Forum Starając się - ogólne Londyn, UK staramy sie
Odpowiedz

Londyn, UK staramy sie

Oceń ten wątek:
  • Katiesz16 Przyjaciółka
    Postów: 119 88

    Wysłany: 12 lutego 2015, 21:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agnes,
    Jak dla mnie pozytyw:-)
    Robiłaś dzisiaj ponownie?
    Mam nadzieje ze @ nigdy nie przyjdzie!!!!!!
    Trzymam za to mocno kciuki

    agnes175 lubi tę wiadomość

    w4sqvfxmrcz0kbtk.png

    gann90bvdh315n97.png
  • kikakika86 Koleżanka
    Postów: 70 13

    Wysłany: 13 lutego 2015, 13:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja rowniez czekam na wiesci Agnes i zycze dwoch wyraznych kresek!!! Daj znac, kiedy juz bedziesz wiedziala a tymczasem sledze Twoj wykres :-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 lutego 2015, 13:03

    agnes175 lubi tę wiadomość

  • agnes175 Autorytet
    Postów: 615 327

    Wysłany: 13 lutego 2015, 16:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Katiesz16 wrote:
    Agnes,
    Jak dla mnie pozytyw:-)
    Robiłaś dzisiaj ponownie?
    Mam nadzieje ze @ nigdy nie przyjdzie!!!!!!
    Trzymam za to mocno kciuki

    Jestem twarda i robie w świeto murarzy i tynkarzy walę w tynki hehe :P

    f2wli09kno5rlzcx.png
  • Katiesz16 Przyjaciółka
    Postów: 119 88

    Wysłany: 13 lutego 2015, 18:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agnes czekamy do jutra:-)

    agnes175 lubi tę wiadomość

    w4sqvfxmrcz0kbtk.png

    gann90bvdh315n97.png
  • kikakika86 Koleżanka
    Postów: 70 13

    Wysłany: 14 lutego 2015, 08:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Haha, dajesz Agnes :-) no i jak, i jak tam?? Wyszlo tak jak myslimy ze wyszlo???

    agnes175 lubi tę wiadomość

  • Katiesz16 Przyjaciółka
    Postów: 119 88

    Wysłany: 14 lutego 2015, 09:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agnes wstalas juz???

    agnes175 lubi tę wiadomość

    w4sqvfxmrcz0kbtk.png

    gann90bvdh315n97.png
  • Katiesz16 Przyjaciółka
    Postów: 119 88

    Wysłany: 22 lutego 2015, 22:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hey jest tu jeszcze czasem ktos?
    Jak tam dziewczyny?
    Ja wlasnie po ovu. Wiec za 2 tygodnie zobacze jak to bedzie w tym miesiacu.
    Pozdrawiam.

    w4sqvfxmrcz0kbtk.png

    gann90bvdh315n97.png
  • agnes175 Autorytet
    Postów: 615 327

    Wysłany: 22 lutego 2015, 23:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Katiesz udostępni wykres to zostawie Ci pierdylion wirusków ciażowych i smerfusia-zboczusia a wtedy nie ma siły,że nie zajdziesz hehe :P

    f2wli09kno5rlzcx.png
  • Katiesz16 Przyjaciółka
    Postów: 119 88

    Wysłany: 22 lutego 2015, 23:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agnes ślij ile wlezie.
    Ja dalej tempki nie mierze ale robię testy.
    Ślij ślij :) x

    agnes175 lubi tę wiadomość

    w4sqvfxmrcz0kbtk.png

    gann90bvdh315n97.png
  • kikakika86 Koleżanka
    Postów: 70 13

    Wysłany: 25 lutego 2015, 14:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny!

    Ja nie zagladam tu prawie wcale, tak odpuscilam ten miesiac! Agnes dostalam wiruski ale nie obraze jak przeslesz wiecej:-) a tak ogolnie to u mnie dzis 22dc, chyba... kiedys znalam wszystko na pamiec ale teraz az tak nie sledze wykresu.
    Pozdrawiam wszystkie czytajace:-*

  • anja83 Przyjaciółka
    Postów: 101 54

    Wysłany: 26 lutego 2015, 22:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hey kobietki tez ostatnio jakos malo sie udzielam ale podczytuje codziennie ;)
    agnes lapie wiruski pelnymi garsciami jescze raz moje gratulacje rosnijcie
    zdrowo :)
    Katiesz16 trzymam kcikasy || kreseczek zycze z calego serducha ;)

    kikakika86 glowa do gory ;) bedzie dobrze musi byc!!! co sie stalo ze odpuscilas jak moge zapytac:)

    a do mnie dzis zawitala Franca :( tez dzisiaj zlapalm dola na Maxaaa pogoda pozal sie boze leje ,wieje masakra ale biore sie w garsc i czekam az ta zaraza sie skonczy i bierzemy sie do roboty ;) kto wie moze to marzec bedzie nasz.
    Pozdrawiam was serdecznie i oczywiscie kciuki zacisniete :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 lutego 2015, 22:53

    agnes175 lubi tę wiadomość

  • fryzjerka Autorytet
    Postów: 339 151

    Wysłany: 28 lutego 2015, 18:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny mieszkam w Londynie moje przeżycia z GP hmm na początku denerwowali mnie nic nie wiedziałam przeciągali tylko choć wysyłali mnie coroz na badania krwi albo scan( ale jak poszłam to od razu powiedziałam ze staramy się od roku co nie było prawda bo wtedy dopiero od m-ca) ale ja zawsze miałam nieregularne @ i bolące. oczywiście wyniki krwi były dobre scan tez i powiedzieli ze za tydz powinnam mieć ovu a tu nic(badanie miałam we wrześniu a październik i listopad nie dostałam @ testy wychodziły negatywnie akurat leciałam do PL i od razu poszłam do gina powiedziałam co i jak i od razu zrobiła mi usg kazała mi znaleźć dobrego lekarza w uk i mam kontrolować bo mam pozostałości po niepękniętych pęcherzykach dostałam cos na wywolanie miesiączki tak wiec dopiero dostałam w grudniu dopiero.jak wrocilam do UK poszlam prywatnie do kliniki polskiej i ona tam mi powiedziała ze prawdopodobnie mam pcos i kazała mi zrobić kilka badan krwi. część zrobiłam wyszły ok a miedzy czasie miałam wizytę w GP i powiedziałam ze niemiałam miesiączki i poszłam prywatnie do lekarza i skierowała mi badania pokazałam te wyniki i co mi kazała jeszcze zrobić a oni mi powiedzieli ze oni maja te same badania już w komp. i ze są wszystkie dobre wiec niepotrzebnie żebym robiła. tez stwierdzili pcos i skierowali mnie do kliniki planowania rodziny i mam czekać na list jak się okazało nie skierowali mnie do tej kliniki tylko do kliniki nie wiem jak to się nazywa klinika dla kobiet które maja problemy. I tak kolejne badania krwi ze wyszły dobre to wysłali mnie na hsg i oczywiście dobrze wyszło. w końcu miałam wizytę z p. doktor i powiedziała ze z krwi wyszło ze mam ovu ale akurat mogłam mieć w danym miesiącu(meza tez przebadali i bylo ok). Wiec zaczęli leczenie mnie Clomidem miałam kontrolowane pęcherzyki co byłam mle zaskoczona bo czytałam w necie ze tutaj tego nierobia a ja scan miałam w 11 dc i powtornie w 13dc powiedzieli ze prawdopodobnie będę musiala przyjść jeszcze w 15 ale ze już w 13 miałam pęcherzyk ciut za duzy dostałam zastrzyk na ovu i chyba 20 dc bylam na krwi czy doszło do ovu i nie wiem niedziwonilam niedowiadywalam się .czekam na nadejście miesiączki lub i nie :).

    wiec w skrocie na początku trochę to się ciaglo miałam z mezem już dość myśleliśmy o invitro w pl prywatnie .pierwsza wizyte w szpitalu(w klinice) miałam we wrześniu a w grudniu dostałam już leki . wiec bujnelo się i uspokoiliśmy bo zaczelo cos się dziac i zajeli się tym.wiec zaczelo się ciężko ale teraz się bujnelo.na początku zle onich mowilam o NHS ale teraz juz nie nawet chyba mysle pozytywnie o nich :)

    wiadomo ile ludzi tyle opinii :)

    km5sdf9hiqbwpg2x.png
  • agnes175 Autorytet
    Postów: 615 327

    Wysłany: 16 lipca 2015, 20:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ahoj laski co u Was??? :) Przyznawać się które zaciążyły :P Pozdrówki <3

    f2wli09kno5rlzcx.png
  • sylwiak Ekspertka
    Postów: 194 116

    Wysłany: 18 lipca 2015, 16:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam, ja też z Londynu...

    Dziewczyny gdzie jest polska klinika gin? W okolicy Londynu?

    Kruszynko rośnij zdrowo... <3 Kochamy Cię...
    1 cykl udany <3
    relgvcqghi9hgve4.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 lipca 2015, 10:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Halo, czy jeszcze ktos tu zaglada?? Bo chcialam dolaczyc :) Fajnie byloby powymieniac sie doswiadczeniami z babkam tu na miejscu, bo wiadomo Polska i Anglia to dwa rozne swiaty ;)
    Ja co prawda nie Londyn, ale blisko.

    Sylwiak, w polskiej klinice Tooting Medical Centre przyjmuja polscy ginekolodzy, bylam raz tylko wiec ciezko mi powiedziec czy polecam czy nie, ale wiecej nie wrocilam.

  • Ewelinka33 Przyjaciółka
    Postów: 74 42

    Wysłany: 16 sierpnia 2015, 16:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane, ja ten z Londynu, nie wiem czy ktos jeszcze to zaglada.

    Mozecie polecic kogos z tej polskiej kliniki?

    hchyflw14swai9ho.png
  • Ewelinka33 Przyjaciółka
    Postów: 74 42

    Wysłany: 18 sierpnia 2015, 22:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jezeli jest ktos z Londynu zainteresowany to Queen Charlotte hospital in Hammersmith prowadzi obecnie badania kobiet starajacych sie i po tym jak zajda w ciaze i urodza. Zwiazane jest to tylko z mierzenie cisnienia, krwi i moczu co pozwoli im okresic zwiazek ze zdrowiem pozniej w ciazy.

    Dostaje sie za to Clearbleu Fertility Monitor i testy owulacyjne i ciazowe na kilka miesiecy.

    hchyflw14swai9ho.png
  • sylwiak Ekspertka
    Postów: 194 116

    Wysłany: 19 sierpnia 2015, 19:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    chetnie bym poszla ale moj angielski jest za slaby :( moze ktoras chce isc ze mna? we dwojke latwiej...

    Kruszynko rośnij zdrowo... <3 Kochamy Cię...
    1 cykl udany <3
    relgvcqghi9hgve4.png
  • Ewelinka33 Przyjaciółka
    Postów: 74 42

    Wysłany: 19 sierpnia 2015, 22:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja bylam wczoraj i babki przemile wiec abys cos tam rozumiala to bedzie dobrze

    hchyflw14swai9ho.png
  • sylwiak Ekspertka
    Postów: 194 116

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 19:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a nie chcesz się wybrać ze mną? :)

    Kruszynko rośnij zdrowo... <3 Kochamy Cię...
    1 cykl udany <3
    relgvcqghi9hgve4.png
‹‹ 6 7 8 9 10
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Choroby endometrium - jakie są najczęstsze?

Czym jest endometrium, a czym endometrioza? Jakie mogą być inne choroby endometrium i jak się objawiają? Jaka grubość endometrium jest optymalna podczas starań o dziecko? 

CZYTAJ WIĘCEJ

4 Problemy z zajściem w ciążę, które możesz wykryć z pomocą OvuFriend!

Kalendarz owulacji kojarzy Ci się tylko z wyznaczaniem dni płodnych i terminu owulacji? Jego możliwości są dużo większe! Aplikacja może być pomocna w wykrywaniu problemów związanych z płodnością na bardzo wczesnym etapie. O jakich problemach mowa? Co możesz wykryć z pomocą kalendarza? Kliknij i przeczytaj!   

CZYTAJ WIĘCEJ

Nieregularny okres. Przyczyny i objawy nieregularnych cykli miesiączkowych.

Nieregularny okres nie zawsze musi świadczyć o zaburzeniach, czy problemach hormonalnych. Na pewnych etapach życia nieregularne cykle są okresem przejściowym. Kiedy jednak nieregularne cykle warto skonsultować z lekarzem? Jakie są najczęstsze przyczyny nieregularnych cykli miesiączkowych? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego