Forum Starając się - ogólne Majowe starania
Odpowiedz

Majowe starania

Oceń ten wątek:
  • Mikusia2 Autorytet
    Postów: 439 402

    Wysłany: 22 maja 2013, 19:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wlasnie dostalam @ czyli jutro ide do czerwcowych ... :(

    oeuak0s3wt902skk.png
    9ltfxzdvyikp4icy.png
    km5scwa1m8wagzpl.png[/url
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 maja 2013, 20:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mikusia2 wrote:
    wlasnie dostalam @ czyli jutro ide do czerwcowych ... :(

    trzymam kciuki kochana za czerwiec :)

  • madzianka Autorytet
    Postów: 1061 537

    Wysłany: 22 maja 2013, 20:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    do mnie tez jednak przyszla ta wredna @ juz nie mam sily :-(

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 maja 2013, 20:47

    2grdxgdsv8in25va.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 maja 2013, 20:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a ja zrobiłam test paskowy pepino o 18stej i negatywny wrrr...

    termin @ 25.05 wg. ostatniej @ (ale wiadomo jak dł są me cykle) ehhh...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 maja 2013, 20:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a ja czekam sobie dalej, mam tylko lekkie plamienie, niech juz ta małpa przychodzi.
    madzianka-wierze, ze czerwiec bedzie owocny :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 maja 2013, 20:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    samira-masz jeszcze troche czasu takze wszystko moze sie jeszcze zmienic :)

  • eunika Autorytet
    Postów: 586 476

    Wysłany: 23 maja 2013, 04:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gośśśka wrote:
    eunika wrote:
    Gośśśka wrote:
    cześc dziewczynki ale od wczoraj stron się namnożyło ;P ....... co mogę powiedzieć kurcze chyba znów się nie udało mam za niską temperaturę :( nie wiem o co chodzi,no nic zobaczymy w kolejnych dniach

    ważne żeby nie spadała, niektóre dziewczyny mają taką niską nawet w ciąży, ważne żeby zaczęła rosnąć lub chociaż nie spadła, dziś dopiero 5d po więc czekaj :)

    wiem ale tak jest zawsze i tym razem nic się nie zmienia :P ...... tak jak mówisz to dopiero 5 dzień ,za to ty kochana masz piękny wykres .....czuję pismo nosem że kolejna majóweczka nam się szykuje :) :) :) .....super!!!!

    oby tak było Kochana, na razie nie czuję, że się udało...
    a tak w ogóle to witajcie od rana. Ja niestety nie czuję się najlepiej bo obudziłam się z bólem żołądka mimo, że nic ciężkiego nie jadłam wczoraj... :(

    1ed36c1806ded9898bf633c15336ce49.png
  • madzia123 Autorytet
    Postów: 669 392

    Wysłany: 23 maja 2013, 04:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witam u nas zimnooo wredna jeszcze nie przyszła:)) eunika a moze tam ktos baraszkuje już i żoładek cię boli;p

    relg3e5ejwatx9hx.png
  • eunika Autorytet
    Postów: 586 476

    Wysłany: 23 maja 2013, 04:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    fajnie by było ale wątpię :) fakt jest taki, że czuję, jakbym miała podrażniony cały żołądek a jadłam lekki obiad i jeszcze lżejszą kolację... muszę chyba coś wypić bo nie dam rady iść na zajęcia...

    1ed36c1806ded9898bf633c15336ce49.png
  • madzia123 Autorytet
    Postów: 669 392

    Wysłany: 23 maja 2013, 04:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja tak wczoraj się czułam bo mdliło mnie strasznie, a potem zjadłam kawałek paszteciku który chyba był nie świeży myślałam że się przekręcę w pracy ale herbata pomogła.

    relg3e5ejwatx9hx.png
  • eunika Autorytet
    Postów: 586 476

    Wysłany: 23 maja 2013, 04:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no właśnie planuję herbatkę wypić :) już chciałaby żeby było pojutrze bo niepewność mnie wkurza. wczorajsza porada była w sam raz dla mnie bo mi zawsze wychodzi wszystko co zaplanuję, osiągam to co zamierzę a w przypadku dzidziusia to nie tylko ode mnie zależy i to jest ciężkie do przełknięcia... :)

    1ed36c1806ded9898bf633c15336ce49.png
  • Nishi Ekspertka
    Postów: 147 69

    Wysłany: 23 maja 2013, 05:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Emilka WSK wrote:
    Hej :) ja na chwilkę , bo zmoklam jak pies :/ jest PRACA!!!!! Jest jest jest! :D Jestem już najszczęśliwsza na świecie :D

    Gratulacje Emilka!!

    20121213640117.png
    07953602cc36db5aaaab36f9b2feeed9.png

  • Mikusia2 Autorytet
    Postów: 439 402

    Wysłany: 23 maja 2013, 05:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja na razie mam plamienie zobaczymy co się z tego rozwinie

    oeuak0s3wt902skk.png
    9ltfxzdvyikp4icy.png
    km5scwa1m8wagzpl.png[/url
  • eunika Autorytet
    Postów: 586 476

    Wysłany: 23 maja 2013, 05:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jak nie teraz to zaraz :) ja mam nadal wysoko tempkę ale w poprzednim cyklu też mi spadła dopiero dzień przed @ więc wszystko się może zdarzyć...

    1ed36c1806ded9898bf633c15336ce49.png
  • sylwia1808 Przyjaciółka
    Postów: 86 26

    Wysłany: 23 maja 2013, 05:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witam dzoeczyny, ja nareszcie jakiś konkretny spadek 3 kreski, bol piersi ustaje czyli jutro @ jak nic ufff ulga bo myślałam że cos mi się przybłąkało w postaci jakiegoś schorzenia, trzymam dalej za was kciuki by wasze temp nie spadały:)wiem że cykl 39 dniowy to nie jest orlamlne ale może faktycznie stres na mnie tak wpłynął, co wcześneij nie mialo miejsca, teraz jestem przed egazminami i do tego denerwuję się boąym kolanem, coś w tym jest;) miłego dzionka dziewczyny:*

    sylwia1808
  • Klif Autorytet
    Postów: 1053 848

    Wysłany: 23 maja 2013, 05:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny. U mnie delikatny spadek,a dziś był ostatni dzień mierzenia. Jutro wyjeżdżam, więc żegnam się z termometrem. Plamienia na razie nie ma i mam nadzieję, że poszło sobie na dobre. Trwało 3 dni, a własciwie 3 poranki. Choć delikatny ból w podbrzuszu jeszcze jest, to wierzę że jednak plamienie się nie zjawi. Mikusia, Madzianka przykro mi ,że jednak @ przyszła

    ug37px9iyhvbmwqv.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 maja 2013, 06:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny ja dziś wolne bo chora dostałam L4 i antybiotyki znowu złapałam w żłobku chorobę :( zapalenie oskrzeli mam wiec pewnie nici z fasolki w tym miesiącu :(

  • eunika Autorytet
    Postów: 586 476

    Wysłany: 23 maja 2013, 06:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miriam wrote:
    Hej dziewczyny ja dziś wolne bo chora dostałam L4 i antybiotyki znowu złapałam w żłobku chorobę :( zapalenie oskrzeli mam wiec pewnie nici z fasolki w tym miesiącu :(

    ojej, przykro mi :( teraz Kochana to się kuruj i nie martw się bo to nie pomoże...

    Miriam lubi tę wiadomość

    1ed36c1806ded9898bf633c15336ce49.png
  • Klif Autorytet
    Postów: 1053 848

    Wysłany: 23 maja 2013, 06:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miriam kuruj się, kuruj żebyś była zdrowa jak fasolka zamieszka w Twoim brzuszku:)

    ug37px9iyhvbmwqv.png
  • Mikusia2 Autorytet
    Postów: 439 402

    Wysłany: 23 maja 2013, 06:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja myslalam ze to @ ale to bylo plamienie na razie ustalo ale bol miesiaczkowy nie ustaje tylko mocno boli.

    oeuak0s3wt902skk.png
    9ltfxzdvyikp4icy.png
    km5scwa1m8wagzpl.png[/url
‹‹ 195 196 197 198 199 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

4 składniki diety wspierające owulację!

Problemy z owulacją są bardzo częstą przyczyną trudności z zajściem w ciążę. Dowiedz się, jak za pomocą diety możesz wesprzeć jajeczkowanie! Poznaj, które składniki diety mogą pozytywnie wpływać na owulację, a które mogą przyczyniać się do niepłodności owulacyjnej. Poznaj propozycje propłodnościowych posiłków od Ani i Zosi z Akademii Płodności! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Smog - czy smog w Polsce może obniżać płodność?

Polska jest jednym z najbardziej zanieczyszczonych krajów na świecie. To niestety przykry fakt. Jesteśmy świadomi, że smog negatywnie wpływa na nasz organizm - płuca, serce. Ale czy może również upośledzać naszą płodność? Czy może dodatkowo obniżać parametry nasienia? Czy możemy mądrze się przed tym zabezpieczać, czy to już histeria? Zadaliśmy to pytanie ekspertom, przeczytaj co usłyszeliśmy!  

CZYTAJ WIĘCEJ

14 faktów na temat płodności kobiety - owulacja, miesiączka, dni płodne

Owulacja, dni płodne, miesiączka - słyszymy o nich często. Ale czy na pewno mamy wystarczającą wiedzą na temat płodności kobiety? Niektóre sprawy dotyczące cyklu kobiety nie są tak jasne i oczywiste jakby mogło się zdawać. Tutaj znajdziesz 14 najważniejszych faktów, które warto wiedzieć na temat płodności kobiety.   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego