Forum Starając się - ogólne Just sex
Odpowiedz

Just sex

Oceń ten wątek:
  • najra88 Autorytet
    Postów: 434 155

    Wysłany: 8 listopada 2018, 13:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I skonczylo sie ze zamiast pracowac to na forum o seksie pisze :D Dobrze ze szef na urlopie do poniedzialku.

    Nefre_ ms lubi tę wiadomość

    bfaregz2cbfut3td.png
    42cs o pierwsze dziecko
    Ja - PCO, mięśniaki macicy, IO, niewydolność ciałka żółtego (?), jajowody drożne
    Mąż - słaba morfologia nasienia (2% prawidłowych)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 listopada 2018, 13:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Najra :) to musisz pakiet wykupić heheh

    Nie wiem, ale Wrobel mowila, ze nie mozna przerwac.. Czyli jak dochodzisz i zaczyna Cię pieszczota drażnić bardziej niz sprawiac przyjemnosc to jedziecie dalej z koksem.. Trudne to dla mnie, bo mi sie całe ciało wije.. Ale Wrobel twierdzi, ze tak można orgazm za orgazme.. :)

    Mi sie jeszcze nie udało, ale już dłużej wytrzymuje ;D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 listopada 2018, 13:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Najra

    Cóż. Seks to też praca ;)

  • Iwona27091991 Autorytet
    Postów: 856 472

    Wysłany: 8 listopada 2018, 13:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    to tak a propo dzisiejszego wieczoru ;)

    https://zapodaj.net/730bdd8b5ec13.jpg.html

    starania od 09.2017
    Mutacje PAI i MTHFR, ogniska endometriozy w zatoce douglasa, IO, kariotypy ok, nasienie: morfologia 6%, hba 9%, fragmentacja dna 9%
    08.2018 AMH 1.4 -> 05.2019 AMH 3.0 -> 05.2020 AMH 3.9

    03.2018 [*] 8 tydz. pjp

    1 IVF 03.2019 [*] 8 tydz.

    2 IVF 08.2019 beta 0.63

    3 IVF 12.2019 brak zarodków

    4IVF 02.2020 beta 0.53

    5IVF 07.2020 cb

    nk15%, allo mlr 0%, cross match 6%
    szczepienia 10.2020-11.2020
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 listopada 2018, 13:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Probowalsycie seksu z dodatkiem wibratora? Np maz w tobie a w kolo lub po brzuchu wibrator.
    Mega ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 listopada 2018, 13:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ee ja żadnych zabawek w domu nie mam ;) na tym etapie nawet nie mam potrzeby.
    Może kiedyś sobie kupie..
    Jak mi cyknie 20 cs :) na rocznice haha

  • Wróbel Autorytet
    Postów: 2618 2070

    Wysłany: 8 listopada 2018, 13:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja kiedyś rozmawiałam z ojcem przez telefon jak mój się zaczą do mnie dobierać. Mi wiele nie potrzeba.... cóż szybko i mocno stłumionym głosem się pożegnałam aż się później pytał czy coś się stało bo tak dziwnie rozmawiałam...
    No a kolejna to jak nam się 10 fretek władowało na łużko - sprawdzić co robimy.... Teraz mamy łużko na antresoli.

    najra88, Nefre_ ms lubią tę wiadomość

    uvA0p2.png
  • najra88 Autorytet
    Postów: 434 155

    Wysłany: 8 listopada 2018, 13:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nefre_ ms wrote:
    Najra :) to musisz pakiet wykupić heheh

    Nie wiem, ale Wrobel mowila, ze nie mozna przerwac.. Czyli jak dochodzisz i zaczyna Cię pieszczota drażnić bardziej niz sprawiac przyjemnosc to jedziecie dalej z koksem.. Trudne to dla mnie, bo mi sie całe ciało wije.. Ale Wrobel twierdzi, ze tak można orgazm za orgazme.. :)

    Mi sie jeszcze nie udało, ale już dłużej wytrzymuje ;D

    Moze cos poprobujemy w tym temacie. Tylko ja mam zwykle tak ze moja durna szujka jest jakos tak ulozona ze jak juz dojde i opada napiecie i zapomnienie to zaczynam czuc ze mnie boli jak maz jeszcze ze tak powiem wykonuje ruchy posuwiste... Rozmawialam o tym z lekarzem i twierdzi ze taka moja uroda... Nie wiem czy dalabym rade ciagnac duzo dluzej seks wtedy i przestac znowu o tym myslec jak juz to poczuje.

    bfaregz2cbfut3td.png
    42cs o pierwsze dziecko
    Ja - PCO, mięśniaki macicy, IO, niewydolność ciałka żółtego (?), jajowody drożne
    Mąż - słaba morfologia nasienia (2% prawidłowych)
  • Iwona27091991 Autorytet
    Postów: 856 472

    Wysłany: 8 listopada 2018, 13:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Żanetka93 wrote:
    Probowalsycie seksu z dodatkiem wibratora? Np maz w tobie a w kolo lub po brzuchu wibrator.
    Mega ;)
    A próbowałyście mąż w jednej dziurce, wibrator w drugiej? ;)

    starania od 09.2017
    Mutacje PAI i MTHFR, ogniska endometriozy w zatoce douglasa, IO, kariotypy ok, nasienie: morfologia 6%, hba 9%, fragmentacja dna 9%
    08.2018 AMH 1.4 -> 05.2019 AMH 3.0 -> 05.2020 AMH 3.9

    03.2018 [*] 8 tydz. pjp

    1 IVF 03.2019 [*] 8 tydz.

    2 IVF 08.2019 beta 0.63

    3 IVF 12.2019 brak zarodków

    4IVF 02.2020 beta 0.53

    5IVF 07.2020 cb

    nk15%, allo mlr 0%, cross match 6%
    szczepienia 10.2020-11.2020
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 listopada 2018, 13:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Na mnie dziala jak np maz jest wr mnie jest ostro za chwile wychodzi za chwiel delikatnie wchodzi znow ostrzej znow delikatnie znow wychodzi i wchodzi juz na ostro;)

    Odlatuje wtedy ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 listopada 2018, 13:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dwa razy ;)

    Ale bardziej na mnie dziala gdy wibruje mnie po ciele hehe

  • najra88 Autorytet
    Postów: 434 155

    Wysłany: 8 listopada 2018, 13:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wibrator gdzies lezy w szafie zapomniany. Ja Wam mowie sprzet i wszystko jest tylko odkurzyc i uzywac ;) Dodamy do tego bardziej ostry element i polecimy z tematem.
    Szkoda mi mojego meza, mam nadzieje ze przezyje jak juz sie dzis na niego rzuce :D

    bfaregz2cbfut3td.png
    42cs o pierwsze dziecko
    Ja - PCO, mięśniaki macicy, IO, niewydolność ciałka żółtego (?), jajowody drożne
    Mąż - słaba morfologia nasienia (2% prawidłowych)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 listopada 2018, 13:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Najra

    Ja dochodze tylko przez stymulacje lechtaczki.. I chodzi o to, ze jak on mi robi dobrze, to zebym mu nie przerywała jak już dojde... Ale to nie takie łatwe..

    Iwona

    Nie wiem czy by mi sie to zmiescilo:P Ja przed oproznieniem to nie umiem palca wsadzić i sluzu sprawdzic :P hehe

    Poza tym nie moj klimat :)

  • Wróbel Autorytet
    Postów: 2618 2070

    Wysłany: 8 listopada 2018, 13:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Najra88 wtedy jak cię to boli przewij i zamiast ruchów posuwistych niech ci łechtaczkę zacznie stymulować. Bólu nie będzie a przyjemność wróci.

    Nefre_ ms lubi tę wiadomość

    uvA0p2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 listopada 2018, 13:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Najra

    A w ogole, umiesz odpowiedzieć, czemu to wszystko leży w szafie?

    najra88 lubi tę wiadomość

  • Iwona27091991 Autorytet
    Postów: 856 472

    Wysłany: 8 listopada 2018, 13:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nefre jeszcze kiedyś napiszesz na tym forum że robiłaś to i było zaje...
    Będę czekać ;)

    Żanetka93, Nefre_ ms lubią tę wiadomość

    starania od 09.2017
    Mutacje PAI i MTHFR, ogniska endometriozy w zatoce douglasa, IO, kariotypy ok, nasienie: morfologia 6%, hba 9%, fragmentacja dna 9%
    08.2018 AMH 1.4 -> 05.2019 AMH 3.0 -> 05.2020 AMH 3.9

    03.2018 [*] 8 tydz. pjp

    1 IVF 03.2019 [*] 8 tydz.

    2 IVF 08.2019 beta 0.63

    3 IVF 12.2019 brak zarodków

    4IVF 02.2020 beta 0.53

    5IVF 07.2020 cb

    nk15%, allo mlr 0%, cross match 6%
    szczepienia 10.2020-11.2020
  • najra88 Autorytet
    Postów: 434 155

    Wysłany: 8 listopada 2018, 13:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nefre_ ms wrote:
    Najra

    A w ogole, umiesz odpowiedzieć, czemu to wszystko leży w szafie?

    Sorry zamiast zacytowac kliknelam lubie to
    Chyba chodzi o to ze przez ponad cztery lata staran cos zgubilismy, cos zniknelo z seksu a przyszla frustracja. Sukcesywnie odstawialismy, chyba troche nieswadomie, w kat to wszystko co sprawialo nam tak duza frajde z seksu. Mam wrazenie ze dopiero niedawno jakbysmy sie z jakiegos letargu na wybudzili i stad te meza sugestie itd.

    Nefre_ ms lubi tę wiadomość

    bfaregz2cbfut3td.png
    42cs o pierwsze dziecko
    Ja - PCO, mięśniaki macicy, IO, niewydolność ciałka żółtego (?), jajowody drożne
    Mąż - słaba morfologia nasienia (2% prawidłowych)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 listopada 2018, 13:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ma to dzis to zniknac z szafy a znalesc sie gdzie indziej :)

    Fajny seks z nieba nie spada trzeba sie postarac hehe

    Moj mnie chce ujrzec w kabaretkach masce i lateksowym staniku ;)

    Takze szykuje podowjna impreze andrzejkowa :P

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 listopada 2018, 13:50

  • najra88 Autorytet
    Postów: 434 155

    Wysłany: 8 listopada 2018, 13:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I nie macie nawet pojecia jak dlugo sie zbieralam w sobie zeby napisac tutaj, a jak juz wyslalm wiadomosc to serce mi walilo jak mlotem. Ale moze mi rozmowa z wami pomoze sie odblokowac i cieszyc na nowo tym wszystkim

    Nefre_ ms lubi tę wiadomość

    bfaregz2cbfut3td.png
    42cs o pierwsze dziecko
    Ja - PCO, mięśniaki macicy, IO, niewydolność ciałka żółtego (?), jajowody drożne
    Mąż - słaba morfologia nasienia (2% prawidłowych)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 listopada 2018, 13:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pomoze ;)

    My mamy obecnie 18cs po roku mialam jakas depreche seks mnie nie cieszyla ale naszczescie maz mna trzasnal i mam inme patrzenie na to wszystko ;)

    Nie mysle o produkcji ;)
    O mezu jako o kochanku a nie dawcy nasienia ;)

    I jest najs musi byc :P

    Nefre_ ms lubi tę wiadomość

‹‹ 90 91 92 93 94 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Cykl miesiączkowy a wygląd kobiety - wpływ na skórę i włosy

Cykl miesiączkowy i przemiany hormonalne, które w nim zachodzą mają wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Cykl miesiączkowy a wygląd - jak hormony mogą wpływać na Twoją skórę i włosy? W których fazach cyklu Twoja cera może być w lepszej kondycji, a kiedy mogą pojawiać się problemy? Hormony a trądzik - kiedy problemy z wypryskami mogą się nasilać? 

CZYTAJ WIĘCEJ

7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz owulacji OvuFriend

Wydaje Ci się, że działanie kalendarza owulacji sprowadza się tylko do wyznaczania dni płodnych i terminu owulacji? Nic bardziej mylnego! Podczas prowadzenia obserwacji w kalendarzu OvuFriend możesz dowiedzieć się o rzeczach, które wspomogą Twoje starania o dziecko. Poznaj 7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz dni płodnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Owulacja – kiedy owulacja zwiększy szanse na zajście w ciążę

Kiedy owulacja? Większość kobiet wie, że owulacja to czas, w którym możliwe jest zajście w ciążę. Ale kiedy dokładnie ona występuje, jakie są objawy owulacji, jak ją rozpoznać lub co może na nią wpływać nie dla wszystkich jest oczywiste. Kilka faktów na ten temat oraz parę prostych instrukcji jak obserwować swoje ciało pomoże Ci wielokrotnie zwiększyć szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego