Forum Starając się - ogólne LISTOPADOWE TESTOWANIE 2017
Odpowiedz

LISTOPADOWE TESTOWANIE 2017

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 listopada 2017, 13:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Helenka_mała wrote:
    Kasieńka1188 przeczytaj sobie ten artykuł https://ovufriend.pl/wywiad/wplyw-diety-na-plodnosc-prawda-czy-mit-rozmowa-z-dietetykiem-klinicznym-sylwia-leszczynska,3.html. Pierwszy raz tu przeczytałam, że częstość owulacji oraz poczęć może zwiększyć kwas foliowy w dawce 700 a nie 400 (!). Ja jem od zawsze 400.

    Podobno też pomaga przyjmowanie żelaza 40 mg dziennie. Ważny jest również cynk. Ja biorę 70 mg żelaza i 1000 zmetylowanego kwasu foliowego.

    kasienka1188 lubi tę wiadomość

  • kasienka1188 Przyjaciółka
    Postów: 80 23

    Wysłany: 3 listopada 2017, 14:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Helenka_mała wrote:
    Kasieńka1188 przeczytaj sobie ten artykuł https://ovufriend.pl/wywiad/wplyw-diety-na-plodnosc-prawda-czy-mit-rozmowa-z-dietetykiem-klinicznym-sylwia-leszczynska,3.html. Pierwszy raz tu przeczytałam, że częstość owulacji oraz poczęć może zwiększyć kwas foliowy w dawce 700 a nie 400 (!). Ja jem od zawsze 400.

    Od roku biorę femibion natal 1, który zawiera dawkę 800 - z czego połowa to metafoliany (lepiej przyswajalna forma kwasu foliowego). Czytałam, że niektóre kobiety nie metabolizują zwykłego kwasu foliowego, którego nadmiar odkłada się w organizmie i szkodzi.

    Teraz wprowadzili femibion natal 0 dla planujących ciążę, może któraś z Was stosuje? Ja pozostałam przy jedynce, bo też zawiera mikroelementy i witaminy, m.in. witaminę D3.

    29 lat, starania wstrzymane na kilka miesięcy

    fc6fd5c0d922ecc4903d1293fd003df1.png
  • AleksandraW Autorytet
    Postów: 551 159

    Wysłany: 3 listopada 2017, 15:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Au mnie w tym cyklu owulacja przyszLa o dzien prędzej chyba. Bo na testach ja przeoczylam. Tzn kreska byla jasniejsza niz kontrolna a przez kolejne 2 dni jasniala calkiem. Po zabiegu mialam owu okolo 16 dnia cylku a teraz musiala byc 15:/ ale i tak totalnie schizuje przed testem. Wolalabym go wogole mie robic. Tak z mezem wymyslilam ze zamiast sikanych testow czy robienia bety powinien sie na brzuchu robic zielony lisc. Taki znak od natury ze cos sie tam dzieje. Wszystko bylo by spokojniejsze :-D

    Helenka_mała, Malinka7 lubią tę wiadomość

    xnw4ugpjxa3k91nv.png
    05.03.2018: 202,4;
    07.03.2018: 455;
    13.03.2018: 3300
    <3 20.03.2018
    _____________________________________
    Ig: hazel_eye16
  • Ewi28 Autorytet
    Postów: 4018 1567

    Wysłany: 3 listopada 2017, 15:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Almond wrote:
    Kasienka uda się następnym razem,glowa do gory! Tez bylam rozczarowana po 1cs, zelaszcza ze w porrwsza ciaze zaszlam w 1cs:D
    Kochana ja w 1 ciąże tez zaszłam w 1cs nawet nie byl pierwszy bo to tak po trochu z zaskoczenia :) a teraz 14 cs kuz minęło i zero możliwości na naturalne poczęcie chyba :-/

    l22nt5odvbtc685m.png
    qb3ckqi1trijedhi.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 listopada 2017, 16:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewi28 wrote:
    Kochana ja w 1 ciąże tez zaszłam w 1cs nawet nie byl pierwszy bo to tak po trochu z zaskoczenia :) a teraz 14 cs kuz minęło i zero możliwości na naturalne poczęcie chyba :-/

    Jeśli mogę zapytać to czemu zero szans na naturalną ciążę? Przecież maez takie małe dziecko dopiero 3 latka a podobno dziecko za dzieckiem łatwiej?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 listopada 2017, 17:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anecz_kaa wrote:
    Lawendowa wiem o tym, ale jak każda ma wyższą to zaczynam szukać dziury w całym :P ja z radości kupiłam sobie nowe opony zimowe :D i się rozpłakałam jak zadzwoniłam do labu i Pani podała mi wynik, a mąż w szoku, że jednak się udało :) on z tych bardziej spokojnych i czekamy na święta żeby ogłosić reszcie świata :) a imie stwierdził, że niech nasz córki sobie wybiorą! I tu chyba oszalał :P ja już mam dla dziewczynki: Marysia :D a dla syna niech oni w 3 wyyślają

    wcale nie oszalał. Mój syn sobie wybrał sam :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 listopada 2017, 17:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moja znajoma, z którą się "razem" starałyśmy jest w ciąży. I ja się bardzo cieszę i też będę :D O!
    Od wczoraj ból piersi podbrzusza. Ale za to nocne poty... dawno już nie miałam, zwykle przychodziły tydzień przed okresem, a tak akurat mniej więcej jestem...

  • MiSia :) Autorytet
    Postów: 2359 6675

    Wysłany: 3 listopada 2017, 17:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny gratuluje tym co sie udało :)
    Oby dobra passa trwała!
    Ja testuje 12 , a najchetniej juz bym go zrobila..
    No zobaczymy , 18 mam urodziny to mozeee ale bylo by za pieknie bo to 1 cs.
    Dzisiaj mam 23 dc i szyjka wysoko no ciekawe ciekawe.

    hchygov3n960krj6.png
    f2wl2n0adjltluvt.png
    Mikołaj <3
    Przyszedł na świat 16.02.2016r. o godzinie 18:35 przez cc.
    3580 g , 56 cm :-)
  • edwarda20 Autorytet
    Postów: 6196 2260

    Wysłany: 3 listopada 2017, 17:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kasienka1188 wrote:
    Od roku biorę femibion natal 1, który zawiera dawkę 800 - z czego połowa to metafoliany (lepiej przyswajalna forma kwasu foliowego). Czytałam, że niektóre kobiety nie metabolizują zwykłego kwasu foliowego, którego nadmiar odkłada się w organizmie i szkodzi.

    Teraz wprowadzili femibion natal 0 dla planujących ciążę, może któraś z Was stosuje? Ja pozostałam przy jedynce, bo też zawiera mikroelementy i witaminy, m.in. witaminę D3.

    Bardzo dobrze. Zostań przy tym. Mąż moze brac folik i tez d3, wyczytałam, ze pomagają zajść.

    W 1 cs nielicznym się udaje. Ja jak zaczynała, przygotowałam sie psychicznie na minimum 6cykli, biorąc pod uwagę moj wiek, lekką nadwagę i niedoczynność tarczycy. O dziwo udało się w 2cs. Bylismy oboje bardzo zaskoczeni :) Takze, nie polecam się nastawiac, tylko cieszyc sie seksem :)

    dqprqps6kaqxmc83.png
  • Anuś_ku Ekspertka
    Postów: 222 103

    Wysłany: 3 listopada 2017, 17:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczyny

    Gratulacje dla mamusiek:-) ja testuje ok 14 listopada, ale bardzo sie boje, we wrzesniu udalo mi sie zajsc w ciaze ale poronilam samoistnie w pazdziernku. Moja gon powiedziala ze juz w tym cyklu mozemy sie starac. Robilam tez testy ovu i nawet jak mialam dzien ovu to i tak byla druga kreska o ton jasniejsza. Kochalismy sie z moim mezem co drugi dzien w dni plodne zobaczymy z jakim efektem. Po ovulacji biore duphaston.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 listopada 2017, 17:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anuś_ku wrote:
    Czesc dziewczyny

    Gratulacje dla mamusiek:-) ja testuje ok 14 listopada, ale bardzo sie boje, we wrzesniu udalo mi sie zajsc w ciaze ale poronilam samoistnie w pazdziernku. Moja gon powiedziala ze juz w tym cyklu mozemy sie starac. Robilam tez testy ovu i nawet jak mialam dzien ovu to i tak byla druga kreska o ton jasniejsza. Kochalismy sie z moim mezem co drugi dzien w dni plodne zobaczymy z jakim efektem. Po ovulacji biore duphaston.

    Ja też tesuję ok 14 listopada więc jesteśmy we dwie będzie raźniej :)

  • WNK Przyjaciółka
    Postów: 61 63

    Wysłany: 3 listopada 2017, 18:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny, dzisiaj plamienia więc jutro punktualnie jak w zegarku przyjdzie @. Nawet nie muszę jutro testować. Jakiś czas temu pisałam, że szefowa zamyka firmę w ktorej pracuję. W związku z tym zawieszamy nasze starania bo w przyszłym miesiącu zaczynam szukać nowej pracy. Bardzo mi przykro bo miałam nadzieję na ten cykl, że może jeszcze się uda póki jestem zatrudniona. No ale niestety, jestem mega rozbita tym wszystkim no ale cóż zrobić, wygląda na to że nie jest mi dane być mamą, przynajmniej w niedalekiej przyszłości :(

    7v8rugpjtdvu3riq.png
  • KAL Autorytet
    Postów: 1125 671

    Wysłany: 3 listopada 2017, 18:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    WNK przytulam :( trzmam mocno &&&& żebyś szybko znalazła pracę i wróciła do staranek :)

    2 lata starań
    12.2018 Laparoskopia i Histeroskopia (obydwa jajowody drożne)
    wyłyżeczkowane polipy endometrialne
    Letrox 75 | Glucophage 1000XR | Niedoczynność tarczycy | HASHIMOTO | Insulinooporność | Hiperinsulinemizm
  • Agatella88 Koleżanka
    Postów: 71 15

    Wysłany: 3 listopada 2017, 19:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzisiaj przyszedł do mnie zel :) zobaczymy czy zdziała cuda :) gratuluję wszystkim kobitkom a reszta nie zalamujemy się tylko dalej lecimy z uśmiechem na twarzy wszytsko jest w naszych głowach pamiętajcie:) wiem że są trudne momenty ale w nas jest siła :*

    2cs :)
  • AleksandraW Autorytet
    Postów: 551 159

    Wysłany: 3 listopada 2017, 19:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oj glupia glupia ja. Zatestowalam dzisiaj zmotywowana waszymi pozytywami. 11dpo. Wieczorny test nie ma nawet cienia cienia. W niedziele okres. Przykro.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 listopada 2017, 19:15

    xnw4ugpjxa3k91nv.png
    05.03.2018: 202,4;
    07.03.2018: 455;
    13.03.2018: 3300
    <3 20.03.2018
    _____________________________________
    Ig: hazel_eye16
  • mish Znajoma
    Postów: 27 30

    Wysłany: 3 listopada 2017, 19:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    df1350ad693050180b5792332fbf0250.png

    Jak myślicie, kiedy najlepiej zrobić bete?

    df1350ad693050180b5792332fbf0250.png
  • mish Znajoma
    Postów: 27 30

    Wysłany: 3 listopada 2017, 19:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AleksandraW wrote:
    Oj glupia glupia ja. Zatestowalam dzisiaj zmotywowana waszymi pozytywami. 11dpo. Wieczorny test nie ma nawet cienia cienia. W niedziele okres. Przykro.

    Jak dopiero 11dpo, to może jeszcze wyjdzie pozytywny za kilka dni ;)

    df1350ad693050180b5792332fbf0250.png
  • AleksandraW Autorytet
    Postów: 551 159

    Wysłany: 3 listopada 2017, 19:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mish dzięki ;) bete chyba kolo 10 dnia?

    xnw4ugpjxa3k91nv.png
    05.03.2018: 202,4;
    07.03.2018: 455;
    13.03.2018: 3300
    <3 20.03.2018
    _____________________________________
    Ig: hazel_eye16
  • mish Znajoma
    Postów: 27 30

    Wysłany: 3 listopada 2017, 20:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AleksandraW wrote:
    bete chyba kolo 10 dnia?

    Może spróbuję w poniedziałek :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 listopada 2017, 20:04

    df1350ad693050180b5792332fbf0250.png
  • Kasiulka90 Autorytet
    Postów: 2209 2887

    Wysłany: 3 listopada 2017, 20:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak, ja też bym proponowała poniedziałek ;)
    AleksandraW - nie dość, że bardzo wcześnie, to jeszcze wieczorny mocz!!! 11 dpo polecam betę :)

    mhsvcbxmf17updrl.png
    p19uyx8d5hms8t11.png
‹‹ 41 42 43 44 45 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży

Niewątpliwie kwas foliowy jest jednym z najważniejszych składników dla przyszłej Mamy. Dlaczego suplementacja kwasem foliowym, a właściwie jego aktywnymi formami (folianami) jest tak istotna? Jaką rolę odgrywa kwas foliowy? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsze objawy ciąży - po czym poznać, że możesz być w ciąży

Starając się zajść w ciążę, często nie potrafimy przestać interpretować każdego, nawet najmniejszego ukłucia w jajniku i nie traktować go jako potencjalnego objawu ciąży. Które z objawów mogą faktycznie coś znaczyć i z czym możemy je pomylić? Które z objawów ciążowych na wczesnym etapie ciąży są po prostu rzadko spotykane? Zapoznaj się z listą pierwszych objawów ciążowych!

CZYTAJ WIĘCEJ

Nowości i innowacyjne algorytmy sztucznej inteligencji wdrożone w aplikacji OvuFriend

Przeczytaj o nowościach, które właśnie wdrożyliśmy w aplikacji OvuFriend! Są to wyniki naszych ponad dwuletnich prac badawczo-rozwojowych, w które byli zaangażowani najlepsi eksperci medyczni i naukowcy od analizy danych i algorytmów sztucznej inteligencji w Polsce. Projekt otrzymał również wsparcie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Google for Startups. Co to oznacza dla użytkowniczek OvuFriend? Przeczytaj więcej. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego