Forum Starając się - ogólne Londyn, UK staramy sie
Odpowiedz

Londyn, UK staramy sie

Oceń ten wątek:
  • anja83 Przyjaciółka
    Postów: 101 54

    Wysłany: 29 stycznia 2015, 21:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Katiesz16 wrote:
    Tak o pierwsza. 7 owulacja wiec nie powinnam jeszcze robić tragedii ale tak cieżko nie robić.

    Mój był badany w PL i wszystko ok, ja tez miałam usg robione podczas ovu i wszystko ok. Lekarz powiedział ze za bardzo sie stresuje. Powiedział ze jak przez następne 3miesiace nie wyjdzie to sprawdza mi jajowody. Ale to wszystko w PL
    najwarzniejsze ze wszystkie wyniki macie ok a to juz wielki sukces :)rozumiem cie kochana im sie lekko powie nie rob tragedi ahh :( ale bedzie dobrze zycze ci tego z calego serca:)

  • magdalenka_ka Autorytet
    Postów: 971 778

    Wysłany: 29 stycznia 2015, 23:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurczę ja chyba jedyna z tego wątku mam zaufanie do angielskich lekarzy :P ufam im jak cholera i wiem, że wiedzą co robią. Nie objedźcie mnie za bardzo ;) z GP trzeba czasem 'ponegocjować' i jak się trafi na palanta to szybko zmieniać. Kretyni i w Polsce się zdarzają niestety... chyba trochę odpuściłam sobie, bo wiem, že już ktoś się nami zajął, choć z drugiej strony to przerażające, bo nie wiem co tam u nas wynajdą...i w duchu klnę na gina z coventry, bo jeżeli istnieje coś takiego jak blokada psychiczna, to jego wizje skutecznie mnie przyblokowały :/

    Dziewczyny zazdraszam śniegu! U mnie tylko deszcz. Szkoda, bo jak by padalo, to wczesniej moglibyśmy skonczyc prace jutro :D

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2w3vfxm48u0dxg3.png[/link]
  • kikakika86 Koleżanka
    Postów: 70 13

    Wysłany: 29 stycznia 2015, 23:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magdalenka, po prostu dobrze ze ktos sie Wami tak solidnie zajal, ja zawsze trafiam na lekarzy ktorzy maja opoznienie w przyjmowaniu pacjentow wiec wizyta jest szybka i tylko pach pach i do widzenia. Zero zrozumienia, wszystko jest dobrze i tak ma byc.
    A zeby cos wiecej powiedzieli to trzeba z nich wyciagac! Z checia oddalabym snieg ale dawno stopnial! Haha :-)
    Katiesz,dobrze Ci ze masz next day delivery. Na to nie licze ale chociaz niech do sob dojda bo wzielam z dostawa do domu wiec bym odebrala bo jutro tez sicka biore a od pon do pracy to bym musiala na poczcie odebrac :-/

  • Katiesz16 Przyjaciółka
    Postów: 119 88

    Wysłany: 30 stycznia 2015, 15:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hey,
    Jak tam samopoczucia.
    Ja licze, wiliczam I kalkuluje Na wszystkie sposoby kiedy zrobic test ciazawy bo @ mam Na 8/9.02 I juz sie wkrecam kiedy testowac hahahaha

    Wlasnie nie mam niktogo w pracy. Wiec Na 3godzinki do luzka pod kocyck:-):-) nie moge zasnac w salonie bo fryzjerki chalasuja:( wiec siedziec bede pewnie I czytsc o tym Jak szybko moge testowac

    w4sqvfxmrcz0kbtk.png

    gann90bvdh315n97.png
  • anja83 Przyjaciółka
    Postów: 101 54

    Wysłany: 30 stycznia 2015, 15:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam :)hihi to dobrze ze ze jestes tak pozytywnie nastawiona:)superr ja tez sie juz wpisalam do lutowych snierzynek:)dzisiaj mi przyszly testy ovu juz sie nie moge doczekac:)jutro powinna [email protected] ov cos mi zle wiliczyl na tym moim wykresie bo wedlug moich wyliczen ma byc jutro i tak bedzie bo zaczelam plamic.teraz juz tylko czekac i brac sie za serduszkowanie;)ok uciekam po moich lobuziakow ddo szkoly :)

  • Zajsonek Autorytet
    Postów: 2474 2399

    Wysłany: 30 stycznia 2015, 19:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejka <3
    zapraszam was kochane na https://ovufriend.pl/forum/starajac-sie-ogolne/lista-wszystkich-staraczek,6008.html :)
    Zgromadźmy się wszystkie :D

    kikakika86 lubi tę wiadomość

    dqprj44jt7qos0i5.png
    dqprj44j14rw1kad.png
  • kikakika86 Koleżanka
    Postów: 70 13

    Wysłany: 30 stycznia 2015, 19:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Katiesz, nie dosc ze sie nakrecasz to jeszcze ja sie nakrecam...ale poki testy nie przyjda to ja i tak nie zatestuje! Nawet sie ciesze, ze ich nie mam bo mnie tak nie kusi testowanie!
    My juz po obiadku :-) teraz powrot do lezakowania :/
    Anja powodzenia w staraniach! :-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 stycznia 2015, 19:21

    anja83 lubi tę wiadomość

  • Katiesz16 Przyjaciółka
    Postów: 119 88

    Wysłany: 30 stycznia 2015, 22:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kika te testy co ja wkleilam tutaj to testy ovu a nie ciazawy. Czy ty zamawialas ciazowe?

    w4sqvfxmrcz0kbtk.png

    gann90bvdh315n97.png
  • kikakika86 Koleżanka
    Postów: 70 13

    Wysłany: 30 stycznia 2015, 22:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak ciazowe. Nie wiem, o co mi chodzilo jak wtedy pisalam...moze przyjda jutro?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 stycznia 2015, 22:53

  • Katiesz16 Przyjaciółka
    Postów: 119 88

    Wysłany: 30 stycznia 2015, 23:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam I ovu I ciazowych pod dostatkiem. Juz gardlo mnie calkiem rozlozylo:(

    w4sqvfxmrcz0kbtk.png

    gann90bvdh315n97.png
  • kikakika86 Koleżanka
    Postów: 70 13

    Wysłany: 30 stycznia 2015, 23:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi znowu goraco zaczelo sie robic, wypilam herbatke z imbirem ale tylko troche polecialo po mnie, dlugo nie moglam ulezec :-(oj kochana, ale Ty za to czosneczek teraz, miodzik i lozeczko! Jutro na ktora idziesz? Ja musze zaplanowac liste zakupow i co gotowac na niedziele plus torcik, pomysl mam tylko zero motywacji...

  • Katiesz16 Przyjaciółka
    Postów: 119 88

    Wysłany: 30 stycznia 2015, 23:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja jutrom mam luzik dopiero Na 1pm do 6pm wiec nie tak strasznie. Wyspie sie i wyleze z rana Jak mi Mayka pozwoli.
    Ja jutro die Na 30tke kolezanki ale z moja jeszcze bolaca kostka a gardlem to az mi sie nie chce.

    Zycze udanej imprezy:-)

    w4sqvfxmrcz0kbtk.png

    gann90bvdh315n97.png
  • WiedźmaMaKota Autorytet
    Postów: 2584 3171

    Wysłany: 31 stycznia 2015, 00:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny. Ja mieszkam w Szkocji i od przyszłego tygodnia będę się starała dostać do jakiegoś lekarza zobaczymy co mi powiedzą. Trochę nie wiem od czego zacząć ale morze ktoś mi pomorze wszystko załatwić.

    Robimy drugiego Dziedzica ;)
    3i496iye8v37prd8.png
  • Katiesz16 Przyjaciółka
    Postów: 119 88

    Wysłany: 31 stycznia 2015, 10:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Wiedźma,
    Witamy:-)
    Życzę powodzenia i trzymam kciuki.
    Długo już sie staracie?

    kikakika86 lubi tę wiadomość

    w4sqvfxmrcz0kbtk.png

    gann90bvdh315n97.png
  • kikakika86 Koleżanka
    Postów: 70 13

    Wysłany: 31 stycznia 2015, 15:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam Wiedzma :)

    Dziewczynki, jak sie dzis czujecie? W ktorym dc jestescie? Mi juz 24dc leci, mam tyle mysli i to czekanie... testy ciazowe nie przyszly i pewnie juz dzis nie przyjda :( a wiec beda w pon lub wt a ze wracam do pracy, to trzeba bedzie na poczte leciec!
    Dostalam piekny bukiet czerwonych kwiatow od meza :-* dzis nasza 2 rocznica zareczyn a 8 miesiecy od slubu :-) jutro sie bawimy a teraz lece robic torta!
    Milej soboty :-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 stycznia 2015, 15:31

    Katiesz16 lubi tę wiadomość

  • WiedźmaMaKota Autorytet
    Postów: 2584 3171

    Wysłany: 31 stycznia 2015, 19:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny :)

    Staramy się trzeci miesiąc.

    Robimy drugiego Dziedzica ;)
    3i496iye8v37prd8.png
  • anja83 Przyjaciółka
    Postów: 101 54

    Wysłany: 31 stycznia 2015, 21:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    Witam dziewczyny kurcze u mnie lipa wszyscy lezymy plackiem grypa nas dopadla:(
    wrrr jak ja nie lubie byc chora.

    kikakika86 Najlepsze zyczenia z okazji rocznicy:) udanej zabawy :)ja zamawialam sobie testy ov i dostalam w gratisie 5 tc i teraz jeszcze bardziej niecierpliwa jeste jak mi tak na oczach leza;)
    WiedźmaMaKota witamy:)

  • kikakika86 Koleżanka
    Postów: 70 13

    Wysłany: 31 stycznia 2015, 22:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cos o tym wiem Anja :( mnie tez dopadlo juz ponad tydz czasu mecze sie z duszacym kaszlem a w srode doszedl katar zatokowy :-( najgorsze ze probuje sie leczyc naturalnymi metodami! Ja czekam na tc, myslalam ze przyjda do sob a tu lipa, bedzie po weekendzie :( moze i tak mialo byc, bo tez by kusily!!
    Dzieki za zyczenia! :-)

    To teraz Twoja kolej na czosnek, miod imbir i cytrynke...ja mialam wziac paracetamol i znowu zapomnialam!
    Dobrej nocki kobitki :*

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 stycznia 2015, 23:57

  • anja83 Przyjaciółka
    Postów: 101 54

    Wysłany: 31 stycznia 2015, 23:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kikakika86 ja taki kaszel zawsze lecze syropem z cebuli niezbyt smaczny ale bardzo pomaga najlepsze co moze byc na kaszel ja lipcu tr mialam zapalnie oskrzeli myslam ze umre taki kaszel mnie meczy antybiotyt dostalam ale ten to tylko zbil goraczke i wiecej nic sprubuj a noz widelec i tobie pomoze ;)

    uciekam spac:) Dobrej nocki;)

  • kikakika86 Koleżanka
    Postów: 70 13

    Wysłany: 31 stycznia 2015, 23:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki Anja, ja pamietam jak Mama nam ten syrop robila i nawet nie pamietam dokladnie, czy musiala mi na sile dawac ale teraz bym go do buzi nie wziela...jak tylko sobie przypomne ten smak :/ mi tez chce wyrwac skrzela albo pluca, masakra zeby tyle czasu meczylo!
    Ja tez powoli uciekam :-) dobranoc ;-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 stycznia 2015, 23:57

‹‹ 4 5 6 7 8 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Jak przygotować się do ciąży i czy na pewno warto?

Czy zastanawiałaś się nad tym czy powinnaś jakoś szczególnie przygotować się do ciąży? Może odwiedzić lekarza, zmienić dietę lub styl życia? Tylko po co…tyle kobiet tego nie robi i zachodzi w ciążę?! Jednak eksperci są zgodni - kobiety, które świadomie planują swoją ciążę i przygotowują się do niej, w większości przypadków łatwiej w nią zachodzą i ich ciąża jest zdrowsza i częściej przebiega prawidłowo. Przeczytaj zatem co możesz zrobić, żeby bardziej świadomie i szczęśliwie wejść w macierzyństwo. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak obliczyć dni płodne?

Czy starając się zajść w ciążę powinnaś wiedzieć kiedy występuje owulacja i kiedy są dni płodne? Czy nie wystarczy zadbać o to, żeby kochać się regularnie przez cały cykl i prędzej czy później i tak zajdziesz w ciążę? Nie zawsze. Każdego cyklu masz zaledwie 20% szans na zajście w ciążę, a pary z obniżoną płodnością mają ich dużo mniej. Warto wiedzieć jak obliczyć dni płodne i poznać wady i zalety każdej z metod.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Znaczenie jakości męskiego nasienia

Jest wiele czynników, które wpływają na szanse na zajście w ciążę u pary, która marzy o rodzicielstwie. Jednak niewątpliwie wśród najważniejszych jest odpowiednia jakość komórki jajowej i plemników. Wyjaśniamy, dlaczego jakościowe komórki jajowe czasami nie gwarantują sukcesu. Jakie znaczenie odgrywa jakość męskiego nasienia? Jak wygląda diagnostyka i leczenie?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego