Na Temat i NIE na temat, dla staraczek i dla zafasokowanych
-
WIADOMOŚĆ
-
Driada0102 wrote:to rób sobie ten sok raz na tydz. Moja ciocia jak była w ciąży z bliźniakami to piła taki sok i bardzo szybko wyszła z anemii
ja walczę z niedoborem żelaza ;/
Kochana powiedz mi ile przytylas? bo pamiętam że ty też chudzinka, nie bylo u ciebie z tym problemów że duża niedowaga?
Nadrobie Was później w miare możliwości - praca praca praca. ..
PozdrawiamDwa bąbelki 👣
06.2015
03.2017 -
Na początku schudłam 5kg bo wymiotowałam przez 3 mies bez przerwy po wszytskim, a teraz musiałabym się zważyć, ale chyba 9kg nadrobiłam.
Problemów nie ma tylko jestem pod opieką lekarza, obserwuje moją wagę. Ja mam mały brzuszek, a mój maluszek już 2900 ważyZ. wrote:Kochana powiedz mi ile przytylas? bo pamiętam że ty też chudzinka, nie bylo u ciebie z tym problemów że duża niedowaga?
Nadrobie Was później w miare możliwości - praca praca praca. ..
PozdrawiamZ., Macierzanka:), Fidelissa lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
Driada0102 wrote:Na początku schudłam 5kg bo wymiotowałam przez 3 mies bez przerwy po wszytskim, a teraz musiałabym się zważyć, ale chyba 9kg nadrobiłam.
Problemów nie ma tylko jestem pod opieką lekarza, obserwuje moją wagę. Ja mam mały brzuszek, a mój maluszek już 2900 waży
Wow no to super niech maluch zdrowo rośnie u Ciebie też już finał bliskoDwa bąbelki 👣
06.2015
03.2017 -
nick nieaktualny
-
Dzień dobry
Ania ja maraton... byle do jutra. Niedawno wróciłam i zaraz idę się na chwilę położyć, bo śpię na stojąco.
Driada, fajnie że się pokazałaś Ty już też niewiele masz do końca. bardzo się cieszę, że u Ciebie z wagą w porządku
Tymczasem znikam! pozdrawiam WasWiadomość wyedytowana przez autora: 9 października 2014, 18:47
Driada0102, Z. lubią tę wiadomość
-
http://zapodaj.net/a6decb4fb2080.jpg.html
Taki mam brzuszek
Oj dziewczyny tęskniło mi się za wamiWiadomość wyedytowana przez autora: 9 października 2014, 19:20