Forum Starając się - ogólne Listopadowe szczęścia
Odpowiedz

Listopadowe szczęścia

Oceń ten wątek:
  • _Hania Autorytet
    Postów: 1541 591

    Wysłany: 2 listopada 2018, 16:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mój brał profertil (ale mogl fertilmana) też 2 tabletki dziennie z tego co kojarzę, mu pomogło, ale może dawkowanie inne w zalezności od leku.

    Rób testy owu :) A chodzisz na monitoring też?

    syn 2019
    ____

    03.2021 wpadka - biochem
    06.2021 - starania czas start!
    07.2021 - biochem
  • Najmłodsza_staraczka Autorytet
    Postów: 3321 3215

    Wysłany: 2 listopada 2018, 16:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    _Hania wrote:
    Mój brał profertil (ale mogl fertilmana) też 2 tabletki dziennie z tego co kojarzę, mu pomogło, ale może dawkowanie inne w zalezności od leku.

    Rób testy owu :) A chodzisz na monitoring też?

    Chodziłam :)
    Nie chce już. Wiem, ze owu jest i to wystarczy ;) mam dość lekarzy :p ja się serio baaaardzo wyluzowałam :)

    02.2020 - immunologia ok, trochę za wysokie nk.

    5.02 próba udrożnienia jajowodów - shsg Lublin (dr. Pyra) - udało się uzyskać obustronną drożność!

    1.11 - Krótki protokół start, 16 zapłodnionych komórek, 2 zarodki
    17.12 - Transfer 3.2.2 :(
    14.01.2020 - Transfer 8.3 :(

    10.2019 - Histeroskopia ok

    Fragmentacja poprawiona z 32% na 16% / morfologia z 2% na 5%.

    3.07.2019 - Długi protokół IVF start , 10 prawidłowych komórek, 6 zapłodnionych, brak bałwanków.
    19.07.2019 - Transfer 12.1 :(

    2.04.2019 - Krótki protokół IVF start, 8 komórek, 3 prawidłowe, brak zarodków.

    Niedrożność jajowodów - laparoskopia nie pomogła.

    relgwn156k56cgiw.png
  • Anhydra Autorytet
    Postów: 1794 2332

    Wysłany: 2 listopada 2018, 16:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja już po wizycie. Z trzech pecherzykow dominujàce i rokujące są 2 (ponad 19mm) tak wiec dzisiaj ovitrelle, od ndz dupek x2 dziennie, heparynę i acard.

    Pytałam o ten stosunek LH i FSH i gin odp że to przestarzałe metody oceny cyklu i obecnie nie mają dużej wartości diagnostycznej zwłaszcza u kobiet z cyklem>30 dni. Tak więc Przedszkolanko- głowa do góry! W grudniu stymulacja i nowy rok przywitasz z pozytywną będą!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 listopada 2018, 16:54

    Magda - mbc, Nona, xgirl, _Hania, Lady_Dior, przedszkolanka:), moyeu, Izaw, Beti82, kark, smeg lubią tę wiadomość

    zem3wn15hyz14zz5.png
    f2w3rjjgdzkxqe47.png

    PAI-1 4G/5G homo, MTHFR 677C>T/wt hetero, kariotypy OK
  • Lami Autorytet
    Postów: 4011 6573

    Wysłany: 2 listopada 2018, 16:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anhydra, trzymamy więc mocno kciuki! :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 listopada 2018, 16:56

    Anhydra lubi tę wiadomość

    Szczęśliwa siódemka ❤️
    V leiden hetero, MTHRF 1298A-C hetero
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 listopada 2018, 17:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    /

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 października 2019, 12:35

    Anhydra lubi tę wiadomość

  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8425

    Wysłany: 2 listopada 2018, 17:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przedszkolanko ja sie na wynikach nie znam wiec nie bede macic w glowie ale ja starajac sie o Julke mialam cykle 50 - 70 dniowe.. Stwierdzone pcos . leki w tym kierunku. Oeulacja jak byla co bylo świętem to byla bardzo pozno, przewaznie jej nie bylo.
    U mnie udalo sie w 2gim cyklu z clo. I dla mnie to byko wybawienie i jedyny ratunek. Inaczej staralabym sie do dzisiaj.
    Wg mnie u Ciebie to CLO i bedzie sukces. To bez sensu czekac na owulacje ktore sa bardzo pozno. Zwariowalabym.

    Przed chwila mialam taki bol brzucha ze az mi slabo sie zrobilo i mnir skulilo i nie moglam sie wyprostowac.. Masakra.

    Nona lubi tę wiadomość

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8425

    Wysłany: 2 listopada 2018, 17:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nona conceive nie licze bo dopiero musze kupic wiec zas 60 zl . masakra

    Nona lubi tę wiadomość

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 listopada 2018, 17:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    /

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 października 2019, 12:35

  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 2 listopada 2018, 17:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny ja zaszlam na clo w pierwszej ciazy za pierwszym podejsciem,dlatego jestem taka uparta na niego..
    Anhydra dziękuję za pamiec :* a u Ciebie pieknie sie zapowiada,trzymam kciuki :)



    Nona to u ciebie stosunek podobnie jak u mnie? Estradiol i prolaktyna w normie.

    Mam stresa ,ale wysylam smsa gin,aaaa.

    Nona, Anhydra lubią tę wiadomość

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 listopada 2018, 17:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    /

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 października 2019, 12:36

    przedszkolanka:) lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 listopada 2018, 17:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    /

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 października 2019, 12:36

    Najmłodsza_staraczka lubi tę wiadomość

  • Najmłodsza_staraczka Autorytet
    Postów: 3321 3215

    Wysłany: 2 listopada 2018, 17:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Z tego co kojarzę to niski stosunek może być tez związany z rezerwa jajnikowa i niedomaga lutealna

    02.2020 - immunologia ok, trochę za wysokie nk.

    5.02 próba udrożnienia jajowodów - shsg Lublin (dr. Pyra) - udało się uzyskać obustronną drożność!

    1.11 - Krótki protokół start, 16 zapłodnionych komórek, 2 zarodki
    17.12 - Transfer 3.2.2 :(
    14.01.2020 - Transfer 8.3 :(

    10.2019 - Histeroskopia ok

    Fragmentacja poprawiona z 32% na 16% / morfologia z 2% na 5%.

    3.07.2019 - Długi protokół IVF start , 10 prawidłowych komórek, 6 zapłodnionych, brak bałwanków.
    19.07.2019 - Transfer 12.1 :(

    2.04.2019 - Krótki protokół IVF start, 8 komórek, 3 prawidłowe, brak zarodków.

    Niedrożność jajowodów - laparoskopia nie pomogła.

    relgwn156k56cgiw.png
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8425

    Wysłany: 2 listopada 2018, 17:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I ja bym chyba Przedszkolanko szla do twojej bylej gin. Tak piorostu sie zapisala i juz . zobaczysz co ci powie i potem eybierzesz gdzie bedziesz chodzic dalej, komu bardziej zalezy.. :)

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 2 listopada 2018, 17:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to ,ze ja mam za niskiego proga to od razu mowilam. A clo to na przyspieszenie owu.
    Monia jak on mnie teraz oleje na przyszły cykl to ide do mojej (chociaz ona tez byla oporna by dac stymulacje). Ehh no nic,czekam czy odpisze ,wizyta 30tego.

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 listopada 2018, 18:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    /

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 października 2019, 12:36

  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 2 listopada 2018, 18:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja miałam podobnie,ale estradiol co cykl coraz gorszy. Czekam na odpowiedz lekarza,troche mi glupio haha ;p

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8425

    Wysłany: 2 listopada 2018, 18:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czemu glupio, zwyczajnie ci zalezy :) a co mu napisałaś?

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 2 listopada 2018, 18:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Napisalam,ze po poprzednim cyklu 46 dniowym zrobilam dzisiaj wyniki i jakie wyszly i ze niepokoją mnie te niskie wartości i czy to moze oznaczac u mnie brak lub opóźnienie owu(po 30 dc). Wspomnialam tez o tych skurczach co teraz mialam.
    Wiem,ze on teraz do 18 jest w przychodni ale na bank ma opóźnienie tez.
    A głupio bo kazal czekac 3 cykle a ja ja po pierwszej @ badania znowu zrobilam. Ostrzegalam go ze ja jestem narwana ;p

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 listopada 2018, 18:30

    Izaw lubi tę wiadomość

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • xgirl Autorytet
    Postów: 5998 2015

    Wysłany: 2 listopada 2018, 18:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przedszkolanko rozumiem ale lepiej sie powstydzic i spytac niz sie zamartwiac czemu sie tego pytania nie zadalo.

    przedszkolanka:), Beti82 lubią tę wiadomość

    f2wljw4zsg9z1tun.png
    27.6.19 wydobyciny mojej Hannah Florenz❤️ 48cm, 2970g
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 listopada 2018, 18:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    /

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 października 2019, 12:36

    xgirl lubi tę wiadomość

‹‹ 31 32 33 34 35 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Poronienie - stres, obniżony nastrój i depresja po poronieniu.

Poronienie - bolesna strata, często przeżywana w ukryciu, samotności, niezaopiekowana i nienazwana. Dlaczego jest taka trudna? Czy kobieta, która straciła swoje dziecko jeszcze przed przyjściem jego na świat, ma prawo do żałoby? W jaki sposób sobie z nią poradzić? Jak przetrwać? Co zrobić, kiedy pojawi się depresja po poronieniu? Dowiedz się dlaczego warto pozwolić sobie na przeżycie żałoby i gdzie szukać pomocy. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża bliźniacza – wszystko co musimy o niej wiedzieć

Ciąża bliźniacza to rodzaj ciąży wielopłodowej, podczas której w macicy kobiety rozwijają się jednocześnie dwa płody. Ciąże bliźniacze stanowią około 1,25% wszystkich ciąż, czyli średnio jeden na sto porodów kończy się przyjściem na świat nie jednego, a dwójki dzieci. Współcześnie coraz więcej ciąż to właśnie ciąże bliźniacze. Przeczytaj i dowiedz się m.in. jak powstaje ciąża bliźniacza, jakie są jej rodzaje i jakie może powodować ryzyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

10 ważnych rzeczy dotyczących Twoich piersi, które warto wiedzieć

Piersi - symbol kobiecości, płodności i namiętności. Mężczyźni je uwielbiają, a kobiety często zbyt surowo je oceniają. Przeczytaj jak dbać o piersi, co wynaleźli ostatnio polscy naukowcy, jakie objawy powinny Cię zaniepokoić i w jaki sposób piersi mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę.   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego