Forum Starając się - ogólne "Kiedy masz już dość, nasze smutki i radości podczas starań"
Odpowiedz

"Kiedy masz już dość, nasze smutki i radości podczas starań"

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 kwietnia 2016, 12:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolina2787 wrote:
    haha :D musisz w jakieś pasy bezpieczeństwa się zaopatrzyć ;)

    Szelki... na gumce :p
    Jak wylece to zara wrócę na miejsce :D

    rozowyflaming lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 kwietnia 2016, 12:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zołza:) wrote:
    Szelki... na gumce :p
    Jak wylece to zara wrócę na miejsce :D


    haha :D już moja wyobraźnia zadziałała hehe ale by to wyglądało :D haha bęk bęk Zołza lata w górę i w dół :D hehe

    rozowyflaming lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 kwietnia 2016, 12:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolina2787 wrote:
    haha :D już moja wyobraźnia zadziałała hehe ale by to wyglądało :D haha bęk bęk Zołza lata w górę i w dół :D hehe
    hahahaha ja też to widzę :D
    oczywiście mam na myśli avatara Zołzy

    Karolina2787 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 kwietnia 2016, 12:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Też to widzę hahaha :P

    Karolina2787, rozowyflaming lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 kwietnia 2016, 12:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zołza:) wrote:
    Też to widzę hahaha :P


    Ale zawsze fajne lądowanko byś miała co byś oczywiście trafiała za każdym razem na Pana Peni...a :D hihi

    rozowyflaming lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 kwietnia 2016, 12:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolina2787 wrote:
    Ale zawsze fajne lądowanko byś miała co byś oczywiście trafiała za każdym razem na Pana Peni...a :D hihi

    Hop...i powrót na bolca.... hop i powrót :p

    Karolina2787, rozowyflaming, zapachmalin, Marteczka93 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 kwietnia 2016, 12:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zołza:) wrote:
    Hop...i powrót na bolca.... hop i powrót :p


    heheh :D :D :D

    rozowyflaming lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 kwietnia 2016, 12:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zołza:) wrote:
    Hop...i powrót na bolca.... hop i powrót :p
    dobrze, że masz taką wygodną kieckę :D

    rozowyflaming lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 kwietnia 2016, 12:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czuby :* :P

    rozowyflaming lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 kwietnia 2016, 12:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zołza to trza się przygotować na ten seksik ;) troszku rozciągnąć co by zakwasów nie było po takim hopsiupowym <3



    2019.gif[img][/img]

    rozowyflaming, Marteczka93 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 kwietnia 2016, 12:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zołza:) wrote:
    Czuby :* :P


    No my też Cię lofffciamy Słonko :D <3

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 kwietnia 2016, 12:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O matko! Co za KOT! Hahahahahahah skad ty go masz?! :D leze!!!!

    Karolina2787, zapachmalin lubią tę wiadomość

  • Margolciak Ekspertka
    Postów: 153 123

    Wysłany: 27 kwietnia 2016, 12:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny, nie mam się komu wyżalić :(
    wczoraj miałam dwie kreski po roku starań, a dziś już była jedna.
    tak mi przykro, nie wiem co myśleć :(

    Zosia (TGA) 2014 :) Aniołek 2016 :(
    Po ponad dwóch latach jesteś :)
    oreflqxwq9456be8.png
    relgqtkfu3if1gae.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 kwietnia 2016, 12:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ej a widzialyscie film z cameron diaz "sex tape" - malzenstwo z dwojka dzieci postanowilo dodac pieprzu do zycia sexowego i nakrecili pornoska :D i na jednym ujeciu ona odbijala sie z sofy chyba robila piruet i skakala prosto na bolca :D

    To juz level hard :D

    Karolina2787, Nats, Canti 90, zapachmalin, Marteczka93 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 kwietnia 2016, 12:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    rozowyflaming wrote:
    O matko! Co za KOT! Hahahahahahah skad ty go masz?! :D leze!!!!


    hehe :D on się przygotowuje tak jak Zołza na seksik turbo :D

    rozowyflaming lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 kwietnia 2016, 12:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Margolciak wrote:
    dziewczyny, nie mam się komu wyżalić :(
    wczoraj miałam dwie kreski po roku starań, a dziś już była jedna.
    tak mi przykro, nie wiem co myśleć :(


    Dzisiejszy test zjeb...y powtórz bo nie może sobie kreska od tak zniknąć

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 kwietnia 2016, 12:30

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 kwietnia 2016, 12:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Margolciak wrote:
    dziewczyny, nie mam się komu wyżalić :(
    wczoraj miałam dwie kreski po roku starań, a dziś już była jedna.
    tak mi przykro, nie wiem co myśleć :(

    Margolciak :( robilas tej samej firmy test? Ile bylas dpo ? kurcze....

  • Margolciak Ekspertka
    Postów: 153 123

    Wysłany: 27 kwietnia 2016, 12:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wybaczcie dziewczyny że przerwałam Wam żarty moimi smętami. ale jak przeczytałam o skoku prosto na bolca to spadłam z krzesła hahaha dzięki, już mi lepiej :)
    nie mogę hahahahahaha

    z łez po śmiech, ah te baby!
    był tej samej firmy, poleciałam rano na betę i po południ się okaże co i jak...

    Zosia (TGA) 2014 :) Aniołek 2016 :(
    Po ponad dwóch latach jesteś :)
    oreflqxwq9456be8.png
    relgqtkfu3if1gae.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 kwietnia 2016, 12:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to czekamy na wynik :) a co do filmu Flamingu to ja nie widziałam muszę zalukać chociażby ten urywek :D hhe

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 kwietnia 2016, 12:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Margolciak wrote:
    wybaczcie dziewczyny że przerwałam Wam żarty moimi smętami. ale jak przeczytałam o skoku prosto na bolca to spadłam z krzesła hahaha dzięki, już mi lepiej :)
    nie mogę hahahahahaha

    z łez po śmiech, ah te baby!
    był tej samej firmy, poleciałam rano na betę i po południ się okaże co i jak...

    Kochana to 3mamy mocno kciuki!
    Nie poddawaj się... jeszcze nic nie jest przesądzone :)

‹‹ 60 61 62 63 64 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niedoczynność tarczycy podczas starania o dziecko

Tarczyca to niewielki gruczoł umiejscowiony na szyi człowieka, który wytwarza hormony i ma ogromny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Dlaczego tak często obniża płodność kobiety? Jak rozpoznać najczęstsze choroby tarczycy: niedoczynność i nadczynność? Przeczytaj w eksperckim artykule w całości poświęconym tarczycy! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża bliźniacza – wszystko co musimy o niej wiedzieć

Ciąża bliźniacza to rodzaj ciąży wielopłodowej, podczas której w macicy kobiety rozwijają się jednocześnie dwa płody. Ciąże bliźniacze stanowią około 1,25% wszystkich ciąż, czyli średnio jeden na sto porodów kończy się przyjściem na świat nie jednego, a dwójki dzieci. Współcześnie coraz więcej ciąż to właśnie ciąże bliźniacze. Przeczytaj i dowiedz się m.in. jak powstaje ciąża bliźniacza, jakie są jej rodzaje i jakie może powodować ryzyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego