Forum Starając się - ogólne Nowe staraczki 2018
Odpowiedz

Nowe staraczki 2018

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2018, 18:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Korci was numerek w kinie lub przeberalni ?? XD

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2018, 18:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ABI90 wrote:
    Ja juz sie melduje :-) pozno ale jestem :-)
    A ja myslalam ze nikt nie przeszkodzi haha
    I cala strona nd moja :-)

  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4466 1430

    Wysłany: 30 czerwca 2018, 18:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 maja, 15:47

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2018, 18:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    "Jestes moja kokaina ...
    Bawie sie z twoja dziewczyna..."

    Nanana... W glowce mi to siedzi dzis haha

  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4466 1430

    Wysłany: 30 czerwca 2018, 18:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 maja, 15:48

  • Sandersik Autorytet
    Postów: 413 261

    Wysłany: 30 czerwca 2018, 18:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A mnie drzemka przy meczu dopadła:)
    PHIA wysłałam Ci kochana przepis, u mnie się juz pieką, zobaczymy jak wyjdą :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2018, 18:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ooo super... Dziekuje sandersik :*
    Wlasnie ja tez kupilam a jeszcze nie ubralam :-)

  • Sandersik Autorytet
    Postów: 413 261

    Wysłany: 30 czerwca 2018, 18:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Phia wrote:
    Ooo super... Dziekuje sandersik :*
    Wlasnie ja tez kupilam a jeszcze nie ubralam :-)

    Tez bym musiala kupic jakąś ładną, moze sobie zafunduje dla męża na ten cykl hihihi :)

  • Pola 29 Koleżanka
    Postów: 154 3

    Wysłany: 30 czerwca 2018, 18:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej wam piszecie o bieliźnie nam wcale kartony

  • Pola 29 Koleżanka
    Postów: 154 3

    Wysłany: 30 czerwca 2018, 18:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I mnie dziwnie tempka chyba będzie cyklu bezowulacyjny ale ja jestem niecierpliwa bo to dopiero 10dzień cyklu

  • Sandersik Autorytet
    Postów: 413 261

    Wysłany: 30 czerwca 2018, 18:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pola 29 wrote:
    I mnie dziwnie tempka chyba będzie cyklu bezowulacyjny ale ja jestem niecierpliwa bo to dopiero 10dzień cyklu

    Daj sobie jeszcze trochę dni :) jeszcze przez te dni moze sie wiele zmienić

  • Pola 29 Koleżanka
    Postów: 154 3

    Wysłany: 30 czerwca 2018, 19:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niom daje na luz

  • Pola 29 Koleżanka
    Postów: 154 3

    Wysłany: 30 czerwca 2018, 19:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powiedzcie mi czy wasze mężowie piją piwa po pracy?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2018, 19:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sandersik wrote:
    Tez bym musiala kupic jakąś ładną, moze sobie zafunduje dla męża na ten cykl hihihi :)
    A ja sie mojego pytam wybierajac. . podobaja sie?? Hak bd na twoim tylku to sie bd podobac xD

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2018, 19:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pola 29 wrote:
    Powiedzcie mi czy wasze mężowie piją piwa po pracy?
    Czasami

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2018, 19:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pola 29 wrote:
    Powiedzcie mi czy wasze mężowie piją piwa po pracy?
    Zadko. Powiedzmy statystycznie 1,2 razy w tyg.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2018, 19:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/0690baf29608.jpg

    Pozdrowienia ze Śnieżnych Kotłów :*

    Ania95, melunia91, Phia, Plamka_92, MammaN lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2018, 19:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U nas bardziej Whisky wpadnie. Chyba najzdrowszy po winie jeżeli chodzi o alkohol. Piwo sporadycznie.

    Phia. Musiałam ratować.Nie tężało, coś mi nie pasowało w przepisie ale zostawiłam a mogłam zmienić pod siebie. No ale może teraz coś się poprawi. Do zamrażarki poszedł żeby szybciej stężał.

  • Pola 29 Koleżanka
    Postów: 154 3

    Wysłany: 30 czerwca 2018, 19:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mnie się marzy 2 dziecko córeczka Zuzia 1 mam Igora znajax życie jak zajde będzie chłopak bo u.męża są same chłopaki

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2018, 19:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mama36 wrote:
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/0690baf29608.jpg

    Pozdrowienia ze Śnieżnych Kotłów :*
    Dziękujemy:-)

‹‹ 388 389 390 391 392 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Histeroskopia skuteczna metoda diagnostyki i leczenia niepłodności

Histeroskopia to metoda, która pozwala wykryć i wyleczyć niektóre przyczyny niepłodności: polipy macicy, zrosty, mięśniaki. Histeroskopia diagnostyczna czy histeroskopia zabiegowa - kiedy warto zdecydować się na zabieg?  Jak wygląda histeroskopia? W którym momencie cyklu wykonuje się zabieg? Jakie mogą być skutki uboczne? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Progesteron - dlaczego jest tak ważny podczas starania o dziecko?

Progesteron to jeden z najważniejszych hormonów dla kobiecej płodności. Jaką rolę odgrywa podczas starania o dziecko, przy zapłodnieniu i we wczesnej ciąży? Jakie są normy i co się dzieje, kiedy stężenie progesteronu jest za niskie? Jak wygląda leczenie luteiną dopochwową i doustną? 

CZYTAJ WIĘCEJ

7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz owulacji OvuFriend

Wydaje Ci się, że działanie kalendarza owulacji sprowadza się tylko do wyznaczania dni płodnych i terminu owulacji? Nic bardziej mylnego! Podczas prowadzenia obserwacji w kalendarzu OvuFriend możesz dowiedzieć się o rzeczach, które wspomogą Twoje starania o dziecko. Poznaj 7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz dni płodnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego