Forum Starając się - ogólne Dziewczyny z rocznika '82 starające się o pierwsze dziecko
Odpowiedz

Dziewczyny z rocznika '82 starające się o pierwsze dziecko

Oceń ten wątek:
  • XYZ Autorytet
    Postów: 422 346

    Wysłany: 24 marca 2014, 12:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Qrewsko bolące, za przeproszeniem - pierwszego dnia zawsze się skręcam (od pierwszej miesiączki) - boli podbrzusze i krzyż mniej więcej tak, jakby ktoś mnie wsadził w wielkie imadło. Na szczęście drugiego dnia ból ustępuje.


  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 marca 2014, 12:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mnie boli tylko prawy jajnik jak na ovu i temp mam 37,4. Myslicie ze moze to byc torbiel?tak nachodzi odchodzi? Dzis nawet Zrobilam test (-) w piatek byl termin @ wiec gdyby nawet mialo cos dziac sie to chyba powinien byc +.
    Wyniki wyszly ok to skad takie opoznienie i bol jajnika. Nigdy tak nie mialam.
    Poradzcie cos?

  • olka30 Autorytet
    Postów: 4734 3540

    Wysłany: 24 marca 2014, 14:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mnie odkąd biorę CLO jajniki bolą non stop. W tym cyklu powiedziałam DOŚĆ i nie biorę CLO, pójdę normalnie na monitoring, może za miesiąc wrócę do brania, ale musiałam odetchnąć od tego bólu.. Ledwo mogłam chodzić.. Mimo że CLO nie biorę i tak czuję jajniki, ale przynajmniej nie cały czas i tak do wytrzymania.. Ciekawe co z tego cyklu w ogóle będzie :( Już jestem negatywnie nastawiona do wszystkiego, najchętniej pieprzłabym tymi staraniami, ale chcę dziecka i to się trochę ze sobą kłóci..

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png pgaCp1.pngq4sUp1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 marca 2014, 14:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurcze nie brałam żadnych leków i nie staraliśmy się w tym cyklu aż tak jak wcześniej, jedynie to w piątek byłam na basenie myślicie że może to być jakieś zapalenie przydatków albo co? Dziwi mnie tam tempka bo na okres powinna spaść a tutaj coś wysoko?

  • olka30 Autorytet
    Postów: 4734 3540

    Wysłany: 24 marca 2014, 21:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja bym poszła na betę sprawdzić..

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png pgaCp1.pngq4sUp1.png
  • Agis Przyjaciółka
    Postów: 163 47

    Wysłany: 25 marca 2014, 07:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny a ja dostałam wyniki 17 OH progesteron 1,84 normy:Faza folikularna 0,3 - 1,0 Faza lutealna 0,2 - 2,9 po stymulacji ACTH < 3,0 Ciąża (3 trymestr) 1,8 - 20,0

    Badanie robione w 15 DC , czyli co owulacją była wcześniej? Wykres nic takiego nie pokazuje..Do tego od 16 DC biorę duphaston..

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 marca 2014, 07:41

    f2w33e3ko1nuzwjb.png
  • olka30 Autorytet
    Postów: 4734 3540

    Wysłany: 25 marca 2014, 08:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi gin mówił, że hormony żeby mieć miarodajne wyniki trzeba by robić codziennie przez cały mies., bo są wydzielane skokowo i mogłaś akurat trafić na ten moment, a robiąc dzień wcześniej byłby zupełnie inny wynik..

    Agis lubi tę wiadomość

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png pgaCp1.pngq4sUp1.png
  • XYZ Autorytet
    Postów: 422 346

    Wysłany: 25 marca 2014, 08:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie w ten przesympatyczny (czytaj: szary, mokry i obrzydliwy) wtorek ;-)
    Dziś mój drugi dzień cyklu, więc czeka mnie rytualna wizyta u gina.
    Po tym, jak w pracy zapowiedziałam, że w ciągu najbliższych 2 tygodni będę mieć jeszcze przynajmniej 3 wizyty, już nawet przestali się dopytywać, co mi dolega. Przynajmniej jeden kłopot z głowy.
    "Panie doktorze, wszystko mnie wqrwia" - tak dziś powinnam chyba zacząć gadkę z lekarzem.


    olka30, Libra, Voila lubią tę wiadomość


  • olka30 Autorytet
    Postów: 4734 3540

    Wysłany: 25 marca 2014, 08:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    "Panie doktorze, wszystko mnie wqrwia" - O właśnie, kupuję :)

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png pgaCp1.pngq4sUp1.png
  • Agis Przyjaciółka
    Postów: 163 47

    Wysłany: 25 marca 2014, 14:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olka30 dzięki podnioslas mnie na duchu :) zobaczymy co lekarz powie

    f2w33e3ko1nuzwjb.png
  • olencja Autorytet
    Postów: 3943 1344

    Wysłany: 25 marca 2014, 21:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny, ja chyba przestane myslec czy sie uda czy nie, bo zaczynam miec obsesje:( kurde,pol zycia balam sie ze wpadne i jakos nie wpadlam,a teraz nagle mam zajsc tak ot, po prostu? wiekszosc moich kolezanek zaszla za 1 razem, tak jakby zachodzilo sie w ciaze od samej mysli "chce miec bejbi" mnie to przerasta....

    olka30 lubi tę wiadomość

  • olka30 Autorytet
    Postów: 4734 3540

    Wysłany: 26 marca 2014, 07:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Też pół życia bałam się wpadki, a teraz śmieję się z ironii losu :/

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png pgaCp1.pngq4sUp1.png
  • Lenuś Autorytet
    Postów: 636 585

    Wysłany: 26 marca 2014, 08:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    olka30 wrote:
    Też pół życia bałam się wpadki, a teraz śmieję się z ironii losu :/

    Witajcie w klubie :)

  • XYZ Autorytet
    Postów: 422 346

    Wysłany: 26 marca 2014, 09:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O, mogę się przyłączyć? :-)


  • olka30 Autorytet
    Postów: 4734 3540

    Wysłany: 26 marca 2014, 09:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pewnie założymy klub Trochę Mniej Mądrych Dziewczyn Które Z Perspektywy Czasu Dużo Rzeczy By Zmieniły w skrócie TMMDKZPCDRBZ ;p)

    Lenuś lubi tę wiadomość

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png pgaCp1.pngq4sUp1.png
  • XYZ Autorytet
    Postów: 422 346

    Wysłany: 26 marca 2014, 10:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hehe, grunt to dobry skrót, łatwo wpadający w ucho :-)

    A tak na serio, to wiecie co, pomimo czternastu porażek w zachodzeniu w ciążę, w tym dwóch nieudanych inseminacji, mając prawie 32 lata powiem Wam, że nie, nie zmieniłabym swojego życia.
    Wpadka na studiach lub zaraz po nawet z dzisiejszej perspektywy byłaby dla mnie katastrofą. Nie nadawałam się wtedy kompletnie na matkę (ani mój małżonek na ojca), na rodzicielstwo nie było w naszym życiu ani miejsca, ani warunków. Owszem, teraz bardziej czas mnie nagli, ale przynajmniej wiem, że chcę dziecka, więc o nie walczę.
    Poza tym nie ma żadnej pewności, że 10 lat temu nasienie męża (wtedy jeszcze nie - męża) było lepszej jakości. A może było jeszcze gorsze?

    olka30, Lenuś, Libra lubią tę wiadomość


  • olka30 Autorytet
    Postów: 4734 3540

    Wysłany: 26 marca 2014, 10:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja przed studia też bym się nie cofnęła, ale po studiach w zasadzie poznałam mojego M i od początku mnie namawiał na dziecko, ale ja chciałam najpierw pracę, potem ślub a potem dziecko.. Po prawdzie w sumie zmusiłam mojego do oświadczyn, bo do dziecka mu się śpieszyło, ale do ślubu nie bardzo, typowy facet :( I trochę czasu zleciało. Można to było przeprowadzić parę lat wcześniej i tak w sferze mieszkania nic by się nie zmieniło, a zawodowo trudno powiedzieć żebym była usatysfakcjonowana, więc może zmieniłabym to i owo..

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png pgaCp1.pngq4sUp1.png
  • Lenuś Autorytet
    Postów: 636 585

    Wysłany: 26 marca 2014, 11:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja trochę na temacie pod tytułem 'zakładanie rodziny' się przejechałam i też z perspektywy czasu myślę, że na dziecko wtedy (z poprzednim partnerem, z którym przyszło mi tą rodzinę zakładać) byłoby stanowczo za wcześnie, choć druga strona naciskała, a ja dzielnie się broniłam. Nie żałuję, że zabrałam się za planowanie potomstwa dopiero po trzydziestce, bo po pierwsze chciałam poczuć że naprawdę tego chcę, a po drugie chciałam żeby moje dziecko miało fajnego ojca.

    olka30 lubi tę wiadomość

  • cafe Debiutantka
    Postów: 7 6

    Wysłany: 26 marca 2014, 14:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny, ja też po trzydziestce dojrzałam do bycia mamą i jak wcześniej bałam się wpadki, tak teraz myślałam, że wszystko sobie zaplanujemy i dziecko się pojawi, a tu niespodzianka :( - zaczynamy ósmy cykl starań i oczekiwań.

    olka30 lubi tę wiadomość

    8f9b81c312de19984f028d491d506398.png
    Kalendarz ciąży BellyBestFriend
  • olencja Autorytet
    Postów: 3943 1344

    Wysłany: 26 marca 2014, 19:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tez wczesniej nie byal na dziecko gotowa,ale teraz boje sie ze jestem niezdolna gdzies w srodku,przez to np ze nie szanowalam sie zbyttnio. Kiedys,mnostwo zapalen,grzybic i teraz mam schize ze to kiedys bylam mloda,czysta i plodna a teraz to syf i krzaki w srodku:( wiem.leczyc musze glowe ale wstepuje do klubu o trudnej nazwie:D

    olka30 lubi tę wiadomość

‹‹ 50 51 52 53 54 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak zajść w ciążę? 4 składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w koktajlach.

Jak zajść w ciążę? Jak w naturalny, łatwy, a przy tym smaczny sposób możesz poprawić swoją płodność? Wystarczy, że każdego dnia będziesz przygotowywać super-odżywczy koktajl płodności. Jakie dobroczynne składniki możesz znaleźć w naszych przepisach? Jaką rolę odgrywają one w kontekście płodności? Oto 4 najważniejsze składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w smoothies! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Cykl miesiączkowy a wygląd kobiety - wpływ na skórę i włosy

Cykl miesiączkowy i przemiany hormonalne, które w nim zachodzą mają wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Cykl miesiączkowy a wygląd - jak hormony mogą wpływać na Twoją skórę i włosy? W których fazach cyklu Twoja cera może być w lepszej kondycji, a kiedy mogą pojawiać się problemy? Hormony a trądzik - kiedy problemy z wypryskami mogą się nasilać? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego