Tydzień dla Płodności   

Nie przegap swojej szansy!
Umów się na pierwszą wizytę u lekarza specjalisty za 1zł.
Tylko do 30 listopada   
SPRAWDŹ
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Nadchodzi wiosna 🌼, ptaszki świergolą 🕊️, że będą maluszki zimową porą ❄️
Odpowiedz

Nadchodzi wiosna 🌼, ptaszki świergolą 🕊️, że będą maluszki zimową porą ❄️

Oceń ten wątek:
  • Pati2804 Autorytet

Wysłany: 4 marca, 20:22

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chciałabym Wam coś mądrego doradzić ale niestety ani nie znam się na klinikach do polecenia ani nie kojarzę testu viola 😔 w ogóle zdałam sobie sprawę z tego że ogólnie mam małe pojęcie w tych tematach bo nigdy się nie zagłębiałam w to. Dla mnie to jest czarna magia i choćbym chciała coś napisać to nie wiem co 🤷‍♀️ przepraszam dziewczyny 😘

Za kogo jutro trzymamy kciuki ? 🍀

Majuna lubi tę wiadomość

age.png

9tc 💔
    Badania :
    • Ana3 dsDNA (+) granicznie dodatni
    • mutacja MTHFR C677T (hetero) i MTHFR A1298C (hetero)
    • polimorfizm R2 genu czynnika V (czynnik V R2 H1299R)
    Clexane 0,4

29.02.24/01.03.24- II kreski🍀
    02.11.2024r. Franek na świecie ❤
  • elektro96 Autorytet

Wysłany: 4 marca, 20:24

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Majuna wrote:
    @Prezesoowa gorzej, jak się nie powiedzie, więcej pomysłów nie mam! 😆
    Fit karpatka? Możesz przepis podesłać? Zjemy po naszym poście od słodkiego. 😁

@elektro96 ja wierzę moc stylu życia, supli, diety, skoro androlog i gin nie mówią o beznadzieji to myślę, że tak jest. Te forum dużo już widziało. Chodzicie do jakiegoś dobrego androloga? Ja bym chyba rzeczywiście lokowała swoje siły w Waszej sytuacji w dobrych andrologów, a póki co nie w klinikę. Chyba, że w klinice znajdziecie dociekliwego lekarza.

@ezra super, że jest! Pewnie o dziwo się cieszysz z 🐒 masz jakiś plan działania na najbliższe miesiące?

@Miś zdecydowanie, lekarz do którego ma się zaufanie to konieczność. Życzę Ci byś na takiego trafiła. 😊