Forum Starając się - ogólne Obiecuję, że nie zrobię testu przed terminem @! Dołączycie?
Odpowiedz

Obiecuję, że nie zrobię testu przed terminem @! Dołączycie?

Oceń ten wątek:
  • dodinka Autorytet
    Postów: 903 949

    Wysłany: 20 listopada 2013, 09:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja tak samo czekam na okres jak nie dostanę to testuję :D

    3jvz3e5eovkng9e9.png

    qb3c3e5emn8zmtdy.png
  • agamemnon Znajoma
    Postów: 20 12

    Wysłany: 20 listopada 2013, 13:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Noo też sobie to obiecywałam :/ @ mam dostać w pt, a od wczoraj wychodzą mi pozytywne testy ciążowe. Do piątku to ja osiwieję!

    ~Agnieszka, MalutkaEve, Ladybird:) lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 listopada 2013, 14:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    agamemnon wrote:
    Noo też sobie to obiecywałam :/ @ mam dostać w pt, a od wczoraj wychodzą mi pozytywne testy ciążowe. Do piątku to ja osiwieję!


    to gratuluje :-)
    niektore dziewczyny tak maja ze testy wczesnie wykazuja ciaze ale to zadko i ja nie wiem od czego to zalezy..
    i zeby rzczarowanie bylo mnejsze ja teraz nie robie przed terminem @ testu..
    a jesli sie uda to samo to ze sie spoznia @ juz da mi nadzieje :-)

  • mika1987 Autorytet
    Postów: 970 1097

    Wysłany: 20 listopada 2013, 14:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no dziwne jest to z tymi wynikami...ja w ciazy(ktora poronilam)w prawie 5 tyg.mialam druga ale delikatna kreseseczke..

    iv09krhme1fe56cn.png

    f2w3rjjgc0akmsfq.png
  • agamemnon Znajoma
    Postów: 20 12

    Wysłany: 20 listopada 2013, 15:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ewelina25 wrote:
    to gratuluje :-)
    niektore dziewczyny tak maja ze testy wczesnie wykazuja ciaze ale to zadko i ja nie wiem od czego to zalezy..
    i zeby rzczarowanie bylo mnejsze ja teraz nie robie przed terminem @ testu..
    a jesli sie uda to samo to ze sie spoznia @ juz da mi nadzieje :-)
    No właśnie nie ma jeszcze tak na prawdę czego gratulować. Jeśli byłabym po terminie to i owszem, a tak właśnie sama się boję, że wredota przyjdzie :( Test zrobiłam bo musiałam iśc do lekarza i chciałam zobaczyć czy ew mogę brać antybiotyki. Inaczej bym nie robiła.

  • Izaczek Ekspertka
    Postów: 153 67

    Wysłany: 20 listopada 2013, 19:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny dopisuję się do Was, test zrobię w dzień @, oczywiście jak nie przylezie i nie spadnie tempka. Pozdrawiam i Powodzenia na + :)

    Izaczek
  • kfeva Ekspertka
    Postów: 191 163

    Wysłany: 20 listopada 2013, 20:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I ja też się dopisuję. Nie zrobię testu przed spodziewaną @ czyli najwcześniej testować będę 7.12. Szkoda, że nie 6.12, bo miałabym piękny mikołajkowy prezent, gdyby się udało :D

    c23e0907819853810232b578cae40af0.png
    82doe6yds8nhwups.png
  • jaszczurka Autorytet
    Postów: 521 534

    Wysłany: 11 grudnia 2013, 10:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No i od nowa:(


    Do testowania prawie dwa tygodnie zwarjuje chyba.
    No chyba ze przyjdzie @
    Zwarjuje juz nastpny miesiąc.
    Stres z tym testowaniem i tym czakanie mnie dobija :(

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 grudnia 2013, 10:58

    ukdyj44j93kc68pw.png
    82doj44jzrzxx8po.pnggyxwj44jol7dh729.png
  • nutka Autorytet
    Postów: 1577 2184

    Wysłany: 12 grudnia 2013, 09:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam drogie panie;) Przyszłam na kontrolę;) Powiem wam, że mi to czekanie popłaciło już w pierwszym cyklu, a teraz już 14 tydzień nam leci;) pomyślałby kto!;) Powodzenia życzę wam wszystkim!

    f2w39n73l8deede4.png
    90zm9tq.png
    Jezu ufam Tobie! Jezu Dziękuję Ci!
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 grudnia 2013, 14:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja obiecuję, że zatestuję dopiero jak @ nie będzie 3 dni po terminie. bo już mi szkoda kasy na testy :(

    nutka lubi tę wiadomość

  • jaszczurka Autorytet
    Postów: 521 534

    Wysłany: 12 grudnia 2013, 21:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś



    Masz racje jeszcze jak ktos kupije je w euro. ( np ja )
    Za test sredno 13 eruchow





    rumburak wrote:
    ja obiecuję, że zatestuję dopiero jak @ nie będzie 3 dni po terminie. bo już mi szkoda kasy na testy :(

    ukdyj44j93kc68pw.png
    82doj44jzrzxx8po.pnggyxwj44jol7dh729.png
  • stardust87 Autorytet
    Postów: 4116 4033

    Wysłany: 12 grudnia 2013, 21:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja mogę jedynie obiecać, że nie zrobię testu ciążowego przed owulacją :P

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 grudnia 2013, 21:49

    Moje maleństwo [*] 30.07.13 (5tc) |
    Drugie maleństwo [*]7.10.2015 (7tc)
    f2wljw4zsezkkurs.pngmhsv9vvjv50e03h0.png
  • Ladybird:) Autorytet
    Postów: 967 209

    Wysłany: 12 grudnia 2013, 21:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja sie dolanczam do WAS i obiecuje nie robic testu przed @...w tamtym miesiacu sie strasznie zawiodlam ,bo zrobilam i byla blada polecialam na bete ale niestety test ze mnie zazartowal :(
    takze w tym cyklu pelen luz na ile sie da :)

    powodzonka

    nutka lubi tę wiadomość

    nzjddqk3wbhzbfw7.png

    74706vgcl13ff8i6.png
  • stardust87 Autorytet
    Postów: 4116 4033

    Wysłany: 12 grudnia 2013, 22:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ladybird:) wrote:
    ja sie dolanczam do WAS i obiecuje nie robic testu przed @...w tamtym miesiacu sie strasznie zawiodlam ,bo zrobilam i byla blada polecialam na bete ale niestety test ze mnie zazartowal :(
    takze w tym cyklu pelen luz na ile sie da :)

    powodzonka
    ze mnie w poprzednim cyklu 3 zażartowały... ale w tym pewnie i tak nie wytrzymam do terminu @ :P

    Moje maleństwo [*] 30.07.13 (5tc) |
    Drugie maleństwo [*]7.10.2015 (7tc)
    f2wljw4zsezkkurs.pngmhsv9vvjv50e03h0.png
  • jaszczurka Autorytet
    Postów: 521 534

    Wysłany: 12 grudnia 2013, 22:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja nie robie bo pozniej wielie rozczarowanie i zalamka nadchodzi :(
    Nie lubie tego

    ukdyj44j93kc68pw.png
    82doj44jzrzxx8po.pnggyxwj44jol7dh729.png
  • Mallina Autorytet
    Postów: 608 227

    Wysłany: 17 grudnia 2013, 14:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny dołączam mimo iż już zrobiłam test przed spodziewaną @ oczywiście wyszedł negatywny. Czekam teraz na @ i obiecuję następnym razem nie zrobię testu przed @ !!!!!

    p19ukw7ifmlxopac.png
  • jaszczurka Autorytet
    Postów: 521 534

    Wysłany: 18 grudnia 2013, 18:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 grudnia 2013, 18:14

    ukdyj44j93kc68pw.png
    82doj44jzrzxx8po.pnggyxwj44jol7dh729.png
  • nutka Autorytet
    Postów: 1577 2184

    Wysłany: 27 grudnia 2013, 12:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak tam drogie panie? Czy którejś z was tak jak mi opłaciło się testowanie dopiero po terminie @?:)

    f2w39n73l8deede4.png
    90zm9tq.png
    Jezu ufam Tobie! Jezu Dziękuję Ci!
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 grudnia 2013, 15:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 czerwca 2016, 16:51

    nutka lubi tę wiadomość

  • Iownka Autorytet
    Postów: 585 362

    Wysłany: 27 grudnia 2013, 17:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja, jak już kiedyś pisałam, w ogóle nie robię testów, bo zawsze wcześniej przychodzi @ :)

    w5wqkrhmcawmir87.png

    relg3e5e4t96ae00.png
‹‹ 6 7 8 9 10 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Endometrioza – zagadkowa choroba powodująca niepłodność

Jeżeli dokuczają Ci silne bóle brzucha przed oraz w trakcie miesiączki, odczuwasz ból przy współżyciu, nie możesz zajść w ciążę - objawy te mogą wskazywać na endometriozę, tajemniczą chorobę, która może powodować niepłodność. Ale nie mając powyższych objawów, mając regularne, niebolesne miesiączki może okazać się, że ta sama choroba powoduje u ciebie problemy z płodnością. Dlaczego?

CZYTAJ WIĘCEJ

7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz owulacji OvuFriend

Wydaje Ci się, że działanie kalendarza owulacji sprowadza się tylko do wyznaczania dni płodnych i terminu owulacji? Nic bardziej mylnego! Podczas prowadzenia obserwacji w kalendarzu OvuFriend możesz dowiedzieć się o rzeczach, które wspomogą Twoje starania o dziecko. Poznaj 7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz dni płodnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ

7 sposobów jak przetrwać przesilenie wiosenne i jak szybko zajść w ciążę!

Przesilenie wiosenne dla wielu kobiet jest trudnym okresem przejściowym, kiedy mogą pojawiać się problemy ze snem, nadmiernym zmęczeniem, brakiem energii, czy obniżoną koncentracją. Wszystko to może mieć wpływ na gospodarkę hormonalną i kobiecą płodność. Jak w tym czasie przygotować się do ciąży? Jakie są skuteczne sposoby na poprawę płodności? Jak szybko zajść w ciążę, wprowadzając proste nawyki do codziennego stylu życia?

CZYTAJ WIĘCEJ