X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Gorące mamuśki 🤰❤️
Odpowiedz

Gorące mamuśki 🤰❤️

Oceń ten wątek:
  • Lalia Autorytet

Wysłany: 13 stycznia 2022, 20:20

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewa88 wrote:
    Wszystkiego pięknego dla Matyldy i Oli! 🎂🎂 Jesteście super Mamami :)

Lalia zazdro :) skąd Ty masz tyle urlopu????

Dziewczyny co do wskazywania palcem...u nas dzisiaj pierwszy raz córa pokazała palcem gdzie jest kuchnia, łazienka, mama, baba :) jestem dumna :) w sensie już kiedyś wskazywała na niektóre rzeczy, ale dzisiaj pierwszy raz tak pewnie i świadomie :)

Ewa, ja tak naprawdę nie mam urlopu, w sensie jestem nauczycielką i my nie mamy urlopu wypoczynkowego, bo naszym urlopem są wakacje i ferie, a że ja byłam na L4 w ciąży podczas wakacji a na urlopie macierzyńskim/rodzicielskim podczas ferii i kolejnych wakacji, to muszę odebrać 98 dni tzw urlopu uzupełniającego (98 dni ciągiem, z weekendami i świętami). I dlatego zamiast 17 grudnia, wracam 25 marca 😉

Ewa88 lubi tę wiadomość

"Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"
    Św. Augustyn

💙💙 Aleksander 💙💙
    🎂18.12.2020 r. (38+4)🕖 7:12 ⚖️ 3500g📏 53 cm
    age.png

💙💙 Kacper 💙💙
    🎂13.01.2023 r. (39+1) 🕐00:57 ⚖️3280 g 📏58 cm
    age.png
  • Ounai Autorytet

Wysłany: 13 stycznia 2022, 20:31

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, Ani chodzi o to, że np jak Miki vedxie szedl spać to bedzie się chciał do niej przytulić, albo jak będzie chory to bedzie się np częściej budził w nocy.