Forum Starając się - ogólne Listopadowe szczęścia
Odpowiedz

Listopadowe szczęścia

Oceń ten wątek:
  • Beti82 Autorytet
    Postów: 2862 1841

    Wysłany: 10 listopada 2018, 09:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przedszkolanka:) napisała:
    Beti wedlug mnie mialaś owu ;)

    Owu w 30 dc WoW robię postepy hehe
    A i powiedzial mi,ze bardzo dobrze ,ze pije ten miovarian.Wiec pij przedszkolanko ten swój pij :)

    Hsg-kwiecień-'19 -oba drożne
    PAI-1 4G-homo,MTHFR 1298AC-hetero ,PCOS :(
    Od czerwca- 3 cykl na clo
  • Nona Autorytet
    Postów: 6336 4544

    Wysłany: 10 listopada 2018, 09:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie 12dc, ostatni sex byl w środę. Dziś wieczorem będzie. Owu jutro lub pon.

    przedszkolanka:), smeg lubią tę wiadomość

    Starania o rodzeństwo dla córki lat 4.
  • kalcia64 Autorytet
    Postów: 660 445

    Wysłany: 10 listopada 2018, 10:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Arashe napisała:
    U mnie znowu to samo i też czuję prawy jajnik, jak się wyciągnę zwłaszcza, a dziś 23 dc, 7 po
    no umnie 10dpo. wykres umnie calkiem ladnie wygladal. szyjka nadal twarda I zamkniete. czekam do srody co bedzie

    Anhydra lubi tę wiadomość

    za78suy.png
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 13346 8255

    Wysłany: 10 listopada 2018, 10:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja piję pokrzywe codziennie 1x ale mocną ;) plus niepokalanek i inofolic. Czasem liście malin.

    Nona dzialaj działaj;)

    Beti u Ciebie w 30 dc to ja licze ze zrobie postep i bedzie do 20 dc hahah ;p inofolic pije codziennie 2x ;)

    Beti82, Nona lubią tę wiadomość

    Synuśxnw443r8zrt8ffm7.png

    relg20mmmizyz3er.png
    bfarxzdvg13v7me1.png

    5 cs o rodzeństwo - Szczęśliwy! <3
    25.01- beta 168.61 <3
    28.01 - beta 835.36 <3
    Modlitwa do św. Rity <3
    Wrzesień'18 ciąża biochemiczna :(
  • kalcia64 Autorytet
    Postów: 660 445

    Wysłany: 10 listopada 2018, 10:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    to co dziewczyny do owulacji stosowc ten wiesiolek. plus pic pokrzywe a co to ten infolic

    Nona lubi tę wiadomość

    za78suy.png
  • Arashe Autorytet
    Postów: 1429 1348

    Wysłany: 10 listopada 2018, 10:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję, za odpowiedzi. Jak zaszlam w ciążę po porodzie, to jeszcze karmilam w nocy, Odstawiłam dopiero jak byłam w szpitalu na wywołaniu poronienia, od wtedy pokarm cały czas. Pozostaje obserwowac i czekać :)

    Kalcia trzymam kciuki by to był dobry znak :)

    o148df9hhpptvykt.png
    Aniołek [*] 12.04.18 - 11 tc
    f2w33e3k81kggp6z.png
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 13346 8255

    Wysłany: 10 listopada 2018, 10:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kalcia64 napisała:
    to co dziewczyny do owulacji stosowc ten wiesiolek. plus pic pokrzywe a co to ten infolic
    Ja mam na wspomaganie owulacji,przyspieszenie jej.

    Synuśxnw443r8zrt8ffm7.png

    relg20mmmizyz3er.png
    bfarxzdvg13v7me1.png

    5 cs o rodzeństwo - Szczęśliwy! <3
    25.01- beta 168.61 <3
    28.01 - beta 835.36 <3
    Modlitwa do św. Rity <3
    Wrzesień'18 ciąża biochemiczna :(
  • gosix Przyjaciółka
    Postów: 101 87

    Wysłany: 10 listopada 2018, 10:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie wytrzymałam do jutra, zatestowałam dzisiaj

    https://zapodaj.net/63549f006d8c0.jpg.html

    kark, Sung, Lami, Arashe, przedszkolanka:), xgirl, Ola_454, smeg, Kamsza lubią tę wiadomość

    27 lat
    Staramy się o pierwszego dzidziucha :)
  • kalcia64 Autorytet
    Postów: 660 445

    Wysłany: 10 listopada 2018, 10:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przedszkolanka:) napisała:
    Ja mam na wspomaganie owulacji,przyspieszenie jej.
    ale to lekarz ci zalecil kochana

    za78suy.png
  • kalcia64 Autorytet
    Postów: 660 445

    Wysłany: 10 listopada 2018, 10:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gosix napisała:
    Nie wytrzymałam do jutra, zatestowałam dzisiaj

    https://zapodaj.net/63549f006d8c0.jpg.html
    no ladne dwie kreski

    gosix lubi tę wiadomość

    za78suy.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 listopada 2018, 10:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gosix, który dpo?

  • Lami Autorytet
    Postów: 2360 2947

    Wysłany: 10 listopada 2018, 10:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gosix wspaniale! Długo się staracie?

    gosix lubi tę wiadomość

    m3sxs65gf63nlyuu.png
    Szczęśliwa siódemka ❤️
    26.04 - USG połówkowe, 500g słodkiej dziewczynki!
    27.02 - USG prenatalne, 7 cm szczęścia!
    17.01 - jest serduszko i 9 mm szczęścia!
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 listopada 2018, 10:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Beti u mnie w tym cyklu 1 dpo gin nie widział nic. A prog w 7 dpo 20. I wzrost był.
    Dziś, 9 dpo, spadek do linii bazowej. Także ten.

    A co do podbrzusza to mnie czasem boli bez ciąży. W ciażach też. Żaden objaw dla mnie. W tym cyklu też czuję. Zwłaszcza wieczorem.

    kark, przedszkolanka:) lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 listopada 2018, 10:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szczerze to ja odkąd się staramy to czuję wszystko i wszędzie od 1dpo do @ :D
    A jedyny cykl, kiedy nie miałam praktycznie żadnych objawów to ten z cb :P

    Arashe, Beti82, przedszkolanka:) lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 listopada 2018, 10:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny mam z dupy pytanie XD...
    Czy ktoś coś wie o baranach/owcach i ich hodowli XD?

  • Arashe Autorytet
    Postów: 1429 1348

    Wysłany: 10 listopada 2018, 10:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tez nie twierdzę, że ból podbrzusza jest objawem ciąży, tylko zauważam jego wystąpienie, bo ich nie miewam w 2 fazie :) u mnie jedynym zwiastunem nadchodzącej @ jest spadek temperatury i stety niestety zawsze się sprawdza ;P

    Gosix gratuluję 2 kreski!

    o148df9hhpptvykt.png
    Aniołek [*] 12.04.18 - 11 tc
    f2w33e3k81kggp6z.png
  • justi:: Autorytet
    Postów: 525 187

    Wysłany: 10 listopada 2018, 10:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Uch dawno mnie tu nie było ii jestem w szoku jakie zmiany....pozmieniali całe ovu,nie można sie połapać co i jak,kurcze a najlepsza niespodzianka to kasa za wykresy...masakra nie można nic zrobić bo musisz wykupić? Porażka.

    hrqo6vgc5gm3uzga.png[/url]
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 13346 8255

    Wysłany: 10 listopada 2018, 11:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gosix gratuluje!! Mamy kolejne serduszko,moge wpisac?;)

    Kalcia tak mam od lekarza.

    Sung spadek nie musi oznaczac zlego ;)

    gosix lubi tę wiadomość

    Synuśxnw443r8zrt8ffm7.png

    relg20mmmizyz3er.png
    bfarxzdvg13v7me1.png

    5 cs o rodzeństwo - Szczęśliwy! <3
    25.01- beta 168.61 <3
    28.01 - beta 835.36 <3
    Modlitwa do św. Rity <3
    Wrzesień'18 ciąża biochemiczna :(
  • gosix Przyjaciółka
    Postów: 101 87

    Wysłany: 10 listopada 2018, 11:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lami napisała:
    Gosix wspaniale! Długo się staracie?

    Dziękuje kochane!

    Dzisiaj 14 dpo, a to nasz 10 cykl starań, już tyle razy widziałam biel na teście, nawet teraz w dniu @, że długo się zatanawiałam czy naprawdę widzę cień 2 kreseczki.

    Nona, Arashe, smeg lubią tę wiadomość

    27 lat
    Staramy się o pierwszego dzidziucha :)
  • Nona Autorytet
    Postów: 6336 4544

    Wysłany: 10 listopada 2018, 11:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    justi:: napisała:
    Uch dawno mnie tu nie było ii jestem w szoku jakie zmiany....pozmieniali całe ovu,nie można sie połapać co i jak,kurcze a najlepsza niespodzianka to kasa za wykresy...masakra nie można nic zrobić bo musisz wykupić? Porażka.
    Możesz co miesiąc nowe konto zakładać. Mi się nie chce
    Nie mierze temp, nie robię testów owu, gin kazała wyluzowac.

    Starania o rodzeństwo dla córki lat 4.
‹‹ 77 78 79 80 81 ››

Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)