X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Kiedy starasz się tak długo...
Odpowiedz

Kiedy starasz się tak długo...

Oceń ten wątek:
  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2706 656

    Wysłany: 11 czerwca 2016, 10:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak... Bo ja taka zła jestem i nie pozwalam się cieszyć z domniemanych ciąż... Jestem okrutna będę się smarzyć w piekle... gdziekolwiek ono jest :D

    17.11.17-poronienie całkowite
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 czerwca 2016, 10:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To chyba będę się smażyć razem z Tobą bo mam podobne zdanie :D Dobrze, że lubię ciepełko :P

    Właśnie powtórzyłam test owu i jest mega mocna kreska, mocniejsza od testowej. Mam nadzieję,że wczorajsze plemniczki dadzą radę. Może jeszcze jutro się uda spróbować

    innamorata88 lubi tę wiadomość

  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2706 656

    Wysłany: 11 czerwca 2016, 10:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No trzymam kciuki za chłopaków :*

    17.11.17-poronienie całkowite
  • marta95 Autorytet
    Postów: 1905 489

    Wysłany: 11 czerwca 2016, 10:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Widziałam, ze wspomnialyscie o Almanah, u nas z fb też uciekła..podobno ma jakieś problemy, ale nie chce wnikać. Mówię tyle co wiem :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 czerwca 2016, 10:34

  • marta95 Autorytet
    Postów: 1905 489

    Wysłany: 11 czerwca 2016, 10:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MISIAZ - dawaj dawaj! Oby owulka była owocna :*

  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2706 656

    Wysłany: 11 czerwca 2016, 10:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ojej... szkoda :( może wróci do nas z fasolką ^^

    17.11.17-poronienie całkowite
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 czerwca 2016, 10:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki dziewczyny :D

    Łykamy pełno suplementów, teraz dołączyłam także inofem. Może w końcu coś się zadzieje ;)

    Szczerze, to już tak przywykłam do tego, że się nie udaje i do takiego trybu okres, owulacja, staranka, że jakby się udało to chyba nie uwierzę :D

  • Kozisina Autorytet
    Postów: 1060 450

    Wysłany: 11 czerwca 2016, 11:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane!
    Do mnie dotarł concieve:)
    Ja odpuscilam temp w tym cyklu. Wystarczająco mam stresów w pracy... Takze tylko tyle:)

    PCOS, niedoczynność, problem męski
    2 x IUI, 2017 próba IVF, ICSI + PICSI
    4.12 start / 15.12 pick up 4 jaj/ 20.12 podany 1 5d orzeszek/ 7dpt beta 55.5/10dpt beta 284
  • Dariaa Autorytet
    Postów: 1075 295

    Wysłany: 11 czerwca 2016, 12:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    cześć dziewczyny mogę?
    staram się prawie 5 lat w październiku minie, cykli trochę wiecej bo mam co 28 dni i nie raz dwa na miesiąc wypadają.
    Nigdy nie byłam w ciąży nie miałam cienia nadzieji zawsze po 28 dniach jak w zegarku dostałam okres.

    co do chejtu też nie rozumiem dziewczyn które wpadaja na wątek " na chwilę" aby się pożalić że im nie wyszło po 1 miesiacu a w drugim są już w ciąży i wielki lament że Wy ich nie rozumiecie a potem jeszcze pewnie zazdrościcie, ja już ten etap mam za sobą, za długo to trwa cieszę się z każdej ciąży wiem ze to cieżkie nie móc być w ciązy i chciałabym aby każda mogła zaznać smaku ciąży objawów potem tego rodzicielstwa.

    na Jednym z wątków była dziewczyna która starała sie 3 miesiace już z rozpaczy prawie popełniała samobójstwo dosłownie, okazało się ze udało sie własnie w tym cyklu.Potem zarzucała dziewczyna które sie starały długo że narzekaja zamiast sie cieszyć ze im sie udało, bo według niej to dar i nie wolno kobiecie narzekać na nudnosci, bóle głowy czy ogolne złe samopoczucie, domyślcie sie jaka piana ze strony dziewczyn?a najlepsze było to że jak zaczeły narzekać na swoja wagę ze przytyły duzo inne że nie mogą zrzucić, a ona wymownie stwierdziła że ona waży 120 kg i że jej nei przeszkadza i że przesadzają z waga i kolejny chejt w strone dziewczyn, jedyne co możemy zrobić uodpornic sie na to wszystko a jak bedziecie w ciąży to się cieszyć z tego z całych sił tego wam nikt nie zabroni. Życzę aby każdej się udało i nie zaznała długiej walki smutku , goryczy , żalu do wszystkich i na wszystko.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 czerwca 2016, 12:20

    AJA_S, MisiaZ88, Zyzia, Karmelova lubią tę wiadomość

    2.06.2019 <3 mama Marysi nasz cud :*

    phv3n5q.png
  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2706 656

    Wysłany: 11 czerwca 2016, 12:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję!!!!
    A mi się wydaje że jak posypało się tyle kropek w maju i już w czerwcu to nam też się uda jak nie teraz to w lipcu! Amen!!

    17.11.17-poronienie całkowite
  • Gosiczek Autorytet
    Postów: 1255 397

    Wysłany: 11 czerwca 2016, 17:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny czy wszytskie robicie testy owulacyjne? Gdzie je kupujecie? Ja od kąd pamiętam mam nierularną @ więc czasem potrzebowałam 3 pudełek testów a u nas pudełko kosztuje 20zl kiedys kupowałam na allegro ale nie wiem czy one sa wiarygodne...

    Starania od stycznia 2015r, niedoczynność tarczycy, macica jednorożna
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 czerwca 2016, 17:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MisiaZ88 wrote:
    Bardzo się cieszę, że wróciła większość dziewczyn, bo mam lepszy humor.

    Tamten wątek opanowały jakieś nowe dziewczyny i Nas pogoniły :P

    nikt Was nie pogonił, teraz to się poczułam jak by nowe osoby nie miały wstepu na tamto forum. jestem nowa na forum wiec niewiem czy mnie przygarniecie na ten watek. moze wolicie zostac w swojej ''starej paczce''

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 czerwca 2016, 17:12

  • Lonia1990 Autorytet
    Postów: 690 264

    Wysłany: 11 czerwca 2016, 17:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czyli jesli ktos jest nowy to jemu nie warto pomagac i wspierać? Przeciez po to tu dołączamy by uzyskać informacje, a nie dla zabicia czasu. To ze ktos nowy nie oznacza ze gorszy. Ale takie uprzedzenia, ze nowy to olac go... nie raz cos pytalam i zostalam olana. Staram sie od października 2015 a dotarlam tu w kwietniu gdy spalo na nnie nagle wszystko - tarczyca, policystyczne jajniki, wysokie androgeny, insulinoopornosc. Mam usunac konto bo nie naleze do elity? Ejj nie o to przecież chodzi w forum

    gosia89, AJA_S lubią tę wiadomość

    Starania od X 2015 - PCOS, IO, Niedoczynność tarczycy
    16.01 - sonohsg 16.05 - laparoskopia - jajowody udrożnione
    5djypc0zkgziy9mr.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 czerwca 2016, 17:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dlatego niewiem czy moge sie tu odzywac żeby nie bylo ze sie pojawilam, opanowalam watek i kogos pogonilam. bo tego nie chce.

    Wiecie co założyłam osobny wątek dla nowych osób, jesli ktos chetny to zapraszam. https://ovufriend.pl/forum/starajac-sie-ogolne/nowe-staraczki-na-forum,10453.html

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 czerwca 2016, 18:13

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 czerwca 2016, 18:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oczywiście, że możecie dołączyć :) im Nas więcej tym lepiej :) to właśnie ja w ostatnim czasie czułam się na tamtym wątku jak intruz a moje pytania były zbywane. Także dziewczynki bez spiny bo właśnie po to Aja założyła wątek, żeby zakończyć tamten kwas. :)

    A ja powtórzyłam test owu i juz kreska blada :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 czerwca 2016, 18:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gosiczek wrote:
    Dziewczyny czy wszytskie robicie testy owulacyjne? Gdzie je kupujecie? Ja od kąd pamiętam mam nierularną @ więc czasem potrzebowałam 3 pudełek testów a u nas pudełko kosztuje 20zl kiedys kupowałam na allegro ale nie wiem czy one sa wiarygodne...


    Gosiaczek ja kupuje na allegro. Duzo taniej i mi zawsze pokazują owu :)

  • Dariaa Autorytet
    Postów: 1075 295

    Wysłany: 11 czerwca 2016, 18:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny to jest to o czym mowie /Pisze można się krótko starać ale miec do tego dystans kazda z nas kiedyś zaczynała. Chodzi strikte ze wpadasz diejesz zamęt bo nie możesz zajść a potem Cie nie ma.Jak pomagać to na wzajem na pytania które znam odpowiedź chętnie odpowiem po 5 latach cos tam wiem wiec pytajcie

    2.06.2019 <3 mama Marysi nasz cud :*

    phv3n5q.png
  • Dariaa Autorytet
    Postów: 1075 295

    Wysłany: 11 czerwca 2016, 18:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gosiczek wrote:
    Dziewczyny czy wszytskie robicie testy owulacyjne? Gdzie je kupujecie? Ja od kąd pamiętam mam nierularną @ więc czasem potrzebowałam 3 pudełek testów a u nas pudełko kosztuje 20zl kiedys kupowałam na allegro ale nie wiem czy one sa wiarygodne...
    Ja kupowałam w aptece ale mam regularne cykle wiec miałam łatwiejsze zadanie. Z Allegro nigdy nie kupowałam

    2.06.2019 <3 mama Marysi nasz cud :*

    phv3n5q.png
  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2706 656

    Wysłany: 11 czerwca 2016, 19:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane chodziło mi o tamte dziewczyny ;)
    Pewnie, że możecie się przyłączyć po to jesteśmy by sobie pomagać... Byłam oschła bo irytują mnie laski gdzie krótko się starają A zachowują się jakby całe nieszczęście na nie spadło i bulwersują się jak ktoś zwraca im uwagę. chcąc im po prostu pomócpomóc

    17.11.17-poronienie całkowite
  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2706 656

    Wysłany: 11 czerwca 2016, 19:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja testy owulacyjne w Rosmanie Fal-coś

    17.11.17-poronienie całkowite
‹‹ 4 5 6 7 8 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

14 zasad dobrego odżywiania podczas starania - co i jak jeść, aby szybciej zajść w ciążę

Odpowiednia dieta płodności może nie tylko polepszyć twoje zdrowie i dobre samopoczucie, ale również wspomóc twoją płodność oraz zapewnić zdrowy rozwój twojego dziecka jak już zajdziesz w ciążę. Co zatem oznacza „odpowiednia dieta”? Znajdziesz tutaj 14 wskazówek, które pomogą Ci lepiej zaplanować posiłki.

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z płodnością, brak owulacji? 3 przepisy na koktajle wspierające owulację.

Sprawdź jak pyszne i łatwe do zrobienia koktajle, mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę. Działaj kompleksowo i wspieraj swoje starania w naturalny sposób. Poznaj 3 propozycje przepisów na pyszne koktajle propłodnościowe. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Testy hormonalne w leczeniu niepłodności

Problemy hormonalne są jedną z najczęstszych przyczyn trudności z zajściem w ciążę. Jakie testy hormonalne warto wykonać podczas diagnostyki i leczenia problemów z płodnością?

CZYTAJ WIĘCEJ