X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Nowe staraczki 2018r.
Odpowiedz

Nowe staraczki 2018r.

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 lipca 2018, 17:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chasia ja mialam 16 wiec mysle ze Twoj wynik jest ok :) Gratulacje!

    Maz zaliczony :D teraz obiecalam ze go juz nie bede meczyc :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 9 lipca 2018, 17:36

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 lipca 2018, 17:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    melunia91 wrote:
    Chasia ja mialam 16 wiec mysle ze Twoj wynik jest ok :) Gratulacje!

    Maz zaliczony :D teraz obiecalam ze go juz nie bede meczyc :D
    Jakie obietnice heje

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 lipca 2018, 17:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chasia wrote:
    Kochane moje trzymam mocni kciuki za Was <3 W nastęonym miesiącu conajmniej 3 fasolki <3
    Phia czasem dobrze jest sie wypłakać <3 Przytulam mocno i trzymam kciuki za Ciebie bardzo <3
    ❤❤ a ty rosnij zdrowo

  • Chasia Autorytet
    Postów: 659 856

    Wysłany: 9 lipca 2018, 17:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    melunia91 wrote:
    Chasia ja mialam 16 wiec mysle ze Twoj wynik jest ok :) Gratulacje!

    Maz zaliczony :D teraz obiecalam ze go juz nie bede meczyc :D
    W 17 dniu miałas betę 16?
    Ja sie już zestresowałam jak zobaczyłam bety dziewczyn w 14dpo większe... :(

    mhsv3e5e743bc1b6.png
    mhsv3e5ewwdsajqn.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 lipca 2018, 17:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Phia wrote:
    Jakie obietnice heje

    Stwierdzil ze go w tym miesiacu wymordowalam ;D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 lipca 2018, 17:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chasia wrote:
    W 17 dniu miałas betę 16?
    Ja sie już zestresowałam jak zobaczyłam bety dziewczyn w 14dpo większe... :(
    No tak... sprawdz sobie za dwa dni ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 lipca 2018, 17:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chasia jest dobrze Kochana rosnijcie nam pięknie zdrowo :* ❤

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 lipca 2018, 17:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    melunia91 wrote:
    Stwierdzil ze go w tym miesiacu wymordowalam ;D
    Aj tam hehe... Ja mojego po badaniach bd meczyc hehe bo teraz glupol sie stresuje

  • MissKathy92 Autorytet
    Postów: 5507 2824

    Wysłany: 9 lipca 2018, 17:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chasia piękna beta <3 zdrowo rosnijcie :)

    Wybaczcie ale dziś nie jestem w stanie Was nadrobić :( wczoraj zaczęłam plamic wieczorem, dziś rano zalal mnie okres- cykl 27dni- najdłuższy w życiu :D dobrze że mi nic się nie wydłuża więcej bo szybciej możemy zacząć się starać w kolejnym- szóstym- cyklu :)
    Ja dziś wróciłam do pracy po urlopie, ciężko było ale dałam radę :)
    I od dziś jestem na diecie- więc też dodatkowy wkurw :/
    Ale jest dobrze- nowy cykl, nowa dietka i do przodu :D
    Życzę Wam miłego popołudnia :) ja właśnie wracam z pracy do męża :)

    Czekamy na małą Liliankę ❤️❤️❤️
    Listopad 2021 ❤️

    klz96iyeimbp5oxr.png
    Amelia ur. 8.10.2019, cc (40+3), 4440g, 57cm, 10pkt
  • Taka_Babka Autorytet
    Postów: 552 110

    Wysłany: 9 lipca 2018, 17:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Phia wrote:
    A ja dzis wieczorem mam zamiar ryczec i to dosłownie... Nie mam zalamki ani nic ale po prostu dostałam info ze szwagierka w ciazy... Niby sie ciesze ale w glebi duszy mysle czemu to nie u nas...

    Nadrabiam dziewczyny powoli.

    Phia.. rozumiem Cie u mnie tez dwie szwagierki staraja sie o dziecko i czekam kiedy powiem Mojemu ze na rodzinny obiad moze isc sam bo serce mi peknie...

    9 cs
    cykl 32 dni
    Letrox, Bromergon , ovarin, kwas foliowy metylowany, ovitrelle
    Polip, mięśniak
    Homocysteina za wysoka
    Mąż- morfologia 4% fertilman plus, maca, wit C
  • Taka_Babka Autorytet
    Postów: 552 110

    Wysłany: 9 lipca 2018, 18:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Choasia gratulacje :)

    Miałam dzis isc na te badania ale byla taka kolejka ze do pracy bym nie zdarzyła. Moze jutro pojde lub w srode. I tak do srody nici z sexu zatem mam dwa terminy.

    9 cs
    cykl 32 dni
    Letrox, Bromergon , ovarin, kwas foliowy metylowany, ovitrelle
    Polip, mięśniak
    Homocysteina za wysoka
    Mąż- morfologia 4% fertilman plus, maca, wit C
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 lipca 2018, 18:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Taka_Babka wrote:
    Nadrabiam dziewczyny powoli.

    Phia.. rozumiem Cie u mnie tez dwie szwagierki staraja sie o dziecko i czekam kiedy powiem Mojemu ze na rodzinny obiad moze isc sam bo serce mi peknie...

    Ja bym na to nie czekala... Szwagierki nie sa winne tego ze zajsc nie mozesz a ich dzieciaczki tym bardziej... Ja sie cieszę z ich szczescia bo nawet jesli nam sie nie uda to moge malenstwa traktowac jak swoje i kochac z taka sama sila...

  • Ania95 Autorytet
    Postów: 2987 2799

    Wysłany: 9 lipca 2018, 18:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Phia wrote:
    Ja bym na to nie czekala... Szwagierki nie sa winne tego ze zajsc nie mozesz a ich dzieciaczki tym bardziej... Ja sie cieszę z ich szczescia bo nawet jesli nam sie nie uda to moge malenstwa traktowac jak swoje i kochac z taka sama sila...

    Ja bym nie potrafiła kochać tak samo dzieci szwagierek jak własnych.
    To się tak mówi, że cudownie i w ogóle, ale to nigdy nie będą Twoje dzieci, Ty ich nie wychowasz i nigdy do Ciebie nie powiedzą "mamo", zawsze będziesz tylko ciocią :/
    Co własne, to własne i nic tego nie zmieni według mnie.

  • Ania95 Autorytet
    Postów: 2987 2799

    Wysłany: 9 lipca 2018, 18:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratuluję Chasia pięknej bety <3

  • Taka_Babka Autorytet
    Postów: 552 110

    Wysłany: 9 lipca 2018, 18:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Phia wrote:
    Ja bym na to nie czekala... Szwagierki nie sa winne tego ze zajsc nie mozesz a ich dzieciaczki tym bardziej... Ja sie cieszę z ich szczescia bo nawet jesli nam sie nie uda to moge malenstwa traktowac jak swoje i kochac z taka sama sila...

    Kocham już te co mają i traktuje jak swoje. Ale są rzeczy które bola bardziej niż najmocniejsza miesiaczka - to ból duszy i serca na ktore nie ma zadnego lekarstwa niestety. Ale został nam optymizm ;D

    9 cs
    cykl 32 dni
    Letrox, Bromergon , ovarin, kwas foliowy metylowany, ovitrelle
    Polip, mięśniak
    Homocysteina za wysoka
    Mąż- morfologia 4% fertilman plus, maca, wit C
  • Taka_Babka Autorytet
    Postów: 552 110

    Wysłany: 9 lipca 2018, 18:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania95 wrote:
    Ja bym nie potrafiła kochać tak samo dzieci szwagierek jak własnych.
    To się tak mówi, że cudownie i w ogóle, ale to nigdy nie będą Twoje dzieci, Ty ich nie wychowasz i nigdy do Ciebie nie powiedzą "mamo", zawsze będziesz tylko ciocią :/
    Co własne, to własne i nic tego nie zmieni według mnie.

    I własnie te ostatnie zdania - nie usłyszysz "mamo"..

    9 cs
    cykl 32 dni
    Letrox, Bromergon , ovarin, kwas foliowy metylowany, ovitrelle
    Polip, mięśniak
    Homocysteina za wysoka
    Mąż- morfologia 4% fertilman plus, maca, wit C
  • Kropeczka85 Autorytet
    Postów: 939 1067

    Wysłany: 9 lipca 2018, 18:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chasia wrote:
    W srode powtórze bete mam nadzieje że będzie większa bo już zgłupiałam teraz kiedy miałam owulację :P
    Czy na 17dpo to wynik 94 jest ok?
    A ja zaraz Cię w tyłek kopnę!!! Następna się doszukuje! A skąd wiesz, że masz 17dpo??? Miałaś monitoring? Nie wymyślać mi tu tylko się cieszyć!!! Widzisz jak było u mnie a jak na razie wszystko tfu tfu jest ok! :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 9 lipca 2018, 18:34

    MammaN lubi tę wiadomość

    atdc2n0aos8g2xt8.png
    Księżniczka 2014
    Królewicz 2009
    21.03.2006 [*] 13tc
  • Ania95 Autorytet
    Postów: 2987 2799

    Wysłany: 9 lipca 2018, 18:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Taka_Babka ja Ciebie rozumiem. To jest ciężkie przeżycie kiedy inni szczęśliwie zachodzą i rodzą w rodzinie, a Ty sama masz problemy :/ z jednej strony cudowna nowina - nowy członek rodziny, a z drugiej ból, że Ty nie jesteś na tym miejscu.
    Moja szwagierka miała termin z córką na 29.06, ale urodziła 21.06 (ja miałam na ten dzień termin porodu, gdybym nie poroniła). Boli do tej pory, roczek w tym roku mała miała i nie byłam tak szczęśliwa jak wszyscy w rodzinie ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 lipca 2018, 18:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania95 wrote:
    Ja bym nie potrafiła kochać tak samo dzieci szwagierek jak własnych.
    To się tak mówi, że cudownie i w ogóle, ale to nigdy nie będą Twoje dzieci, Ty ich nie wychowasz i nigdy do Ciebie nie powiedzą "mamo", zawsze będziesz tylko ciocią :/
    Co własne, to własne i nic tego nie zmieni według mnie.

    Wiem o tym doskonale... No nie ukrywajmy ale nie kazda w zyciu bd mogla uslyszec mamo i nie mowie tu o nas...
    Ale ciocia jest rownie pieknym slowem i moze to ono bd potrawilo zdzialac cuda :-)
    I bd pozniej mamusiu xD

  • Ania95 Autorytet
    Postów: 2987 2799

    Wysłany: 9 lipca 2018, 18:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Phia wrote:
    Wiem o tym doskonale... No nie ukrywajmy ale nie kazda w zyciu bd mogla uslyszec mamo i nie mowie tu o nas...
    Ale ciocia jest rownie pieknym slowem i moze to ono bd potrawilo zdzialac cuda :-)
    I bd pozniej mamusiu xD

    Może jestem dziwna i nieczuła, ale na mnie słowo "ciocia" nie robi wrażenia i nie czuję się zaszczycona. Dopóki nie będę miała własnych dzieci to będę zawsze zazdrosna :P

‹‹ 120 121 122 123 124 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

PMS, czyli zespół napięcia przedmiesiączkowego - przyczyny, objawy, leczenie

Zespół napięcia przedmiesiączkowego to ogólne określenie na objawy i dolegliwości, które odczuwają kobiety przed miesiączką. A jakie są najczęstsze objawy PMS? Co jest ich przyczyną? Czy i kiedy napięcie przedmiesiączkowe wymaga leczenia? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Najwygodniejsze sukienki ciążowe. Te modele sprawdzą się na co dzień i od święta

Wybierając ciążową garderobę, niewątpliwie jednym z najwygodniejszych i najbardziej komfortowych rozwiązań są sukienki ciążowe. Co więcej mogą one z powodzeniem zostać wykorzystane w okresie karmienia piersią. Na co zwrócić uwagę przy wyborze? Jaki krój wybrać? Przeczytaj nasze podpowiedzi!

CZYTAJ WIĘCEJ