Dziewczyny z rocznika '86 starające się o pierwsze dziecko :)
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
No to super, że u męża wszystko dobrze ja niestety o tarczycy nic nie wiem, ale patrząc po naszym wątku i znajomych to chyba przypadłość naszego rocznika
A co u reszty Staraczek?ewelina27 lubi tę wiadomość
[link=https://www.suwaczki.com/][/link] -
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyJa jestem po wizycie u lekarza i nie jestem zadowolona przejrzał badania dotychczasowe zero wywiadu niby wszystko oki zrobił cytologie i usg przez brzuch kazał do kliniki startowac jeszcze nigdy nie byłam tak krótko na wizycie zażenowana jestem takim postepowaniem
-
Ewelina z jednej strony aż żal że lekarz miał takie olewatorskie podejście a z drugiej może i lepiej że nie zabiera się za coś o czym nie ma pojęcia i nie marnuje Twojego czasu. Twój wykres wygląda bardzo dobrze:*
Trzymam mocno kciuki za Ciebie:*ewelina27 lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
Dokładnie szkoda czasu na byle kogo. Ja w ostatnim roku przerobiłam sporo lekarzy ale idealnego też nie znalazłam a moja gin do której chodziłam w ciąży sama teraz jest w ciąży więc muszę szukać nowego lekarza ale mam trochę łatwiej bo kilku w miarę fajnych trafiłam będąc w szpitalu w trakcie ciąży a najlepszy był taki młody chyba rezydent bo wykazywał duże zainteresowanie i bardzo chciał pomóc
-
Witaj natalka!
Wlasnie ucichlysmy ostatnio. Ja odliczam czas do porodu. Z nudow zalozylam bloga o perypetiach ciezarowki/potem mamy po raz pierwszy. Zobaczymy co z tego wyjdzie (mozecie wpasc matko-polko-rodzicielko.blog.pl).
U mnie wreszcie widac, ze jestem w ciazy, chociaz i tak "szalu nie ma" jak na 7 miesiac (raptem 4kg na plusie)szpilka, agatka196 lubią tę wiadomość
matko-polko-rodzicielko.blog.pl - o macierzynstwie i ciazy
Mama w Krakowie - fanpage na facebooku dla krakowskich Mam i nie tylko.
-
Under będzie łatwiej zrzucić mi jeszcze zostało 5 z 22 kg