Forum Starając się - ogólne Krakowianki starające się o dziecko.
Odpowiedz

Krakowianki starające się o dziecko.

Oceń ten wątek:
  • Dziwna Autorytet
    Postów: 898 258

    Wysłany: 4 listopada 2019, 11:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tym_janek wrote:
    Teraz dupek, potem clo, gonal (w konskich dawkach i to on wypada najdrozej), potem bedzie ovitrelle i znowu dupek
    W takich sytuacjach fajnie jak w pierwszym cyklu pyknie 😀

    tym_janek lubi tę wiadomość

    Wszystko ma swój czas...
  • Anuśla Autorytet
    Postów: 3250 1636

    Wysłany: 4 listopada 2019, 11:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Klot, nie wiem czy już Cię pytalam, ale odebralas już swój wynik histopat? Ja odebrałam i wydaje sie ok, ale pamietam ze Selina myslala że też jest ok, a u dr Z. okazalo sie, że jednak jest bakteria. Ja jutro ide co prawda do dr Ch. więc myślę że on będzie umial odczytać wynik, bo w sumie też robi histero.

    Starania od sierpnia 2016. Niepłodność idiopatyczna.
    4 x IUI :-(
    Podwyższone antyTG i prolaktyna. Wysokie NK z krwi: 29.5%. Mutacje PAI-1 4G homo,MTHFR_1298A-C i 677C-T hetero, zanizone bialko s 60%.
    Kir BX - brak 3 najważniejszych kirow implantacyjnych.
    Styczeń 2020 - ivf w Artvimed. Uzyskano 3 Blastocysty.
    ET Blastki 5.1.1. (z wlewem z accofilu): 😞
    28.02 - histeroskopia. Nie ma ecoli, nk maciczne w normie.
    27.03 -FET Blastki 4.1.1.(atosiban+embrioglue)
    7dpt beta 39.46 😄
    9dpt beta 164
    11dpt beta 484
    14dpt beta 2566
    24dpt - mamy Serduszko!
    "Nie bój się, tylko wierz."
    c55f43r81cba3es9.png
  • Anuśla Autorytet
    Postów: 3250 1636

    Wysłany: 4 listopada 2019, 12:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ech co za lipa. Okazuje sie że Selina dostala dwa wyniki po histero: jeden histo, drugi mikrobiologiczny. Poszlam zapytać o moj wynik mikrobiologiczny i okazuje się że go nie ma.i nie będzie bo nie ma mnie w systemie czyli wnioskuje że nie zostal zlecony... Witki mi opadły. Muszę do dr Z napisac smsa czy to ze nie ma wyniku znaczy że jest ok czy w ogóle go nie zlecili. Klot a ty miałaś dwa wyniki?

    Starania od sierpnia 2016. Niepłodność idiopatyczna.
    4 x IUI :-(
    Podwyższone antyTG i prolaktyna. Wysokie NK z krwi: 29.5%. Mutacje PAI-1 4G homo,MTHFR_1298A-C i 677C-T hetero, zanizone bialko s 60%.
    Kir BX - brak 3 najważniejszych kirow implantacyjnych.
    Styczeń 2020 - ivf w Artvimed. Uzyskano 3 Blastocysty.
    ET Blastki 5.1.1. (z wlewem z accofilu): 😞
    28.02 - histeroskopia. Nie ma ecoli, nk maciczne w normie.
    27.03 -FET Blastki 4.1.1.(atosiban+embrioglue)
    7dpt beta 39.46 😄
    9dpt beta 164
    11dpt beta 484
    14dpt beta 2566
    24dpt - mamy Serduszko!
    "Nie bój się, tylko wierz."
    c55f43r81cba3es9.png
  • Maria87 Autorytet
    Postów: 2040 3126

    Wysłany: 4 listopada 2019, 13:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, a gdzie robiłyście histeroskopię? I na jakiej podstawie Wam to zlecono?

    Rozpoczęcie procedury IVF po 16-stu cyklach starań naturalnych.

    24.05.2020 - start długi protokół. 21.06.2020 punkcja - pobrano 13 kumulusów, w tym 10 dojrzałych komórek, 6 zapłodniono, 6 zarodków w 3 dobie, 2 x ❄️ - 5.1.1 i 3.2.2

    6.02.2020 - start krótki protokół, stymulacja przerwana (tylko 5 pęcherzyków)

    Macierzyństwo Kraków

    👎 Hashimoto (Euthyrox 88)
    👉 AMH 1,48
    👉 ANA słabo dodatnie
    👎 MTHFR_677C-T hetero, MTHFR_1298A-C hetero, PAI-1 4G homo
    👎 wysoka homocysteina
    👎 anty-TG, anty-TPO
    👍 Ujemne: p/c przeciwplemnikowe i przeciw antygenom jajnika, antykoagulant toczniowy.

    🧔 całkowita liczba 565 mln (było 355 mln), morfologia 3% (bez zmian), ruch postępowy 48%, ruch całkowity 56%, HBA 94%, fragmentacja DNA 28% (było 32%), USG ok, brak bakterii.

    instagram
  • kłot Autorytet
    Postów: 728 607

    Wysłany: 4 listopada 2019, 13:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anuśla ja tylko dostałam wynik histopato i dr tylko powiedział że jest super...Więc się tym nie przejmowałam ale kurczę nigdy nie badalam tej ecoli itp. Jak to zbadać? Bo posiewy różne miałam i myco i ureaplasmy i w tym wszystko ok było. U mnie kończy się @ A w środę wizyta u Knafel

    cb7w9jcgx8lte4p1.png
    29l.
    Wyniki męża- ok
    HSG- jajowody drożne
    Histeroskopia - usunięte zrosty przy szyjce macicy. Najprawdopodobniej czynnik maciczny
    Po ponad 2 latach starań
    16.01 BetaHCG - 195,10 <3
    20.01 Beta 896,40 <3 <3
    24.01 Beta 2646 <3 <3 <3
    Czekamy na synka 💙 termin 30.09.20r.
  • Anuśla Autorytet
    Postów: 3250 1636

    Wysłany: 4 listopada 2019, 14:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kłot wrote:
    Anuśla ja tylko dostałam wynik histopato i dr tylko powiedział że jest super...Więc się tym nie przejmowałam ale kurczę nigdy nie badalam tej ecoli itp. Jak to zbadać? Bo posiewy różne miałam i myco i ureaplasmy i w tym wszystko ok było. U mnie kończy się @ A w środę wizyta u Knafel
    To może Ci też nie zlecił... Bo Selinie zlecil i tylko dlatego dowiedziala sie ze miala bakterie w macicy. Bakterie wskazuje tylko ten drugi wynik bo histopatologia nie wykaze bakterii. Tylko posiew wlasnie z pobranego wycinka moze pokazac czy jest bakteria czy nie. A Selina w sumie miala takie same wskazania jak my na histero. Chyba dr zapomnial tego zlecic. Kurcze szkoda, wielka szkoda bo bardzo mi zalezalo na histero wlasnie z tego powodu. Napisalam mu smsa ale chyba jest na wakacjach bo ponoć pacjentki z listopada odwolal. Pozostaje mi miec nadzieje że nie mam już tej bakterii.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 listopada 2019, 14:06

    Starania od sierpnia 2016. Niepłodność idiopatyczna.
    4 x IUI :-(
    Podwyższone antyTG i prolaktyna. Wysokie NK z krwi: 29.5%. Mutacje PAI-1 4G homo,MTHFR_1298A-C i 677C-T hetero, zanizone bialko s 60%.
    Kir BX - brak 3 najważniejszych kirow implantacyjnych.
    Styczeń 2020 - ivf w Artvimed. Uzyskano 3 Blastocysty.
    ET Blastki 5.1.1. (z wlewem z accofilu): 😞
    28.02 - histeroskopia. Nie ma ecoli, nk maciczne w normie.
    27.03 -FET Blastki 4.1.1.(atosiban+embrioglue)
    7dpt beta 39.46 😄
    9dpt beta 164
    11dpt beta 484
    14dpt beta 2566
    24dpt - mamy Serduszko!
    "Nie bój się, tylko wierz."
    c55f43r81cba3es9.png
  • tym_janek Autorytet
    Postów: 2455 2438

    Wysłany: 4 listopada 2019, 16:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale fatalnie z tą histero :/ Skoro i tak już brali od was wycinki to mogliby zbadać wszytko :/ Pozostaje mieć tylko nadzieję, że nie macie bakterii w macicy i jest wszystko ok. W ramach wiedzowego pocieszenia mogę tylko powiedzieć, że jak wymazy z pochwy są bez zarzutu i na usg macica wygląda ok, to bardzo bardzo małe jest prawdopodobieństwo aby coś w niej buszowało niepożądanego.

    Kłot, daj koniecznie znać po wizycie jak było.

    Dziwna, też mam taką nadzieję, haha :D Jak to mój mąż stwierdził "dziecko jest tak drogie, że nie stać nas na długie starania, więc nie ma to tamto, czy ci się podoba czy nie, seks co drugi dzień do owulacji włącznie, a potem może dam ci odpocząć :P " On generalnie ma wesołe podejście do tematu, ja się jednak trochę spinam. No ale w końcu to ja mam się kłuć w brzuch, a nie on, może dlatego... ;)

    kuzmoni1, nimsi, kłot lubią tę wiadomość

    9ewn90bv034rmok5.png
  • kuzmoni1 Autorytet
    Postów: 631 268

    Wysłany: 4 listopada 2019, 16:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja dziewczyny poszłam dziś na bęte po 5 dniach 9d ostatniej (1600) , aktualnie 8868. Przyrasta sporo więc mam nadzieję że ok. Lekarz mówił żeby zrobić po weekendzie i powinna być 2 razy wyższa. Nie pasowało mi to skoro po 2 dniach ma być podwójny wzrost , to po 5 duzo wyzszy. Ale chyba jest ok.
    Wyjątkowo bęte zbadalam w enel medzie , bo szłam na cholesterol zmęczony, więc skorzystałam z okazji żeby raz mnie kluli i zapłaciłam 52 zł za sama bęte. Zdzierstwo. Nie polecam. I siniaka mam na pół ręki.

    Anuśla, tym_janek, Nona, Maria87, kłot, Pia88 lubią tę wiadomość

    KQNOp1.png

    Starania od czerwca 2016,
    3x iui :(
    Ciaza naturalna
  • nimsi Autorytet
    Postów: 270 105

    Wysłany: 4 listopada 2019, 18:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kuzmoni1 wrote:
    Ja dziewczyny poszłam dziś na bęte po 5 dniach 9d ostatniej (1600) , aktualnie 8868. Przyrasta sporo więc mam nadzieję że ok. Lekarz mówił żeby zrobić po weekendzie i powinna być 2 razy wyższa. Nie pasowało mi to skoro po 2 dniach ma być podwójny wzrost , to po 5 duzo wyzszy. Ale chyba jest ok.
    Wyjątkowo bęte zbadalam w enel medzie , bo szłam na cholesterol zmęczony, więc skorzystałam z okazji żeby raz mnie kluli i zapłaciłam 52 zł za sama bęte. Zdzierstwo. Nie polecam. I siniaka mam na pół ręki.
    Kuzmoni trzymam kciuki😊super beta👍

    Ona: 29 lat
    On: 30 lat
    Starania od marca 2018
    2017: laparoskopia torbieli dermoidalnej
    Brak owulacji, plamienia międzycykliczne, niedoczynność tarczycy
    Czynnik męski: żpn, słabe nasienie
    Artvimed Kraków
    08.19 IUI😔
    10.19 IUI😔
  • Anuśla Autorytet
    Postów: 3250 1636

    Wysłany: 4 listopada 2019, 18:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tym_janek wrote:
    Ale fatalnie z tą histero :/ Skoro i tak już brali od was wycinki to mogliby zbadać wszytko :/ Pozostaje mieć tylko nadzieję, że nie macie bakterii w macicy i jest wszystko ok. W ramach wiedzowego pocieszenia mogę tylko powiedzieć, że jak wymazy z pochwy są bez zarzutu i na usg macica wygląda ok, to bardzo bardzo małe jest prawdopodobieństwo aby coś w niej buszowało niepożądanego.

    Kłot, daj koniecznie znać po wizycie jak było.

    Dziwna, też mam taką nadzieję, haha :D Jak to mój mąż stwierdził "dziecko jest tak drogie, że nie stać nas na długie starania, więc nie ma to tamto, czy ci się podoba czy nie, seks co drugi dzień do owulacji włącznie, a potem może dam ci odpocząć :P " On generalnie ma wesołe podejście do tematu, ja się jednak trochę spinam. No ale w końcu to ja mam się kłuć w brzuch, a nie on, może dlatego... ;)
    Właśnie tymjanku ja i Selina mialysmy bakterie na macicy (Selinie wyszło na histero wlasnie, a mnie z biopsji która mialam kilka miesiecy wczesniej) a na usg wszystko pieknie i wymazy z szyjki też pieknie. Dlatego tak sie cieszyłam ze po leczeniu antybiotykami mam histero i że to sprawdzę. No trudno, wydaje mi sie że doktor o tym zapomniał. Pisalam do niego smsa i szybko mi odpisal. Fakt, nie zostalo to zlecone. Zdaje sie teraz na Boga, bo ja już wszystko zrobilam.

    Tymjanku, wy juz macie dzidziusia od pierwszego strzału więc szkoda spiny. A czemu akurat gonal masz do stymulacji? Samo clo nie wystarczy?

    tym_janek lubi tę wiadomość

    Starania od sierpnia 2016. Niepłodność idiopatyczna.
    4 x IUI :-(
    Podwyższone antyTG i prolaktyna. Wysokie NK z krwi: 29.5%. Mutacje PAI-1 4G homo,MTHFR_1298A-C i 677C-T hetero, zanizone bialko s 60%.
    Kir BX - brak 3 najważniejszych kirow implantacyjnych.
    Styczeń 2020 - ivf w Artvimed. Uzyskano 3 Blastocysty.
    ET Blastki 5.1.1. (z wlewem z accofilu): 😞
    28.02 - histeroskopia. Nie ma ecoli, nk maciczne w normie.
    27.03 -FET Blastki 4.1.1.(atosiban+embrioglue)
    7dpt beta 39.46 😄
    9dpt beta 164
    11dpt beta 484
    14dpt beta 2566
    24dpt - mamy Serduszko!
    "Nie bój się, tylko wierz."
    c55f43r81cba3es9.png
  • tym_janek Autorytet
    Postów: 2455 2438

    Wysłany: 4 listopada 2019, 19:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Samo clo nie wystarczy u mnie, z resztą sam gonal też nie. Musi być mix aby coś tam ruszyło. Leniwy te jajniki strasznie ;)

    9ewn90bv034rmok5.png
  • kuzmoni1 Autorytet
    Postów: 631 268

    Wysłany: 4 listopada 2019, 21:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A przypomnij tym_janku, kiedy ty urodziłeś? Ciekawi mnie po jakim czasie zaczeliscie myśleć o drugim.

    KQNOp1.png

    Starania od czerwca 2016,
    3x iui :(
    Ciaza naturalna
  • tym_janek Autorytet
    Postów: 2455 2438

    Wysłany: 4 listopada 2019, 23:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zaczeliśmy myśleć jak młoda miała 6 mc, ale ze względu na cc i karmienie poczekalismy az minie rok. Ale żeby nikogo tu nie zmyliło, że się tak śpieszymy bo jest jak w reklamie :p śpieszymy się bo po pierwsze uwazamy, ze im mniejsza roznica wieku w rodzenstwie tym fajniej dla dzieci. Po drugie (jak wszystkie wiemy) czasem starania potrafia trwac dlugo wiec lepiej zaczac wczesniej niz potem zalowac. A po trzecie i chyba szczerze (chociaz to moze nie brzmi dobrze) najwazniejsze, uznalismy, ze dobrze miec rodzenstwo, a jak zaznamy znow przespanych nocy i spokoju aby poczytac ksiazke to juz sie raczej nie zdecydujemy jeszcze raz na przewlekla deprywacje snu i generalny deficyt czasu, ktory owocuje tym, ze dluzszy prysznic wydaje sie luksusem jak wyjazd do spa na tydzien :p

    9ewn90bv034rmok5.png
  • Maria87 Autorytet
    Postów: 2040 3126

    Wysłany: 5 listopada 2019, 07:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tym_janek, ja też uważam, że mniejsza różnica wieku jest super. Może i początki są mega ciężkie, ale potem - bajka! Dzieciaki się razem będą bawić, a Ty będziesz robić swoje ☺
    Ja mam tak, że z jednej strony przeraża mnie zajść w ciążę bliźniaczą, a z drugiej - to by było cudowne! Oprócz oczywistych zalet dodatkowym plusem jest to, że nie trzeba by znowu przeżywać starań ;)

    Dziewczyny, ponawiam pytanie - kto i na jakiej podstawie zlecił Wam histeroskopię? Zastanawiam się, czy by tego nie zrobić, póki i tak czekamy na poprawę nasienia.

    tym_janek lubi tę wiadomość

    Rozpoczęcie procedury IVF po 16-stu cyklach starań naturalnych.

    24.05.2020 - start długi protokół. 21.06.2020 punkcja - pobrano 13 kumulusów, w tym 10 dojrzałych komórek, 6 zapłodniono, 6 zarodków w 3 dobie, 2 x ❄️ - 5.1.1 i 3.2.2

    6.02.2020 - start krótki protokół, stymulacja przerwana (tylko 5 pęcherzyków)

    Macierzyństwo Kraków

    👎 Hashimoto (Euthyrox 88)
    👉 AMH 1,48
    👉 ANA słabo dodatnie
    👎 MTHFR_677C-T hetero, MTHFR_1298A-C hetero, PAI-1 4G homo
    👎 wysoka homocysteina
    👎 anty-TG, anty-TPO
    👍 Ujemne: p/c przeciwplemnikowe i przeciw antygenom jajnika, antykoagulant toczniowy.

    🧔 całkowita liczba 565 mln (było 355 mln), morfologia 3% (bez zmian), ruch postępowy 48%, ruch całkowity 56%, HBA 94%, fragmentacja DNA 28% (było 32%), USG ok, brak bakterii.

    instagram
  • kłot Autorytet
    Postów: 728 607

    Wysłany: 5 listopada 2019, 07:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MaRia87 ja zadzwoniłam do szpitala na Kopernika bo jest tam program leczenie niepłodności i jeśli starasz się dłużej niż rok to bez problemu bez żadnego skierowania Cię zapisza Razem z mężem i tam odbywają się konsultacje. Czemu nie skorzystać skoro jest to na NFZ? I po wywiadzie i usg skierowanie dostałam już na histeroskopie po 1 wizycie w szpitalu.
    Anuśla ja mam mieć histero kolejna w grudniu to powiem żeby zlecił mi sprawdzenie tej bakterii... dobrze że o tym powiedziałaś. Swoją drogą to ja nie dostałam od Dr jego prywatnego nr 🤔 on dał Ci sam z siebie czy go o to prosiłas?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 listopada 2019, 07:56

    cb7w9jcgx8lte4p1.png
    29l.
    Wyniki męża- ok
    HSG- jajowody drożne
    Histeroskopia - usunięte zrosty przy szyjce macicy. Najprawdopodobniej czynnik maciczny
    Po ponad 2 latach starań
    16.01 BetaHCG - 195,10 <3
    20.01 Beta 896,40 <3 <3
    24.01 Beta 2646 <3 <3 <3
    Czekamy na synka 💙 termin 30.09.20r.
  • Maria87 Autorytet
    Postów: 2040 3126

    Wysłany: 5 listopada 2019, 07:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kłot, właśnie kiedyś mój mąż tam dzwonił i z tego, co zrozumiał, to nie za wiele tam robią... Chyba coś pomieszał ;) Naprawdę nie trzeba mieć skierowania do tej poradni? Ja na NFZ nie chodzę, więc nie jestem zorientowana :\

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 listopada 2019, 08:00

    Rozpoczęcie procedury IVF po 16-stu cyklach starań naturalnych.

    24.05.2020 - start długi protokół. 21.06.2020 punkcja - pobrano 13 kumulusów, w tym 10 dojrzałych komórek, 6 zapłodniono, 6 zarodków w 3 dobie, 2 x ❄️ - 5.1.1 i 3.2.2

    6.02.2020 - start krótki protokół, stymulacja przerwana (tylko 5 pęcherzyków)

    Macierzyństwo Kraków

    👎 Hashimoto (Euthyrox 88)
    👉 AMH 1,48
    👉 ANA słabo dodatnie
    👎 MTHFR_677C-T hetero, MTHFR_1298A-C hetero, PAI-1 4G homo
    👎 wysoka homocysteina
    👎 anty-TG, anty-TPO
    👍 Ujemne: p/c przeciwplemnikowe i przeciw antygenom jajnika, antykoagulant toczniowy.

    🧔 całkowita liczba 565 mln (było 355 mln), morfologia 3% (bez zmian), ruch postępowy 48%, ruch całkowity 56%, HBA 94%, fragmentacja DNA 28% (było 32%), USG ok, brak bakterii.

    instagram
  • boo123 Autorytet
    Postów: 1203 1309

    Wysłany: 5 listopada 2019, 08:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maria ja też korzystam z tego programu. Nic nie trzeba mieć, trzeba się zarejestrować na pierwszą wizytę gdzie lekarz robi wywiad i od razu daje skierowania na badania. Ja miałam cały pakiet hormonalny, amh, badanie drożności, mąż badanie nasienia.
    Polecam porobić, wszystko za darmo, zawsze to w kieszeni coś zostanie. Ja już się zastanawiam czy nie iść prywatnie się leczyć bo mężowi wyszły bardzo źle wyniki nasienia, a czas oczekiwania miesiąc na kolejną wizytę w Koperniku, nie wiem czy tyle wytrzymam

  • Maria87 Autorytet
    Postów: 2040 3126

    Wysłany: 5 listopada 2019, 08:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A czy jeśli już mamy jakieś badania wykonane, to nadal możemy się tam zgłosić? Bo tak sobie czytam, że można mieć hormony i monitoring zrobione, ale bez postawienia diagnozy. Więc nie wiem, czy się kwalifikujemy? Chyba że będziemy oszukiwać ;)
    Serio na kolejne wizyty czeka się aż miesiąc? A na pierwszą ile czekałyście?

    Rozpoczęcie procedury IVF po 16-stu cyklach starań naturalnych.

    24.05.2020 - start długi protokół. 21.06.2020 punkcja - pobrano 13 kumulusów, w tym 10 dojrzałych komórek, 6 zapłodniono, 6 zarodków w 3 dobie, 2 x ❄️ - 5.1.1 i 3.2.2

    6.02.2020 - start krótki protokół, stymulacja przerwana (tylko 5 pęcherzyków)

    Macierzyństwo Kraków

    👎 Hashimoto (Euthyrox 88)
    👉 AMH 1,48
    👉 ANA słabo dodatnie
    👎 MTHFR_677C-T hetero, MTHFR_1298A-C hetero, PAI-1 4G homo
    👎 wysoka homocysteina
    👎 anty-TG, anty-TPO
    👍 Ujemne: p/c przeciwplemnikowe i przeciw antygenom jajnika, antykoagulant toczniowy.

    🧔 całkowita liczba 565 mln (było 355 mln), morfologia 3% (bez zmian), ruch postępowy 48%, ruch całkowity 56%, HBA 94%, fragmentacja DNA 28% (było 32%), USG ok, brak bakterii.

    instagram
  • boo123 Autorytet
    Postów: 1203 1309

    Wysłany: 5 listopada 2019, 08:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też miałam porobione badania, monitoring cyklu, hormony ale bez problemu mi zlecili. Ale jak się boisz że Ci nie zleca to w sumie nie musisz się do nich przyznawać 😉
    Na pierwszą wizytę czekałam jakieś 3 tygodnie, bo chciałam iść do konkretnej lekarki (Rajtar-Ciosek). Teraz po zrobieniu wszystkich badań umówiłam się na wizytę podsumowująca i znowu prawie miesiąc czekania 😢

  • Maria87 Autorytet
    Postów: 2040 3126

    Wysłany: 5 listopada 2019, 08:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A HSG miałaś już robione wcześniej, tak? I nie przyznawałaś się? ;)

    Rozpoczęcie procedury IVF po 16-stu cyklach starań naturalnych.

    24.05.2020 - start długi protokół. 21.06.2020 punkcja - pobrano 13 kumulusów, w tym 10 dojrzałych komórek, 6 zapłodniono, 6 zarodków w 3 dobie, 2 x ❄️ - 5.1.1 i 3.2.2

    6.02.2020 - start krótki protokół, stymulacja przerwana (tylko 5 pęcherzyków)

    Macierzyństwo Kraków

    👎 Hashimoto (Euthyrox 88)
    👉 AMH 1,48
    👉 ANA słabo dodatnie
    👎 MTHFR_677C-T hetero, MTHFR_1298A-C hetero, PAI-1 4G homo
    👎 wysoka homocysteina
    👎 anty-TG, anty-TPO
    👍 Ujemne: p/c przeciwplemnikowe i przeciw antygenom jajnika, antykoagulant toczniowy.

    🧔 całkowita liczba 565 mln (było 355 mln), morfologia 3% (bez zmian), ruch postępowy 48%, ruch całkowity 56%, HBA 94%, fragmentacja DNA 28% (było 32%), USG ok, brak bakterii.

    instagram
‹‹ 302 303 304 305 306 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Plamienie i krwawienie międzymiesiączkowe - najczęstsze przyczyny

Czym najczęściej jest spowodowane plamienie lub krwawienie międzymiesiączkowe? Jak odróżnić plamienie od krwawienia z pochwy? Czy brązowe plamienie przed okresem to niepokojący objaw? Kiedy warto skonsultować się z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Brak ochoty na seks... - najczęstsze przyczyny niskiego libido u kobiet

Czym jest libido i jakie czynniki mają największy wpływ na popęd seksualny? Co robić, kiedy brak ochoty na seks? Przeczytaj o najczęstszych przyczynach niskiego libido u kobiet oraz dowiedz się, jak możesz poradzić sobie z tym problemem. 

CZYTAJ WIĘCEJ

4 Problemy z zajściem w ciążę, które możesz wykryć z pomocą OvuFriend!

Kalendarz owulacji kojarzy Ci się tylko z wyznaczaniem dni płodnych i terminu owulacji? Jego możliwości są dużo większe! Aplikacja może być pomocna w wykrywaniu problemów związanych z płodnością na bardzo wczesnym etapie. O jakich problemach mowa? Co możesz wykryć z pomocą kalendarza? Kliknij i przeczytaj!   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.