Forum Starając się - ogólne Niby wszystko ok ale zajść w ciążę nie można.. Zapraszam do rozmowy.
Odpowiedz

Niby wszystko ok ale zajść w ciążę nie można.. Zapraszam do rozmowy.

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 kwietnia 2015, 14:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hehe ale godzenie sie jest fajne :)

  • Sarenka2015 Autorytet
    Postów: 962 253

    Wysłany: 3 kwietnia 2015, 15:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    100krotko, ja też mam teściów blisko. Mieszkamy w jednym domu, ale mamy oddzielną górę, kuchnie, łazienkę, oddzielne wejście więc widujemy się tylko na obiadach :) albo i nie. Są bez porównania z poprzednimi. Bardzo normalnie, weseli ludzie. Też już posprzątałam. Troche tego było. Zostało wywieszenie prania i podlanie kwiatów. Chyba jakąś komedię sobie zarzucę i drina ;)

    Moja gwiazdka z nieba <3 :*
    img-2014062101101130.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 kwietnia 2015, 15:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sarenko ja mam identycznie jeden dom a wszystko swoje :) teraz jak wrocilam do pracy to i caly tydzien potrafie jej nie widziec:)

  • Natalii00 Autorytet
    Postów: 1199 257

    Wysłany: 3 kwietnia 2015, 15:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no pogodzenie to fakt jest fajne :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 kwietnia 2015, 16:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Am i tak chyba najlepiej :)
    Wlasnie Sarenko dolaczam sie do pytania Am?

    Amelia San lubi tę wiadomość

  • Sarenka2015 Autorytet
    Postów: 962 253

    Wysłany: 3 kwietnia 2015, 16:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niby mogę bo lekarz sam powiedział że pewnie już nic z tego skoro testy negatywne. Ale zalecił nadal brać, bo jak ma przyjść to przyjdzie @. A duphaston jest na podtrzymanie ciąży (sztuczny progesteron) oraz żeby wspomóc zagnieżdżenie zarodka. Ale ja juz się nawet źle po nim czuje, bo codziennie mnie mdli albo bekam non stop bo mnie zapowietrza, a wszystko przez nadmiar właśnie progesteronu właśnie przez te leki.

    Moja gwiazdka z nieba <3 :*
    img-2014062101101130.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 kwietnia 2015, 16:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I wszystko jasne :) Sarenko ja tego nie biore a tez mi nie dobrze :(

  • Sarenka2015 Autorytet
    Postów: 962 253

    Wysłany: 3 kwietnia 2015, 16:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie wzięłam i raczej nie wezmę. Popołudniami mi niedobrze albo wieczorem, to naprawdę nie jest miłe tym bardziej że teraz jest to po nic. Gdyby była ciąża przeżyłabym to :) A tak bez sensu. Progesteron to hormon który rośnie w ciąży stąd mdłości itp. Czyli czuję sie jakbym była w ciąży a nie jestem. Jutro mam na 8 rano. Jak nie bedzie @ a lab bedzie otwarte to zrobię bete dla świętego spokoju. Mąż świruje, mówi że dopóki nie zobaczy okresu wszystko jest możliwe. Eh. I co mnie zdziwiło, jak powiedziałam ginowi o temp. która spadła to on powiedział "nie sugeruj sie tam temperatura". oO
    100krotko to hormon więc... u Ciebie też coś może być z hormonami stąd mogą być te mdłości.

    Moja gwiazdka z nieba <3 :*
    img-2014062101101130.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 kwietnia 2015, 16:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczynki czuje ze @ juz coraz blizej brzuch bpli coraz bardziej :( i na zmiane raz czuje jeden jajnik raz drugi:/

  • Natalii00 Autorytet
    Postów: 1199 257

    Wysłany: 3 kwietnia 2015, 17:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    100krotka a na kiedy termin @ masz?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 kwietnia 2015, 17:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sarenko ja juz sama nie wiem progesteron robilam 21dc 25,85 prolattyna 2 miesiace temu 83,52 tsh 1,20tez 2 miesiace temu

    @ powinna byc wczoraj

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 kwietnia 2015, 17:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tesciowa kotlety bije hehe:) jaki huk u mnie :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 kwietnia 2015, 17:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Raczej nie, nie zostalam zaproszona :P hihi

  • JaJaga Ekspertka
    Postów: 380 87

    Wysłany: 3 kwietnia 2015, 18:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, my też przez pierwszy rok starań nikomu nie mówiliśmy, ze nie wychodzi. Dopiero jak miałam iść na szpitala na weekend na badanie hormonów, potem na HSG to nie wyobrażałam sobie, żeby mojej mamie nie powiedzieć. To powiedziałam i mamie i teściowej, ze mamy pewne problemy i w najbliższym czasie będę miała szereg różnych badań.

    Bałam się pytań, a czemu, a co, a jak... Ale obie wykazały się taktem. I do dziś- upłynął kolejny rok- nie zadają bolesnych pytań, ani nie próbują udzielać złotych rad.

    W pracy też powiedziałam szefowej i koleżankom, że się staramy ale nie wychodzi i ten rok będzie wzmożony w różne badania, więc raz po raz będę na L4. Przynajmniej nie obserwują mojego brzucha za każdym razem, kiedy wracam po urlopie:) Bo już nie raz w trakcie urlopu słyszałam plotki, że szukają kogoś na moje zastępstwo po jestem młodą mężatką i zaszłam w ciążę.

    Starania pod okiem lekarza od lipca 2012
  • Natalii00 Autorytet
    Postów: 1199 257

    Wysłany: 3 kwietnia 2015, 18:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    100krotka o popatrz to moze cos jest na rzeczy hm

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 kwietnia 2015, 18:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Am ja ostatnimi czasy malo gotuje ale to i przez toze moj maz ma nieunormowany czs pracy czesto wraca po 20 i robie cos na szybko:) ale za to w soboty i niedziele jakjestesmy w domku zawsze obiadek jest :)a tesciowa pewnie na swieta szykuje bo ona zawsze wczesniej miecho robi:)
    Jak sie czuje sama juz nie wiem przed chwila silny skorcz brzucha i juz donie ma:( piersi mam jak kamienie jak chodze to mnie nawet bola:( a wielkie az sie w biustonoszu ledwo mieszcza:)no i jeszcze mam taki nie smak cos bym zjadla ale sama nie wiem co i jak otwieram lodowke to mi niedobrze czesto tak mam przed @ :(

    Natalioo myslisz ze lekarz mogl pomylic fasolke z torbielka?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 kwietnia 2015, 21:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tez mam taka nadzieje bo juz mnie nawet mdli :(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 kwietnia 2015, 08:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzen dobry :-)

  • Natalii00 Autorytet
    Postów: 1199 257

    Wysłany: 4 kwietnia 2015, 11:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzien doberek :) rowniez zycze Wesolutkich ;D

    Amelia San lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 kwietnia 2015, 12:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A dziekije dobre pomomo nieudanych zakopow i mdlosci:( wlasnie wracamy do domku od rodzicow:)
    Amelio dziekuje za zyczenia i rowniez Tobie zycze smacznego jajeczka mokrego dyngusa:)
    I wszystkim kolezankom rowniez wesolych Swiat :)

    Amelia San lubi tę wiadomość

‹‹ 29 30 31 32 33 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz owulacji OvuFriend

Wydaje Ci się, że działanie kalendarza owulacji sprowadza się tylko do wyznaczania dni płodnych i terminu owulacji? Nic bardziej mylnego! Podczas prowadzenia obserwacji w kalendarzu OvuFriend możesz dowiedzieć się o rzeczach, które wspomogą Twoje starania o dziecko. Poznaj 7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz dni płodnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwas foliowy podczas starania o dziecko, kwas foliowy w ciąży - dlaczego tak ważny?

Kwas foliowy to witamina z grupy B, o której żadna starająca się o ciążę kobieta, nie powinna zapominać! Kwas foliowy ma ogromny wpływ na rozwój płodu, prawidłowy przebieg ciąży, ale i również płodność kobiety! Dodatkowo przeczytaj dlaczego suplementacja kwasu foliowego zalecana jest czasem również dla mężczyzn.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży

Niewątpliwie kwas foliowy jest jednym z najważniejszych składników dla przyszłej Mamy. Dlaczego suplementacja kwasem foliowym, a właściwie jego aktywnymi formami (folianami) jest tak istotna? Jaką rolę odgrywa kwas foliowy? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego