X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Może poplotkujemy? ;)
Odpowiedz

Może poplotkujemy? ;)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 lipca 2014, 09:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To i tak krótko pracuje :)

    A Ty studiujesz/pracujesz?

  • Isia93 Autorytet
    Postów: 2500 711

    Wysłany: 29 lipca 2014, 09:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie studiuję a pracuję tylko dorywczo, jakieś prace sezonowe, hostessa itp.
    Pracowałam wcześniej w sklepie odzieżowym ale go zamknęli;/


    ZGWAp2.png
    Walczymy o dobre nasienie i regulację hormonów
    Od lipca 2014 na ovufriend.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 lipca 2014, 09:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przykro :glasiu:

    Lepsze takie prace dorywcze niż nic ;) Czy coś szukasz stałego?
    A to Twój TŻ ma pewnie dobrą pracę skoro Ty nie pracujesz a zdecydowaliście sie na dziecko?
    Przepraszam, że tak wścibsko się pytam- w sumie sprawa prywatna-nie chcesz nie mów :)

    ellabella lubi tę wiadomość

  • czekolada Autorytet
    Postów: 1442 470

    Wysłany: 29 lipca 2014, 10:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też jak jestem na zwolnieniu to czytam za książki i niestety ale nie czytałam jeszcze 50 twarzy Grey a jak ostatnio chciałam to powiedziały mi dziewczyny z pracy, że w moim stanie mi nie dadzą (jak byłam jeszcze w ciąży) a teraz mogę nadrobić zaległości :-)

    Jakub <3
    f2wli09klx6li47m.png
    f2w3rjjgfdv6rpfo.png
  • czekolada Autorytet
    Postów: 1442 470

    Wysłany: 29 lipca 2014, 10:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A jeśli chodzi o sprawy finansowe to tak czasem zastanawiam się skąd ludzie biorą na wszystko pieniądze. My pracujemy obydwoje fakt nie zarabiamy kokosów ale zawsze coś, mieszkamy jak na razie z rodzicami a wiecznie nie mamy kasy :-P Fakt że nie oszczędzamy zbytnio ale jak chcemy to potrafimy odłożyć, ale zastanawia mnie to, że ludzie nie pracują a mają na wszystko kasę.