Forum Starając się - ogólne Jesienne testowanie ;)
Odpowiedz

Jesienne testowanie ;)

Oceń ten wątek:
  • kate55 Autorytet
    Postów: 1378 1128

    Wysłany: 16 września 2015, 20:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Myśl przede wszystkim o sobie i przyszłym dziecku, także nawet gdyby się Wam udało szybciej zajść, to przecież będzie cudowna wiadomość :)

    Dziękuję :*
    Fizycznie i psychicznie czuję się dużo lepiej, czuję się już gotowa na starania.. Ale niestety ta chęć posiadania dziecka jest teraz o wiele większa niż przed stratą ciąży i coś czuję, że nie będzie łatwo teraz przebrnąć przez nieudane cykle.
    Teraz jak tylko się dowiaduję o czyjejś ciąży, to od razu mocno zazdroszczę... Pewnie znacie te uczucia, ale u mnie nigdy one nie były tak duże jak teraz.

    Mam ogromną nadzieję, że się szybko nam i Wam uda... i żeby się udało ciążę do końca donosić :) teraz pozytywny test to nie będzie tylko dzika radość, ale też ogrom strachu przed tym, czy się udało zagnieździć w macicy, czy może znów będzie powtórka z "rozrywki".


    A jesteś zadowolona z nowej pracy? :)


    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 września 2015, 20:18

    Po 3 latach starań, w końcu z nami <3 Pola, 30.03.2018r.

    moje dwa aniołki...
    Aniołek, lipiec 2015, cp
    Leonek, styczeń 2017, 28tc
  • coffee Autorytet
    Postów: 478 173

    Wysłany: 17 września 2015, 06:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No wlasnie kate najgorsze w tym wszystkim jest to, ze mi sie podoba pod wieloma wzgledami a jesli jakos uda nam sie to niestety powrotu tam nie bede miala, ze wzgledu na to, ze w trakcie przyjma kogos innego, bo bedzie taka potrzeba, dlatego te moje dylematy byly ;)

    Masz racje co do tych dwoch kreseczek, najpierw bedzie radosc a potem pewna obawa ktora juz bedzie towarzyszyc do konca ciazy, Kate ja tez gdy widze sasiadki, kolezanki czy nawet nieznajome kobiety z widocznym brzuszkiem to czuje "ja tez chce, dlaczego u nas to tak wszystko dlugo trwa" itp ciesze sie ich szczesciem ale tez zazdroszcze ;)

    Kate mam takie przeczucie, ze nie bedziesz dlugo czekala na swojego bobaska :)

    kate55 lubi tę wiadomość

    xnw4s65g22n4tloi.png
    18.05.15 (*) Irenka
  • werni Autorytet
    Postów: 9537 7418

    Wysłany: 17 września 2015, 06:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejka, coffee nie mam testow ovu, sama dzis zaznaczylam zmienie pozniej jak by cos z tempkami bylo nie tak.

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • coffee Autorytet
    Postów: 478 173

    Wysłany: 18 września 2015, 05:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    werni nie chce sie wtracac ;) ale wg mnie owu byla 16 dc :)

    xnw4s65g22n4tloi.png
    18.05.15 (*) Irenka
  • coffee Autorytet
    Postów: 478 173

    Wysłany: 18 września 2015, 06:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    u mnie dzis 9dpo i negatyw i tak podejrzewam, ze jednak nic w tym cyklu z tego nie bedzie ;)

    xnw4s65g22n4tloi.png
    18.05.15 (*) Irenka
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 września 2015, 07:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    coffee wrote:
    u mnie dzis 9dpo i negatyw i tak podejrzewam, ze jednak nic w tym cyklu z tego nie bedzie ;)
    Spoko, spoko, jesteśmy przecież umówione na zapakowanie w październiku B)
    Będzie produkcja taśmowa bęców ciążowych ;)
    I piękna złota jesień do tego <3

  • kate55 Autorytet
    Postów: 1378 1128

    Wysłany: 18 września 2015, 09:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    może nam się wszystkim uda w październiku :)

    werni lubi tę wiadomość

    Po 3 latach starań, w końcu z nami <3 Pola, 30.03.2018r.

    moje dwa aniołki...
    Aniołek, lipiec 2015, cp
    Leonek, styczeń 2017, 28tc
  • werni Autorytet
    Postów: 9537 7418

    Wysłany: 18 września 2015, 12:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Coffee wlasnie wylaczylam i niech sami wyznacza, teraz tak patrze na wykres to tez mysle ze pozniej. Ale jestem sceptyczna do tego cyklu. Jest tylko nadzieja.

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • werni Autorytet
    Postów: 9537 7418

    Wysłany: 18 września 2015, 12:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie niestety pazdziernik odpada. :(

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • coffee Autorytet
    Postów: 478 173

    Wysłany: 20 września 2015, 20:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Werni w taki razie Ty w tym cyklu, a m w pazdzierniku :)

    xnw4s65g22n4tloi.png
    18.05.15 (*) Irenka
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 września 2015, 07:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    coffee wrote:
    Werni w taki razie Ty w tym cyklu, a m w pazdzierniku :)
    Coffee, chyba tylko w Tobie nadzieja.
    Były już ciąże w cyklach bezowulacyjnych, ale na ciąże bez seksu bym nie liczyła. Takie cuda się raczej nie zdarzają. ;) Mam dosyć, ochoty zero, warunków jeszcze mniej. Widocznie tak ma być...

  • werni Autorytet
    Postów: 9537 7418

    Wysłany: 21 września 2015, 07:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hehe ja to krece na swoim wykresie, znow zaznaczylam po swojemu owu ale na 19dc, pomarzyc mozna :)

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • coffee Autorytet
    Postów: 478 173

    Wysłany: 22 września 2015, 05:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Impresja u nas podobnie, ze ostatnimi czasy bardzo rzadko mamy napady checi ;) hehe na igraszki, w tym miesiacu to i tak wyjatkowo...

    jak czasem popatrze na wykresy innych dziewczyn to zazdroszczze, ze tak czesto w koncu jak by nie bylo zawsze wieksza szansa :D

    werni przepraszam, zapomnialam ze na razie sie nie starasz

    ja juz tylko czekam na @ bo temp mi mocno spadla

    nowy miesiac, nowe nadzieje :)

    xnw4s65g22n4tloi.png
    18.05.15 (*) Irenka
  • werni Autorytet
    Postów: 9537 7418

    Wysłany: 22 września 2015, 06:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W tym cyklu juz sie staramy, z kazdym cyklem jest nadzieja. Nie moge sie zalamac. Dzis mi tempka spadla, runela w dol, mam nadzieje ze to zagniezdzenie jesli jutro znow wzrosnie.

    Ochoty przed owulka tez byly znikome, mojemu za bardzo sie nie chcialo.

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • coffee Autorytet
    Postów: 478 173

    Wysłany: 22 września 2015, 06:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no to werni moze jednak uda Ci sie w tym cyklu :)

    xnw4s65g22n4tloi.png
    18.05.15 (*) Irenka
  • werni Autorytet
    Postów: 9537 7418

    Wysłany: 22 września 2015, 06:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nadzieja jest ale jakos nie wierze. Mojemu jak zwykle sie chce po owu. Wczoraj tez to mnie wykorzystal :)

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • kate55 Autorytet
    Postów: 1378 1128

    Wysłany: 22 września 2015, 20:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    u mnie w tym cyklu jakieś dziwne temperatury, ciekawe kiedy to wszystko wróci do normy... nawet nie wiem, czy owulacja była :(

    chciałabym, żeby ten cykl się szybko skończył, bo od następnego mamy się już starać i nie mogę się doczekać.

    Po 3 latach starań, w końcu z nami <3 Pola, 30.03.2018r.

    moje dwa aniołki...
    Aniołek, lipiec 2015, cp
    Leonek, styczeń 2017, 28tc
  • Anika27 Ekspertka
    Postów: 175 69

    Wysłany: 22 września 2015, 23:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja w tym cyklu tez nie wiem czy owulacja była (byliśmy w podróży poslubnej), nie mierzyłam temperatur regularnie. W piątek mam termin @, a dziś czuję ból w dole brzucha takie jakby wzdęcie z bólem jajników i w dole pleców tak jak przed @.
    Chyba nie wytrzymam i jutro rano zrobię test, ale boję się czy to nie za wcześnie i znów pewnie się zawiodę .

    ckaiikgnj5ukd8ok.png
  • coffee Autorytet
    Postów: 478 173

    Wysłany: 23 września 2015, 06:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    werni widze, ze u Ciebie dzzis sie odbila do gory :)

    Kate ja tez juz nie moge sie doczekac nowego cyklu i staran :) uda bam sie w koncu z pewnoscia 9 miesiecy chodzic z babelkiem w brzuszku a potem nosic go na rekach ;)

    Anika jak test? ;)

    werni, kate55 lubią tę wiadomość

    xnw4s65g22n4tloi.png
    18.05.15 (*) Irenka
  • werni Autorytet
    Postów: 9537 7418

    Wysłany: 23 września 2015, 07:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak :) oby to bylo zagniezdzenie :) wlasnie jak tam test ? :) dziewczyny trzymam za Was kciuki :)

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
‹‹ 15 16 17 18 19 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Znaczenie jakości męskiego nasienia

Jest wiele czynników, które wpływają na szanse na zajście w ciążę u pary, która marzy o rodzicielstwie. Jednak niewątpliwie wśród najważniejszych jest odpowiednia jakość komórki jajowej i plemników. Wyjaśniamy, dlaczego jakościowe komórki jajowe czasami nie gwarantują sukcesu. Jakie znaczenie odgrywa jakość męskiego nasienia? Jak wygląda diagnostyka i leczenie?

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża po 40 - jak zwiększyć szanse na zajście w ciążę

Czy starania o ciążę po 40 roku życia różnią się? Na co zwrócić uwagę i jak zwiększyć swoje szanse? Przeczytaj 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie szans na zajście w ciążę po 40 roku życia. 

CZYTAJ WIĘCEJ

11 największych mitów dotyczących starania o dziecko, w które być może jeszcze wierzysz

Niektóre nieprawdziwe stwierdzenia przekazywane są z ust do ust tak długo, że bez zastanowienia w nie wierzymy. Przeczytaj jakie są największe mity na temat starania o dziecko i upewnij się, że „nie padłaś ich ofiarą”.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego