Forum Starając się - ogólne Dziewczyny starajace sie o pierwsze malenstwo :)
Odpowiedz

Dziewczyny starajace sie o pierwsze malenstwo :)

Oceń ten wątek:
  • Moni& Autorytet
    Postów: 2450 4537

    Wysłany: 3 grudnia 2013, 19:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej 1 cykl na Ovu i 1 cykl staranek:D Termin @ sie zbliza wiec niedługo testowanko:P

    Monis
    relgi09k3028465t.png[/link]
    8b9686f91d.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 grudnia 2013, 20:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam nowe dziewczynki :D

    No ja juz po zakupach :D A Piotrek zagoniony do robienia nalesnikow :)

  • ewcia2337196 Autorytet
    Postów: 551 308

    Wysłany: 3 grudnia 2013, 20:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a u mnie w tym cyklu dupa a nie testowanko

    w4sq3e3kl1ka7h8d.png
    ewcia
  • Quendi Autorytet
    Postów: 785 1376

    Wysłany: 3 grudnia 2013, 21:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Obawiam się że u mnie też...bądźmy dobrej myśli

    tb736iyeli5hckvm.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 grudnia 2013, 21:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    spadla tempka jeszcze moze odbic :) nic straconego

  • Macierzanka:) Autorytet
    Postów: 2951 4041

    Wysłany: 3 grudnia 2013, 21:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, nie dołujcie się! Dopóki nie ma @ to wszystko się może zdarzyć!

    Ewelina23 lubi tę wiadomość

    "Niepłodność to nie kara, uzdrowienie to nie czary"
    1237397y6kr97ild4.gif
  • Quendi Autorytet
    Postów: 785 1376

    Wysłany: 3 grudnia 2013, 21:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W to wierze!!! Oby nie przyszła:) a tak zawsze jej pragnęłam.Co do temperatury to mam cały cykl niską.

    tb736iyeli5hckvm.png
  • Malinka1666 Koleżanka
    Postów: 41 14

    Wysłany: 3 grudnia 2013, 22:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam kochane, mam pytanie czy któraś z was stosuje olej z wiesiołka?

    3jgxdqk3tpeg372z.png
  • Quendi Autorytet
    Postów: 785 1376

    Wysłany: 3 grudnia 2013, 22:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja stosuje, wyczytałam, że trzeba go zażywać w I fazie cyklu, potem już nie.

    tb736iyeli5hckvm.png
  • kfeva Ekspertka
    Postów: 191 163

    Wysłany: 4 grudnia 2013, 06:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, wczoraj się dowiedziałam, że jestem w ciąży :D Beta 54,71 mIU/ml w 25 dc :)

    Lucy, Anka10222, Niebieska, Macierzanka:), Ciapulinka, Malwina89 lubią tę wiadomość

    c23e0907819853810232b578cae40af0.png
    82doe6yds8nhwups.png
  • aaaaga Autorytet
    Postów: 2432 4868

    Wysłany: 4 grudnia 2013, 07:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kfeva wrote:
    Dziewczyny, wczoraj się dowiedziałam, że jestem w ciąży :D Beta 54,71 mIU/ml w 25 dc :)
    Gratuluję! !! Ale prezent na święta :-)

    f2wlj44jgrn4a0f6.png


    Matko Boska Matemblewska módl się za nami !
    04.02.2014 - 7tc [*]
  • aaaaga Autorytet
    Postów: 2432 4868

    Wysłany: 4 grudnia 2013, 07:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam kochane jak samopoczucie u mnie w miarę wczoraj wyszedł mi pozytywny test owu a nie mogliśmy serduszkować co się nie widzieliśmy zanim wróciłam do domu mąż poszedł do pracy (3 zmiana )
    Pytanie czy owulacja może być bez skoku temperatury?

    f2wlj44jgrn4a0f6.png


    Matko Boska Matemblewska módl się za nami !
    04.02.2014 - 7tc [*]
  • sylwia1985 Autorytet
    Postów: 6355 7490

    Wysłany: 4 grudnia 2013, 07:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tak staramy sie o pierwszego maluszka ale jakos ciezko nam to idzie- juz dwa lata- rozne badania zrobione a zawsze przychodzi @

    ex2b4z17yxk8dczz.png


    km5se6ydi0vc9k5k.png
  • Lucy Autorytet
    Postów: 1514 455

    Wysłany: 4 grudnia 2013, 07:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aaaaga wrote:
    Witam kochane jak samopoczucie u mnie w miarę wczoraj wyszedł mi pozytywny test owu a nie mogliśmy serduszkować co się nie widzieliśmy zanim wróciłam do domu mąż poszedł do pracy (3 zmiana )
    Pytanie czy owulacja może być bez skoku temperatury?
    Zdarzały się i takie cuda na wykresach :)
    Ale u ciebie widzę jest zapowiedź owulki. Test pozytywny, tempka nie w dole, to jutro i pojutrze powinnaś juz mieć wyższe ;) Działać!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 grudnia 2013, 07:49

    zem3j44jocammsgx.png
    zrz6x1hp5wag352p.png
  • olka30 Autorytet
    Postów: 4730 3539

    Wysłany: 4 grudnia 2013, 07:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczynki, gratulacje kfeva:)
    Temp. może skoczyć nawet dzień po owu, albo podnosić się powoli.
    Kolejny dzień słoneczny i zimny, kolejny dzień migreny i dziadowania na Apapie:( Jak tylko wszystko idzie ku dobremu i już mi się wydaję, że ten cykl będzie idealny to zawsze go coś spieprzy:(( Miałam nie brać żadnych niepotrzebnych leków, ale jakoś muszę żyć w pracy,bo inaczej nic bym nie zrobiła:( Idzie się załamać.
    Sorki, że tak od rana narzekam, ale mam doła. Zamiast wczoraj serduszkować tylko się pokłóciłam z mężem, łeb mi pęka 3 dzień, pewnie CLO mu pomaga..

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 grudnia 2013, 08:07

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png pgaCp1.pngq4sUp1.png
  • Anka10222 Autorytet
    Postów: 474 109

    Wysłany: 4 grudnia 2013, 07:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam. Ja tez sie wczoraj z M poklocilam... kurcze 2 dzien budze sie z niesmakiem w ustach..fuj

    b9b1f1a10901741c0ee987c045e138e0.png
    zrp0xzdvj3izwz28.png
  • olka30 Autorytet
    Postów: 4730 3539

    Wysłany: 4 grudnia 2013, 08:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Może wczoraj jakieś złe fluidy się w powietrzu unosiły.. Ale mi jak biorę hormony zawsze odwala:( Choć wczoraj nie ja zaczęłam, ale nie ważne..

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png pgaCp1.pngq4sUp1.png
  • Martii Autorytet
    Postów: 762 335

    Wysłany: 4 grudnia 2013, 08:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A my wczoraj wyjatkowo sie nie poklócilismy ;)

    w5wq2n0a3flpwu4d.png

    20100918610117.png
  • Lucy Autorytet
    Postów: 1514 455

    Wysłany: 4 grudnia 2013, 08:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oj to współczuję Wam. U nas nie ma takiego problemu, bo zdenerwować mojego to ciężka sprawa :D niesłychanie cierpliwy i ugodowy człowiek. Spokojnie znosi płacze i żale :) Chociaż ostatnio już mi to minęło jakoś :)

    zem3j44jocammsgx.png
    zrz6x1hp5wag352p.png
  • Liath Przyjaciółka
    Postów: 66 37

    Wysłany: 4 grudnia 2013, 08:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    my oboje jesteśmy wybuchowi więc jak zaczyna się afera to na całego- w tym cyklu wyjątkowo się denerwuję łatwo więc na okrągło się kłócimy :P ale szybko nam przechodzi

    oar8dqk33oflkx9m.png
‹‹ 19 20 21 22 23 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Comiesięczne rozczarowanie... Jak radzić sobie z emocjami, gdy kolejny raz pojawia się jedna kreska?

Dla wielu par każdy kolejny miesiąc bez ciąży jest jak utracona szansa. Trudne emocje kłębią się w pierwszych dniach cyklu. Najczęściej jest to żal, smutek, bezsilność, rozczarowanie... Dlaczego kolejny miesiąc się nie udało? Jak sobie radzić z tymi trudnymi emocjami? Podpowiada Psycholog Niepłodności - Anna Wietrzykowska.

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z tarczycą - przyczyny, objawy, wpływ na płodność

Problemy z tarczycą są bardzo częstą przyczyną zaburzeń hormonalnych zarówno u kobiet, jak i u mężczyzn. Jakie są najczęstsze zaburzenia w funkcjonowaniu tarczycy? Jakie są typowe objawy problemów z tarczycą? Jak wygląda diagnostyka? Jak zaburzenia tarczycy mogą wpływać na płodność?

CZYTAJ WIĘCEJ

Plamienie i krwawienie międzymiesiączkowe - najczęstsze przyczyny

Czym najczęściej jest spowodowane plamienie lub krwawienie międzymiesiączkowe? Jak odróżnić plamienie od krwawienia z pochwy? Czy brązowe plamienie przed okresem to niepokojący objaw? Kiedy warto skonsultować się z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego