X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Listopadowe testowanie 2016 ;)
Odpowiedz

Listopadowe testowanie 2016 ;)

Oceń ten wątek:
  • Lady Savage Autorytet
    Postów: 10105 7869

    Wysłany: 10 listopada 2016, 12:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aguuuś wrote:
    Dziewczyny mam do Was pytanie ponieważ wiele się pisze o różnych suplementach, ziołach itp. Powiem szczerze, że jestem w tym początkująca. Nie miałam robionych żadnych badań. Powiedzcie proszę z doświadczenia co tak na początku warto stosować?
    Ja działałam 1 cykl z wiesiołkiem ale co jeszcze warto?
    Jeżeli chodzi o badania to od czego zacząć?
    Czytałam o tym na wielu wątkach ale brakuje mi takiej informacji ,,od początku do końca" co i jak .

    Proszę podzielcie się Waszymi doświadczeniami i wiedzą ;)

    Aguś, ja zanim zaszłam w ciążę z Zuzą, brałam tylko i wyłącznie kwas foliowy, nie kombinowałam nic więcej.
    Teraz też tylko biorę kwas foliowy,
    Ale mi sie do pracy nie chce iść.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 listopada 2016, 12:08

    3 cykl :) Zuzanna Zofia, 20.08.2015, 3180, 56 cm
    relgcwa1lijp26p7.png
    mhsvanli8fgm8ue4.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 listopada 2016, 12:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    stokrotka92 wrote:
    https://naforum.zapodaj.net/841d96fb0bcf.jpg.html

    Jak myślicie spodziewać się niedługo plodnych czy ciężko ?

    Pytam bo wcinam ten wiesiolek i wiem że do owulacji mam go stosować później wiem że nie wolno ale zastanawiam się kiedy go odstawić jak zobaczę pozytywne testy które będą świadczyć o nadchodzącej owulacji czy dopiero jak wystąpi owulacja ?
    Moim zdaniem pozytyw moze byj juz jutro zrobnjutro dwa testy tak ok 12.00 i wieczorem, po pozytywnym tescie owulka (powinna!) byc od 24-36h. Ja jak mialam pozytyw w niedziele ok 13 w poludnie to owulka byla rano w poniedzielk (oczywiscie stwierdzona monitoringiem) .

  • rzepakowepole Autorytet