LUBELSKIE - ŁĄCZMY SIĘ :)
-
WIADOMOŚĆ
-
lady_pink wrote:Hahah tak Dowiem się o ciąży jak zaczną się skurcze
A tak z innej beczki - co można kupić 3-letniemu chłopcu? -
lady_pink wrote:Nie mam pojęcia kto jest jego ulubionym bohaterem Jak przyszli mnie prosić na chrzestną to ja nawet nie wiedziałam kto to jest (w sensie, że ich nie poznałam bo ostatni raz widziałam ich z 10 lat temu)
Najwyżej wezme jakieś gry i może jakiś dres
Nie rozumiem, po co ludzie biorą na chrzestnych tak daleką rodzinę... My ani kontajtu nie utrzymujemy, ani nie spotykamy się na żadnych świętach. No zero kontaktu a ja na chrzestną. Zonk -
lady_pink wrote:No tak być powinno. Raz w roku na urodziny jeżdzę do niego, ale nie obchodze żadnych dni dziecka, imienin, mikołaja i gwiazdki Urodziny wystarczą
Gdzie mierzysz tą temperaturę? I o stałej godzinie? O której? -
lady_pink wrote:Dalej nie masz wykresu w podpisie
Ja nie znam się na interpretacji wykresu więc nie pomogę. Musisz się dowiedzieć od dziewczyn -
nowa86 wrote:Jest w wykresach na tablicy wiec może któraś z dziewczyn zobaczy moja temp rośnie i zastabawiam się czy to normalne bo okres dziś jeszcze man tzn ślady okresu bo inaczej nie da się tego opisać
Ja też czasami pod koniec okresu mam wysoką temperaturę, to zależy cyklu. W tym cyklu np bardzo mi temperatura skakała w pierwszej fazie cyklu. -
viowieczka wrote:Ja też czasami pod koniec okresu mam wysoką temperaturę, to zależy cyklu. W tym cyklu np bardzo mi temperatura skakała w pierwszej fazie cyklu.
viowieczka lubi tę wiadomość
-
nowa86 wrote:Dzięki kochana za odpowiedź ogólnie to wyczytałam w instrukcji termometru ze minute trzeba mierzyc a ja zawsze 5 wiec nie wiem czy przez to wynik jest niemiarodajny.
Nie ma za co . Wydaje mi się, że to nie powinno mieć wpływu, ale mogę się mylić. -
kawola wrote:A ja mierzę temperaturę w ustach pod językiem zawsze po tej samej stronie, myślicie że to nie jest miarodajne? lepiej w pochwie ?
-