Forum Starając się - ogólne Listopadowe szczęścia
Odpowiedz

Listopadowe szczęścia

Oceń ten wątek:
  • Najmłodsza_staraczka Autorytet
    Postów: 3321 3215

    Wysłany: 6 listopada 2018, 11:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Może być to jeszcze kwestia 3 kaw, które wypiłam :p
    Pójdę jutro do Gina zobaczyć co się dzieje, bez sensu gdybać

    02.2020 - immunologia ok, trochę za wysokie nk.

    5.02 próba udrożnienia jajowodów - shsg Lublin (dr. Pyra) - udało się uzyskać obustronną drożność!

    1.11 - Krótki protokół start, 16 zapłodnionych komórek, 2 zarodki
    17.12 - Transfer 3.2.2 :(
    14.01.2020 - Transfer 8.3 :(

    10.2019 - Histeroskopia ok

    Fragmentacja poprawiona z 32% na 16% / morfologia z 2% na 5%.

    3.07.2019 - Długi protokół IVF start , 10 prawidłowych komórek, 6 zapłodnionych, brak bałwanków.
    19.07.2019 - Transfer 12.1 :(

    2.04.2019 - Krótki protokół IVF start, 8 komórek, 3 prawidłowe, brak zarodków.

    Niedrożność jajowodów - laparoskopia nie pomogła.

    relgwn156k56cgiw.png
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8423

    Wysłany: 6 listopada 2018, 14:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chcialam sie zarejestrowac na nfz do tej ginki od siostry zeby z nia pogadac to termin na 11 grudnia ... Wow.
    Chyba pojde prywatnie bo bez sensu czekac. Strace 100 zl ale bede cos wiedziec przynajmniej.

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 listopada 2018, 14:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ,

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 października 2019, 12:38

  • Ola_454 Przyjaciółka
    Postów: 122 36

    Wysłany: 6 listopada 2018, 14:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przyszly mi testy owulacyjne ktore zamowilam. Zrobiłam ofkors i negatywny. Zglupiałam -.-

    3/10/2015 - poronienie w 6tyg
    10/12/2015 synek ♡
    Ponad 3l starań o 2 maluszka
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8423

    Wysłany: 6 listopada 2018, 14:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nona to dobry pomysł ale co jak kazdy gin kaze ci zazywac co innego i ma inny pomysl " na ciebie" ? Moeisz ginom ze chodzisz raz tu raz tu bo to potem troche trudne

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8423

    Wysłany: 6 listopada 2018, 15:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam biby termin na 15.11 u mojej gin ale po co jak bylam i mam brac inofolic i glycophage i na lajcie sie starac. Wiec zaplacic 120 zl po to zeby powiedziec ze mialam biochem bez sensu. Napisalam jej smsa dzis z pytaniem czy mam przyjsc po jakis progesteron w tym cyklu i ze byla bioch to mi jeszcze nie odp. A glupio mi isc do niej z tekstem ze sios byla u gin ma zespol fosfolipidowy i ja tez mam moze .. To wole isc do gina sis jak jest w temacie i sie dowiem przy okazji zas od 2 źródeł

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8423

    Wysłany: 6 listopada 2018, 15:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ola moze jeszcze za szybko?

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • Menka888 Autorytet
    Postów: 987 1166

    Wysłany: 6 listopada 2018, 15:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iga66 wrote:
    Też brak fertilmen ale nie było widać żadnej poprawy w morfologii, się teraz nic nie bierze.
    Morfologia nadal 4% ale przy dużej ilości to podobno nie problem...
    Mój mąż z marfologii 2% dał radę więc 4% naprawdę nie jest źle.

    Nona, Iga66 lubią tę wiadomość

    3jvzbd3mxm57un6k.png
    5dpo - 189
    17dpo - 575
    19dpo - 1598
    22dpo - 5652
    25dpo - 17570
    03.2010 - córeczka
    11.2016 - 6tc (*)
    05.2017 - 11tc (*)
  • Ola_454 Przyjaciółka
    Postów: 122 36

    Wysłany: 6 listopada 2018, 15:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    XxMoniaXx wrote:
    Ola moze jeszcze za szybko?

    Jest kilka mozliwosci
    1. Za szybko
    2. Test moze wyszedłby wczoraj pozytywny a dzisiaj juz słabsza kreska
    3. Na test mogło wplynać to ze wypilam 20 minut wczesniej szklanke herbaty?

    Wiem ze sie nie pije ale listonosz mnie zaskoczył z przesyłką :D
    No nic, zobaczy sie co sie rozwinie w kolejnych dniach. Jesli chodzi o objawy to czułam dzisiaj typowo do południa owulke.
    Mialam sie w ogole pytac jak wy rozpoznajecie sluz plodny po np wczesniejszym ♡ z mezem? My mielismy wczoraj rano i w ciagu dnia juz normalnie to ze mnie zeszlo (sory za doslownosc) ale po wieczornym seksiku dzisiaj caly dzien mam problem bo nie wiem czy to jeszcze pozostalosci czy juz plodny bo mnie tak zalało ze az niemozliwe ze to z wczoraj! Wyglada na MEGA plodny sluz. Nic tylko nie wychodzic z lozka :D

    3/10/2015 - poronienie w 6tyg
    10/12/2015 synek ♡
    Ponad 3l starań o 2 maluszka
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 listopada 2018, 15:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ,

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 października 2019, 12:38

  • Lami Autorytet
    Postów: 4011 6573

    Wysłany: 6 listopada 2018, 15:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie wiem, czy mogę tak wkleić link, ale ryzykuję:
    https://allegro.pl/oferta/6603935098

    Te testy kupowałam. Na mnie są czułe, cały czas pokazuje się jasna druga kreska.

    Szczęśliwa siódemka ❤️
    V leiden hetero, MTHRF 1298A-C hetero
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 listopada 2018, 16:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agagusia wrote:
    A u mnie cos dziwnego z temperatura sie dzieje, moze macie pomysl dlaczego?w drugiej fazie cyklu ostatniego mialam ponad 37, potem spadła ( u mbieczwykle spada dopiero jak okres dostaje) do 36,61 w 4 dc, dzis 6 dc i znow 36,81. O co chodzi? Skad teraz taki wzrost?

    A dawno mierzysz i nigdy tak nie miałaś? Bo jak niedawno to w sumie norma. Obejrzałam sobie ostatnio swoje wszystkie wykresy i w części taki spadek jest, w części nie.
    Oczywiście może być implantacja, ale jako, że statystycznie bardzo mało kobiet ma spadek implantacyjny, to dla mnie trochę jak yeti. Wszyscy o nim mówią, a nikt nie widział. ;)

  • Niezapominajka2 Autorytet
    Postów: 1860 3118

    Wysłany: 6 listopada 2018, 16:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ola_454 wrote:
    Mialam sie w ogole pytac jak wy rozpoznajecie sluz plodny po np wczesniejszym ♡ z mezem?

    Ja czuję różnicę przy (sorry za dosłowność) podcieraniu. Ten najbardziej plodny śluz się ślizga tak bardzo, że jeden papier nie wystarcza, żeby wytrzeć do sucha. A nasienie daje takie charakterystyczne tępe uczucie. No po prostu wiem, z czym mam do czynienia ;).

  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8423

    Wysłany: 6 listopada 2018, 16:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No i wszystko bedzie jasne w tym tyg. Gin mi odp ze mam podjechac w czw lub pt po recepte na duphaston. I przy okazji sie ja zapytam o ten zespół siostry czy moze sie rzucic na mnie :)
    Od razu inny humor i mam te moc :) ja wiedzialam ze bez duphastonu/ luteiny sie nie uda. Teraz moje szanse wzrosna:)

    Nona, Ola_454, przedszkolanka:), smeg lubią tę wiadomość

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 listopada 2018, 16:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ,

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 października 2019, 12:38

    XxMoniaXx lubi tę wiadomość

  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8423

    Wysłany: 6 listopada 2018, 16:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Juz myslalam ze mi nie odpisze bo pisalam ok 12 a odp po 16 ale jednak pamietala :)

    Nona lubi tę wiadomość

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • Beti82 Autorytet
    Postów: 6759 6053

    Wysłany: 6 listopada 2018, 16:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przedszkolanka:) wrote:
    2x dziennie,rano i wieczorem. Zaczelam brac jakos tydzien przed owu w poprzednim cyklu,jutro koncze pierwsze opakowanie. I zamowil rano wczoraj maz,mam nadzieję ze jutro dojdzie kolejne ..
    hmm a lekarz Ci kazal 2 saszetki? Bo tam jest mowa tylko o 1 i juz zglupialam ,Polozna tez mowila,ze 1 .Poczytalam opis mojego i Twojego i jest tak samo hmm

    w5wqroeqo28oqb86.png
    22.11-Będzie córeczka <3
    24.01-432 (22tc)
    06.02-579 (24tc)
    14.02-800 (26tc)
    05.03-1067 (28tc)
    13.03-1250 (29tc)
    27.03-1699 (31tc)
    02.04-2001 (32tc)
    30.04-2500 (36 tc)
    13-05-3170 (38 tc )
    25.05-3450 (40 tc)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 listopada 2018, 16:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ,

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 października 2019, 12:38

    XxMoniaXx lubi tę wiadomość

  • Beti82 Autorytet
    Postów: 6759 6053

    Wysłany: 6 listopada 2018, 16:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny sorki za może głupie pytanie ale co Wam daje to ,ze bierzecie luteine/duphaston.Bo ja dostalam w tamtym cyklu ,zeby okres wywołac luteine.Ale mialam ja brac caly czas do momentu @.Gin powiedzial,ze przez 3 miesiace mam brac ta luteine 2x dziennie od 16-26 dc no ale ...doczytalam i w sumie tu tez sie pytalam ,ze luteine bierze sie po owu,zeby jej nie zablokowac.No a ja mam teraz 26 dc ale owu jeszcze nie bylo.To co by mi to dalo jakbym powiedzmy jutro miala owu i zaczela brac luteine 3 dni po ?

    w5wqroeqo28oqb86.png
    22.11-Będzie córeczka <3
    24.01-432 (22tc)
    06.02-579 (24tc)
    14.02-800 (26tc)
    05.03-1067 (28tc)
    13.03-1250 (29tc)
    27.03-1699 (31tc)
    02.04-2001 (32tc)
    30.04-2500 (36 tc)
    13-05-3170 (38 tc )
    25.05-3450 (40 tc)
  • Szczęściara Autorytet
    Postów: 2951 2958

    Wysłany: 6 listopada 2018, 17:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Beti82 wrote:
    Dziewczyny sorki za może głupie pytanie ale co Wam daje to ,ze bierzecie luteine/duphaston.Bo ja dostalam w tamtym cyklu ,zeby okres wywołac luteine.Ale mialam ja brac caly czas do momentu @.Gin powiedzial,ze przez 3 miesiace mam brac ta luteine 2x dziennie od 16-26 dc no ale ...doczytalam i w sumie tu tez sie pytalam ,ze luteine bierze sie po owu,zeby jej nie zablokowac.No a ja mam teraz 26 dc ale owu jeszcze nie bylo.To co by mi to dalo jakbym powiedzmy jutro miala owu i zaczela brac luteine 3 dni po ?
    Luteina to nic innego jak progesteron. Lekarze przepisuja na niski progesteron w drugiej fazie.
    Beti a nie dostałaś może na wyregulowanie cykli? Bo też luteina reguluje cykle.

    h84fi09kghskel2o.png
    wniddf9h0baw4if8.png
    11.2015 pjp(*)
    Niedoczynność tarczycy (Euthyrox100 )
‹‹ 54 55 56 57 58 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Planowanie ciąży, czyli o tym jakie badania przed ciążą warto wykonać

Planowanie ciąży to ważny moment w życiu każdej kobiety. Zastanawiasz się jakie badania przed ciążą warto wykonać? A może warto pomyśleć o dodatkowych szczepieniach? Co zrobić, aby zwiększyć swoje szanse na zdrową, szczęśliwą ciążę? Przeczytaj, które szczepienia musisz zrobić jeszcze przed rozpoczęciem starań, a które spokojnie możesz zrobić nawet będąc już w ciąży. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Bolesne miesiączki - skąd się biorą bóle miesiączkowe? Przyczyny, objawy, leczenie.

Bolesne miesiączki mogą występować nawet u 75% kobiet w wieku rozrodczym! Jakie są najczęstsze przyczyny bólu miesiączkowego? Czym jest bolesne miesiączkowanie pierwotne, a czym wtórne? Kiedy bolesne miesiączkowanie wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zaburzenia hormonalne - 8 najczęstszych objawów

Zaburzenia hormonalne - jakie są ich najczęstsze objawy? Które objawy powinny Cię skłonić do wizyty u lekarza i diagnostyki w kierunku zaburzeń hormonalnych? Jakie są najczęstsze przyczyny braku równowagi hormonalnej i jak wygląda leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego