Od listopadowego testowania do letniego rozwiązania ❤
-
WIADOMOŚĆ
-
Snowflake ja sobie robię dzban wody mam taki szklany ze 2,5l i leje wodę filtrowaną i dorzucam truskawki i cytrynę do tego. Tyle że aktualnie myje się w zmywarce. Ale pije samą czystą wodę. Mam nadzieje że przejdzie mi bo to męczące jest i spać nie mogę przez to w nocy...
No i tak na tknięta torbą do szpitala pododaje sobie do koszyka na allegro co mi potrzebne Aby później już tylko kupić i odebrać w paczkomacie Co człowiek nie robi z nudówSnowflake lubi tę wiadomość
💔05.2017
💔04.2020r. 11tc
❤️ Listopad 2020 Cud
-
Snowflake, dziękuję za kciuki, już trochę czuję się "na emocjach"..
Jagodowa, z Zusowymi rzeczami nie pomogę, nie znam się na tym niestety..
Endzi, wiesz co, jakoś nie podoba mi się to puchnięcie twoje.. a gina masz na nfz czy prywatnie? Masz oprócz tego gina też jakąś położną pod telefonem w przychodni? Ja bym to obgadała jakoś w miarę szybko. -
Annamaria moja doktor przyjmuje prywatnie. Jeżeli sytuacja się powtórzy dzisiaj to jutro rano zadzwonie do rodzinnego. I zobaczę co mi powiedzą. Jak na razie staram się pić jeszcze więcej wody i na noc wezmę też jeszcze magnez z b complex. Mi też się to zbytnio nie podoba tym bardziej że mamy zimę a nie lato a to 16tc dopiero...
Mam nadzieję że oddzwoni doktorka chociaż nie spodziewam się zbytnio tego. Ewentualnie wybiorę się jeszcze na NFZ do przychodni do gina.💔05.2017
💔04.2020r. 11tc
❤️ Listopad 2020 Cud
-
Snowflake wrote:Endzi, a kiedy masz wizytę u swojej lekarz prowadzącej?
Jagodowa zobaczymy jak będzie dzisiaj w nocy. Jeżeli się powtórzy sytuacja to na pewno będę dzwonić do lekarza pierwszego kontaktu. Dziwi mnie ze to się tylko w nocy dzieje jak już się kładę spać i rano przechodzi.
Annamaria czekamy jutro na wieści po wizycie 😊Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 lutego 2021, 16:36
💔05.2017
💔04.2020r. 11tc
❤️ Listopad 2020 Cud
-
Trzymam kciuki za jutrzejsze wizyty. Czekam na dobre wieści 😘