X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Listopadowe testowanie 2016 ;)
Odpowiedz

Listopadowe testowanie 2016 ;)

Oceń ten wątek:
  • Paula55 Autorytet
    Postów: 9590 8032

    Wysłany: 10 listopada 2016, 14:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Santoocha super wynik. Ja miałam ponad 12 ;)
    Trzymam kciuki za następny cykl z ovarinem :)

    Ciekawe czy u mnie coś dał...

    Mam coraz większy stres związany z jutrzejszym testowaniem :/

    oar8skjo85nuiyxh.png
    relgwn15b2xdchwm.png

  • dobuska Autorytet
    Postów: 7840 10273

    Wysłany: 10 listopada 2016, 14:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paula,a który u CIebie dpo? Trzymam kciukasy mocno!:)

    mika1987, Paula55 lubią tę wiadomość

  • santoocha Autorytet
    Postów: 3407 6143

    Wysłany: 10 listopada 2016, 14:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paula nie stresuj się (haha, łatwo powiedzieć!).
    Trzymam kciuki za jutro!
    Będę zaglądała ok 9 ;)

    Paula55, karm3lka lubią tę wiadomość

  • mika1987 Autorytet
    Postów: 970 1097

    Wysłany: 10 listopada 2016, 14:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, a u mnie tempki testy ovu na nic a wczoraj bol owulacyjny, dzis jajnik mnie kluje i co teraz:) wczoraj i dzis bylo bedzie serduszkowanie, a u gina jutro uslysze pewnie ze nie ma owulacji..

    iv09krhme1fe56cn.png

    f2w3rjjgc0akmsfq.png
  • dobuska Autorytet
    Postów: 7840 10273

    Wysłany: 10 listopada 2016, 14:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mika1987 wrote:
    Hej, a u mnie tempki testy ovu na nic a wczoraj bol owulacyjny, dzis jajnik mnie kluje i co teraz:) wczoraj i dzis bylo bedzie serduszkowanie, a u gina jutro uslysze pewnie ze nie ma owulacji..
    Ja zauważyłam, że u mnie ból owulacyjny z owulacją sie nie pokrywa, dopiero informuje, że coś tam się dzieje, więc mam nadzieję, że u Ciebie też tak będzie. :)

  • Karola555 Autorytet
    Postów: 1236 762

    Wysłany: 10 listopada 2016, 14:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ikciu wrote:
    Gratuluje kolejnym zafasolkowanym.


    Ja robiłam jeszcze raz bete i wynik to 1209 :) już nie mogę się doczekać pierwszego USG, tak bardzo bym już chciała usłyszeć serduszko.

    Super beta :)

    Dzieciaczki z serduszka: Córcia Amelka 05.2008, Synek Gabryś 10.2010
    23/02 będzie synek :)
    f2w3rjjgya3j0iis.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 listopada 2016, 14:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ikciu piekna beta!!

  • Annie1981 Autorytet
    Postów: 7034 6662

    Wysłany: 10 listopada 2016, 14:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny. Gratuluje pieknych bet i dwoch kreseczek :)

    Dobuska. Ja tez mam helicobacter. Teraz bolal mnie zoladek 2 dni i mniej wiecej o tyle owu sie spoznia. Ciekawa jestem czy to moglo miec wplyw.

    Anna Ka. Bardzo dobra decyzja z in vitro. Trzymam kciuki :)

    Rzepakowepole. O ktorej wieczorem robilas test? W instrukcji jest, zeby po 20 juz nie robic, bo za niskie stezenie LH.

    Katis. Jak karmisz to masz prawo nie miec owu albo nieregularne cykle. Jak Ci kreska sciemniala to moze jednak owu sie doczekasz :)

    Stokrotka. Ja mysle, ze plodne juz masz. U mnie po takiej kresce jaka masz, na drugi dzien jest pozytyw, a na nastepny owu.
    Ja odstawiam wiesiolek przy pozytywnym tescie owulacyjnym.

    mnNAp0.png
    80wKp0.png

    💔Aniołek 03.03.2020 - 7 tc💔
  • dobuska Autorytet
    Postów: 7840 10273

    Wysłany: 10 listopada 2016, 14:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Annie1981 wrote:

    Dobuska. Ja tez mam helicobacter. Teraz bolal mnie zoladek 2 dni i mniej wiecej o tyle owu sie spoznia. Ciekawa jestem czy to moglo miec wplyw.
    To faktycznie ciekawe, bo ja odkryłam ją dopiero w tym miesiącu, bo bóle stawały się nie do zniesienia. I faktycznie owulacja też jakaś taka spóźniona.
    Aczkolwiek czytałam różne badania i podobno bakteria nie ma wpływu na zajście w ciażę, ale nie wiem czy na owulację.
    Tak czy siak, trzeba nam antybiotyków, co by do wrzodów nie doszło.

  • Laura Autorytet
    Postów: 3396 6617

    Wysłany: 10 listopada 2016, 14:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny a ja poproszę żeby mężu kupił mi test na jutro
    Bóle @ są przy podcieraniu śluz z krwią na wkładce nic :/
    nic nie rozumiem i oczywiście na nic nie nastawiam się....

    przedwczoraj odstawiłam dupka

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 listopada 2016, 14:47

    Synuś mamusi i tatusia :)
    Dominiś 2890, 52cm <3
    89c50790be.png

  • dobuska Autorytet
    Postów: 7840 10273

    Wysłany: 10 listopada 2016, 14:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Laura wrote:
    Dziewczyny a ja poproszę żeby mężu kupił mi test na jutro
    Bóle @ są przy podcieraniu śluz z krwią na wkładce nic :/
    nic nie rozumiem i oczywiście na nic nie nastawiam się....

    przedwczoraj odstawiłam dupka
    Ja niestety w poprzednim miesiącu tak miałam. A wcześniej problemów nie miałam. Plamienia trwały 5 dni, potem zniknęły na trzy dni i dopiero @ przyszła z hukiem.
    Ale życzę Tobie, żeby u Ciebie @ nie przyszła!:)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 listopada 2016, 14:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Annie1981 wrote:
    Dziewczyny. Gratuluje pieknych bet i dwoch kreseczek :)

    Dobuska. Ja tez mam helicobacter. Teraz bolal mnie zoladek 2 dni i mniej wiecej o tyle owu sie spoznia. Ciekawa jestem czy to moglo miec wplyw.

    Anna Ka. Bardzo dobra decyzja z in vitro. Trzymam kciuki :)

    Rzepakowepole. O ktorej wieczorem robilas test? W instrukcji jest, zeby po 20 juz nie robic, bo za niskie stezenie LH.

    Katis. Jak karmisz to masz prawo nie miec owu albo nieregularne cykle. Jak Ci kreska sciemniala to moze jednak owu sie doczekasz :)

    Stokrotka. Ja mysle, ze plodne juz masz. U mnie po takiej kresce jaka masz, na drugi dzien jest pozytyw, a na nastepny owu.
    Ja odstawiam wiesiolek przy pozytywnym tescie owulacyjnym.

    Dziękuję Ci za odpowiedź.jeśli jutro wyjdzie pozytyw to odstawie wiesiolek.

    Annie1981 lubi tę wiadomość

  • dobuska Autorytet
    Postów: 7840 10273

    Wysłany: 10 listopada 2016, 14:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak czy siak Laura zrób test, żeby w razie fasolki lekarz szybko Cię obejrzał:)

  • Paula55 Autorytet
    Postów: 9590 8032

    Wysłany: 10 listopada 2016, 14:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobuska będzie 12dpo...
    Santoocha, dobuska dziękuję :*

    Patrzyłam na testy z synkiem i w 25 dc ani cienia nie było a w 29dc już krecha :)

    Ikciu gratuluję bety :)

    U mnie ból jajników występuje przed owu a taki mocny podbrzusza bardziej, w okolicy dnia owu.
    Mika daj znać co gin powie i trzymam kciuki :*

    oar8skjo85nuiyxh.png
    relgwn15b2xdchwm.png

  • Laura Autorytet
    Postów: 3396 6617

    Wysłany: 10 listopada 2016, 14:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dobuska wrote:
    Ja niestety w poprzednim miesiącu tak miałam. A wcześniej problemów nie miałam. Plamienia trwały 5 dni, potem zniknęły na trzy dni i dopiero @ przyszła z hukiem.
    Ale życzę Tobie, żeby u Ciebie @ nie przyszła!:)
    dzieki, ale mysle jednak ze to moze przed @ tak jest ale dziwnie po dupku.....

    Synuś mamusi i tatusia :)
    Dominiś 2890, 52cm <3
    89c50790be.png

  • StyczniowaNadzieja Autorytet
    Postów: 954 869

    Wysłany: 10 listopada 2016, 15:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fatim wrote:
    Dziewczyny wyszły mi dwie kreseczki. Siedzę i ryczę, mam nadzieję że to nie pomyłka, bo spojrzałam po około 10min. Wszystko mi się trzęsie :)

    Aaaaaa Fatim przypadkiem trafiłam na tą wiadomość! Super, gratuluję i zyczę bezproblemowej ciązy :) Karmisz jeszcze piersią?

    Fatim lubi tę wiadomość

    caur359.png
    3ro1ov5.png
  • dobuska Autorytet
    Postów: 7840 10273

    Wysłany: 10 listopada 2016, 15:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paula w takim razie wynik juz powinien być wiarygodny. Sikaj z rana!:)

    Laura testuj też jutro rano. Cykl inny niż normalnie zawsze daje dużo nadziei! Trzymam mocno kciuki!:):):

    Laura, Paula55 lubią tę wiadomość

  • Annie1981 Autorytet
    Postów: 7034 6662

    Wysłany: 10 listopada 2016, 15:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobuska. Ja juz leczylam ta bakterie antybiotykami 2 miesiace, ale nie pomoglo. Podobno ciezko to wyleczyc. Trzeba by ze slodyczy zrezygnowac a ja nie potrafie ;)
    Czytalam kiedys, ze owu sie moze przesunac od choroby, bo organizm dochodzi do wniosku, ze to nie jest dobra pora na dziecko ;) Idac tym tokiem rozumowania mysle, ze owu mogla sie przesunac od bolu zoladka. Z drugiej strony to 4 cykl po odstawieniu anty, wiec jeszcze wszysko moze sie regulowac.

    mnNAp0.png
    80wKp0.png

    💔Aniołek 03.03.2020 - 7 tc💔
  • dobuska Autorytet
    Postów: 7840 10273

    Wysłany: 10 listopada 2016, 15:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Annie1981 wrote:
    Dobuska. Ja juz leczylam ta bakterie antybiotykami 2 miesiace, ale nie pomoglo. Podobno ciezko to wyleczyc. Trzeba by ze slodyczy zrezygnowac a ja nie potrafie ;)
    Czytalam kiedys, ze owu sie moze przesunac od choroby, bo organizm dochodzi do wniosku, ze to nie jest dobra pora na dziecko ;) Idac tym tokiem rozumowania mysle, ze owu mogla sie przesunac od bolu zoladka. Z drugiej strony to 4 cykl po odstawieniu anty, wiec jeszcze wszysko moze sie regulowac.
    A to też możliwe. Jeśli chodzi o słodycze to ja akurat jestem drugi miesiąc na diecie i jem sporadycznie, jak już nie wytrzymuję;p
    Koleżanka z pracy wyleczyła po jednym razie więc wszystko zależy od organizmu.

  • Laura Autorytet
    Postów: 3396 6617

    Wysłany: 10 listopada 2016, 15:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dobuska wrote:
    Paula w takim razie wynik juz powinien być wiarygodny. Sikaj z rana!:)

    Laura testuj też jutro rano. Cykl inny niż normalnie zawsze daje dużo nadziei! Trzymam mocno kciuki!:):):
    żeby nie te bóle @ to bym pomyślała że coś moze jest na rzeczy....
    ale dzieki Dobuska :)
    jutro zrobie testa jak @ nie przyjdzie dla swietego spokoju

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 listopada 2016, 15:13

    dobuska lubi tę wiadomość

    Synuś mamusi i tatusia :)
    Dominiś 2890, 52cm <3
    89c50790be.png

‹‹ 150 151 152 153 154 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz owulacji OvuFriend

Wydaje Ci się, że działanie kalendarza owulacji sprowadza się tylko do wyznaczania dni płodnych i terminu owulacji? Nic bardziej mylnego! Podczas prowadzenia obserwacji w kalendarzu OvuFriend możesz dowiedzieć się o rzeczach, które wspomogą Twoje starania o dziecko. Poznaj 7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz dni płodnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Owulacja – kiedy owulacja zwiększy szanse na zajście w ciążę

Kiedy owulacja? Większość kobiet wie, że owulacja to czas, w którym możliwe jest zajście w ciążę. Ale kiedy dokładnie ona występuje, jakie są objawy owulacji, jak ją rozpoznać lub co może na nią wpływać nie dla wszystkich jest oczywiste. Kilka faktów na ten temat oraz parę prostych instrukcji jak obserwować swoje ciało pomoże Ci wielokrotnie zwiększyć szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Poronienie - stres, obniżony nastrój i depresja po poronieniu.

Poronienie - bolesna strata, często przeżywana w ukryciu, samotności, niezaopiekowana i nienazwana. Dlaczego jest taka trudna? Czy kobieta, która straciła swoje dziecko jeszcze przed przyjściem jego na świat, ma prawo do żałoby? W jaki sposób sobie z nią poradzić? Jak przetrwać? Co zrobić, kiedy pojawi się depresja po poronieniu? Dowiedz się dlaczego warto pozwolić sobie na przeżycie żałoby i gdzie szukać pomocy. 

CZYTAJ WIĘCEJ