Luty miesiąc miłości 💘💏 w październiku bobas zagości 👣👶🏼
-
WIADOMOŚĆ
-
Ja dzisiaj tez zrobiłam test, jest 10-11 dpo i biel, wiem ze to jeszcze wcześnie i tym się pocieszam 😅 w środę powtórka 🙂
-
jeanette wrote:Dziewczyny, ja rowniez z pytaniem. Na początku tego wątku znalazłam zapis:
Sugerowana lista badań:
》I ETAP
3dc:
• Estradiol,LH, FSH, Prolaktyna, Testosteron
7 dpo:
• Progesteron
Pozostałe dni:
• TSH, FT3, FT4, AntyTPO, AntyTG, USG tarczycy, Krzywa glukozy, Krzywa insuliny, Monitoring cyklu, Badanie nasienia partnera
Jestem kompletnie zielona w temacie. Czy ktoraś mogłaby mi wyjasnić o co chodzi, dlaczego Estradiol,LH, FSH, Prolaktyna, Testosteron wyznaczamy tylko w 3dc, a progresteron 7dpo?
Chciałabym zbadać sobie hormony, ale jestem już w 5dc.*starania od XI 2021
*maj 2022 beta 30
*15 sierpnia 2022 poronienie samoistne 17+3tc. (przyczyna nieznana)
*euthyrox, bromocorn, dong quai,inofem -
Aneta2506 wrote:Kochana, u mnie niestety zawsze po wyschnięciu wychodzi druga kreska, a ciąży nie ma. Dlatego nauczyłam się wyrzucać testy chwilę po zrobieniu, jak będzie ciąża to odrazu wyjdzie myślę... Jak bylam w ciąży to 10 dpo wyszła odrazu druga kreska.
Aneta2506 lubi tę wiadomość
👩💼 30 lat
💊 Prenacaps OVI💊Letrox 37,5 mcg💊Olej z wiesiołka 💊Pueria UNO💊NAC (3-7dc)
👨💼30 lat
💊Fertistim💊NAC
01.2022 - (5tc) cb 🤍
02.2022 - ⏸️(w 5 cyklu starań)
11.2022 - 🩵👶
01.2024 początek starań o 2 👶
01.2024 - (4/5tc) cb 🤍 -
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyEwiwi wrote:idź do gina, niech ci rozpisze. osobiście pierwsze badania kazał robić pomiędzy 5 a 7 dniem cyklu. powtórzenie hormonów miałam pomiędzy 20 a 22 dniem cyklu, chciał zobaczyć zmiany, przyrost itp. resztę badań też mi rozpisał na dni cyklu, biegałam jak wariat do labo
Od poczatku roku byłam u trzech różnych lekarzy, kazdemu mówiłam o planach i żaden nawet nie zasugerował takich badań 🙈 zabieram się walczyć dalej 🤪💪 -