Forum Starając się - ogólne LUTOWE STARANIA!!!!!!:-)
Odpowiedz

LUTOWE STARANIA!!!!!!:-)

Oceń ten wątek:
  • popiołka Nowa
    Postów: 2 1

    Wysłany: 23 stycznia 2013, 13:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej hej przyjmijcie mnie do swojego grona :)

    иιєиσямαℓиα lubi tę wiadomość

  • Brava Ekspertka
    Postów: 166 178

    Wysłany: 23 stycznia 2013, 13:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    heka dziewczyny, jestem tu nowa. styczniowe starania na nic :( wiec jest nadzieja na luty :)

    km5scwa1ghavzzd2.png
    uwo93e3ktb237qer.png
  • Aga11 Przyjaciółka
    Postów: 108 20

    Wysłany: 23 stycznia 2013, 14:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam, ja też bym chciała dołączyć jakby odpukać w styczniu się nie udało :)

    ***
  • MałaMi83 Autorytet
    Postów: 389 595

    Wysłany: 23 stycznia 2013, 14:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dopisuję się do walczących w lutym:) Motto: w końcu musi się udać!

    Libra lubi tę wiadomość

    3jgxw1d38c6jwcsz.png
  • ann2224 Autorytet
    Postów: 435 381

    Wysłany: 23 stycznia 2013, 21:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Luty dziewczyny mam nadzieje że tym razem nam sie uda:)

  • Mała Autorytet
    Postów: 403 288

    Wysłany: 23 stycznia 2013, 22:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Meginka wrote:
    ja jakoś mam przeczucie że w tym cyklu tez się nie uda, więc poczekam do końca miesiąca i do ciebie dołączę :)

    Ja się podpisuję pod Meginką, ale jeszcze nie dopisuję :-) Choć też mam takie przeczucie :-(

  • Mała Autorytet
    Postów: 403 288

    Wysłany: 23 stycznia 2013, 23:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczynki zerknijcie na mój wykres- notatki, Ja chyba nadal nie łapę śluzu itd, co myślicie???

    90cf747de3aa410208f6f1b5fa8a7bde.png

  • Malvinka Autorytet
    Postów: 327 264

    Wysłany: 24 stycznia 2013, 08:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wszystkie dziewczyny witam serdecznie! Mam nadzieję, że sobie tutaj fajnie pogadamy przez ten miesiąc. A potem przekształcimy wątek na ciężarówki ;)

    Mała - zaznaczasz na wykresie śluz relatywnie najlepszej jakości. Śluz wodnisty i rozciągliwy są śluzami najbardziej płodnymi, oba tak samo dobrymi. Pewnie teraz tempka już pójdzie w górę i dzisiejszy dzień będzie pierwszym dniem fazy lutealnej.

    Dziewczyny, no to jeszcze zróbmy naszą lutową tabelkę :) Dopisujcie się chronologicznie terminem testowania. Ja zaczynam :)


    Malvinka..................5cs.....................16.02

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 stycznia 2013, 08:32

    Mała lubi tę wiadomość

  • Mała Autorytet
    Postów: 403 288

    Wysłany: 24 stycznia 2013, 08:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malvinka wrote:
    Wszystkie dziewczyny witam serdecznie! Mam nadzieję, że sobie tutaj fajnie pogadamy przez ten miesiąc. A potem przekształcimy wątek na ciężarówki ;)

    Mała - zaznaczasz na wykresie śluz relatywnie najlepszej jakości. Śluz wodnisty i rozciągliwy są śluzami najbardziej płodnymi, oba tak samo dobrymi. Pewnie teraz tempka już pójdzie w górę i dzisiejszy dzień będzie pierwszym dniem fazy lutealnej.

    Dziewczyny, no to jeszcze zróbmy naszą lutową tabelkę :) Dopisujcie się chronologicznie terminem testowania. Ja zaczynam :)


    Malvinka..................5cs.....................16.02

    O dzięki. Ja mam nadzieję:) Ale trudno mi się połapać, wydaje mi się, że wczoraj był wodnisty, choć takowego nie umie rozpoznać, tylko no czułam...;-/ hmm :-) Rozciągliwy był napewno, ale strasznie, ze się tak wyrażę, jak napisałam, było mokro. Dziś już mniej, jeszcze nic nie widzę, a po przytulankach nie wiem, czy to śluz czy ...:-)...
    W tamtym miesiącu mierzyłam w cały świat, wiec w sumie to jest taki typowy 1 wszy wykres z tempką normalnie mierzoną...

  • Meginka Autorytet
    Postów: 1250 1183

    Wysłany: 24 stycznia 2013, 09:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no to dziewczyny, ja już na bank się dopisuję do lutowych starań, bo byłam u gina i ten cykl był bezowulacyjny. Z resztą opisałam swój przypadek w styczniowych staraniach. Zaczynam starania z CLO

  • angela Autorytet
    Postów: 978 3687

    Wysłany: 24 stycznia 2013, 10:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też do Was dołączam - co prawda u mnie cykl in vitro - więc nic nie mogę mierzyć i przewidywać, ale wciąż mam nadzieję, że może się uda - serce tak - rozum nie - walczą ze sobą okropnie

    [img][/img]ex2btv7310kr6qnr.png
  • Malvinka Autorytet
    Postów: 327 264

    Wysłany: 24 stycznia 2013, 10:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Trzymam kciuki dziewczyny!!!

  • darijka Autorytet
    Postów: 721 538

    Wysłany: 24 stycznia 2013, 11:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja też zapisuje się na lutowe staranka, niestety test negatywny i dzisiaj mam strasznego doła bo coś przeczuwam, że nieszybko zobacze dwie kreski. płakać mi się chce. bedzie to mój 5 cykl starań wiem, że jest to niedługo, ale dzidzie chciałam już mieć wcześniej choć wiecie jak to jest - znalezienia pracy, jeszcze doszła przeprowadzka 0 poprostu unormowanie sobie życia.

    ]iv09mg7yqro6ly4p.png[/url
  • darijka Autorytet
    Postów: 721 538

    Wysłany: 24 stycznia 2013, 11:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja w tym miesiącu mam zamiar wybrać się do innego jeszcze gin., żeby zobaczyć co on powie i chciałam bym zrobić sobie badanie SIS, podobno bardzo podobne do HSG, różni się tym, że mniej bolesne i odrazu na usg widać czy są drożne jajowody, a u mnie to może być z tym problem gdyż kilka lat temu miałam cięzkie zapalenie przydatków, które moja była zajebista pani gin. nie zauważyła dopiero gdy pojechałam z bólem do specjalisty z poznania to powiedział i zresztą na monitorze pokazał , że mam straszne zapalenie przydatków aż krwawiące rany. możliwe, że tam się potworzyły jakieś zrosty bo niewiadomo ile z tym cholerstwem chodziłam. dlatego chciałabym najpóżniej w marcu zrobić sobie to badanie i wyelimninować kolejną rzecz. badanie kosztuje 300 więc nie jest aż tak drogie a przynajmniej będe spokojniejsza

    ]iv09mg7yqro6ly4p.png[/url
  • Malvinka Autorytet
    Postów: 327 264

    Wysłany: 24 stycznia 2013, 13:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, dopisujcie się do tabelki :)

    @darijka - nie dołuj się. Jak mam przeczucie, że nasz lutowy wątek będzie obfitował w fasolki ;)

  • ann2224 Autorytet
    Postów: 435 381

    Wysłany: 24 stycznia 2013, 17:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Meginka wrote:
    no to dziewczyny, ja już na bank się dopisuję do lutowych starań, bo byłam u gina i ten cykl był bezowulacyjny. Z resztą opisałam swój przypadek w styczniowych staraniach. Zaczynam starania z CLO

    to tak jak ja też pierwszy cykl z clo biore już 5 dni i wmniare oki sie czuje poza bólem głowy:)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 stycznia 2013, 18:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ann2224 wrote:
    Meginka wrote:
    no to dziewczyny, ja już na bank się dopisuję do lutowych starań, bo byłam u gina i ten cykl był bezowulacyjny. Z resztą opisałam swój przypadek w styczniowych staraniach. Zaczynam starania z CLO

    to tak jak ja też pierwszy cykl z clo biore już 5 dni i wmniare oki sie czuje poza bólem głowy:)

    No ja dziewczynki w lutym pojadę 4 cykl na clo w tym cyklu pauza bo chłopa nie ma więc nie brałam!!!
    Trzymam za was wszystkie kciuki!!!:-)

  • darijka Autorytet
    Postów: 721 538

    Wysłany: 24 stycznia 2013, 19:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja w tym cyklu zaczynam pić cudowne zioła ojca sroki i zaczynam brać macę i dużo,dużo wody (mam z tym problem tylko 3 szklanki płynów piję dziennie)na śluzik. wiesiołek i siemie zbytnio nie pomagały - zażywane trzy cykle. no i ja też zaklepuje jedną fasolinkę dla mnie

    ]iv09mg7yqro6ly4p.png[/url
  • Nina Autorytet
    Postów: 3522 4055

    Wysłany: 25 stycznia 2013, 06:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny ja również dołączam do Was:) ale nie chce w tym miesiącu mierzyć twmp, prowadzić wykresu itd....co ma byc to bedzie:) ale z Wami chętnie się podzielę spostrzeżeniami, życzę nam wszystkim lutowych fasolek:)

    ijpbx1hp0l1f6pzg.png
    dqprj44jred240is.png
  • Eavonne Autorytet
    Postów: 284 201

    Wysłany: 25 stycznia 2013, 09:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam kobiety z wyznaczonym celem w tym miesiącu!!! Ja roniez zaczynam nowy cykl. Jestem z Wami a Wy badzcie ze mna, trzeba się wspierać i nie poddawac! Trzymam kciuki byle do owulki:-)))

1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Czy jestem w ciąży? - ciąża urojona a widoczne objawy ciąży

Zdarzyło Ci się usłyszeć coś, co bardzo chciałaś usłyszeć lub czego usłyszeć za wszelką cenę nie chciałaś, mimo panującej wokół ciszy? Czasem nasz mózg płata nam figle. Jeśli bardzo czegoś pragniemy, jesteśmy skłonni dostrzegać przejawy tego pragnienia, mimo ich braku. Wiele kobiet starających się o dziecko, co miesiąc zasatanawia się: "Czy jestem w ciąży?", dostrzega u siebie pierwsze objawy ciąży, po czym po wykonaniu testu ciążowego widzi jedną kreskę. Ciąża urojona czy "urojenie ciążowe" - jak je rozpoznać? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z tarczycą - przyczyny, objawy, wpływ na płodność

Problemy z tarczycą są bardzo częstą przyczyną zaburzeń hormonalnych zarówno u kobiet, jak i u mężczyzn. Jakie są najczęstsze zaburzenia w funkcjonowaniu tarczycy? Jakie są typowe objawy problemów z tarczycą? Jak wygląda diagnostyka? Jak zaburzenia tarczycy mogą wpływać na płodność?

CZYTAJ WIĘCEJ

O tym jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko - relacja ze spotkania Ovu dzieci!

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałaś się co sprawia, że kobiety, matki są tak silne i wytrzymałe, to musisz to przeczytać! My znamy już odpowiedź – nasza moc leży w relacjach jakie potrafimy tworzyć z innymi kobietami. Wsparcie jakie sobie dajemy i energię do działania jaką sobie nawzajem przekazujemy jest wartością o której należy mówić głośno! Dowodem na to jest ta relacja z wyjątkowego zdarzenia – zlotu użytkowniczek OvuFriend i BellyBestFriend, wspaniałych kobiet, cudownych Mam! Przeczytaj, jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko  

CZYTAJ WIĘCEJ