Forum Starając się - ogólne Just sex
Odpowiedz

Just sex

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 listopada 2018, 12:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tu wpadlam w szal zakupowy a wyxtu takie rozmowy...
    Zapomnialy mendy o mnie hehe

    Ja sama ostatnio mojemu powiedzialam ze chcem ostrzej :)
    I dla nas takie rozmowy to taka normalka heh chociaz hmmm moze sie gamon krepuje a ja nie wiem xD

  • najra88 Autorytet
    Postów: 434 155

    Wysłany: 8 listopada 2018, 12:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nefre_ ms wrote:
    Jeden martwi się o drugiego..
    Tak jak my mamy jazdy, że nie umiemy dać facetowi dziecka, tak samo oni mają jazdy, że nie umieją nas zapłodnić. To działa w obie strony..

    Dlatego seks ma być przede wszystkim przyjemny.. A potem płodny.

    Nie tylko w dni płodne, tylko cały cykl, żeby on nie odczuł, że robi tylko dziecko..

    I żeby nie było - to się nie robi dla faceta, tylko dla siebie..

    Podpisuje sie pod tym rekami, nogami i czym tam jeszcze sie da :D
    Nie chce doprowadzac do sytuacji, sorry za slownictwo teraz, ze jestem klacza rozplodowa. Chce sie cieszyc seksem, a moze te sugestie meza swiadcza o tym ze on tez chce. Mam nadzieje ze odnajdziemy sie w tym temacie na nowo i wyjdzie nam to na dobre :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 listopada 2018, 12:43

    Nefre_ ms lubi tę wiadomość

    bfaregz2cbfut3td.png
    42cs o pierwsze dziecko
    Ja - PCO, mięśniaki macicy, IO, niewydolność ciałka żółtego (?), jajowody drożne
    Mąż - słaba morfologia nasienia (2% prawidłowych)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 listopada 2018, 12:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nefre

    Ma byc przyjemnie wygodnie i milo xD
    A nie fochy bo cos bylo nie tak hehe

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 listopada 2018, 12:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Phia

    ooooo od fochów to Ty jesteś :D

    Ja na zgode zawsze na męża wskakuje :)

  • najra88 Autorytet
    Postów: 434 155

    Wysłany: 8 listopada 2018, 12:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No i teraz siedze jak na szpilkach w pracy i licze godziny kiedy wroce do domu i zaczne wprowadzac plan w zycie. Trzeba sie przekopac przez szafe i znalezc jakies fajne wdzianko na wieczor :D Na szczescie maz bedzie pozniej niz ja to bede miec czas na przygotowanie ;)

    bfaregz2cbfut3td.png
    42cs o pierwsze dziecko
    Ja - PCO, mięśniaki macicy, IO, niewydolność ciałka żółtego (?), jajowody drożne
    Mąż - słaba morfologia nasienia (2% prawidłowych)
  • najra88 Autorytet
    Postów: 434 155

    Wysłany: 8 listopada 2018, 12:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Phia kochana ja to poprosze o pozyczenie troche Twojego luzu i pewnosci siebie :)

    bfaregz2cbfut3td.png
    42cs o pierwsze dziecko
    Ja - PCO, mięśniaki macicy, IO, niewydolność ciałka żółtego (?), jajowody drożne
    Mąż - słaba morfologia nasienia (2% prawidłowych)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 listopada 2018, 12:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Najra

    Mi generalnie dobrze zrobiło, jak zaczęłam wiecej czytać, jak zrobić sobie i jemu dobrze, niż ja zajść w ciąże i podnieść płodność..
    Z podnoszenia płodnośći to mam doktorat już chyba, a ciązy nie ma ;)

    Hih przyznaj się, już Ci ciepło :D hehehe

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 listopada 2018, 12:49

  • najra88 Autorytet
    Postów: 434 155

    Wysłany: 8 listopada 2018, 12:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nefre_ ms wrote:
    Najra

    Mi generalnie dobrze zrobiło, jak zaczęłam wiecej czytać, jak zrobić sobie i jemu dobrze, niż ja zajść w ciąże i podnieść płodność..
    Z podnoszenia płodnośći to mam doktorat już chyba, a ciązy nie ma ;)

    Hih przyznaj się, już Ci ciepło :D hehehe

    Nie zaprzeczam ;D

    bfaregz2cbfut3td.png
    42cs o pierwsze dziecko
    Ja - PCO, mięśniaki macicy, IO, niewydolność ciałka żółtego (?), jajowody drożne
    Mąż - słaba morfologia nasienia (2% prawidłowych)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 listopada 2018, 12:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Najra

    tak jak myślałam. Najgorzej planować seks w pracy.. Jak jak zamawiam bieliznę i dostaje sms - Twoja seksowna koszulka czeka w paczkomacie na odbiór, to mam ochotę uciec z pracy.. A w majtach mi ciepło :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 listopada 2018, 12:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Od fochow haha

    Chyba tych fachowych:D

    Nefre_ ms lubi tę wiadomość

  • najra88 Autorytet
    Postów: 434 155

    Wysłany: 8 listopada 2018, 12:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nic mi nawet nie mow. Muszę wytrzymać jeszcze 6h przynajmniej i chyba oszaleje do tego czasu. Szczerze jakby mąż bliżej gdzieś dziś pracował to bym zrobiła sobie przerwę na wypad do niego chyba. Się nakręciłam sama

    bfaregz2cbfut3td.png
    42cs o pierwsze dziecko
    Ja - PCO, mięśniaki macicy, IO, niewydolność ciałka żółtego (?), jajowody drożne
    Mąż - słaba morfologia nasienia (2% prawidłowych)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 listopada 2018, 12:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Co do bielizny moj uwielbia jak go zabwiam moimi majteczkami :D

    Mokre koroneczki do, ust na ... no wiecie:D

    Gotuje sie w nim wtedy sprubujcie moze akurat wazym tez podejdzie a zawsze to moze jakas nowosc

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 listopada 2018, 12:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Heheh zapewne, zapewne Phia ;D :D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 listopada 2018, 12:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Najra

    Twoja gra wstępna właśnie się zaczęła.. Krew odpłynęła CI już z mózgu do narządów rodnych hehe Nie wiem tylko jak TY wytrzymasz w pracy :D

    Jakby Cie teraz ktoś przeleciał to orgazm od razu :) ZObacz jaka to siła psychiki..
    A my nie chcemy porno ogladać hahaa

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 listopada 2018, 12:59

    najra88 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 listopada 2018, 12:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja jeszcze 9h w pracy ;(

    Wroce to musze zrobic mi oklad z mlodych piersi bo raczka bolo xD

    Makakus lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 listopada 2018, 13:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ej ja zawsze polecam pornosy :D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 listopada 2018, 13:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zanetka

    o sobie mówiłam :D hehe

  • najra88 Autorytet
    Postów: 434 155

    Wysłany: 8 listopada 2018, 13:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ech stare dobre czasy ;) Kiedys lubilismy poogladac sobie filmy przyrodnicze dla doroslych. My to sie zrobilismy ostatnio jak malzenstwo z 50-letnim stazem chyba :D

    bfaregz2cbfut3td.png
    42cs o pierwsze dziecko
    Ja - PCO, mięśniaki macicy, IO, niewydolność ciałka żółtego (?), jajowody drożne
    Mąż - słaba morfologia nasienia (2% prawidłowych)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 listopada 2018, 13:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moze trzeba dorzucic do pieca :D

    Nefre_ ms lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 listopada 2018, 13:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Najra

    Czas na lifting :) hehe

    Mąż do domu wróci, to ale będzie mial zdziwko ;)
    Na razie może się nie skończyć, bo jak go tak zaskoczysz to w minute będzie po nim :D

‹‹ 88 89 90 91 92 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Cykl miesiączkowy a wygląd kobiety - wpływ na skórę i włosy

Cykl miesiączkowy i przemiany hormonalne, które w nim zachodzą mają wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Cykl miesiączkowy a wygląd - jak hormony mogą wpływać na Twoją skórę i włosy? W których fazach cyklu Twoja cera może być w lepszej kondycji, a kiedy mogą pojawiać się problemy? Hormony a trądzik - kiedy problemy z wypryskami mogą się nasilać? 

CZYTAJ WIĘCEJ

6 składników, które mogą wesprzeć Twoją płodność i zwiększyć szanse na zajście w ciążę!

Dowiedz się, które składniki są ważne i istotne w kontekście płodności. Jakie produkty mogą zwiększać szanse na zajście w ciążę i tym samym przyśpieszać starania o dziecko? Poznaj proste i sprawdzone przepisy na zastosowanie 6 składników wspierających płodność!

CZYTAJ WIĘCEJ

Zaburzenia hormonalne - 8 najczęstszych objawów

Zaburzenia hormonalne - jakie są ich najczęstsze objawy? Które objawy powinny Cię skłonić do wizyty u lekarza i diagnostyki w kierunku zaburzeń hormonalnych? Jakie są najczęstsze przyczyny braku równowagi hormonalnej i jak wygląda leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego