Forum Starając się - ogólne Lipcowe Wisienki 2016
Odpowiedz

Lipcowe Wisienki 2016

Oceń ten wątek:
  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2696 654

    Wysłany: 29 czerwca 2016, 21:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marciaa gratulację oby Cię tam nie zniechęcili :D

    Cykl nr 54
    17.11-poronienie całkowite Ig: aja.photo FB: wesoło w kuchni
    58e49922f0db7.png bl9chdgeo8iqt0ft.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 czerwca 2016, 21:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    marciaa wrote:
    Dostałam tą pracę :D

    Gratki ;)

  • Milka1991 Autorytet
    Postów: 2719 3913

    Wysłany: 29 czerwca 2016, 21:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 lipca 2018, 13:03

    zpbndf9htl70ulh2.png
    atdc3e5eyux9ywss.png
  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2696 654

    Wysłany: 29 czerwca 2016, 21:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mimo to zapraszamy ;)

    Milka1991 lubi tę wiadomość

    Cykl nr 54
    17.11-poronienie całkowite Ig: aja.photo FB: wesoło w kuchni
    58e49922f0db7.png bl9chdgeo8iqt0ft.png
  • gosia89 Ekspertka
    Postów: 584 103

    Wysłany: 29 czerwca 2016, 21:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny przyszla @ wiec juz nie ma co testowac 1 lipca, eh wczesniej przyszla...

    31 lat, 8 lat starań
    Aniołek 17.04.2013 (6tc) [*]
    grudzień 2015- Histeroskopia
    luty 2016 - HSG- jajowody drożne
    luty 2017r- , morfologia plemnikow 1 %//sierpień 3%
    29.08.2017- I IUI :(
    styczeń 2020-Klinika invimed Poznań
    morfologia 1%, Fertilman plus
    luty2020 stymulacja Lametta,Ovitrelle
    ANA z krwi- dodatnie
    Pregna Start
    4.09. 2020 IUI :(
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 czerwca 2016, 21:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gosia89 wrote:
    dziewczyny przyszla @ wiec juz nie ma co testowac 1 lipca, eh wczesniej przyszla...

    Nie lubie :( Trzymam kciuki za kolejny miesiąc!

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 czerwca 2016, 21:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Milka1991 wrote:
    Wow, super ten lipcowy temacik :)
    Bardzo tu miło, i bardzo bardzo chciałabym dopisać się do listy, ale nie zrobię tego póki mój ginek nie potwierdzi owulki (z którą mam niemały problem).
    05.07 mam wizytę u lekarza i wtedy dam znać, czy się wpisuję na listę, czy nie :D

    A no jakos tak tu wesoło :) Zapraszamy na pogaduchy :) a w odpowiednim czasie powiesz date testowania wierze ze będzie piekna owulka :)

    Milka1991 lubi tę wiadomość

  • kinga1185 Autorytet
    Postów: 331 196

    Wysłany: 29 czerwca 2016, 22:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tez sie zapisuje do lipcowej listy testujacych. Bede testowac pod koniec miesiaca ;). Powodzenia dla wszystkich.

    kinga1185
    06.12 - beta 200, prog 40
    25.11 - transfer...
    22.12- punkcja; 7 komorek; 6 zaplodnionych
    10.2019 początek długiego protokolu
    grudzien 2018 - wizyta w klinice; jestesmy zdecydowani na IVF
    Kwiecien 2018 - depresja...
    Luty 2018 - laporoskopia. Brak endoemtriozy, brak zrostow, macica w porzadku.
    Endo, PCO?, Hashimoto, IO, MTHFR_677C; MTHFR-1298A-C; PAI-1G 4 G hetero
    Luty 2017 poczatek Napro
    Sierpien 2016 poronienie
    Laporoskopia i HSG - lewa strona niedrozna
    Poczatek staran - styczen 2015
  • Demsik Autorytet
    Postów: 1490 1680

    Wysłany: 29 czerwca 2016, 22:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    marciaa wrote:
    Dostałam tą pracę :D
    gratulację - co będziesz robiła?
    natalek no kuuuu.....wwwwaaaaa no i pewnie, że ciąża;)

    08c27c15eee3bddc48fb27ad6cb225f8.png

    Natalek lubi tę wiadomość

    Demsik
    f2w3rjjg7nnlno08.png
    synek 6-lat- 07.03.2010- 21.10- 3320g,54cm
    hormony ok
    hsg- prawa strona niedrożna,badanie nasienia- ok
    staraliśmy się 6 lat i się udało;
  • Demsik Autorytet
    Postów: 1490 1680

    Wysłany: 29 czerwca 2016, 22:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kinga milka
    witamy;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 czerwca 2016, 22:23

    Milka1991 lubi tę wiadomość

    Demsik
    f2w3rjjg7nnlno08.png
    synek 6-lat- 07.03.2010- 21.10- 3320g,54cm
    hormony ok
    hsg- prawa strona niedrożna,badanie nasienia- ok
    staraliśmy się 6 lat i się udało;
  • Fipsik Autorytet
    Postów: 3078 3207

    Wysłany: 29 czerwca 2016, 22:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gosia89 wrote:
    dziewczyny przyszla @ wiec juz nie ma co testowac 1 lipca, eh wczesniej przyszla...


    masz szanse testować koniec lipca :D zdążysz się napić na naszych wszystkich imprezach :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 czerwca 2016, 22:27

    justysia 90, Natalek, Morwa lubią tę wiadomość

    c55fcsqv7zvb1aan.png
    gyxw8u69g8jufhg3.png
  • marciaa Autorytet
    Postów: 4265 1266

    Wysłany: 29 czerwca 2016, 23:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AJA_S wrote:
    Marciaa gratulację oby Cię tam nie zniechęcili :D

    dzięki :-)
    czemu mają mnie zniechęcić ? :D

  • vitae13 Autorytet
    Postów: 455 677

    Wysłany: 30 czerwca 2016, 00:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ajaaaaaaa kiedy testujemy???
    Wez mnie opieprz zebym wytzymala do terminu @..

    CHŁOPCZYK OLEK :)
    qjn3p1.png1kjSp2.png
  • Demsik Autorytet
    Postów: 1490 1680

    Wysłany: 30 czerwca 2016, 06:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    marciaa wrote:
    dzięki :-)
    czemu mają mnie zniechęcić ? :D
    Aja chyba ma na mysli zeby cie nie zniechecili w staraniach o dzidziusia

    AJA_S lubi tę wiadomość

    Demsik
    f2w3rjjg7nnlno08.png
    synek 6-lat- 07.03.2010- 21.10- 3320g,54cm
    hormony ok
    hsg- prawa strona niedrożna,badanie nasienia- ok
    staraliśmy się 6 lat i się udało;
  • nadey Przyjaciółka
    Postów: 135 38

    Wysłany: 30 czerwca 2016, 08:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam. Można dołączyć ? Planuje testować +/- 12 lipca. Moze ten miesiąc będzie szczęśliwy :-)

    10 cs
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2016, 08:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nadey wrote:
    Witam. Można dołączyć ? Planuje testować +/- 12 lipca. Moze ten miesiąc będzie szczęśliwy :-)

    Nadey, Witaj 12 jest juz tłoczno a pisalas +/- 12 wiec wpisalam Cie na 11 :) powodzenia :D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2016, 08:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kinga1185 wrote:
    Ja tez sie zapisuje do lipcowej listy testujacych. Bede testowac pod koniec miesiaca ;). Powodzenia dla wszystkich.

    Zapisalam Cie na 31 jeśli chcesz wcześniej to powiedz to zmienie date. :P

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2016, 08:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gosia89 faktycznie moze lipcowe testowanie jeszcze dla Ciebie sie nie skonczylo? :) planujesz testowac koniec lipca? :D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2016, 08:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fipsik wrote:
    A ja se siknę jutro z rana :D co se będę żałować, mam 5 sikaczy :D

    Flipsik?? jak test? sikałaś?? :D

  • nadey Przyjaciółka
    Postów: 135 38

    Wysłany: 30 czerwca 2016, 08:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Może być i 11. Moje cykle są dość rozchwiane. Raz 20,a raz 35 :)
    W tym cyklu zaczęłam robić testy owulacyjne,ale cały miesiąc na minusie... a w 24 dc wyskoczyły 2 grube krechy. Temperaturę nie mierze z jakąś super dokładnością ale linia ciągła wyskoczyła mi 20 dc i według ovufriend wtedy była owulacja. Ale żeby nie być zaskoczona... było sporo serduszek. Moze sie uda :-)

    10 cs
‹‹ 28 29 30 31 32 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Pomagając szczęściu, czyli jak szybko zajść  w ciążę

Czy jest coś, co możesz zrobić, by zwiększyć swoje szanse na zajście w ciążę? Co może pomóc? Optymalny czas współżycia, „akrobacje łóżkowe” czy zdrowa dieta? Przeczytaj na co warto zwrócić uwagę starając się o dziecko, jakie są sposoby na zwiększenie szans na zajście w ciążę, a co najlepiej odłożyć na bok i skupić myśli na czymś innym.

CZYTAJ WIĘCEJ

Niedoczynność tarczycy podczas starania o dziecko

Tarczyca to niewielki gruczoł umiejscowiony na szyi człowieka, który wytwarza hormony i ma ogromny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Dlaczego tak często obniża płodność kobiety? Jak rozpoznać najczęstsze choroby tarczycy: niedoczynność i nadczynność? Przeczytaj w eksperckim artykule w całości poświęconym tarczycy! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego