Nadchodzi wiosna 🌼, ptaszki świergolą 🕊️, że będą maluszki zimową porą ❄️
-
WIADOMOŚĆ
-
Chciałabym Wam coś mądrego doradzić ale niestety ani nie znam się na klinikach do polecenia ani nie kojarzę testu viola 😔 w ogóle zdałam sobie sprawę z tego że ogólnie mam małe pojęcie w tych tematach bo nigdy się nie zagłębiałam w to. Dla mnie to jest czarna magia i choćbym chciała coś napisać to nie wiem co 🤷♀️ przepraszam dziewczyny 😘
Za kogo jutro trzymamy kciuki ? 🍀
Majuna lubi tę wiadomość
-
Majuna wrote:@Prezesoowa gorzej, jak się nie powiedzie, więcej pomysłów nie mam! 😆
Fit karpatka? Możesz przepis podesłać? Zjemy po naszym poście od słodkiego. 😁
@elektro96 ja wierzę moc stylu życia, supli, diety, skoro androlog i gin nie mówią o beznadzieji to myślę, że tak jest. Te forum dużo już widziało. Chodzicie do jakiegoś dobrego androloga? Ja bym chyba rzeczywiście lokowała swoje siły w Waszej sytuacji w dobrych andrologów, a póki co nie w klinikę. Chyba, że w klinice znajdziecie dociekliwego lekarza.
@ezra super, że jest! Pewnie o dziwo się cieszysz z 🐒 masz jakiś plan działania na najbliższe miesiące?
@Miś zdecydowanie, lekarz do którego ma się zaufanie to konieczność. Życzę Ci byś na takiego trafiła. 😊
@Gregorka czy była jakaś podstawa do stymulacji, czy to taka praktyka w klinice? Masz swoje owulacje, jak rozumiem poza stymulacją?
Wyrobię sobie jakąś opinię dopiero po kontroli. Wtedy będzie wiadomo czy diagnoza była trafna… 🙄Majuna lubi tę wiadomość
27 cs
💁🏽♀️ badania hormonalne ✅ USG piersi ✅ HSG ✅ cytologia ✅ MTHFR A1298 homo ❌
💁🏽 Oligoteratozoospermia
Kochane Serduszko, biegniemy z Tatusiem po Ciebie… 🥺
Ogólnie to ja mam rossmana i aptekę do 50m od domu… więc kupuję po jednym/ dwa, ale i tak się czuję jak agent na misji testy, bo co chwilę kogoś znajomego w tym Rossmanie spotykam… i wiecie czasami idę po testy i wychodzę bez…