X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Jesienne testowanie ;)
Odpowiedz

Jesienne testowanie ;)

Oceń ten wątek:
  • ewelina324 Nowa
    Postów: 1 0

    Wysłany: 6 sierpnia 2015, 19:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam, dziś trafiłam na stronę ovufriend.pl i na Wasze forum.Na jesieni planuje począć swoje pierwsze dziecko.Dnia 31.07 przyjęłam ostatnią tabletkę antykoncepcyjną i na ta chwile mam okres.Na początku września jestem umówiona z lekarzem rodzinnym i ginekologiem na wizytę. Mam kilka pytań do Was a mianowicie:
    Po jakim czasie od odstawienia tabletek mogę się starać o dziecko? Na co powinnam zwrócić uwagę przy wizytach u lekarzy? Proponujecie przyjmować jakieś witaminy wzmacniające? Proszę o porady na co mam zwrócić uwagę przy planowaniu pierwszego dziecka :) Z góry Dziękuje !!!

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 sierpnia 2015, 19:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelina, na Twoim miejscu starałabym się od razu, już teraz. Zaraz po odstawieniu pigułek jest duża szansa na ciążę, tzw. "efekt odbicia" występuje - hamowane przez pigułki hormony po odstawieniu wystrzeliwują. Warto wykorzystać ten moment :)
    Łykaj już teraz kwas foliowy. Powinno się go brać już 3 m-ce przed ciążą. :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 sierpnia 2015, 19:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Baronowa_83 wrote:
    Dietę juz zaczelam;). Narazie na próbę. Zobaczymy czy mi sie spodoba i czy coś da;)
    Jaką konkretnie dietę?
    Może podsuniesz mi pomysły. :)

    Chcę podjąć wyzwanie i wprowadzić dietę korzystną dla endometriozy - odstawienie glutenu, nabiału i ograniczenie nieco mięsa. Do tego cały zestaw suplementów.

  • Baronowa_83 Autorytet
    Postów: 6178 4021

    Wysłany: 7 sierpnia 2015, 01:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tydzień bez białego cukru i glutenu.
    Chce sprawdzić jak sie będę czuć. Ja mam tylko 5 kg do zrzucenoa żeby czuć sie idealnie

    Mama od 03.2010, czas na drugie