Forum Starając się - ogólne MAJOWE TESTOWANIE
Odpowiedz

MAJOWE TESTOWANIE

Oceń ten wątek:
  • KAL Autorytet
    Postów: 1125 671

    Wysłany: 29 maja 2018, 20:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karmelllka90 przykro mi :(

    Ja po usg i są dwa jaja jedno na prawym (w końcu księciunio się obudził) 12mm i na lewym 13mm tylko endo cienkie ehhh tylko 5.6mm gin mówi że nie jest źle że do wielkosci jaj może być... Owu przewidziana na poniedziałek i w tedy na kolejny monit dzisiaj miałam pobierane posiew na czystość pochwa i MUCHę i za wizytę prawie 400 zł ehhh... No i mam przez 8 dni plastry z estrogenem.

    2 lata starań
    12.2018 Laparoskopia i Histeroskopia (obydwa jajowody drożne)
    wyłyżeczkowane polipy endometrialne
    Letrox 75 | Glucophage 1000XR | Niedoczynność tarczycy | HASHIMOTO | Insulinooporność | Hiperinsulinemizm
  • magdaaa88 Autorytet
    Postów: 394 314

    Wysłany: 29 maja 2018, 20:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Straciatellaa wrote:
    Gratulacje! :) ja bym zrobiła w piątek :)

    Nie dziękuję :) mam nadzieje, że wszystko będzie ok. Sorki za głupie pytanie ale czytałam ze najlepiej robić betę po 48h a potem 72h. Po 48h nie dam rady (święto) czyli zrobię w piątek ale to ma być rowno 72h? Bo ja robiłam dzisiaj betę po pracy ok godziny 16:00 to czyli rozumiem że lepiej zrobić w piątek tez o podobnej godzinie?

  • Iseko Autorytet
    Postów: 1215 2177

    Wysłany: 29 maja 2018, 20:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    magdaaa88 wrote:
    Nie dziękuję :) mam nadzieje, że wszystko będzie ok. Sorki za głupie pytanie ale czytałam ze najlepiej robić betę po 48h a potem 72h. Po 48h nie dam rady (święto) czyli zrobię w piątek ale to ma być rowno 72h? Bo ja robiłam dzisiaj betę po pracy ok godziny 16:00 to czyli rozumiem że lepiej zrobić w piątek tez o podobnej godzinie?
    Magda gratuluję :) Nie musisz robić o tej samej godzinie w piątek, możesz pójść rano

    29 lat | starania od stycznia 2017
    👩
    Siofor 1500 | Letrox 62,5 | NAC |Miovelia - Niedoczynność i IO
    ✔️Laparo i drożność - ok (04.2019)
    ✔️AMH: 2,24
    ✔️TSH: 1,3
    ✔️FT4: 14,6 (9-19)
    ✔️MUCHa: ujemne
    ✔️AOA: ujemne
    ✔️ASA: ujemne
    ✔️ANA1, ANA4: ujemne

    👨
    Morfologia 2% - > 4%,
    Liczba 2,6mln - > 20mln,
    ruch postępowy 17% - >22%
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 maja 2018, 20:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jest mi cholernie złe... cały dzien w pracy dobra mina do złej gry wieczorem puściły emocje... dziewczyny ale taki progesteron??? Dwa miesiące temu robiłam badania progesteronu było wszystko w porzadku gdybym miała nadzieje na ten cykl to bym brała duphaston moze bo mam nawet w domu ale co on by dał? Jak ciąża byłaby zdrowa to i sama by sie utrzymała :(

    Dalej zero krwawienia :( chciałabym mieć to za sobą

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 maja 2018, 20:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A zapomniałam w zeszłym misiacu robiłam przed okresem tak z tydzień proga i tez był normalny ... a dzisiaj taka wartość . Ale jak beta soda to nic z tego nie bedzie prawda ? Nawet duphaston juz nic nie zrobi :(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 maja 2018, 20:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karmelllka90 wrote:
    A zapomniałam w zeszłym misiacu robiłam przed okresem tak z tydzień proga i tez był normalny ... a dzisiaj taka wartość . Ale jak beta soda to nic z tego nie bedzie prawda ? Nawet duphaston juz nic nie zrobi :(
    No niestety kochana.. :(
    Jak beta spada to dupek już nie pomoże.
    Ciąża się nie utrzymała przez niski progesteron który zapewne za szybko zaczął spadać...
    Teraz masz jasność co do problemu i musisz po owulacji brać dupka albo luteinę.
    Najlepiej jak poradzisz się jeszcze lekarza.
    Trzymaj się kochana, następny cykl będzie twój!

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 maja 2018, 21:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Darunia28 wrote:
    Hej dziewczyny . Także jestem po becie i nie jestem w ciąży . Miałyście racje betę mam negatywna . Tak naprawdę to nie ma ci się nastawiać na testy . Nawet one nie dają 100% pewności . Ja już sobie kompletnie odpuściłam ponieważ staramy się ponad rok , wszystkie badania ok a ciąży nie ma. Także chyba nie ma dobrej metody nawet w postaci testów na potwierdzenie ciąży bo człowiek robi sobie tylko nadzieje . Raz udało się ale niestety po kilku dniach dostałam miesiączkę . Chyba najlepszym potwierdzeniem jest jej brak i wynik z krwi . Szkoda czasu na sikance. Testy się tak często myła mimo ze producent zapewnia o ich wiarygodności . Te testy kupuje w Niemczech kosztują strasznie dużo , chciałam wybrać najlepsza jakość . No także , trzymam za was kciuki ! Tylko nie fiksujcie się tak nad objawami . Ja je w każdym miesiącu miałam a w ciąży nie byłam ;)

    Ja tez podobna sytuacje mialam tyle ze bety nie robilam bo doswiadczenie mnie nauczylo ze trzeba czekac. Niestety dol przyszedl bo zrobilam wczesniej test 11 dpo ale zastrzyk ovitrelle sie jeszcze utrzymywal juz sie cieszylam ze ciaza ale z dnia na dzien bladl az dostalam @ takze kochane cierpliwosci czekamy na termin @ albo po terminie robimy sikanca wczesniej nie ma sensu bo psychika potem chora. Powodzenia nastepny cykl Wasz;)

  • OlivkowaMama Autorytet
    Postów: 930 1212

    Wysłany: 29 maja 2018, 21:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też już wcześnie nie będę testować. Chyba, że cycki będą boleć. To u mnie może oznaczać ciążę bo przed @ nie bolą. Jak karmelka uważam, że ciąża zdrowa sama się utrzyma. W pierwszej ciąży test zrobiłam tydzień po terminie, nie lecialam na bete, poszłam do gina po 3 tyg od terminu.
    Ja nie mam siły poprostu na te negatywy. Na szczęście bledny pozytyw mi się nie zdarzył, i dobrze

    33 lata, 13cs - w końcu się doczekaliśmy! ❤️
    mhsv3e5elhkz505n.png

    l22ncwa1gr7xibs9.png
  • Marilen Autorytet
    Postów: 768 334

    Wysłany: 29 maja 2018, 21:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KAL wrote:
    Karmelllka90 przykro mi :(

    Ja po usg i są dwa jaja jedno na prawym (w końcu księciunio się obudził) 12mm i na lewym 13mm tylko endo cienkie ehhh tylko 5.6mm gin mówi że nie jest źle że do wielkosci jaj może być... Owu przewidziana na poniedziałek i w tedy na kolejny monit dzisiaj miałam pobierane posiew na czystość pochwa i MUCHę i za wizytę prawie 400 zł ehhh... No i mam przez 8 dni plastry z estrogenem.

    Też mnie ten wydatek czeka w następnym cyklu, a plastry to na endo? Ja miałam identycznie w tym cyklu, 12 i 12,7 i endo 5,6mm. Do dnia po owu urosło do 8mm :/

    7u229jcgzsq578gy.png
  • Grzechotka2 Autorytet
    Postów: 712 823

    Wysłany: 29 maja 2018, 21:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi te clearblue dwa wyszły pozytywne...

    iNso87 lubi tę wiadomość

    l22nio4pm7glhik4.png
    w57v3e3kpq4472hr.png
  • iNso87 Autorytet
    Postów: 8860 5306

    Wysłany: 29 maja 2018, 21:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kozgo wrote:
    iNso a Ty jeszcze testujesz?

    Katti przykro mi:/
    Kozgo sama nie wiem. Czekam na @ jutro gora pojutrze. Jesli jutro tempka spadnie jeszcze nizej to napewno nie ma co testowac;) ale jesli sie utrzyma badz odbije w gore to mam jeden test na zapasie to wtedy zatestuje. Choc to tez ten o czulosci 25;/ nie wiem jak ja je kupowalam...

    BDMdp1.png
    5oRIp1.pngXMJMp2.png
  • iNso87 Autorytet
    Postów: 8860 5306

    Wysłany: 29 maja 2018, 21:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Grzechotka2 wrote:
    Mi te clearblue dwa wyszły pozytywne...
    Grzechotka mialam zacytowac a polubilam. Mialam zapytac ale ile dnie przed @? Byly pozytywy.

    BDMdp1.png
    5oRIp1.pngXMJMp2.png
  • kozgo Autorytet
    Postów: 4426 3339

    Wysłany: 29 maja 2018, 22:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi beta dziś wyszła negatywna wiec opijalam z mężem urodziny na legalu

    qb3cpiqv120x7xhb.png
  • KAL Autorytet
    Postów: 1125 671

    Wysłany: 29 maja 2018, 22:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marilen wrote:
    Też mnie ten wydatek czeka w następnym cyklu, a plastry to na endo? Ja miałam identycznie w tym cyklu, 12 i 12,7 i endo 5,6mm. Do dnia po owu urosło do 8mm :/

    Tak, na wzrost endo

    2 lata starań
    12.2018 Laparoskopia i Histeroskopia (obydwa jajowody drożne)
    wyłyżeczkowane polipy endometrialne
    Letrox 75 | Glucophage 1000XR | Niedoczynność tarczycy | HASHIMOTO | Insulinooporność | Hiperinsulinemizm
  • iNso87 Autorytet
    Postów: 8860 5306

    Wysłany: 30 maja 2018, 05:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marilen wrote:
    A u mnie plamienia brak, temp.37. Rozkręci się na bank, tylko to wciąż zmarnowany czas
    Marilen u mnie plamien nie ma ale temperatura robi ze mnie durnia:| zamiast normalnie spasc,zeby @ przyszla raz,dwa to bawi sie ze mna:/ a tylko wstalam po mierzeniu wlasnie to odrazu podbrzusze pobolewa typowo na @....

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 maja 2018, 05:12

    BDMdp1.png
    5oRIp1.pngXMJMp2.png
  • iNso87 Autorytet
    Postów: 8860 5306

    Wysłany: 30 maja 2018, 06:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak pomyslalam,ze dzis odpuszcze jeszcze z testem. Wracam do pierwotnego terminu testowania czyli jutro;) Widocznie @ przyjdzie jak w zegarku w 29dc. Jutro najwyzej rano jak bedzie dalej tak temperatura ze mna sie bawic to zatestuje. Zamykam miesiac;)

    Edit
    Aha zapomnialam napisac,ze od wczoraj na nos cos mi sie rzuca..normalnie jak pies poczuje smrod z 10000000tys km;/ wczoraj mnie az dusilo w nosie. Dzis wstalam i teraz grzeje malej parowki i odrazu smrod poczulam..masakra.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 maja 2018, 06:27

    BDMdp1.png
    5oRIp1.pngXMJMp2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 maja 2018, 07:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czekam do lekarza :(

  • Grzechotka2 Autorytet
    Postów: 712 823

    Wysłany: 30 maja 2018, 08:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dla formalności. Pozytywny?

    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/f4e8367975d1.jpg

    Karmelllka90l, trzymaj się. Jesteśmy z Tobą :*

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 maja 2018, 08:06

    agniecha2101, iNso87 lubią tę wiadomość

    l22nio4pm7glhik4.png
    w57v3e3kpq4472hr.png
  • Straciatellaa Autorytet
    Postów: 2674 2499

    Wysłany: 30 maja 2018, 08:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Grzechotka2 wrote:
    Dla formalności. Pozytywny?

    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/f4e8367975d1.jpg

    Karmelllka90l, trzymaj się. Jesteśmy z Tobą :*
    Tak! Do dziela :p


    oar8ikgn5pgt0ug5.png
  • Madalena89 Koleżanka
    Postów: 56 16

    Wysłany: 30 maja 2018, 08:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Grzechotka2 wrote:
    Dla formalności. Pozytywny?

    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/f4e8367975d1.jpg

    Karmelllka90l, trzymaj się. Jesteśmy z Tobą :*

    A to test z porannego moczu? Niby nie powinno się robić bo daje przekłamane wyniki. Jeśli nie to 101% pozytyw :) Powodzenia! :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 maja 2018, 08:50

‹‹ 80 81 82 83 84 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niedobór kwasu foliowego - zaskakujące wyniki badań

Niemalże każda kobieta starająca się o dziecko ma świadomość, że podczas starań oraz w czasie ciąży powinna suplementować kwas foliowy. Jednak najnowsze doniesienia lekarzy wskazują na duże problemy z jego przyswajalnością. Co to oznacza? Niedobór kwasu foliowego - jakie mogą być tego skutki? Nawet pomimo zażywania kwasu foliowego, kobiety w dalszym ciągu mogą być narażone na ryzyko chorób/powikłań związanych z jego niedoborami. Jak temu zaradzić? Przeczytaj najnowsze doniesienia i zalecenia ginekologów.  

CZYTAJ WIĘCEJ

PMS, czyli zespół napięcia przedmiesiączkowego - przyczyny, objawy, leczenie

Zespół napięcia przedmiesiączkowego to ogólne określenie na objawy i dolegliwości, które odczuwają kobiety przed miesiączką. A jakie są najczęstsze objawy PMS? Co jest ich przyczyną? Czy i kiedy napięcie przedmiesiączkowe wymaga leczenia? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Mierzenie temperatury podczas starań o dziecko - kiedy owulacja i dni płodne?

Temperatura ciała jest reakcją naszego organizmu na to co się w nim dzieje. Prawie wszyscy wiedzą, że temperatura ciała informuje nas, o tym, że nasz organizm walczy z infekcją. Niewiele osób zaś wie, że temperatura ciała może również dawać zaskakująco dokładne informacje na temat płodności kobiety! Wystarczą zaledwie 3 minuty dziennie, a nie wydając ani grosza dowiesz się więcej niż możesz przypuszczać. Sprawdź, po co mierzyć temperaturę podczas starania o ciążę. Dowiedz się, jak prawidłowo mierzyć temperaturę i w jaki sposób OvuFriend Ci w tym pomoże! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego