Forum Starając się - ogólne Luty testowanie
Odpowiedz

Luty testowanie

Oceń ten wątek:
  • Jedna_z_Wielu Autorytet
    Postów: 2072 1437

    Wysłany: 27 stycznia 2017, 02:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane moje znów ratunku ....
    Muszę być na czczo do tsh prl ... ?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 stycznia 2017, 03:39

    wallbash.gif

    down.gif

    Haos w głowie nie pozwala uporządkować myśli...
    Moje szczęście gdzieś błądzi, ale wierzę, że w krótce dotrze do celu <3
    Wszystko ma sens, tylko po czasie rozumiemy, że takie chwile robią Nas mocniejszymi.
    Starania od: Styczeń 2015 r.
  • Jedna_z_Wielu Autorytet
    Postów: 2072 1437

    Wysłany: 27 stycznia 2017, 02:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wybaczcie, że tylko z pyt. wpadam, ale trochę rzeczy do zrobienia mam na głowie i parę dni bedę w plecy z forum, co nie znaczy, że zapominam o Was. Trzymam kciuki :)

    wallbash.gif

    down.gif

    Haos w głowie nie pozwala uporządkować myśli...
    Moje szczęście gdzieś błądzi, ale wierzę, że w krótce dotrze do celu <3
    Wszystko ma sens, tylko po czasie rozumiemy, że takie chwile robią Nas mocniejszymi.
    Starania od: Styczeń 2015 r.
  • Lola83 Autorytet
    Postów: 1227 839

    Wysłany: 27 stycznia 2017, 03:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaka bedzie dobrze. Jak prawidlowy, to prawidlowy!!

    Dziewczyny bzykajcie sie po prostu w dni plidne, bo widzicie, ze nie ma co czekac na test owu!

    Spioch ja wychodze zawsze od gina z poczuciem pustki. W ciazy zawsze mialam tyle pytan, a gin mnie obslugiwal w 3 min i czulam sie jak mala dziewczynka :/

    Dzisiaj chyba powinnam dostac @ oby nie przyszla malpa...

    kaka470 lubi tę wiadomość

    Piotruś
    ganndqk37mzflpnc.png
    Helenka
    rolodf9hpum40ef3.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 stycznia 2017, 07:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sean Dean ja tez rano wstaje z drapiacym gardłem i zatkanym nosem ale pije rano ciepła wodę z cytryna i miodem i odpukac nie rozłożylo mnie. Oby nie dopadlo. Wspolczuje wszystkim chorym. Paskudne wirusy...

    Jedna z wielu najlepiej na czczo ale hormony jeśli nie masz czasu można robić o każdej porze dnia (tak mi mówi moja Endo, nawet kazała mi raz zrobić PRL po południu dla porównania)

    Lola trzymam Kciuki :*

    Lola83, Jedna_z_Wielu lubią tę wiadomość

  • Lady Savage Autorytet
    Postów: 10105 7869

    Wysłany: 27 stycznia 2017, 07:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lola co ty chcesz dostać, jak już masz dzidziula w brzucholku ;)
    A patrzcie co ja wymyśliłam dla mojego na walentynki XD poducha z pupą xD 9u7r0h.jpg

    Lola83, spioch, Annie1981, kaka470, Skrzydlata, e.wela, wszamanka, Anulka0407, Fruska lubią tę wiadomość

    3 cykl :) Zuzanna Zofia, 20.08.2015, 3180, 56 cm
    relgcwa1lijp26p7.png
    mhsvanli8fgm8ue4.png
  • Lola83 Autorytet
    Postów: 1227 839

    Wysłany: 27 stycznia 2017, 07:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lady Savage wrote:
    Lola co ty chcesz dostać, jak już masz dzidziula w brzucholku ;)
    A patrzcie co ja wymyśliłam dla mojego na walentynki XD poducha z pupą xD 9u7r0h.jpg

    hahaha niezly pomysl! padlam!

    Piotruś
    ganndqk37mzflpnc.png
    Helenka
    rolodf9hpum40ef3.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 stycznia 2017, 07:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lady savage niezła dupcia ❤️

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 stycznia 2017, 07:43

  • Annie1981 Autorytet
    Postów: 6999 6640

    Wysłany: 27 stycznia 2017, 09:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A my mielismy wczoraj 3 rocznice poznania sie. Pierwszy raz zapomnialam, bo tak jestem ta ciaza zajeta ;) Za to moj pierwszy raz pamietal ;) Dostalam kwiatki i kartke z wpisem, ze cieszy sie, ze zostane jego zona i matka naszego dziecka. Normalnie nie moglam powstrzymac lez, to chyba hormony :)

    Lady Savage, spioch, e.wela, wszamanka, dobuska, Fruska lubią tę wiadomość

    wk6Yp1.png
    WWOcp1.png

    💔Aniołek 03.03.2020 - 7 tc💔
  • kaka470 Autorytet
    Postów: 1210 959

    Wysłany: 27 stycznia 2017, 09:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lola nie przyjdzie już widziałam na styczniowych te dwie już ładne kreseczki , chociaż ja też co chwilę latam do ubikacji i patrzę czy nic złego się nie dzieje ( w pierwszej ciąży tak nie miałam) Po konsultacji z lekarzem przez tel mam jutro wizytę pewnie zapisze dupka i powie co i jak .
    Leady super zdolniacha :-)

    30.11.2015 <3 Laurka ,16.02.2017 Anołek 6tc[*], 01.01.2018<3 Tomuś

    201511304980.png

    201801011678.png
  • Jedna_z_Wielu Autorytet
    Postów: 2072 1437

    Wysłany: 27 stycznia 2017, 09:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś


    Miłego dnia Kochane :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 9 marca 2017, 08:09

    kaka470 lubi tę wiadomość

    wallbash.gif

    down.gif

    Haos w głowie nie pozwala uporządkować myśli...
    Moje szczęście gdzieś błądzi, ale wierzę, że w krótce dotrze do celu <3
    Wszystko ma sens, tylko po czasie rozumiemy, że takie chwile robią Nas mocniejszymi.
    Starania od: Styczeń 2015 r.
  • Jedna_z_Wielu Autorytet
    Postów: 2072 1437

    Wysłany: 27 stycznia 2017, 09:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Annie 1981 :* wszystkiego dobrego z okazji rocznicy <3

    Edit: brawa dla przyszłego za pamięć :) już plusiki zbiera przed ślubem ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 stycznia 2017, 09:30

    Annie1981 lubi tę wiadomość

    wallbash.gif

    down.gif

    Haos w głowie nie pozwala uporządkować myśli...
    Moje szczęście gdzieś błądzi, ale wierzę, że w krótce dotrze do celu <3
    Wszystko ma sens, tylko po czasie rozumiemy, że takie chwile robią Nas mocniejszymi.
    Starania od: Styczeń 2015 r.
  • Anulka0407 Autorytet
    Postów: 649 541

    Wysłany: 27 stycznia 2017, 10:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lady super pomysł!!! Zdolniacha :)

    Mama 3 dziewczynek: Iza 15 lat, Iga 12 lat i Maja
    Maja ur.31.10.2017r (CC)waga: 3150g dł:53cm
    201710314965.png
  • dobuska Autorytet
    Postów: 2736 2060

    Wysłany: 27 stycznia 2017, 10:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Annie ale łaaaaadnie wzruszająco.:):)

    Ja mam 5 dpo, martwi mnie, że praktycznie w ogóle nie bola mnie piersi, zawsze mnie bolały przed @ juz od samej owulacji. Szyjka twarda jak skała, śluz wodnisty i teraz jeszcze przeziębienie mnie dopada. Nie mogę za bardzo sie nakręcić, bo brałam przez 3 cykle hormony różne i może organizm sie przeprogramował.
    Moja faza lutealna trwa ok 10 dni, jak minie 11 dni i nie będzie @ to chyba zatestuję.

    Anulka0407, Lady Savage, Annie1981 lubią tę wiadomość

    Starania od 06/2016

    pierwsza procedura IVF - przerwana - bardzo słaba odpowiedź jajników.
    druga procedura IVF - start - 3 maja
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 stycznia 2017, 10:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dobuska wrote:
    Annie ale łaaaaadnie wzruszająco.:):)

    Ja mam 5 dpo, martwi mnie, że praktycznie w ogóle nie bola mnie piersi, zawsze mnie bolały przed @ juz od samej owulacji. Szyjka twarda jak skała, śluz wodnisty i teraz jeszcze przeziębienie mnie dopada. Nie mogę za bardzo sie nakręcić, bo brałam przez 3 cykle hormony różne i może organizm sie przeprogramował.
    Moja faza lutealna trwa ok 10 dni, jak minie 11 dni i nie będzie @ to chyba zatestuję.

    Kochana nie stresuj sie, postaraj sie zająć myśli zupełnie czymś innym aż do testowania :* ja ciągle mocno trzymam kciuki za Ciebie ❤️

    Annie będziesz piękną Panią Młodą i super mamuśką.ja to wiem. Wyczuwam w Tobie spoko babkę ;-)

    e.wela, Annie1981 lubią tę wiadomość

  • dobuska Autorytet
    Postów: 2736 2060

    Wysłany: 27 stycznia 2017, 10:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    spioch wrote:
    Kochana nie stresuj sie, postaraj sie zająć myśli zupełnie czymś innym aż do testowania :* ja ciągle mocno trzymam kciuki za Ciebie ❤️

    Annie będziesz piękną Panią Młodą i super mamuśką.ja to wiem. Wyczuwam w Tobie spoko babkę ;-)
    Dziękuję!:*

    Starania od 06/2016

    pierwsza procedura IVF - przerwana - bardzo słaba odpowiedź jajników.
    druga procedura IVF - start - 3 maja
  • Anulka0407 Autorytet
    Postów: 649 541

    Wysłany: 27 stycznia 2017, 11:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny ktoś polecił mi "Perły Księżniczki".
    Czy któraś z Was coś takiego kiedyś stosowała albo wie coś na ten temat ale nie z neta...

    Mama 3 dziewczynek: Iza 15 lat, Iga 12 lat i Maja
    Maja ur.31.10.2017r (CC)waga: 3150g dł:53cm
    201710314965.png
  • Margolciak Ekspertka
    Postów: 153 123

    Wysłany: 27 stycznia 2017, 11:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny wpiszcie mnie na 3 lutego :) nigdy się nie udzielałam, zawsze tylko podglądałam wątki o testowaniu, może w końcu przyniesie szczęście. To mój chyba 16cs? Już nawet nie liczę. Pierwszy ze stymulacją CLO i zastrzyk na pęknięcie.
    Trzymam za Was kciuki :)

    Anulka0407, dobuska lubią tę wiadomość

    Zosia (TGA) 2014 :) Aniołek 2016 :(
    Po ponad dwóch latach jesteś :)
    oreflqxwq9456be8.png
    relgqtkfu3if1gae.png
  • Anulka0407 Autorytet
    Postów: 649 541

    Wysłany: 27 stycznia 2017, 11:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobuska widzę w podpisie, że 2.02 wybieracie się z M na badanie nasienia...A może już nie trzeba będzie? :) Ja z moim M idziemy 3.02 :)

    Mama 3 dziewczynek: Iza 15 lat, Iga 12 lat i Maja
    Maja ur.31.10.2017r (CC)waga: 3150g dł:53cm
    201710314965.png
  • Margolciak Ekspertka
    Postów: 153 123

    Wysłany: 27 stycznia 2017, 11:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anulka0407 wrote:
    Dobuska widzę w podpisie, że 2.02 wybieracie się z M na badanie nasienia...A może już nie trzeba będzie? :) Ja z moim M idziemy 3.02 :)
    My byliśmy właśnie na początku tego cyklu, niestety wyniki za dobre nie były :(
    jednak lekarz nam powiedział, że wyniki nasienia zmieniają się jak sinusoida i w związku z tym, że już 2 razy w ciąży byłam nie sądzi że to jest przyczyną. Mąż ma się posuplementować i za 3 miesiące mamy sprawdzić i wtedy ewentualnie inseminacja, a póki co tym się nie martwić.
    Jak mi mąż opowiadał jak wygląda pokój do oddawania nasienia to myślałam, że padnę ze śmiechu :)

    Zosia (TGA) 2014 :) Aniołek 2016 :(
    Po ponad dwóch latach jesteś :)
    oreflqxwq9456be8.png
    relgqtkfu3if1gae.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 stycznia 2017, 11:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Margolciak wrote:
    My byliśmy właśnie na początku tego cyklu, niestety wyniki za dobre nie były :(
    jednak lekarz nam powiedział, że wyniki nasienia zmieniają się jak sinusoida i w związku z tym, że już 2 razy w ciąży byłam nie sądzi że to jest przyczyną. Mąż ma się posuplementować i za 3 miesiące mamy sprawdzić i wtedy ewentualnie inseminacja, a póki co tym się nie martwić.
    Jak mi mąż opowiadał jak wygląda pokój do oddawania nasienia to myślałam, że padnę ze śmiechu :)
    Jak wygląda? Ja chętnie sie dowiem :-D

‹‹ 40 41 42 43 44 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Progesteron - dlaczego jest tak ważny podczas starania o dziecko?

Progesteron to jeden z najważniejszych hormonów dla kobiecej płodności. Jaką rolę odgrywa podczas starania o dziecko, przy zapłodnieniu i we wczesnej ciąży? Jakie są normy i co się dzieje, kiedy stężenie progesteronu jest za niskie? Jak wygląda leczenie luteiną dopochwową i doustną? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kalendarz dni płodnych podczas starania o dziecko

Przeczytaj dlaczego coraz więcej lekarzy zaleca kobietom starającym się o dziecko prowadzenie aplikacji miesiączkoweji i obserwację własnego ciała. Kalendarz owulacji - czym jest, na czym to polega i dlaczego podczas starania o dziecko warto wiedzieć coś więcej o swoim cyklu niż czas jego trwania. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego