Forum Starając się - ogólne IMIONA DLA DZIECI
Odpowiedz

IMIONA DLA DZIECI

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 grudnia 2014, 18:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A mi się marzy Helenka, a dla chłopca Julek (Julian).

  • zabcia 41 Przyjaciółka
    Postów: 62 31

    Wysłany: 10 grudnia 2014, 19:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam synów Krzysia , Krystiana i moze się uda i bedzie Michalina

    Żabcia41
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 10 grudnia 2014, 19:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi się zawsze podobało Franek i Gabrysia:)
    Mam nadzieję że kiedyś się uda :)

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 grudnia 2014, 20:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaarolaa wrote:
    seweryn, eryk
    Mój bąbel ma na imię Eryk. Jak się uda drugi (siekiera, zabawkowa, pluszowa pod łóżkiem jest :D), to będzie Seweryn ;)

  • Summerka Autorytet
    Postów: 4106 2683

    Wysłany: 10 grudnia 2014, 21:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moja corcia ma na imie Zuzia, teraz chciałabym Antonina (ze względu na zrobienie Tosia), a dla chłopca Aleksander albo Mikołaj ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 grudnia 2014, 21:43

    klz9zbmh5xgwp3to.png
    mjvyt5odxe9y0ge4.png
  • my.heart. Koleżanka
    Postów: 168 61

    Wysłany: 10 grudnia 2014, 23:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tosia, Pola, a dla chłopca Jaś, Kuba :)

  • Daisy Autorytet
    Postów: 3480 4306

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 09:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc! Mi sie marzy Wanda, ale maz sie nie zgadza, bo nasza sp kotka tak miala na imie :D :/
    Oprocz tego to jednak oboje sie zgadzamy co do imienia Hanna ;) Alicja, Izabela rowniez na tapecie. Dla chlopca nie mamy pojecia ;)
    Mamy juz corke Weronike.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 grudnia 2014, 09:15

    Arwena, Summerka lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 09:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    1.Blanka <3 , potem ewentualnie Nina, Iga. Mężowi podoba się Natalia i Ewelinka. .
    a dla chłopca chyba Michał ;)

    Summerka, agania lubią tę wiadomość

  • Blondik Autorytet
    Postów: 5204 4874

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 09:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dawidek i Piotruś;) - cały czas marzę o bliźniakach;)
    dziewczynka MAdzia

    Daisy lubi tę wiadomość

    8p3o43r8favqs0hl.png
    klz9iei3yk95ggji.png
    Alicja 1.09.2014 (*)
  • livia30 Autorytet
    Postów: 7923 4597

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 09:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Po wielu łzach wylanych przeze mnie i dłuuugich dyskusjach chyba decyzja podjęta: Alicja i Tomasz ;-)

    przedszkolanka:), Daisy lubią tę wiadomość

    atdci09krcni3vrx.png
    dqpranlijgjzfr8g.png
    l22nvcqg03ccs7pi.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 09:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Daisy wrote:
    Czesc! Mi sie marzy Wanda, ale maz sie nie zgadza, bo nasza sp kotka tak miala na imie :D :/
    Oprocz tego to jednak oboje sie zgadzamy co do imienia Hanna ;) Alicja, Izabela rowniez na tapecie. Dla chlopca nie mamy pojecia ;)
    Mamy juz corke Weronike.
    Daisy kurcze nie było mnie tyle czasu a ty przy nadziei,Gratuluję :*
    acha byłam pod innym nikiem na S ... ;)


    Ja mam syna Dawida (19lat)
    moje opcje jak będzie drugie dziecko to
    dziewczynka: Liliana,Aniela,
    chłopiec: Przemek,Kaspian,

  • Summerka Autorytet
    Postów: 4106 2683

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 11:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cigaretta wrote:
    1.Blanka <3 , potem ewentualnie Nina, Iga. Mężowi podoba się Natalia i Ewelinka. .
    a dla chłopca chyba Michał ;)

    Ja mam na imie Ewelina (nie moge wybaczyć rodzicom;)) a moja siostra Natalia;)

    Blanka super;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 grudnia 2014, 11:22

    klz9zbmh5xgwp3to.png
    mjvyt5odxe9y0ge4.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 11:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A mi się właśnie od jakiegoś czasu jeszcze Aniela podoba :)

  • Daisy Autorytet
    Postów: 3480 4306

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 11:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Arwena wrote:
    Daisy kurcze nie było mnie tyle czasu a ty przy nadziei,Gratuluję :*
    acha byłam pod innym nikiem na S ... ;)


    Ja mam syna Dawida (19lat)
    moje opcje jak będzie drugie dziecko to
    dziewczynka: Liliana,Aniela,
    chłopiec: Przemek,Kaspian,

    Arwena nie wierzę :D To naprawdę Ty? :D
    Nooo kochana w koncu sie udalo, mozesz zerknac na moj wykresik bo mam na owu caly czas tyle o ile prowadze :)

    Arwena lubi tę wiadomość

  • Kiniacz Ekspertka
    Postów: 211 215

    Wysłany: 20 grudnia 2014, 20:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 stycznia 2016, 20:30

    20140607580114.png

  • Blondik Autorytet
    Postów: 5204 4874

    Wysłany: 20 grudnia 2014, 20:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Łucji jest teraz pełno w przedszkolach;)

    8p3o43r8favqs0hl.png
    klz9iei3yk95ggji.png
    Alicja 1.09.2014 (*)
  • Natka88 Autorytet
    Postów: 2600 6054

    Wysłany: 20 grudnia 2014, 21:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja zadnej Łucji w przedszkolu nie spotkalam ;)
    Nad Aniela tez sie zastanawiamy,a raczej mamy w kategorii "Ladne" razem z Ula i Kornelka, bo coreczka pierwsza bedzie miala na imie Marysia;)

    Kiniacz lubi tę wiadomość

    Aniołek <3 29.10.2014 <3 10tc
    Marysia <3 25.09.2015, 3440g i 55cm szczęścia <3
    74didf9h1v4xctmm.png
  • bosa Autorytet
    Postów: 786 2725

    Wysłany: 21 grudnia 2014, 14:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Łucja bardzo ładne, też myślałam nad tym imieniem ale mąż powiedział,że nigdy w życiu więc zostaje Antoś/ Jaś lub Lilianka/Alicja/Emilka :)

    Kiniacz lubi tę wiadomość

    iv09krhm9j559ocl.png
    "Proście, a będzie wam dane, szukajcie, a znajdziecie; kołaczcie, a otworzą wam.
    Każdy bowiem, kto prosi, otrzymuje, a kto szuka, znajduje, a kto kołacze, temu otworzą."

  • Kiniacz Ekspertka
    Postów: 211 215

    Wysłany: 21 grudnia 2014, 19:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 stycznia 2016, 20:30

    20140607580114.png

  • ampoule Ekspertka
    Postów: 191 85

    Wysłany: 31 grudnia 2014, 07:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Na chwilę obecną dla dziewczynki: Hanna, Marta lub Zuzanna :) dla chłopaka króluje Filip i póki co nie ma konkurencji :) ale pewnie jak uda sie zajść w ciążę to temat będziemy jeszcze przerabiali na milion sposobów :)

    [*] 01.02.2014 - 6/7 tc.
    [*] 11.01.2015 - 5 tc. ciąża biochemiczna
    [*] 13.02.2015 - 5 tc. ciąża biochemiczna
    12.02.2016 urodził się Nasz Ukochany Synek Filip <3
‹‹ 26 27 28 29 30 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Płodność i zdrowie w posiłkach - co jeść w okresie przesilenia zimowego?

Wiadomo nie od dziś, że to co jemy ma ogromny wpływ na nasze zdrowie i płodność. Co jednak zrobić, kiedy dostępność świeżych i sezonowych produktów jest ograniczona? Po jakie produkty sięgać zimą, aby dostarczać organizmowi kluczowych składników dla zdrowia i płodności? 

CZYTAJ WIĘCEJ

10 ważnych rzeczy dotyczących Twoich piersi, które warto wiedzieć

Piersi - symbol kobiecości, płodności i namiętności. Mężczyźni je uwielbiają, a kobiety często zbyt surowo je oceniają. Przeczytaj jak dbać o piersi, co wynaleźli ostatnio polscy naukowcy, jakie objawy powinny Cię zaniepokoić i w jaki sposób piersi mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Progesteron - dlaczego jest tak ważny podczas starania o dziecko?

Progesteron to jeden z najważniejszych hormonów dla kobiecej płodności. Jaką rolę odgrywa podczas starania o dziecko, przy zapłodnieniu i we wczesnej ciąży? Jakie są normy i co się dzieje, kiedy stężenie progesteronu jest za niskie? Jak wygląda leczenie luteiną dopochwową i doustną? 

CZYTAJ WIĘCEJ