Forum Starając się - ogólne Listopadowe Groszki 2014
Odpowiedz

Listopadowe Groszki 2014

Oceń ten wątek:
  • MiSia :) Autorytet
    Postów: 2359 6675

    Wysłany: 20 października 2014, 16:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fatim no to ładne kolejki o_O

    hchygov3n960krj6.png
    f2wl2n0adjltluvt.png
    Mikołaj <3
    Przyszedł na świat 16.02.2016r. o godzinie 18:35 przez cc.
    3580 g , 56 cm :-)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 października 2014, 16:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fatim, ten lekarz to tak jak moj, jak sie nie jest jego pacjentka to czeka sie po 2-3tygodnie. Ale jesli juz ma sie u niego karte to zawsze przyjmie, nawet po godzinach. :)
    A moze jakis inny bedzie miec termin? Chociaz przed swietami pewnie bedzie graniczyc to z cudem..

    Aapaulaa z tym chlebem tez dobry pomysl.

    Matleena, nie porzucaj nadziei! :)

    Misia, powodzonka! :))

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 października 2014, 16:29

  • Fatim Autorytet
    Postów: 3955 4485

    Wysłany: 20 października 2014, 16:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chodzi o to, że chciałam już jednego, zaufanego lekarza sobie wybrać i ten jakoś przypadł mi do gustu...nie wiedziałam, że na prywatne wizyty też jest takie wyprzedzenie. Na NFZ w mojej przychodni czeka się średnio 3 miesiące nawet do pół roku :( poza tym chciałam się wziąć już pożądanie za to wszystko.

    3jvzjw4zg23rfekr.png
    p19u43r8tmqu4p6v.png
  • werni Autorytet
    Postów: 10376 7836

    Wysłany: 20 października 2014, 17:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tez mam slaby sluz, od następnego cyklu będę brała siemie...mam nadzieję ze przyjdzie paczka.

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • Daisy Autorytet
    Postów: 3480 4306

    Wysłany: 20 października 2014, 18:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aga wooode pij, laski mowia ze woda dziala cuda, tak te 1.5 - 2 litry dziennie.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 października 2014, 18:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 stycznia 2015, 12:39

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 października 2014, 18:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 stycznia 2015, 12:39

  • Matleena Autorytet
    Postów: 5466 5390

    Wysłany: 20 października 2014, 22:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 listopada 2015, 13:09

    tt1ce913.aspx?&fake.png

    mpf_6a30716f026cf4d4d8712df59b64ed2b.png

    24-12-2015 62cm 4640g sn
  • Madlene84 Autorytet
    Postów: 1721 1007

    Wysłany: 20 października 2014, 23:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczyny.

    Chetnie sie dopisze. Na pewno bede testowac w listopadzie, stawiam na 18stego, ale wyjdzie w praniu, bo z regularnych 30dniowych cykli, poprzedni zrobil sie 36 dniowy i przegapilisy ovu :/ Ale wpiszcie mnie prosze wstepnie na tego 18 :)

    Emilka 10 lat & Davidek 7 & Philipek ♡
    zrz6e6ydhjw308do.png
  • Fatim Autorytet
    Postów: 3955 4485

    Wysłany: 20 października 2014, 23:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madlene będziemy razem testować jeśli wszystko pójdzie dobrze, a na pewno tak będzie! Od razu zrobiło mi się raźniej :)

    Madlene84 lubi tę wiadomość

    3jvzjw4zg23rfekr.png
    p19u43r8tmqu4p6v.png
  • Matleena Autorytet
    Postów: 5466 5390

    Wysłany: 20 października 2014, 23:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 listopada 2015, 13:09

    tt1ce913.aspx?&fake.png

    mpf_6a30716f026cf4d4d8712df59b64ed2b.png

    24-12-2015 62cm 4640g sn
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 października 2014, 08:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Matleena, nie wypowiem sie bo nie wiem. Ale jak dla mnie jeszcze w normie. :)

    Milego dnia wszystkim :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 października 2014, 08:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 stycznia 2015, 12:39

  • werni Autorytet
    Postów: 10376 7836

    Wysłany: 21 października 2014, 08:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi ovu napisało ze mam krótką fl 9-13

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • mała2930 Autorytet
    Postów: 440 323

    Wysłany: 21 października 2014, 09:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    prosze o zmiane daty testowania z 2 na 10 października

    https://www.maluchy.pl/li-69402.png
    https://www.maluchy.pl/li-72296.png
  • Aga89 Autorytet
    Postów: 976 1594

    Wysłany: 21 października 2014, 09:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nona wrote:
    Ja kupiłam witaminę b6 bo ta dodawana do magnezu to jakaś kpina ilościowa. Na plamienia zalecaja 100-200mg dziennie a w moim magnezie jest 1,4 mg wit b6 hehe.
    Zacznę od 3 magnezów po 60mg= 180mg i 2 witamin b po 50 mg=100g.
    A jeśli mogę wiedzieć to dlaczego tak zwiększasz te dawki magnezu i b6 ?? :)
    Nona wrote:
    Tak, woda najtańsza i najlepsza. Śluz bierze się z wody.
    Rozbawiło mnie siemię lniane w chlebie, niestety to nie zadziała. Piję siemię od kilku lat (nie na śluz), siemię działa tylko w formie gluta.
    Nona próbowałam kiedyś siemię lniane zaparzyć, niby wypiłam ale po 5 minutach wszystko zwróciłam do kibelka. Jak przyrządzasz sobie to siemię?
    Daisy wrote:
    Aga wooode pij, laski mowia ze woda dziala cuda, tak te 1.5 - 2 litry dziennie.
    Daisy ja piję ok 2 - 2,5 litra wody dziennie + herbatki owocowe i poza częstymi wizytami w toalecie to nie dzieje się nic więcej. Olej z nasion wiesiołka stosowałam przez kilka miesięcy przed pierwszą ciążą i też nie było spektakularnych efektów. Jakiś śluz tam pewnie mam bo dochodzi u mnie do zapłodnienia, ale nie ma go na tyle żebym na jego podstawie mogła wyznaczać sobie dni płodne :(

    [*] 11.04.2014 [*] 28.08.2014 - Moje małe Aniołeczki
    13.08.2015 8:40 - Natalka <3 3500g 55cm <3

    3jgxskjohz999gbw.png
  • Fatim Autorytet
    Postów: 3955 4485

    Wysłany: 21 października 2014, 09:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No i zapisalam sie do tego gina na 7 listopada, myślicie ze będzie mógł stwierdzić czy owulacja juz była i czy pękł pęcherzyk jeśli według programów moja ovulqcja przypada miedzy 1 a 8 listopada ?

    3jvzjw4zg23rfekr.png
    p19u43r8tmqu4p6v.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 października 2014, 10:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jest i @. Wstepnie testowanie 23 listopada :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 października 2014, 10:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 stycznia 2015, 12:39

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 października 2014, 11:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja gdzies pod koniec pierwszego trymestru z Igorem mial bole brzucha i gin przepisal mi magnez w dawce 4 razy wiekszej niz norma, na skurcze.

‹‹ 20 21 22 23 24 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

14 zasad dobrego odżywiania podczas starania - co i jak jeść, aby szybciej zajść w ciążę

Odpowiednia dieta płodności może nie tylko polepszyć twoje zdrowie i dobre samopoczucie, ale również wspomóc twoją płodność oraz zapewnić zdrowy rozwój twojego dziecka jak już zajdziesz w ciążę. Co zatem oznacza „odpowiednia dieta”? Znajdziesz tutaj 14 wskazówek, które pomogą Ci lepiej zaplanować posiłki.

CZYTAJ WIĘCEJ

Sezonowa dieta zwiększająca płodność – płodne smaki jesieni

Jesień to świetny moment na wprowadzenie zmian do stylu życia i diety, które mogą pozytywnie wpłynąć na płodność i tym samym zwiększyć szanse na zajście w ciążę. Jakie produkty wybierać jesienią? Które składniki mają szczególne znaczenie w kontekście płodności? Podpowiadają ekspertki - Ania i Zosia z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Witaminy niezbędne podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia

Organizm podczas ciąży ma wyjątkowe potrzeby na składniki odżywcze, witaminy i minerały. Które są szczególnie istotne? Czego nie może zabraknąć w diecie przyszłej mamy? Jakie witaminy warto zażywać podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego