Forum Starając się - ogólne kobietki starajace sie z endometioza i po laparoscopii !!!
Odpowiedz

kobietki starajace sie z endometioza i po laparoscopii !!!

Oceń ten wątek:
  • ewa32 Koleżanka
    Postów: 37 14

    Wysłany: 17 października 2013, 21:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    normalnie skora zdjeta ze mnie hahahaha... zeswirowc mozna 035.gif,zobacze co przyniesie jutro I ile ta malpa sie ze mna drocyc bedzie ??? pewnie do weekendu a znajac mnie zrobie jeszcze testa jak sie @ nie rozkreci!!!!

  • ilonek Autorytet
    Postów: 671 373

    Wysłany: 17 października 2013, 22:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aj musimy byc twarde bo predzej wariatkowo nas czeka niż ciąża....:)Trza sie spiąć :)

    63b363a823.png
  • anka_a Autorytet
    Postów: 608 1585

    Wysłany: 18 października 2013, 09:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :*

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 kwietnia 2015, 15:19

  • ilonek Autorytet
    Postów: 671 373

    Wysłany: 18 października 2013, 15:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anka_a wrote:
    Hej! Ja miałam endo robione metodą klasyczną. Przy czym miało być cięcie 10 cm a po przebudzeniu niespodzianka bo wyglądałam jak po cięciu cesarskim :/ Okazało się, że oba jajniki były zajęte i część jednego mi usunęli :( Po zabiegu czułam się mega obolała ale cóż trzeba było wracać do pracy... Po 4 miesiącach okazało się że jestem w ciąży :) Teraz staramy się o 2 potomka póki co bezskutecznie.

    Powodzenia dziewczyny w walce z tym cholerstwem i szybkiego zafasolkowania Wam życzę!!! :*
    Też gdzies tam w głebi mam taka nadzieje ze po laparo sie uda....:)
    Fajnie, że masz juz w domciu jedna pocieche :)

    63b363a823.png
  • ewa32 Koleżanka
    Postów: 37 14

    Wysłany: 18 października 2013, 18:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MI tez lekarze powiedzieli ze do pol roku powinnam zajsc w ciaze !!!!!ale narazie dupa ! w tym cyklu to samo co w poprzednim czyli nic ;(((( no coz w tym cyklu nie wypuszczam meza z lozka !!!!hiii ;)))nie ma sie co uzalac nad soba trzeba zbierac sily na nastepny cykl ! ;) <3 buziaki dziewczyny ;*

    sylwiunia, sylwiunia, sylwiunia, sylwiunia lubią tę wiadomość

  • sylwiunia Autorytet
    Postów: 893 316

    Wysłany: 18 października 2013, 19:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ewa32 wrote:
    MI tez lekarze powiedzieli ze do pol roku powinnam zajsc w ciaze !!!!!ale narazie dupa ! w tym cyklu to samo co w poprzednim czyli nic ;(((( no coz w tym cyklu nie wypuszczam meza z lozka !!!!hiii ;)))nie ma sie co uzalac nad soba trzeba zbierac sily na nastepny cykl ! ;) <3 buziaki dziewczyny ;*

    w 100% zgadzam się z tobą, u mnie jutro będzie to samo

    "Nadzieja za­wiera w so­bie światło moc­niej­sze od ciem­ności, ja­kie pa­nują w naszych sercach".Jan Paweł II

    6es3onyx9001zu66.png
  • ilonek Autorytet
    Postów: 671 373

    Wysłany: 19 października 2013, 12:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja w tym miesiacu molestuje męza....W tym miesiacu przyjelismy taktyke co drugi dzien :-Dstaram sie wyluzowac

    63b363a823.png
  • ewa32 Koleżanka
    Postów: 37 14

    Wysłany: 19 października 2013, 23:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oby te molestowania przyniosly nam pozytywne skutki hihihhi.... <3

    ilonek lubi tę wiadomość

  • ilonek Autorytet
    Postów: 671 373

    Wysłany: 20 października 2013, 12:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiara czyni cuda :-D

    sylwiunia lubi tę wiadomość

    63b363a823.png
  • lawenda Przyjaciółka
    Postów: 75 31

    Wysłany: 20 października 2013, 17:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ewa32 wrote:
    Zapraszam wszystkie kobitki staraja sie o bobaska do podzielenia sie swoimi przezyciami czy ktorejs sie udalo??? ja osobiscie staram sie 5 lat I walcze z tym cholerstem ale jak narazie nie udaje sie ;(
    ja po dwóch laparo i walczę bezskutecznie z tym cholerstwem też już 5 lat!!! bez skutku :(

    lawenda
  • ilonek Autorytet
    Postów: 671 373

    Wysłany: 20 października 2013, 18:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lawenda wrote:
    ja po dwóch laparo i walczę bezskutecznie z tym cholerstwem też już 5 lat!!! bez skutku :(
    Lawenda a jakie byly przyczyny ze mialas dwie laparoskopie?

    63b363a823.png
  • ewa32 Koleżanka
    Postów: 37 14

    Wysłany: 20 października 2013, 20:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lawenda bierzesz jakies leki na endo.... ???

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 października 2013, 16:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja molestowalam meza tydzien temu...niedlugo czekam na testowanie... powiedzcie dziewczyny, mam w detektorze oznak ciazy napisane ze test ciazowy pozytywnie wyjdzie w 18%...czy moge miec powod do radosci czy jeszcze sie powstrzymac???

  • ilonek Autorytet
    Postów: 671 373

    Wysłany: 21 października 2013, 17:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anula23 wrote:
    ja molestowalam meza tydzien temu...niedlugo czekam na testowanie... powiedzcie dziewczyny, mam w detektorze oznak ciazy napisane ze test ciazowy pozytywnie wyjdzie w 18%...czy moge miec powod do radosci czy jeszcze sie powstrzymac???
    Anula w 18%znaczy ze na 18% bedzie wiarygodny wiec jeszcze poczekaj....Najlepiej w dniu spidziewanej miesiaczki testowac(jezeli nie nadejdzie)Tego Ci zycze :-)

    63b363a823.png
  • ilonek Autorytet
    Postów: 671 373

    Wysłany: 21 października 2013, 17:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewuszki...Wlasnie odebralismy wyniki meza poprawiły sie nie ma juz bakteri w nasieniu ani rzadnych leukocytow....Ruch postępowy sie poprawił zywotnosc mysle ze nie jest zle...Ide jutro do.mojego ginka zobaczymy jaka postawi diagnoze....

    63b363a823.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 października 2013, 17:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ilonek, dziekuje za odpowiedz...mam nadzieje ze Twoje zyczenia dla mnie sie spelnia... powodzenia dla Ciebie i meza...oby gin jutro mowil same dobre rzeczy...

    pozdrawiam

  • ilonek Autorytet
    Postów: 671 373

    Wysłany: 21 października 2013, 17:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anula23 wrote:
    ilonek, dziekuje za odpowiedz...mam nadzieje ze Twoje zyczenia dla mnie sie spelnia... powodzenia dla Ciebie i meza...oby gin jutro mowil same dobre rzeczy...

    pozdrawiam


    Dzieki Anula :-)

    63b363a823.png
  • ewa32 Koleżanka
    Postów: 37 14

    Wysłany: 21 października 2013, 19:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ilonek dzialaj kochana .... dziecko-dziewczynka.gifniech ktoras z nas zakonczy wykres na zielono , a najlepiej my wszystkie!!!!!!

    sylwiunia lubi tę wiadomość

  • ilonek Autorytet
    Postów: 671 373

    Wysłany: 21 października 2013, 19:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ewa32 wrote:
    ilonek dzialaj kochana .... dziecko-dziewczynka.gifniech ktoras z nas zakonczy wykres na zielono , a najlepiej my wszystkie!!!!!!


    Ewcia juz sie nie moge doczekac...:-)Ajjj zielllono mi :-)Spinamy pupy i cycki do przodu....W kupie siła :-)

    63b363a823.png
  • Anijka Przyjaciółka
    Postów: 79 22

    Wysłany: 21 października 2013, 23:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejka mam 21 lat laparoskopie miałam robioną w Holandii poszłam w bólem jajników do szpitala i w nim od razu zemdlałam. Po 2 dobach okazało się że mam litr krwi w brzuchu nie wiadomo skąd :/ Umierałam przez dwie noce z bólu nie dali mi ani jednej tabletki przeciwbólowej bo nie wiedzieli co mi jest :/ Później już na morfinie jechałam ... Ogólnie nikt nie wiedział skąd ta krew ... Tym bardziej że dokładnie ich sama nie rozumiałam :/ O 2 w nocy miałam laparoskopie a o 13 poszłam do domu ... Problemy mam już odkąd zaczęłam miesiączkować okropne bóle brzucha czasem omdlenia i wymioty:( Od 2 lat staram się o dzidzie byłam z chłopakiem się badać tu w Holandii ale mówią że wszystko jest dobrze nie wiem co mam już myśleć :( Jak można przez 2 lata się kochać nigdy nie zabezpieczać i nie zajść w ciążę jak niby wszystko jest dobrze ... Lekarz powiedział że endo nie było widać i wszystko jest jak powinno być. Mój narzeczony badał spermę i niby też dobra. Aaaaa ! Ratunku oszaleje jak długo jeszcze ...

    "najpiekniejsze kwiaty zakwitaja niespodziewanie"
1 2 3 4 5
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Insulinooporność - zasady żywieniowe, dieta i objawy.

Czym jest insulinooporność? Insulinooporność a dieta - na czym polega zależność? Jak odżywiać się przy insulinooporności? Które produkty spożywcze warto włączyć do diety, a z których warto zrezygnować? Artykuł napisany przez Zosię i Anię z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Koronawirus a problemy z płodnością - o emocjach w obliczu pandemii

Pandemia koronawirusa szczególnie mocno uderza w pary starające się o dziecko lub zmagające się z niepłodnością. Jak radzić sobie z emocjami w tym trudnym czasie? Na czym skupić swoją energię i uwagę? Jak obecny czas może przysłużyć się płodności? Czy z obecnej sytuacji można wyciągnąć dobrą lekcję? O tym wszystkim opowiada doświadczona psycholog, każdego dnia wspierająca pary w drodze do rodzicielstwa - Justyna Kuczmierowska. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego