Forum Starając się - ogólne Dziewczyny z rocznika '82 starające się o pierwsze dziecko
Odpowiedz

Dziewczyny z rocznika '82 starające się o pierwsze dziecko

Oceń ten wątek:
  • Lady In Red Autorytet
    Postów: 376 344

    Wysłany: 10 maja 2016, 19:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzisiaj jest jeden z tych dni, kiedy myśle sobie, ze to wszystko jest tak bardzo bez sensu.

    EDIT: Bla bla, tu nastepowalo uzalanie sie nad soba, wiec kasuje to, bo nie ma co mulic paly :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 maja 2016, 21:34

    Shafuli lubi tę wiadomość

    f2w3o7esakw6aknm.png
  • Płatek szkarłatny Autorytet
    Postów: 1563 439

    Wysłany: 11 maja 2016, 19:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lady In Red wrote:
    No a ja właśnie myślałam sobie, ze pewnie ja bede to piwsko sama żłopać, bo Shaf zaciąży :) I Płatek tez. I cała reszta. A moze ja tez? Zróbmy baby boom!
    A tak serio, to z tymi naszymi wynikami to naprawdę ciężka sprawa, szanse graniczą z cudem. Z zabawnych rzeczy - Pani doktor, która po angielsku mówiła średnio, kazała mi tudej i tumoroł mieć "sexual relationship" :D Tak wiec dziewczęta opuszczam Was na pare dni, bede sie koncentrować na sexual relationship z moim mężem.
    Ja się piszę na ten baby boom! Grunt, że wiadomo o co chodziło i działacie ;)

    Lady In Red lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 maja 2016, 19:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Co słychać, laski ? :)
    Cisza w wątku ostatnio okropna :)

    Jak ja dzisiaj śpiąca jestem to masakra :P
    Tydzień płodny mi sie zaczyna a szefowa rodzi i pewnie będę w pracy po 14h więc nie wiem jak się z moim znowu spikniemy :(

  • Lady In Red Autorytet
    Postów: 376 344

    Wysłany: 16 maja 2016, 08:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A cisza, bo nie ma się czym chwalić. Ja dzisiaj wysiurałam jedną kreskę - też mi nowość :) Straaaszna nuda :/

    Szefowej nie będzie, powiadasz? To zaproś chłopa do pracy :D

    f2w3o7esakw6aknm.png
  • Allmita Autorytet
    Postów: 1935 826

    Wysłany: 16 maja 2016, 10:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja czekam na wizyte u ginki w czwartek i się stresuje...na dokładke tez we czwartek ma bardzo poważną operacje moja babcia...

    trzymam za Was te zielone, kciuki..;) Red-to na obrazku to HAlk Hogan czy jakos tak? ;)

    rybka33 lubi tę wiadomość

    https://www.maluchy.pl/li-72886.png
    https://www.maluchy.pl/ci-73456.png
  • Lady In Red Autorytet
    Postów: 376 344

    Wysłany: 16 maja 2016, 16:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To był Hulk :) Bo ma wielkie zielone kciuki.
    Hogan tez jest wielki, ale nie zielony :)

    Allmita, Shafuli lubią tę wiadomość

    f2w3o7esakw6aknm.png
  • rybka33 Ekspertka
    Postów: 205 208

    Wysłany: 16 maja 2016, 21:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Allmita wrote:
    ja czekam na wizyte u ginki w czwartek i się stresuje...na dokładke tez we czwartek ma bardzo poważną operacje moja babcia...

    trzymam za Was te zielone, kciuki..;) Red-to na obrazku to HAlk Hogan czy jakos tak? ;)
    Mam nadzieję,że wszystko będzie dobrze na wizycie.No i moje spóźnione gratulacje.
    Wyślij nam trochę wirusków zaciążających :)

    Allmita lubi tę wiadomość

    :(
  • Lady In Red Autorytet
    Postów: 376 344

    Wysłany: 18 maja 2016, 18:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć równolatki! Ponieważ moje IUI można juz oficjalnie odhaczyć jako nieudaną, ide jutro do gina skonsultować sie, co dalej. Tak ze trzymajcie kciuki za kreatywność mojego gina i przemyślaną dalsza strategie.

    Allmita, Shafuli lubią tę wiadomość

    f2w3o7esakw6aknm.png
  • Allmita Autorytet
    Postów: 1935 826

    Wysłany: 19 maja 2016, 12:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lady In Red wrote:
    Cześć równolatki! Ponieważ moje IUI można juz oficjalnie odhaczyć jako nieudaną, ide jutro do gina skonsultować sie, co dalej. Tak ze trzymajcie kciuki za kreatywność mojego gina i przemyślaną dalsza strategie.

    ale wiesz Red że czasem dopiero 2 czy 4 ta insemka da radę...to jest troche loteria jak z zapłodnieniem naturalnym niestety...

    Lady In Red, rybka33 lubią tę wiadomość

    https://www.maluchy.pl/li-72886.png
    https://www.maluchy.pl/ci-73456.png
  • Lady In Red Autorytet
    Postów: 376 344

    Wysłany: 19 maja 2016, 18:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Allmita wrote:
    ale wiesz Red że czasem dopiero 2 czy 4 ta insemka da radę...to jest troche loteria jak z zapłodnieniem naturalnym niestety...

    Wiem, All, tylko myślałam, ze gin mi powie, żebyśmy odpuścili IUI i przeszli do IV, bo parametry nasienia za słabe. Tymczasem on powiedział, ze możemy kontynuować IUI, bo z takimi wynikami da sie zajść. I ze ostatnio właśnie z takich wyników pacjentka urodziła trojaczki... Hmmm... W każdym razie bede mocniej stymulowana, zeby zwiekszyć szanse. Czyli zastrzyki, a nie tabletki.

    Allmita lubi tę wiadomość

    f2w3o7esakw6aknm.png
  • rybka33 Ekspertka
    Postów: 205 208

    Wysłany: 19 maja 2016, 22:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Allmita wrote:
    ale wiesz Red że czasem dopiero 2 czy 4 ta insemka da radę...to jest troche loteria jak z zapłodnieniem naturalnym niestety...
    Allmita mam nadzieję że u mnie to zadziała,ja jestem po 2 insemce i czekam jeszcze około tygodnia na wynik.Apropo loterii to są dużo dużo mniejsze szanse ale oby się to nie sprawdziło.
    Lady In Red-u nas też nasienie słabe ale jak ginka proponuje insemke to chyba wie co robi.Na IVF już się nie załapiemy niestety :(

    Allmita lubi tę wiadomość

    :(
  • Kasia_82 Ekspertka
    Postów: 163 69

    Wysłany: 19 maja 2016, 23:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Allmita, jak u lekarza bylo? I jak operacja babci?
    Ja tez jutro do ginek. na monitoring :)

  • Allmita Autorytet
    Postów: 1935 826

    Wysłany: 20 maja 2016, 10:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    rybka33 wrote:
    Allmita mam nadzieję że u mnie to zadziała,ja jestem po 2 insemce i czekam jeszcze około tygodnia na wynik.Apropo loterii to są dużo dużo mniejsze szanse ale oby się to nie sprawdziło.
    Lady In Red-u nas też nasienie słabe ale jak ginka proponuje insemke to chyba wie co robi.Na IVF już się nie załapiemy niestety :(

    trzymam wielkie kciuki...:)

    https://www.maluchy.pl/li-72886.png
    https://www.maluchy.pl/ci-73456.png
  • Allmita Autorytet
    Postów: 1935 826

    Wysłany: 20 maja 2016, 10:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasia_82 wrote:
    Allmita, jak u lekarza bylo? I jak operacja babci?
    Ja tez jutro do ginek. na monitoring :)

    hej u lekarza byłam wczoraj...wszystko ok-było juz nawet widac malutkie bijące serduszko..
    dostałam bad do zrobienia-ale planuje choc czesc zrobic na nfz-lekarza mam 13 czerwca dopiero-tego na nfz...
    ale moja ginka i tak kazała mi przyjsć dopiero za 4 tyg, więc powinnam sie wyrobić...
    narazie się troche uspokoiłam i oswajam się z myślą że powoli mozna ogłaszać światu..;)

    https://www.maluchy.pl/li-72886.png
    https://www.maluchy.pl/ci-73456.png
  • Allmita Autorytet
    Postów: 1935 826

    Wysłany: 20 maja 2016, 11:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a babcia ma operacje dopiero dzis jednak.....ale dzieki za pamięć..:)

    https://www.maluchy.pl/li-72886.png
    https://www.maluchy.pl/ci-73456.png
  • Kasia_82 Ekspertka
    Postów: 163 69

    Wysłany: 20 maja 2016, 13:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja bypam dzis u lekarza i jak sie okazalo to jestem juz po owulacji.. Co mnie bardzo zdziwilo, poniewaz temp. i testy owulacyjne na to nie wskazywaly. Juz sie pogubilam w tym wszystkim :)Dobrze ze akurat moj wrocil z delegacji i mak nadzieje, ze sie wstrzeliliśmy w termin. Ginka powiedziala ze progesteron ok i grube endometrum. Wczoraj mialam przeszywajacy ból brzucha do tego stopnia ze sie zwijalam z bolu. Teraz tak sobie mysle ze to moze byl bol owulacyjny.. Ale az taki?
    Czekam ci sie dalej wydarzy ..

  • Allmita Autorytet
    Postów: 1935 826

    Wysłany: 20 maja 2016, 13:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasia_82 wrote:
    A ja bypam dzis u lekarza i jak sie okazalo to jestem juz po owulacji.. Co mnie bardzo zdziwilo, poniewaz temp. i testy owulacyjne na to nie wskazywaly. Juz sie pogubilam w tym wszystkim :)Dobrze ze akurat moj wrocil z delegacji i mak nadzieje, ze sie wstrzeliliśmy w termin. Ginka powiedziala ze progesteron ok i grube endometrum. Wczoraj mialam przeszywajacy ból brzucha do tego stopnia ze sie zwijalam z bolu. Teraz tak sobie mysle ze to moze byl bol owulacyjny.. Ale az taki?
    Czekam ci sie dalej wydarzy ..

    szkoda że nie masz aktualnego wykresu udostepnionego...ale jak byla owulka to tylko trzeba trzymać kciuki..:)

    https://www.maluchy.pl/li-72886.png
    https://www.maluchy.pl/ci-73456.png
  • Kasia_82 Ekspertka
    Postów: 163 69

    Wysłany: 20 maja 2016, 13:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Allmita wrote:
    szkoda że nie masz aktualnego wykresu udostepnionego...ale jak byla owulka to tylko trzeba trzymać kciuki..:)

    Chyba teraz powinno byc ok z wykresem.

    Coś tam poustawialam, ale miniaturki dlaej nie pptrafie dodac :p

  • Allmita Autorytet
    Postów: 1935 826

    Wysłany: 20 maja 2016, 13:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ciekawy ten Twój wykres, bo jak cos to owulka była wczoraj,ew przedwczoraj....ciekawe czy tempjka Ci wzrosnie np jutro...ja po sobie zauwazyłam że mi dopiero 2 dni po owulce gdzies tak wzrastała raczej...

    https://www.maluchy.pl/li-72886.png
    https://www.maluchy.pl/ci-73456.png
  • Płatek szkarłatny Autorytet
    Postów: 1563 439

    Wysłany: 20 maja 2016, 18:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Allmita wrote:
    ciekawy ten Twój wykres, bo jak cos to owulka była wczoraj,ew przedwczoraj....ciekawe czy tempjka Ci wzrosnie np jutro...ja po sobie zauwazyłam że mi dopiero 2 dni po owulce gdzies tak wzrastała raczej...
    U mnie też tak było. Teraz to nie wiadomo bo biorę luteinę.

‹‹ 136 137 138 139 140 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciąża po 40 - jak zwiększyć szanse na zajście w ciążę

Czy starania o ciążę po 40 roku życia różnią się? Na co zwrócić uwagę i jak zwiększyć swoje szanse? Przeczytaj 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie szans na zajście w ciążę po 40 roku życia. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników (PCOS) – dieta dla płodności

Zespół policystycznych jajników (PCOS, Policystyczne Jajniki) to jedno z najczęściej występujących zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Dotyczy 5-10% kobiet w wieku rozrodczym i jest najczęstszą przyczyną zaburzeń owulacji i problemów z zajściem w ciążę. Przeczytaj jakie są objawy PCOS, jak wpływa ono na starania o dziecko oraz w jaki sposób możesz pomóc sobie dietą.   

CZYTAJ WIĘCEJ

14 zasad dobrego odżywiania podczas starania - co i jak jeść, aby szybciej zajść w ciążę

Odpowiednia dieta płodności może nie tylko polepszyć twoje zdrowie i dobre samopoczucie, ale również wspomóc twoją płodność oraz zapewnić zdrowy rozwój twojego dziecka jak już zajdziesz w ciążę. Co zatem oznacza „odpowiednia dieta”? Znajdziesz tutaj 14 wskazówek, które pomogą Ci lepiej zaplanować posiłki.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego