Forum Starając się - ogólne Na Temat i NIE na temat, dla staraczek i dla zafasokowanych
Odpowiedz

Na Temat i NIE na temat, dla staraczek i dla zafasokowanych

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 marca 2014, 10:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam Was Kochane dziewuszki ;D

    Na dworze troszkę zimno ale słońce próbuję się przedostać przez chmurki :D
    Gdzieś tam pomiędzy chmurkami widzę czyste niebo :D

    Tak żeście się rozpisały, że zostałam bez słów ..


    Macierzanko, pływam na czerwonym morzu .. Samopoczucie w porządku :D
    Wieczorem trochę szoku dostałam jak kierownik budowy się podliczył :O na szczęście do końca budowy już nic nie będzie chciał ..

    Z., Laura, Macierzanka:), dżona lubią tę wiadomość

  • Malinowa Panienka Autorytet
    Postów: 2255 1502

    Wysłany: 25 marca 2014, 10:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Z. a ja mam inne doświadczenie zupełnie. Śmierć Jagody była w kartach tylko ja nie chciałam uwierzyć w to, teraz już nie stoi...

    mi się wiele rzeczy sprawdziło więc patrzę inaczej - poza tym moja mama to czarownica więc jaka ja mam być :P :D

    Misty87, sara_nar lubią tę wiadomość

    [*] Jagoda 18.03.2014
    [*] Antosia 13.01.2019

    Mutacja V Leiden hetero (acard 150mg.,heparyna 0,6ml.)
    MTHFR 1298A>C hetero
    Niedoczynność tarczycy Euthyrox N 150
  • Misty87 Autorytet
    Postów: 2669 4813

    Wysłany: 25 marca 2014, 10:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej wszystkim :)

    Dzona rowniez przeczytalam Twoj wpis! Zawsze czytam od deski do deski to, co piszecie, jak tylko mam czas :)
    Mezczyzni z reguly raczej nie umieja rozmawiac o tym, co siedzi w nich w srodku. Musi przyjsc taki moment, kiedy wybuchaja w nich emocje :)

    Zaba, ja znowu po tym moim 6letnim zwiazku puscilam sie w wir imprez. Od 18 roku bylam z nim i zaniedbalam zycie towarzyskie :)
    Raz w klubie tancze z kumpela, nagle jakis fajny, mega przystojny koles do mnie podbija. Tanczymy razem, rozmawiamy. Wyszlo, ze on ma 20lat i byl pewny,ze ja tez tak mniej wiecej. Jakie bylo jego zdziwienie, gdy powiedzialam,ze mam 25 :D ale kij! Doslownie to byl dziki taniec! Nikt i nic nie liczylo sie dla nas! Puszczali akurat kawalki Shaun Paula, wiec mozna bylo dupka pokrecic! Calowalismy sie... chociaz w miedzyczasie przyznal sie,ze jego dziewczyna (tak, mial ponoc kogos!) Nie przyjechala, bo nie dala rady :D ale bylam chyba tak juz zdeterminowana,ze nie przeszkadzalo mi to. Grzecznie sie rozeszlismy po namietnym tancu, ale pozniej na drugim poziomie klubu znow podczas tancow nasze ciala sie odnalazly :D
    Bylo to bardzo mile, zwlaszcza,ze dal mi 20 lat :D haha
    Pozniej spotykalam sie z kilkoma facetami, randkowalam, bylo fantastycznie. Najgorsze momenty wtedy, kiedy facet sie mega szybko angazowal, a mnie nie krecil. Wtedy dowiedzialam sie, jak trudno jest komus dac kosza! :)
    Ahhhh te wspomnienia :D

    Lena87, Z., Laura, Macierzanka:), Little Frog, sara_nar, dżona, Ania07, Kaśka28 lubią tę wiadomość

    Chłopcy 1jajowi,1ow i 1kosm, cc 32+5,waga 1880g i 1670g.
    1usahdgeb3da0ojs.png
  • Złota Autorytet
    Postów: 3150 2406

    Wysłany: 25 marca 2014, 10:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magdas wrote:
    Zlota dzieki za odp myslalam,ze to drozsze:)

    Pamiętaj Kochana, że ja nie pamiętam na 100% :D

    Magdas lubi tę wiadomość

    dfe327de15eec3b7764af72f3785c2ef.png
  • Misty87 Autorytet
    Postów: 2669 4813

    Wysłany: 25 marca 2014, 10:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Z. wrote:
    Ja miałam z wróżkami ostatnio inna przygodę. Nie byłam osobiście ale ktoś patrzył w kartach w moje życie i powiedział mi że będę zaraz w ciąży (znaczy wtedy gdy ta wiadomość mi przekazywano). Oczywiście bardzo sie ucieszyłam i uwierzyłam w to. Ale ciąży nie było. I uważam że Bóg chciał mnie nauczyć że to On decyduje. I żeby tego nie słuchać.

    Ale każdy ma prawo robić co chce :)

    Pieknie to napisalas! :)
    Ja bardzo wierzaca nie bylam, do lipca tamtego roku, kiedy to trafilismy do ciekawego ksiedza na nauki przedmałżeńskie :)
    Od tamtego czasu zaczelam sie normalnie modlic, rozmawiac z Bogiem :)

    Co do Malinowej i tego zaklinania... u mnie chyba na odwrot! Wszystkie przyjaciolki, znajome maja rodziny, dzieci. Widzialy, jak bardzo mi tego brakuje i wiem,ze kazda od serca mi zyczyla swojego dziecka :)

    Sylvka, Z., Laura, Macierzanka:), dżona, Ania07, Kaśka28 lubią tę wiadomość

    Chłopcy 1jajowi,1ow i 1kosm, cc 32+5,waga 1880g i 1670g.
    1usahdgeb3da0ojs.png
  • Z. Autorytet
    Postów: 2054 3725

    Wysłany: 25 marca 2014, 10:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malinowa Panienka wrote:
    Z. a ja mam inne doświadczenie zupełnie. Śmierć Jagody była w kartach tylko ja nie chciałam uwierzyć w to, teraz już nie stoi...

    mi się wiele rzeczy sprawdziło więc patrzę inaczej - poza tym moja mama to czarownica więc jaka ja mam być :P :D

    Malinowa ja wiem że sie sprawdza :) bo też wiele słyszałam co ma się u kogoś wydarzyć niekiedy całkiem abstrakcyjnych rzeczy których ciężko sie spodziewać i to sie sprawdzalo. Bylam w szoku.
    Ale ja wole ne wiedzieć nie zaglądać nie chce mieć takiej świadomości :) zdaję sie jednak na modlitwę.
    Ale jeśli ty masz taka odwagę zaglądać w to to niech tak będzie. Nie krytykuje oczywiście :) wymieniamy doświadczenia :)

    Sylvka, Malenq, Laura, dżona, Ania07 lubią tę wiadomość

    Dwa bąbelki 👣
    06.2015
    03.2017
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 marca 2014, 10:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malinowa jeżeli Pani Popławska żyje to ok:) pamiętaj, że tam duże kolejki....
    ale może taniej by było porozmawiać z Najwyższym co On o tym pomyśle sądzi (w Piśmie Świętym jasno napisane, że grzech, ale może ma Tobie inny Plan) :)

  • Malinowa Panienka Autorytet
    Postów: 2255 1502

    Wysłany: 25 marca 2014, 10:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malenq ja nie wierzę... już kiedyś pisałam, że istnieje Energia ale nie nazywam jej bogiem a biblia to dla mnie książka i tak do niej podchodzę ;)

    Malenq a skąd jesteś?

    sara_nar lubi tę wiadomość

    [*] Jagoda 18.03.2014
    [*] Antosia 13.01.2019

    Mutacja V Leiden hetero (acard 150mg.,heparyna 0,6ml.)
    MTHFR 1298A>C hetero
    Niedoczynność tarczycy Euthyrox N 150
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 marca 2014, 10:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malinowa ok....to ja porozmawiam z tą Twoją Energią o Tobie dobrze??? przepraszam, nie czytałam wcześniejszych wpisów:( mam nadzieję, że Cię nie uraziłam....
    z podlasia i to całkiem blisko wspomnianej Pani;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 marca 2014, 10:58

  • Malinowa Panienka Autorytet
    Postów: 2255 1502

    Wysłany: 25 marca 2014, 11:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ależ nie uraziłaś mnie absolutnie :) ja tylko mówię jak to ze mną jest :) bo ja znam tamte rejony :P mam koleżanki z Bielska, Hajnówki no i bardzo lubię jeździć do Sioła Budy ;)

    Malenq lubi tę wiadomość

    [*] Jagoda 18.03.2014
    [*] Antosia 13.01.2019

    Mutacja V Leiden hetero (acard 150mg.,heparyna 0,6ml.)
    MTHFR 1298A>C hetero
    Niedoczynność tarczycy Euthyrox N 150
  • Magdas Autorytet
    Postów: 1624 1678

    Wysłany: 25 marca 2014, 11:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Co do wrozek to ja nie chcialabym wiedziec co mnie czeka.co ma byc to i tak mnie nie ominie. Moim zdaniem jak ludzir uslyszs cos od wrozki to potem tak podswiadomie kieruja swoim zyciem aby to sie wydarzylo.
    Ale szanuje i staram sie wozumiec ludzi ktorzy w to wierza w koncu kazdy w cos wierzyc musi

    Macierzanka:), Laura, dżona lubią tę wiadomość

    W życiu nie chodzi o czekanie aż burza minie. Chodzi o to,by nauczyć sie tańczyć w deszczu.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 marca 2014, 11:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malinowa siulalalala Sioło Budy, niezłe żarcie, niezłe picie i ta sauna:D:D:D:D
    Ooooo tak jak będziesz w pobliżu to ZAPRASZAM:) okolice Puszczy Białowieskiej najpiękniejsze:)
    Magdas ja jestem otwarta na możliwości i czasem pertraktuję (a przynajmniej tak mi się wydaje) z Najwyższym.....ale i tak przeważnie On ma rację....;P

    Magdas, Macierzanka:) lubią tę wiadomość

  • Misty87 Autorytet
    Postów: 2669 4813

    Wysłany: 25 marca 2014, 11:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zmykam dziewuszki na spacerek z kolezanka i malenstwem :)
    Piekna pogoda!

    Buuuuuziole!

    Z., Laura lubią tę wiadomość

    Chłopcy 1jajowi,1ow i 1kosm, cc 32+5,waga 1880g i 1670g.
    1usahdgeb3da0ojs.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 marca 2014, 11:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Misty miłego spacerowania:)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 marca 2014, 11:45

    Misty87 lubi tę wiadomość

  • Macierzanka:) Autorytet
    Postów: 2952 4047

    Wysłany: 25 marca 2014, 11:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Magdas :)
    Jeszcze się z Tobą nie witałam dzisiaj :)

    cześć Sylvka, a u Ciebie co dobrego?

    Lena, no właśnie widziałam Twoje morze dlatego pytałam. Grunt, że masz inne zajęcie, to zawsze jest odskocznia. Ja chyba nigdy nie będę miała swojego domu... i zgnije w bloku... :D

    Misty, Ty uwodzicielko :)

    Malenq, ja też prowadzę z Najwyższym pertraktacje, ale czasem moje argumenty widzę wymiękają :D

    Miłego dnia dziewuszki! Idę jakiś obiad upichcić :)
    Do później

    Z., Malenq, Magdas, Laura, Misty87 lubią tę wiadomość

    "Niepłodność to nie kara, uzdrowienie to nie czary"
    1237397y6kr97ild4.gif
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 marca 2014, 11:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nio ja też muszę pomyśleć nad obiadkiem....ale weny brak...

  • Malinowa Panienka Autorytet
    Postów: 2255 1502

    Wysłany: 25 marca 2014, 12:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    u mnie dziś spaghetti - znaczy z mamą wczoraj robiłam i zabrałam dla TŻ a dla mnie nie ma :( trudno kanapki zjem...

    [*] Jagoda 18.03.2014
    [*] Antosia 13.01.2019

    Mutacja V Leiden hetero (acard 150mg.,heparyna 0,6ml.)
    MTHFR 1298A>C hetero
    Niedoczynność tarczycy Euthyrox N 150
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 marca 2014, 12:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    malinowa hehehe ja wczoraj jadłam (robiłam) spaghetti...dzisiaj już zupka na piecu stoi, taki misz masz z cukinii i selera naciowego i wszystko zmiksowane i podane z pestkami dyni:)
    a na drugie jeszcze tej weny szukam:D:D: mężuś dzwonił, że dzisiaj szybciej z pracy wróci to mus coś szybko wymyślić:D:D:D

    Z., Macierzanka:) lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 marca 2014, 13:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja mam dziś mielone :D jakoś tak Mnie naszało ;)

    Laura, Macierzanka:), dżona lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 marca 2014, 14:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witam się z pracy
    firany wymienione :)

    Z. u mnie było podobnie, u nas jest pani na którą mówią Cebulowa
    chodzi sie do niej na 3 wizyty i po 3 miesiącach jesteś w ciąży
    u mnie też nie zadziałało
    widocznie Bóg chciał inaczej

    chyba Oeparol działa :D
    zawsze było sucho a dziś gaty mokre :P
    jeszcze nie płodny ale coś tam się dzieje :D

    miłego dnia :*

    Little Frog, Laura, Macierzanka:), Malenq, Misty87, Lena87, dżona, Ania07 lubią tę wiadomość

‹‹ 156 157 158 159 160 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Metody leczenia endometriozy - techniki leczenia, skuteczność, koszty

Endometrioza jest w dalszym ciągu bardzo tajemniczą chorobą. Nic dziwnego, że zarówno diagnostyka, jak i leczenie nie należą do łatwych. Jakie metody stosuje się w zależności od postaci endometriozy? Na czym polegają? Czy są one skuteczne? Jakie czynniki zwiększają szanse na powodzenie leczenia operacyjnego? Czy leczenie endometriozy jest drogie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Masturbacja - 9 najczęstszych pytań o samozaspokojenie!

Masturbacja to jeden z największych tematów tabu - dlaczego tak się dzieje? Czy kobiety się masturbują? Czy masturbacja w związku jest normalna? Kiedy masturbacja może być niebezpieczna, a kiedy może przynosić korzyści? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Bolesne miesiączki - skąd się biorą bóle miesiączkowe? Przyczyny, objawy, leczenie.

Bolesne miesiączki mogą występować nawet u 75% kobiet w wieku rozrodczym! Jakie są najczęstsze przyczyny bólu miesiączkowego? Czym jest bolesne miesiączkowanie pierwotne, a czym wtórne? Kiedy bolesne miesiączkowanie wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ