My ... tuż przed i tuż po 30'tce ...
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnymarissith wrote:Misia ty też jesteś bezgluteniak?
Na medytujemy jest przepis na ciasto na pizze z mąki gryczanej
uwielbiam gryczana make i kasze
ale dzis mialm w domu kukurydziana .ryżowa i zwykła bezglutkowa wiec robię eksperyment;) zobaczymy jakie ciasto na pizze wyjdzie
na biedę w sumie mogłam zmielic kasze ale zrobimy cos nowego by nie było nudno w kuchni...hehe adrenanina rośnie...uda sie czy sie nie uda;p
-
Malenq wrote:Konwalia ano masz raję, i jeszcze coś pisała, że komp jej padł...
z dobrymi nowinami
)) ja mocno za nia trzymam kciuki !! bo jestem pewna ze zielono bedzie u niej !!!
Asiula86, Biedroneczka83 lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnymarissith wrote:Misia ty też jesteś bezgluteniak?
Na medytujemy jest przepis na ciasto na pizze z mąki gryczanej
Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 października 2014, 13:21
marissith lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualnyAnuśka wrote:Ja właśnie ukleiłam całą masę kopytek uffffff..... Tyle mi tego wyszło że cały garnizon mogłabym wykarmić
Jak któraś głodna to zapraszam
Mogę zabrać ze sobą serniczek..przyjmniesz?
-
Z sosem grzybowym
A właśnie mama moja wróciła z pracy i pyzy przywiozła. Pytam ją: a kopytem mi nie kupiłaś? hehe, mówi ze nawet o tym myślała ale się rozmyśliłano wiec na obiad barszcz ukraiński dziś u mnie
Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 października 2014, 14:26
**********************Gang 18+***********************
-
Misia obowiązkowo serniczek zabierz
Uwielbiam
Choco wpadaj Misia przywiezie serniczek to nażremy się jak prosięta
Cati ja mam kopytka dzisiaj z sosem z grzybów suszonych, ale lubię też z sosem mięsnym albo ze skwarkami z boczusiachoco, Misi@ lubią tę wiadomość
-
O ze skwarkami i z jajkiem sadzonym jadłam w Angli jak byłam. Kupowałam w Aldim takie niemieckie kopytka, do tego boczuś w kosteczce i jajeczko. Zawsze to lepsze niż andżelski chleb.
Anuśka lubi tę wiadomość