Gorące mamuśki 🤰❤️
-
WIADOMOŚĆ
-
Ewa88 wrote:Wszystkiego pięknego dla Matyldy i Oli! 🎂🎂 Jesteście super Mamami
Lalia zazdroskąd Ty masz tyle urlopu????
Dziewczyny co do wskazywania palcem...u nas dzisiaj pierwszy raz córa pokazała palcem gdzie jest kuchnia, łazienka, mama, babajestem dumna
w sensie już kiedyś wskazywała na niektóre rzeczy, ale dzisiaj pierwszy raz tak pewnie i świadomie
Ewa, ja tak naprawdę nie mam urlopu, w sensie jestem nauczycielką i my nie mamy urlopu wypoczynkowego, bo naszym urlopem są wakacje i ferie, a że ja byłam na L4 w ciąży podczas wakacji a na urlopie macierzyńskim/rodzicielskim podczas ferii i kolejnych wakacji, to muszę odebrać 98 dni tzw urlopu uzupełniającego (98 dni ciągiem, z weekendami i świętami). I dlatego zamiast 17 grudnia, wracam 25 marca 😉Ewa88 lubi tę wiadomość
-
Dziewczyny, Ani chodzi o to, że np jak Miki vedxie szedl spać to bedzie się chciał do niej przytulić, albo jak będzie chory to bedzie się np częściej budził w nocy.
U nas było tak: kupiłam Tymkowi łóżko 80x160 żeby było więcej miejsca w pokoju. Na początku bylo spoko. Potem przyszedł okres że trudno mu było zasnąć, chciał się tulic a ja wracałam bardxo zmęczona z pracy i przysypiałam z nim po czym budziłam się polamana. Żeby nie było mam 159cm wzrostu, więc wydawało mi się, że takie łóżko nie bedzie wcale takie małe ale nie pomyślałem, że głową nie dotyka się wezglowia leżąc i tak 30cm w tym łóżku jednak brakuje 😂 a jak był chory i się budził częściej to już w ogóle była masakra albo jak wszedł etap koszmarów nocnych.
Antresoli też nie polecam, teraz Tymek ma łóżko piętrowe i srrasznie to optycznie zmniejsza przestrzeń. Gdybym decydowała drugi raz wstawilabyn normalne pełnowymiarowe łóżko i zabudowała przestrzeń nad nim.