Forum Starając się - ogólne Krakowianki starające się o dziecko.
Odpowiedz

Krakowianki starające się o dziecko.

Oceń ten wątek:
  • Anuśla Autorytet
    Postów: 4721 2547

    Wysłany: 5 kwietnia 2018, 15:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kuzmoni moj maz mial morfologie 2%,po 3 miesiącach brania Extra Sperm mial juz 7%,rzucil tez palenie oraz zmienil bieliznę na luzne bokserki.My niestety zrobilismy pozno posiew z nasienia,bo dwoch lekarzy to olalo.Dopiero 3 zlecil.Po kuracji antybiotykowej i zastrzykach ma 10 razy wiecej plemników,czyli cos jest chyba na rzeczy.Dobrze tez zbadać hormony meskie.Zrob sobie tez hsg i jeszcze homocysteine radzilabym zbadać.

    Selina lubi tę wiadomość

    ojxe8ribfhgxs7lm.png

    3,5 roku starań. Niepłodność idiopatyczna.
    4 x IUI :-(
    Podwyższone antyTG i prolaktyna. Wysokie NK z krwi: 29.5%. Mutacje PAI-1 4G homo,MTHFR_1298A-C i 677C-T hetero, zaniżone bialko s 60%. Kir BX - brak 3 najważniejszych kirow implantacyjnych.
    Styczeń 2020 - ivf w Artvimed. Uzyskano 3 Blastocysty.
    ET Blastki 5.1.1. (z wlewem z accofilu): 😞
    28.02 - histeroskopia. Nie ma ecoli, nk maciczne w normie.
    27.03 -FET Blastki 4.1.1.(atosiban+embrioglue)
    7dpt beta 39.46 😄
    9dpt beta 164
    11dpt beta 484
    14dpt beta 2566
    24dpt - mamy Serduszko!
    Czekamy na Córeczkę😄
    09.12.2020 - nasza Miłość jest na świecie😍
    "Nie bój się, tylko wierz."
  • kłot Autorytet
    Postów: 803 923

    Wysłany: 5 kwietnia 2018, 15:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Selina ja na pobraniu krwi byłam po śniadaniu, wypiciu ok 0,5 l wody i po siłowni więc nie wiem dlaczego wiecznie z tym mam problem...

    cb7w9jcgx8lte4p1.png
    29l.
    Wyniki męża- ok
    HSG- jajowody drożne
    Histeroskopia - usunięte zrosty przy szyjce macicy. Najprawdopodobniej czynnik maciczny
    Po ponad 2 latach starań
    16.01 BetaHCG - 195,10 <3
    20.01 Beta 896,40 <3 <3
    24.01 Beta 2646 <3 <3 <3
    Czekamy na synka 💙 termin 30.09.20r.
  • Selina Autorytet
    Postów: 8941 3428

    Wysłany: 5 kwietnia 2018, 16:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kłot wrote:
    Selina ja na pobraniu krwi byłam po śniadaniu, wypiciu ok 0,5 l wody i po siłowni więc nie wiem dlaczego wiecznie z tym mam problem...
    Hmm kurczę to faktycznie dziwne :/ gadalaes z lekarzem o tym?

  • kłot Autorytet
    Postów: 803 923

    Wysłany: 5 kwietnia 2018, 16:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Selina wrote:
    Hmm kurczę to faktycznie dziwne :/ gadalaes z lekarzem o tym?
    Nie..myślałam że taka moja uroda... Może wspomnę mu o tym

    Selina lubi tę wiadomość

    cb7w9jcgx8lte4p1.png
    29l.
    Wyniki męża- ok
    HSG- jajowody drożne
    Histeroskopia - usunięte zrosty przy szyjce macicy. Najprawdopodobniej czynnik maciczny
    Po ponad 2 latach starań
    16.01 BetaHCG - 195,10 <3
    20.01 Beta 896,40 <3 <3
    24.01 Beta 2646 <3 <3 <3
    Czekamy na synka 💙 termin 30.09.20r.
  • Kuzmoni Koleżanka
    Postów: 60 20

    Wysłany: 5 kwietnia 2018, 18:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Badania podstawowe mam na mysli usg ginekologiczne usg piersi oczywiscie cytologie, tsh , toksoplazmoza, rozyczka. Prolaktyne dopiero teraz w weekend bede miala i ponownie tsh a progesteronu nie mialam i lekarz o tym nie wspominal. Progesteron z tej samej probki krwi sie bada?
    Maz zrobi badania hormonalne ale dopiero za jakies 2 miesiace jesli znow nasienie zle wyjdzie.

    Zaczynam 12 cs o 1 dziecko.
  • Anuśla Autorytet
    Postów: 4721 2547

    Wysłany: 5 kwietnia 2018, 19:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kuzmoni wrote:
    Badania podstawowe mam na mysli usg ginekologiczne usg piersi oczywiscie cytologie, tsh , toksoplazmoza, rozyczka. Prolaktyne dopiero teraz w weekend bede miala i ponownie tsh a progesteronu nie mialam i lekarz o tym nie wspominal. Progesteron z tej samej probki krwi sie bada?
    Maz zrobi badania hormonalne ale dopiero za jakies 2 miesiace jesli znow nasienie zle wyjdzie.


    Hmm to dziwne z tym progesteronem. Ja po 8 miesiącach starań dostałam skierowanie na prolaktyne, progesteron, testosteron i tsh, wszystko z jednej próbki

    ojxe8ribfhgxs7lm.png

    3,5 roku starań. Niepłodność idiopatyczna.
    4 x IUI :-(
    Podwyższone antyTG i prolaktyna. Wysokie NK z krwi: 29.5%. Mutacje PAI-1 4G homo,MTHFR_1298A-C i 677C-T hetero, zaniżone bialko s 60%. Kir BX - brak 3 najważniejszych kirow implantacyjnych.
    Styczeń 2020 - ivf w Artvimed. Uzyskano 3 Blastocysty.
    ET Blastki 5.1.1. (z wlewem z accofilu): 😞
    28.02 - histeroskopia. Nie ma ecoli, nk maciczne w normie.
    27.03 -FET Blastki 4.1.1.(atosiban+embrioglue)
    7dpt beta 39.46 😄
    9dpt beta 164
    11dpt beta 484
    14dpt beta 2566
    24dpt - mamy Serduszko!
    Czekamy na Córeczkę😄
    09.12.2020 - nasza Miłość jest na świecie😍
    "Nie bój się, tylko wierz."
  • kłot Autorytet
    Postów: 803 923

    Wysłany: 5 kwietnia 2018, 21:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam wynik proga- 11,45 ng/ml przy normie: faza lutealna: 1,83 - 23,9 ng/ml. Więc jestem szczęśliwa, że jest wyższy niż ostatnio (był 6,69ng/ml), choć wtedy robiłam w 21 dc a teraz w 18dc, ale dr stwierdził na usg że owu już była, więc jest ok 8 dpo :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 kwietnia 2018, 22:00

    cb7w9jcgx8lte4p1.png
    29l.
    Wyniki męża- ok
    HSG- jajowody drożne
    Histeroskopia - usunięte zrosty przy szyjce macicy. Najprawdopodobniej czynnik maciczny
    Po ponad 2 latach starań
    16.01 BetaHCG - 195,10 <3
    20.01 Beta 896,40 <3 <3
    24.01 Beta 2646 <3 <3 <3
    Czekamy na synka 💙 termin 30.09.20r.
  • Selina Autorytet
    Postów: 8941 3428

    Wysłany: 5 kwietnia 2018, 22:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kuzmoni wrote:
    Badania podstawowe mam na mysli usg ginekologiczne usg piersi oczywiscie cytologie, tsh , toksoplazmoza, rozyczka. Prolaktyne dopiero teraz w weekend bede miala i ponownie tsh a progesteronu nie mialam i lekarz o tym nie wspominal. Progesteron z tej samej probki krwi sie bada?
    Maz zrobi badania hormonalne ale dopiero za jakies 2 miesiace jesli znow nasienie zle wyjdzie.
    Różyczka i toksoplazmoza to nie są podstawowe badania, robi się je zdecydowanie później tzn nie żeby nie były ważne, ale hormony są najważniejsze

  • kłot Autorytet
    Postów: 803 923

    Wysłany: 5 kwietnia 2018, 22:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurczę..cieszylam się wynikiem a teraz to nie wiem bo naczytalam się że powinien być powyżej 15ng/ml i wtedy świadczy o dobrze przebytej owulacji... czy moje wynik jest według Was Ok? Niby gin 6 dni temu widział śladowe ilości płynu w zatoce i tworzące się ciałko żółte. Ale czy z takim wynikiem uda się zajść w ciążę? :(

    cb7w9jcgx8lte4p1.png
    29l.
    Wyniki męża- ok
    HSG- jajowody drożne
    Histeroskopia - usunięte zrosty przy szyjce macicy. Najprawdopodobniej czynnik maciczny
    Po ponad 2 latach starań
    16.01 BetaHCG - 195,10 <3
    20.01 Beta 896,40 <3 <3
    24.01 Beta 2646 <3 <3 <3
    Czekamy na synka 💙 termin 30.09.20r.
  • tym_janek Autorytet
    Postów: 2584 2702

    Wysłany: 5 kwietnia 2018, 23:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kłot, każdy 2-cyfrowy wynik to wynik prawidłowy :) nie szukaj teraz dziury w całym, bo należy się cieszyć :) bardzo ładny progesteron masz.

    kłot lubi tę wiadomość

    👧🏼 wrzesień 2018
    🧒🏼 sierpień 2020
  • kłot Autorytet
    Postów: 803 923

    Wysłany: 5 kwietnia 2018, 23:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Uff to super może obejdzie się bez clo i innych leków. I może jednak wcinanie codzienne pestek dyni i słonecznika coś daje :D

    tym_janek lubi tę wiadomość

    cb7w9jcgx8lte4p1.png
    29l.
    Wyniki męża- ok
    HSG- jajowody drożne
    Histeroskopia - usunięte zrosty przy szyjce macicy. Najprawdopodobniej czynnik maciczny
    Po ponad 2 latach starań
    16.01 BetaHCG - 195,10 <3
    20.01 Beta 896,40 <3 <3
    24.01 Beta 2646 <3 <3 <3
    Czekamy na synka 💙 termin 30.09.20r.
  • Kuzmoni Koleżanka
    Postów: 60 20

    Wysłany: 6 kwietnia 2018, 08:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Selina wrote:
    Różyczka i toksoplazmoza to nie są podstawowe badania, robi się je zdecydowanie później tzn nie żeby nie były ważne, ale hormony są najważniejsze
    No to musze ewidentnie zmienic lekarza isc do niego z wynikami ktore mam i zobaczyny co dalej. W zwiazku z tym zapisalam sie w koncu do dr kaszowicza na 25 kwietnia. Jesli @ przyjdzie i jesli przyjdzie o czasie to bedzie moj 5dc czyli jeszcze lekkie plamienie i nie wiem czy nie musze jednak przekładać. Zwlaszcza ze to 1 wizyta wiec pewnie bedzie badal.. Z miesiaczka nigdy nie bylam u gina. Co radzicie. Czuje sie zagubiona :(

    Zaczynam 12 cs o 1 dziecko.
  • kłot Autorytet
    Postów: 803 923

    Wysłany: 6 kwietnia 2018, 08:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kuzmoni wrote:
    No to musze ewidentnie zmienic lekarza isc do niego z wynikami ktore mam i zobaczyny co dalej. W zwiazku z tym zapisalam sie w koncu do dr kaszowicza na 25 kwietnia. Jesli @ przyjdzie i jesli przyjdzie o czasie to bedzie moj 5dc czyli jeszcze lekkie plamienie i nie wiem czy nie musze jednak przekładać. Zwlaszcza ze to 1 wizyta wiec pewnie bedzie badal.. Z miesiaczka nigdy nie bylam u gina. Co radzicie. Czuje sie zagubiona :(
    Dla dr to żaden problem jeśli masz lekkie plamienie, byłam u niego już kiedyś tak i mówił, że to nie problem, aczkolwiek ja umawiam się zazwyczaj w dniach kiedy może już być jakiś pęcherzyk widoczny, straałam się przed owu umawiać żeby mi powiedział kiedy mniej więcej ono nastąpi, choć jeśli masz meza obok siebie przez cały tydzień to może to nie jest takie istotne dla Ciebie, bo ja mam go tylko w weekendy i święta...

    cb7w9jcgx8lte4p1.png
    29l.
    Wyniki męża- ok
    HSG- jajowody drożne
    Histeroskopia - usunięte zrosty przy szyjce macicy. Najprawdopodobniej czynnik maciczny
    Po ponad 2 latach starań
    16.01 BetaHCG - 195,10 <3
    20.01 Beta 896,40 <3 <3
    24.01 Beta 2646 <3 <3 <3
    Czekamy na synka 💙 termin 30.09.20r.
  • Kuzmoni Koleżanka
    Postów: 60 20

    Wysłany: 6 kwietnia 2018, 09:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To prawda, mam meza obok codziennie więc to nie problem. Zreszta aby miec pewnosc kiedy bedzie owulacja trzeba byloby zapisac sie na monitoring.
    No nic zobaczymy co z wityza. Bo jak okres sie spozni do dupa :( wtedy bede myslec co robimy :) jutro ide na prolaktyne i tsh mam nadzieje ze bedzie ok :)

    Zaczynam 12 cs o 1 dziecko.
  • Selina Autorytet
    Postów: 8941 3428

    Wysłany: 6 kwietnia 2018, 10:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kuzmoni wrote:
    To prawda, mam meza obok codziennie więc to nie problem. Zreszta aby miec pewnosc kiedy bedzie owulacja trzeba byloby zapisac sie na monitoring.
    No nic zobaczymy co z wityza. Bo jak okres sie spozni do dupa :( wtedy bede myslec co robimy :) jutro ide na prolaktyne i tsh mam nadzieje ze bedzie ok :)
    Pamiętaj, że przed badaniem prolaktyny nie wolno się <3 przez 24h przed badaniem ani drażnić sutków, trzeba się porządnie wyspać 8h, poprzedni dzień musi być bez stresu i nerwów no i badanie robimy do 2h od przebudzenia i na czczo :)

  • Kuzmoni Koleżanka
    Postów: 60 20

    Wysłany: 6 kwietnia 2018, 12:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O , nie wiedzialam ze musi byc przerwa od wspolzycia. To dzis wiczorem sobie odpuscimy zatem :) zbliza mi sie pomalu owulacja wiec dobrze wiedziec :)
    Na czczo to wiedzialam ze badanie więc wybieram sie na ok 8 :)

    Zaczynam 12 cs o 1 dziecko.
  • Kuzmoni Koleżanka
    Postów: 60 20

    Wysłany: 6 kwietnia 2018, 12:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A mam jeszcze pytanie , bo moz3 zaplacilabym sobie sama za zbadanie progeteronu i testosteronu (bez skierowania) wiecie ile to moze kosztowac? I czy cos jeszcze z hormonow zrobic???

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 kwietnia 2018, 12:50

    Zaczynam 12 cs o 1 dziecko.
  • tym_janek Autorytet
    Postów: 2584 2702

    Wysłany: 6 kwietnia 2018, 14:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak ci sie zbliza dopiero owulacja to progesteron bez sensu, lepiej w 2 fazie cyklu robić. Teraz progesteron z definicji będzie niski i nic ci to nie powie ;) Testosteron kosztuje chyba jakos ok. 30 zl z tego co pamientam, ale moge sie mylic. I go mozesz robic w dowolnym dniu cyklu. Dobrze jeszcze zrobic lh i fsh ale to z kolei 2-5 dc. No na poczatku jest troche tego klucia co 2 tygodnie niestety.

    A ja dziś zaczynam 2 trymestr :) Trzymam za Was kciuki dziewczyny, abyście już wszystkie były na fioletowej zanim u mnie 3 trymestr sie zacznie :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 kwietnia 2018, 14:45

    Selina, Agnessa lubią tę wiadomość

    👧🏼 wrzesień 2018
    🧒🏼 sierpień 2020
  • Kuzmoni Koleżanka
    Postów: 60 20

    Wysłany: 6 kwietnia 2018, 15:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja to jestem w ogole niedoinformowna.. :P
    To odpuszcze teram progesteron skoro i tak prywatnie mam to robic..:P

    Zaczynam 12 cs o 1 dziecko.
  • tym_janek Autorytet
    Postów: 2584 2702

    Wysłany: 6 kwietnia 2018, 15:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Spoko :) Poczytaj w wolnej chwili wątek wstecz to dużo się dowiesz, a jak będziesz miała jeszcze jakieś wątpliwości to pytaj :)

    👧🏼 wrzesień 2018
    🧒🏼 sierpień 2020
‹‹ 138 139 140 141 142 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

10 ważnych rzeczy dotyczących Twoich piersi, które warto wiedzieć

Piersi - symbol kobiecości, płodności i namiętności. Mężczyźni je uwielbiają, a kobiety często zbyt surowo je oceniają. Przeczytaj jak dbać o piersi, co wynaleźli ostatnio polscy naukowcy, jakie objawy powinny Cię zaniepokoić i w jaki sposób piersi mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Śluz szyjkowy, śluz z podniecenia, wydzielina z pochwy, upławy - jak odróżniać?

Śluz szyjkowy to bardzo ważny wskaźnik kobiecej płodności. Jak odróżniać poszczególne rodzaje śluzu? Czym różni się naturalny śluz szyjkowy od śluzu wynikającego z podniecenia? Czym są upławy i kiedy warto zgłosić się do lekarza? Jak zapisywać poszczególne rodzaje śluzu w aplikacji OvuFriend? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Comiesięczne rozczarowanie... Jak radzić sobie z emocjami, gdy kolejny raz pojawia się jedna kreska?

Dla wielu par każdy kolejny miesiąc bez ciąży jest jak utracona szansa. Trudne emocje kłębią się w pierwszych dniach cyklu. Najczęściej jest to żal, smutek, bezsilność, rozczarowanie... Dlaczego kolejny miesiąc się nie udało? Jak sobie radzić z tymi trudnymi emocjami? Podpowiada Psycholog Niepłodności - Anna Wietrzykowska.

CZYTAJ WIĘCEJ