Forum Starając się - ogólne Niby wszystko ok ale zajść w ciążę nie można.. Zapraszam do rozmowy.
Odpowiedz

Niby wszystko ok ale zajść w ciążę nie można.. Zapraszam do rozmowy.

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 kwietnia 2015, 16:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja nie mam do kogo isc na ploteczki:/ wiec pomecze was hihi:)
    wlasnie gdzie jestes Sarenko???
    Do mnie dzis powinna przyjsc @ ale chyba jej sie nie spieszy a tak bym chciala zeby juz przyszla...jak nigdy

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 kwietnia 2015, 16:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Am trzymam kciuki trzymam:)

    Amelia San lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 kwietnia 2015, 16:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :)znajac moje szczescie to sobie na nia poczekam:/

    Am a zakupy sie udaly?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 kwietnia 2015, 16:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    OOO fajnie :) moj by na taki pomysl nie wpadl :/ przez 1,5 roku gadalam mu o zwyklym i wkoncu sama sobie kupilam :)

    Amelia San lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 kwietnia 2015, 16:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :)ej to fajnego masz meza:)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 kwietnia 2015, 16:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja swojego tez :) ale wlasnie mnie zdenerwowal razem ze swoja mamusia :/

    Amelia San lubi tę wiadomość

  • Sarenka2015 Autorytet
    Postów: 962 253

    Wysłany: 2 kwietnia 2015, 17:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jestem jestem :) Byłam na poprawce ust i na zakupach. Temperatura dziś spadła, test negatywny. Gadałam juz z ginem. Potem wam wszystko napisze. Moim zdaniem juz na 100% po ptakach i czekam na okres jak mówiłam. A cykl się wydłuża przez duphaston najprawdopodobniej.
    W sumie mam to we dupie :) Nie teraz to kiedys tam. Może przyszły cykl ;) Więc nadal jestem szczupła :D

    Moja gwiazdka z nieba <3 :*
    img-2014062101101130.png
  • Sarenka2015 Autorytet
    Postów: 962 253

    Wysłany: 2 kwietnia 2015, 17:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobra mam jeszcze chwilkę. To tak-Jestem po rozmowie z ginem. Nie wziełam jak co rano o 10 duphastonu, choć godzina nie ma tu znaczenia. Gin powiedział że mam brać nadal żebym nie wywołała wczesnego poronienia hahaha :) i ze duphaston należy brać na pewno do 12 dpo. U mnie juz jest 15 i nadal nic. Powiedziałam mu o testach stwierdził że pewnie nic z tego juz w tym cyklu (tyle to ja wiem) i ze umawiamy sie na przyszły po @ lub w 5dc. Po rozmowie z nim wzięłam jeszcze raz ostatni tą tabletkę. Chu... mówie. Powiedział że przez duphaston okres może się opóźnić ale jak masz przyjśc to przyjdzie.
    ALE że zrobiłam mega zakupy, to nic nie jest w stanie popsuć mi dziś humoru. Nawet jak mnie zaleje po pachy :D

    Moja gwiazdka z nieba <3 :*
    img-2014062101101130.png
  • Płatek szkarłatny Autorytet
    Postów: 1563 439

    Wysłany: 2 kwietnia 2015, 17:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny,
    Czytam tak sobie co piszecie bo u mnie mniej więcej tak samo. Próbujemy a ciązy nie widać.
    Załamuje mnie juz to gadanie o psychice. co ja mam robić żeby nie myśleć:(
    Spodziewam się ovu w święta albo nawet przed. Juz sie boję mieć nadzieje.
    U nas właśnie tak, że lekarze mówią że jest ok a efektu nie ma. Co prawda jeszcze nie wszystkie nadania zrobione ale każą czkać rok. Na razie staramy się 9 miesięcy.

  • Natalii00 Autorytet
    Postów: 1199 257

    Wysłany: 2 kwietnia 2015, 17:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    i jak tam kobitki dzien leci?;)

  • Kokaina Autorytet
    Postów: 643 920

    Wysłany: 2 kwietnia 2015, 19:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie jak zwykle mega stresujący dzień w pracy, już mam dość wszystkiego, brzuch boli na okres..... Ehhhhh, zalamka :((((((((

    Synek 2016 r. ♥️
    3jgxyx8de8no67o8.png
  • TakToJa Znajoma
    Postów: 23 15

    Wysłany: 2 kwietnia 2015, 19:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny! :)

    Kurcze ja to mam problem i pecha...

    W dniu owulacji brałam antybiotyk - amoksycylinę, ale postanowilismy się starać. Potem brałam jeszcze kilka dni ten antybiotyk, ale okazało się że mam uczulenie i dostałam zapalenia/grzybicy pochwy... Także teraz biorę globulki dopochwowe, na których nic nie pisze o stosowaniu w ciąży oraz masć klotrimazol, którego niby nie można stosować w pierwszym trymestrze... Do tego wszystkiego od kilku dni bolą mnie jajniki, jak dotknę, to czuję jakbym miała siniaka, a jeden boli mnie praktycznie cały czas. Dodam, że przed owu brałam clo...
    Jak myślicie, z czego ten ból? Teraz święta to nawet do lekarza nie mozna się wybrać... Żyję też ciągle w strachu, czy dobrze robię stosując te maść, i wczesniej antybiotyki, jesli bylabym w ewentualnej ciązy...?!

    65vqmkwycz6og0ms.png
  • TakToJa Znajoma
    Postów: 23 15

    Wysłany: 2 kwietnia 2015, 19:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zresztą chyba teraz w tym okresie zarodek bylby jeszcze chroniony, bo nie jest polaczony naczyniami krwionosnymi z matką. Łożyska jeszzze nie ma. ?!

    65vqmkwycz6og0ms.png
  • Sarenka2015 Autorytet
    Postów: 962 253

    Wysłany: 2 kwietnia 2015, 20:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Amelio, sporo tego od torebki, po łancuszki, kosmetyki, ciuchy i gadżety do domu. Niestety ale jak nie wychodzi z ta ciążą to w ten sposób odreagowuje. No i ta poprawka ust dziś. Przyjemne to nie było, ale na 3-4 lata mam spokój i nie trzeba ich malowac :) Jutro chyba ostatni raz mierze temperature i chyba dam z nia spokój. Wytrzymałam jeden cykl. Najgorsze jest to że ja się z tym jakoś pogodzę, ale mąż bidus ciągle jeszcze ma nadzieje i myśli ze to ciaża. Tłumacze mu żeby juz w ty cyklu o tm nie myślał bo nie ma sensu ale widzę że jednak nadzieje jeszcze ma.
    A i dodam jeszcze że zrobiłam taki zestawik i kupiłam czarną seksowną haleczkę, czarne szpilki, czerwoną szminkę i brokatowy olejek do ciała i <3 <3 :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 kwietnia 2015, 20:30

    Moja gwiazdka z nieba <3 :*
    img-2014062101101130.png
  • Płatek szkarłatny Autorytet
    Postów: 1563 439

    Wysłany: 2 kwietnia 2015, 23:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Amelio,
    Moje cykle regularne raczej - 30,31 dni. Widziałam że ty masz dość krótkie. w pewnym sensie to dobrze bo mniej czekania :). Mnie zamęcza czekanie na ovu i czekanie czy @ przyjdzie odkąd się staramy.
    Teraz czekanie na ovu, myślę, że lada dzień, więc bierzemy się do roboty ;).

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 kwietnia 2015, 06:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzien dobry laleczki:* Przepraszam ze tak wczoraj zniknelam ale poprostu usnelam i obudzulam sie niedawno:) nie pamietam kiedy ostatnio tyle spalam :) chyba ogganizm tego potrzebowal :)

    Am zdenerwowalam sie poniewarz maz bez konsultacij ze mna podja decyzje o kupnie stolu na raty :/ i jak zwykle mielismy inne plany na swieta a przez jego mame musimy je zmienic co nie jest mi na reke:/ i do tego jeszcze wczoraj mi gadala ze mloda jestem ze mam jeszcze czas ze powinnam sobie odpuscic i takie tam i wiecie co powiedzialam jej ze ja to nie ona i ze nie po to zmienilam zycie zeby teraz odpuscic! i o dziwo mi ulzylo:)

    Witam tezowe kolezanki :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 kwietnia 2015, 06:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    TakToJa podczas staran i na poczatku ciazy mozna stosowac antybiotyki ale tylko te co nie szkodza ja jak zachodujei sama nie moge sie wyleczyc to zawsze informuje lekarzaze staramy sie o dziecko idaje mi duomox czy cos takiego:) a co do masci to nie pomoge

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 kwietnia 2015, 07:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Am tez jestem z siebie dumna :) a maz tlumaczy sie ze ja sie zgodzilam ehh az taka glupia to ja nie jestem wkoncu mi wyplaty zabtaknie na splacanie tych rat;/
    Sarenko to teraz jak wskoczysz w ta haleczke to na 100%sie uda :):D Ja mam w planach dzisiaj zrobic rundke po sklepach sama a w sobote z mezem:)

    a ja mam przeczucie ze wlasnie pozegnalam sie ze swoimi 28dniowymi cyklami:( i juz wiem czyja to sprawka....CLO

    Amelia San lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 kwietnia 2015, 07:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Am trzymam kciuki obysie udalo :)

    Amelia San lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 kwietnia 2015, 07:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    chcialam sobie kupic butki jakastaka ciensza kurteczke albo plaszczyk i jak co2 miesiace jakis ciuszek:) a do domu hmmm pewnie tylko kwiatuszki do wazonu :D hihi

    Jak nie bralam to co 28 dni a teraz 2 miesiac i ciagnie sie i ciagnie i lekarz powiedziel ze tak moze byc ;/ a jakuz bym chciala teraz wolne to bum sie w domu pomeczyla a niew pracy...

‹‹ 27 28 29 30 31 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Czy jestem w ciąży? - ciąża urojona a widoczne objawy ciąży

Zdarzyło Ci się usłyszeć coś, co bardzo chciałaś usłyszeć lub czego usłyszeć za wszelką cenę nie chciałaś, mimo panującej wokół ciszy? Czasem nasz mózg płata nam figle. Jeśli bardzo czegoś pragniemy, jesteśmy skłonni dostrzegać przejawy tego pragnienia, mimo ich braku. Wiele kobiet starających się o dziecko, co miesiąc zasatanawia się: "Czy jestem w ciąży?", dostrzega u siebie pierwsze objawy ciąży, po czym po wykonaniu testu ciążowego widzi jedną kreskę. Ciąża urojona czy "urojenie ciążowe" - jak je rozpoznać? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsza wizyta w klinice leczenia niepłodności – jak się przygotować?

Nadszedł ten czas - przed Wami pierwsza wizyta w kierunku diagnostyki problemów z płodnością. Jak wygląda? Na co się przygotować? Czy przed wizytą warto wykonać wstępne badania? Jakie znaczenie mają obserwacje cyklu miesiączkowego podczas diagnostyki? Jak wygląda wywiad medyczny? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Znaczenie jakości męskiego nasienia

Jest wiele czynników, które wpływają na szanse na zajście w ciążę u pary, która marzy o rodzicielstwie. Jednak niewątpliwie wśród najważniejszych jest odpowiednia jakość komórki jajowej i plemników. Wyjaśniamy, dlaczego jakościowe komórki jajowe czasami nie gwarantują sukcesu. Jakie znaczenie odgrywa jakość męskiego nasienia? Jak wygląda diagnostyka i leczenie?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego