno wróciliśmy dopiero

    Witam nowe staraczki :)

    Truskaffeczka lubi tę wiadomość

  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 21 sierpnia 2014, 22:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Brzuch Mnie zaczyna pobolewać ;-( po przytulanku z moim D. strasznie Mi dziwnie w podbrzuszu , strasznie dziwnie ;o nie boli ale tak delikatnie ćmi , może to okres się zbliża mój Mnie gdzieś tam przedziurkował i poleci hahaha

    Truskaffeczka lubi tę wiadomość


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • Truskaffeczka Autorytet
    Postów: 713 313

    Wysłany: 21 sierpnia 2014, 22:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Landryneczka wrote:
    Hejka wieczorową porą :) Padam na twarz :(
    od 11 jeździliśmy oglądać samochód z A. siostrą cioteczną i jej mężem nie kupilismy bo jednego rdza zjadała od spodu , drugiemu lampy i zderzak odpadał z tyłu a trzeci miał coś z silnikiem . 200 km prawie zrobilismy i dupa . O 17 wróciliśmy zjedlismy i na zakupy . Szafek nie ma tak jak Zakręcona mówiła wszystko na opak i do dupy czy jakos tak hahah :D kupilismy listwy na podłogę zaślepki na kontakty czy takie podstawki ch... wie jak to się na to mówi ;D i okap :D i niedawno wróciliśmy dopiero

    Witam nowe staraczki :)
    Cześć landryneczko ;D jak każda chyba miała bieganinę ze mną było tak samo po 10 weszłam napisać wam jak z tym testem potem szybko ubierać się i załatwiać co popadnie... :d

    plemnik.gif
    20121110570117.png
  • Truskaffeczka Autorytet
    Postów: 713 313

    Wysłany: 21 sierpnia 2014, 22:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ZakręconaOna wrote:
    Brzuch Mnie zaczyna pobolewać ;-( po przytulanku z moim D. strasznie Mi dziwnie w podbrzuszu , strasznie dziwnie ;o nie boli ale tak delikatnie ćmi , może to okres się zbliża mój Mnie gdzieś tam przedziurkował i poleci hahaha
    ojjjj nie mów tak kiedyś tak było że jak wiedziałam że okres mi idzie w ten sam dzień kiedy miał mi się zaczynać mój E. zawsze się ze mną serduszkował i jak dostałam potem się śmialiśmy że mnie przepchał ;D

    plemnik.gif
    20121110570117.png
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 21 sierpnia 2014, 22:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Heeej Landryna :D No to dupa wielka ;-//
    Wszystko mówisz chu***we ...
    " Wszystko na opak i do dupy " to tak własnie haha dobrze napisałas .:D
    Truskaffeczko Mnie zawsze jajniki pobolewały , też leżałam w szpitalu na sprawy kobiece ... sprawdzali czemu mnie tak jajniki bolą i wgle ale oki.

    Truskaffeczka lubi tę wiadomość


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • Cranberry Ekspertka
    Postów: 218 203

    Wysłany: 21 sierpnia 2014, 22:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ZakręconaOna wrote:
    Brzuch Mnie zaczyna pobolewać ;-( po przytulanku z moim D. strasznie Mi dziwnie w podbrzuszu , strasznie dziwnie ;o nie boli ale tak delikatnie ćmi , może to okres się zbliża mój Mnie gdzieś tam przedziurkował i poleci hahaha

    Hehe kiedyś z koleżankami się śmiałyśmy, że to się nazywa czyszczenia komina :D

    Truskaffeczka, ZakręconaOna lubią tę wiadomość

    c55fdqk3kdbgplqm.png
  • Truskaffeczka Autorytet
    Postów: 713 313

    Wysłany: 21 sierpnia 2014, 22:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ogólnie jak ma przyjść @ to w wykrywaniu kiedy przyjdzie jestem już ekspertką zawsze 7 dni przed dzień w dzień pobolewa mnie podbrzusze jak bym miała zaraz dostać :d
    Na razie cisza ;P mam nadzieję że nie zapeszę ^^,

    Cranberry lubi tę wiadomość

    plemnik.gif
    20121110570117.png
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 21 sierpnia 2014, 22:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Truskaffeczka wrote:
    ojjjj nie mów tak kiedyś tak było że jak wiedziałam że okres mi idzie w ten sam dzień kiedy miał mi się zaczynać mój E. zawsze się ze mną serduszkował i jak dostałam potem się śmialiśmy że mnie przepchał ;D
    Ja to nigdy nie wiedziałam kiedy będę miała okres jak nie wywoływałam tabletkami ale nie raz sie zdarzyło , że po przytulanku mineło pare godzin a Ja dostawałam okres i się smialiśmy też , że Mnie przepchał hahaha

    Truskaffeczka lubi tę wiadomość


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 21 sierpnia 2014, 22:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cranberry wrote:
    Hehe kiedyś z koleżankami się śmiałyśmy, że to się nazywa czyszczenia komina :D
    Hahahahahahahahaha padłam .;D dobre

    Cranberry lubi tę wiadomość


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • Truskaffeczka Autorytet
    Postów: 713 313

    Wysłany: 21 sierpnia 2014, 22:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziwna sprawa nie dziewczyny? ;3

    plemnik.gif
    20121110570117.png
‹‹ 99 100 101 102 103 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

10 ważnych rzeczy dotyczących Twoich piersi, które warto wiedzieć

Piersi - symbol kobiecości, płodności i namiętności. Mężczyźni je uwielbiają, a kobiety często zbyt surowo je oceniają. Przeczytaj jak dbać o piersi, co wynaleźli ostatnio polscy naukowcy, jakie objawy powinny Cię zaniepokoić i w jaki sposób piersi mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Mięśniaki macicy - przyczyny, objawy, leczenie

Mięśniaki macicy mogą występować nawet u 3 na 4 kobiety, w dowolnym momencie życia. U kogo jednak występują najczęściej? Czy znane są przyczyny powstawania mięśniaków macicy? Jakie są najczęstsze objawy i co powinno skłonić do wizyty u lekarza?

CZYTAJ WIĘCEJ